החזרת מוצר שהוזמן דרך הרשת תוך 14 יום וזיכוי - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החזרת מוצר שהוזמן דרך הרשת תוך 14 יום וזיכוי


Vaz

Recommended Posts

מישהו מבין בזה? קניתי מסך מחשב שאצלי רק כמה ימים ואני לא מרוצה ממנו, רואים גרוע וגם בתמיכה הטכנית של היבואן לא עזרו לי.

במקום להחליף אותו אני רוצה להחזיר אותו לחנות האם אני אקבל זיכוי כספי מלא? הם חייבו אותי בתשלום אחד לחודש הבא רק.

ואמרו לי שהם יחייבו אותי ב10 אחוז מהמחיר +50 שקל משלוח אם אני מחזיר. כלומר לשלם להם 170 שקל .

האם זה נכון והגיוני ? הבנתי שבקנייה דרך הרשת החוק אומר שמגיע מחיר מלא , ולמה אני צריך לשלם להם משלוח אם הוא חינם המשלוח וכתוב גם בזאפ ? חוץ מזה אם אני מחזיר להם את המסך אז הם מחזירים אותו ליבואן ומקבלים חדש לא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת זה בניגוד לחוק ? מאיפה אתה יודע יש איזה אתר שזה רשום בו ?

אם בתקנון שלה חנות רשום שכל החזרה זה 10 אחוז מדמי העסקה ?

לא קיבלתי אף דף כזה רק אחריות של היבואן על המסך אבל ז מה שהיא אומרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק אומר שאם הזמנת מוצר מהאינטרנט, תוכל להחזיר אותו בתוך 14 יום ממועד הקבלה, בתוספת תשלום של 5% או 100 שקל, הנמוך מבינהם.

לא כתוב כלום לגבי שימוש במוצר.

בקרט אמרו לי שאסור לפתוח ולהשתמש (מה שסותר את מהות החוק בעצם)

ושמכר הזמין הליכון נציג השירות אמר לו שניתן להשתמש ולבדוק.

החוק בעצם בא להגן עליך, כאשר אתה רוכש משהו מהרשת, אינך יודע בביטחה מהו שווה, ומה הוא עושה (לא כולם חוקרים לפני)

לכן זה שאסור לבדוק את המוצר נשמע לי די דבילי, כי אז הרי איך אני יכול לדעת שזה לא מה שאני רוצה אם לא נגעתי בו והשתמשתי בו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הזמנתי בעבר מנירטק מסך ולא הייתי מרוצה, התקשרתי אליהם ולא הייתה להם בעייה שאני יחזיר אותו.

למרות שבתקנון שלהם היה כתוב שהחזרה תיהיה 100 שקל או 5% קיבלתי זיכוי מלא, אחלה שירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עיסקת מכר מרחוק - סעיף 14(ג) ואחריו.

לגבי המושג "שימוש" גם אם יש להם סיג לגבי שימוש הבהר להם כי הפעלה ראשונית לבדיקת תקינותו אינה בגדר שימוש, ואם יש להם בעיה בהבנת המושג אז תיפגשו בבית המשפט כדי שהשופט יסביר להם.

כמו כן כתוב כי פתיחת האריזה לא תיחשב פגיעה בה או במוצר.

אתה צריך להחזיר את המוצר באריזתו המקורית. זה הכל.

אמור להם כי החלק של ה-10 אחוז מנוגד לחוק ואם יש להם איזו דרישה שמנוגדת לחוק אז שוב, אם הם יתעקשו עליה אז שהשופט יסביר להם מדיע החוק גובר על כל התניה שהם ממציאים.

http://www.moit.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm

שים לב באתר הנ"ל עוד תיקנים לחוק ותקנות שתוקננו לפיו.

שים לב לכל הדברים שחייבים לגלות לך לפני המכירה. האם הם עמדו בכך? זה כולל התניה של איסור פתיחה כדי לבדוק, כי זה תנאי יחודי להחזרתו וביטול העיסקה. במכתב שלך אליהם שתשלח להם בפקס וגם בדואר רשום עם אישור קבלה ציין את כל הסעיפים המחייבים בחוק בהם הם לא עמדו. זה יעזור לך אח"כ בתביעות קטנות אם תגיע לשם.

