frame it פורסם 2008 בנובמבר 26 Share פורסם 2008 בנובמבר 26 שלום לכולם, אני מחפש חומר בעברית או מישהו שיודע להגיד לי בצורה ברורה איך אני יכול לשמור לוח משחק שיצרתי בקובץ XML?תודה רבה :s05: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
שניצל פורסם 2008 בנובמבר 26 Share פורסם 2008 בנובמבר 26 קודם תלמד קצת XML בכלליות, אם אתה לא יודע מה זה ואיך עובדים עם זה.מומלץ להתחיל מכאן:http://www.w3schools.com/xmlאבל אם אתה מתעקש על עברית, אז אפשר גם כאן:http://www.sigall.co.il/xml.aspאחרי שאתה יודע מה זה XML, חפש בגוגל איך עובדים עם XML בשפה הספציפית שבה אתה כותב. לשפות המודרניות (#C ודומותיה) יש חבילות מובנות לקריאה וכתיבה של XML. לשפות קצת יותר ישנות יש חבילות מתאימות שאפשר להוריד מהאינטרנט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yousux פורסם 2008 בנובמבר 26 Share פורסם 2008 בנובמבר 26 באיזה שפה אתה כותב ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
frame it פורסם 2008 בנובמבר 26 מחבר Share פורסם 2008 בנובמבר 26 בשפת C# קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yousux פורסם 2008 בנובמבר 26 Share פורסם 2008 בנובמבר 26 תחפש בגוגל אם המחלקה XmlSerializer מתאימה לך. אם אתה משתמש ב C# 3, אז תחפש גם XML LINQ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
frame it פורסם 2008 בנובמבר 26 מחבר Share פורסם 2008 בנובמבר 26 יש לי את המחלקה של XMLSERELIZER אבל אני לא בדיוק יודע מה לעשות הלאה, יצרתי מחלקה נוספת והיא:using System;using System.Collections.Generic;using System.Text;using System.Xml.Serialization; // Does XML serializing for a class.using System.Drawing; // Required for storing a Bitmap.using System.IO; // Required for using Memory stream objects.using System.Collections;namespace pticha{ class GameToSave { //[XmlIgnoreAttribute()] [XmlArray("Matluach"), XmlArrayItem("card", typeof(cCard ))] public ArrayList arrOfLuach = new ArrayList(); [XmlArray("Players"), XmlArrayItem("Player", typeof(string))] public ArrayList sumPlayers = new ArrayList(); [XmlIgnoreAttribute()] public UcLuach ucSave; public GameToSave() { } public GameToSave(string plyr, UcLuach uc) { int SizeMat=uc.Godelmat; sumPlayers.AddRange(plyr); string str; for (int i = 0; i <SizeMat ; i++) for (int j = 0; j < SizeMat ; j++) { str = ""; cCard c = uc[i, j]; str += Convert.ToString( c.BackColor.ToArgb()); str += ":"; str += "+"; arrOfLuach.Add(str); } } }}עכשיו אני מעונין לשמור CONTROL שאני יצרתי, בדרך של הקלאס הנוכחי אני חייב להמיר לSTRING השאלה שלי האם יש צורה אחרת? כי חוץ מצבע יש לי עוד הרבה ערכים שאני רוצה לשמור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yousux פורסם 2008 בנובמבר 26 Share פורסם 2008 בנובמבר 26 יש סיבה שאתה רוצה להשתמש ב XML, ולא לעשות סתם serialize ישיר למחלקה לקובץ ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
frame it פורסם 2008 בנובמבר 26 מחבר Share פורסם 2008 בנובמבר 26 אין לי סיבה מיוחדת, רק אמרו לי שאח"כ אני מממש את המחלקה GameToSave ואח"כ אני טוען לקובץ ע"י המשפט הבא:GameToSave g = new GameToSave((m_Form.Controls["lblPlayer1"].Text),m_Form.Uc); ObjectXMLSerializer<GameToSave>.Save(g, "Top.xml"); קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yousux פורסם 2008 בנובמבר 26 Share פורסם 2008 בנובמבר 26 אתה יכול לעשות את זה עם serialize גם בלי XML:http://www.java2s.com/Code/CSharp/File-Stream/CSerialization.htm קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
frame it פורסם 2008 בנובמבר 26 מחבר Share פורסם 2008 בנובמבר 26 אני לא 100 אחוז מבין, אבל האם כך אני יכול לשמור את כל הקונטרולים שיצרתיי בצורה ברורה?והאם זה מתאים גם לשמירת אפליקציות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yousux פורסם 2008 בנובמבר 26 Share פורסם 2008 בנובמבר 26 אם אתה רוצה להבין, תקרא פה:http://www.codeproject.com/KB/cs/objserial.aspxאם אתה רוצה להשתמש, פשוט תסתכל על הקוד שבלינק ותשתמש.מה זה שמירת אפליקציה.. אתה שומר עם זה אובייקטים ויכול לטעון אותם חזרה אח"כ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.