בכללי הגילוי הנאות נמצא גם זה:

http://www.moit.gov.il/NR/exeres/87FE3955-01F1-404C-A535-CDB6498CD374.htm

כאשר בתוספת מוגדרים מוניטורים למחשב. היות והמחיר מעל 300 ש"ח, האם גילו לך מראש פרט מהפרטים הללו? אם לא, הזכר להם כי בנוסף לדרישתם לתשלום המנוגדת לחוק והתעקשותם לעבור על החוק, הם גם לא עמדו בחובתם על פי חוק לגילוי נאות על פי תקנות הגנת הצרכן.

וכעת הסבר כי לשם הפשרה והרצון הטוב וסיום סביר של יחסי ספק-לקוח ביניכם אתה מוכן, באם יקחו המוצר חזרה ויעמדו בדרישות החוק ולא יעברו על הוראותיו בעניון הסכום המירבי לחיוב בגלל ביטול עיסקה, לוותר על פיצוי שלכאורה מגיע לך בשל העיכוב בהנאה ממוצר ובשל חוסר יכולתך לרכוש מוצר אחר מתאים יותר לצרכיך בגלל שהם מעכבים את החזרת כספך.

רמז קטן: אם תגיעו לבית משפט לתביעות קטנות אל תשכח לתבוע פיצוי גם על סעיפים כאלו.

לגבי משלוח:

אם החזרת המוצר בגלל פגם במוצר הרי שהמוצר יוחזר במקום בו נמסר ללקוח (אם נשלח אליך לביתך אז המוצר יוחזר בביתך, כלומר שמהבית שלך אליהם הם צריכים להוביל או לשאת בדמי המשלוח). אם המוצר מוחזר בגלל אי שביעות רצון או הלקוח התחרט, המוצר יוחזר במקום עיסוקו של המוכר, כלומר עד למקום עסקו של המוכר המשלוח עליך ובאחריותך. אתה לא חייב לקחת את שירות המוניות שלהם, אתה יכול בעצמך להביא רק תקפיד לקבל אישור שמסרת והחזרת.

אפשר בבקשה לדעת ממי בדיוק קנית ולינק לדף בו עדיין מוצג המסך?

דרך אגב, מה שכתוב ב-זאפ מחייב רק את זאפ, שהוא אתר מסחרי-פירסומי של חברת דפי זהב. זה לא בהכרח מחייב את המוכר.

לרוב מאתר זאפ אתה מגיע לדף של המוכר ורק שם באתר של המוכר אתה רואה תנאים ופרטים.

[br]פורסם בתאריך: 17.11.2008 בשעה 19:52:36


אני הזמנתי בעבר מנירטק מסך ולא הייתי מרוצה, התקשרתי אליהם ולא הייתה להם בעייה שאני יחזיר אותו.

למרות שבתקנון שלהם היה כתוב שהחזרה תיהיה 100 שקל או 5% קיבלתי זיכוי מלא, אחלה שירות.

זו למעשה דרישת החוק, 5 אחוז ועד 100 ש"ח לכל היותר. זה שזיכו אותך במלוא הסכום רק מעיד לזכותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה עלה המסך ?

אתה אומר 10% + 50שח = 170שח, משמע עלה באיזור ב1200שח

5% או 100שח הנמוך מביניהם = 60שח

משלוח הגיוני שהם רוצים שאתה תשלם, כי אתה עלית להם כסף לשלוח את המוצר והם לא יקבלו את הרווח על המוצר בגלל שהחלטת להחזיר

אז לא להרוויח זה דבר אחר, להפסיד זה דבר אחר.

משמע הויכוח פה הוא בין 110שח ל170שח - תעזור את ה "בית משפט" שהציעו לך קודמי, בשביל 60שח לא שווה אפילו לרשום מכתב ולהעביר אותו דרך עו"ד, זה כבר יעלה לך הרבה יותר.

תתקשר ותגיד להם לפי החוק מותר לכם לחייב אותי 60שח על המוצר שזה 5% ועוד משלוח (מי החליט שזה 50שח ? זה המחיר הסטנדרטי שלהם באתר למשלוח מוצר?) - ותשלם רק את מה שאתה חייב

חנות בד"כ תעדיף לשמור על הלקוח ולהפסיד את ה 60שח הפרש אולי יותר. אבל זה כבר תלוי במדיניות של החנות, על מי נפלת בטלפון ובאיזה מצב רוח הוא וכמובן הגישה שלך שביקשת להחזיר את המסך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככה , הגעתי למסך הזה דרך זאפ cmv 222h שעולה 1224 שקל

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=709024

הזמנתי אותו מהחנות פוטופילם - כנסו אליה דרך הקישור בזאפ

וכתוב בזאפ 1224 שקל כולל משלוח , אחר כך שנרשמתי לאתר ושילמתי באשראי יש לבחור משלוח או ב40 שקל או ב50 שקל תוספת

אז התקשרתי לחנות ואמרתי שבזאפ כתוב משלוח חינם , אז הם אמרו כן תוך 14 יום בדואר ישראל , אמרתי להם שבדואר ישבר לי המסך

ובכל מקרה סגרנו על זה שהם שולחים לי עם שליח עד הבית חינם בלי תוספת. המסך אצלי רק מיום רביעי שעבר עוד לא עבר שבוע.

פתחתי תרד על הבעיות שיש לי עם המסך פה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=374483.msg3233680#msg3233680

אבל לא ממש עזרו לי בפורום מסכים, אחי ואבא שלי אומרים שרואים במסך די טוב ואני מגזים.....וזה גם המסך שהמליצו עליו במאמר פה בפורום.

אני עברתי ממסך crt למסך הזה ..והאיכות קצת ירדה , השאלה אם שווה לי בשביל זה לשלם 100 שקל קנס ? לסחוב את המסך לחנות ?

ואז להחליף ואז לקנות מסך tn אחר שלאוו דווקא יתן לי איכות יותר טובה ? למסך הזה יש רק ניגודיות 1:1200 ובוא נגיד שב crt שלי ראו יותר טוב

אבל אני לא יודע אם זה יקרה לי בכל שאר מסכי ה tn ואם בשביל זה כדאי לי כל הטרחה הזו או להשאר עם מה שיש ? התקשרתי גם ליבואן של המסך

אמורים להתקשר אליי מהתמיכה הטכנית שלו ועוד לא חזרו...בעקרון הבעיות הן שהאיכות צבע של המסך לא משהו , בסצנות חשוכות יש זליגת אור , והאיכות וחדות צבעים של המסך הזה די ירודה לעומת ה crt שהיה לי למרות שאני לא יודע האם זה בגלל הכרטיס מסך והחיבור vga שלי. נראה מה יאמרו לי החנות והתמיכה הטכנית , אין לי כח גם לשלם להם 170 שקל וגם לסחוב את המסך , אולי אני אבקש מהיבואן מסך חדש מאותו דגם ? חשבתי אול לקחת את ה lg שהם מוכרים ?

http://www.zap.co.il/RateModel.aspx?modelid=694682

מה שכן המסך הזה נראה נורא יפה , הסטנד שלו נורא טוב. לא יודע מה לעשות.

אגב למסך יש 3 מצבים : מצב תמונה , מצב טקסט , ומצב אקונומי - המצב היחיד שאני מצליח להיות איתו מול המחשב זה רק מצב טקסט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להיבט האיכותי: כל מסך TN יהיה גרוע ממסך CRT, במיוחד אם אתה בעל עין חדה ורגישה להבדלים הללו. הבת שלי גרפיקאית ומעצבת ולא מוכנה לשמוע על מסכים כאלו. יש לה מסך CRT תוצר EIZO ולא רוצה לראות כל מסך אחר.

היצרן מתמחה במסכים זולים לשוק הרחב שלא מחפש איכות גרפית אלא שימושים כלליים

תוך מה שנקרא תשומת לב למחיר (cost awareness) המוצר הזה הוא מקו הזולים במחיר - ואיכותו הכללית בהתאם. מתאים בעיקר לשימושי טקסט אם עובדים לא יותר משעה-שעתיים ברציפות. עלול להיות פחות מספק ופחות מהנה במצבים אחרים, אם אתה משווה למסכים איכותיים יותר.

להיבט הצרכני:

האם הסתכלת במפרט המוצר בדף היצרן לפני הרכישה כדי לקבל התרשמות ראשונית עליו?

http://www.chimei.com.tw/en/product_list.asp?mainclassid=4&subclassid=11&model_no=39

על פי הרשום אני מתרשם המסך מתאים לתיאור הכללי שציינתי קודם על קו המוצרים הזה.

לצפות אחרת היא טעות ציפיות של הצרכן.

האם קראת את תקנון האתר לפני הרכישה?

אם כן - ההפתעות לא צריכות להיות, מלכתחילה כרכת עצמך עם אתר בו על פניו ולכאורה לא בדיוק מקפידים.

אם לא - זו טעות צרכנית. יש שם גם מידע על תנאים המוגדרים בחוק במסגרת חובת גילוי נאות. בדוק אם כל הנדרש אכן מופיע וברור.

האם עיינת בחוק, אליו ביקשת הפניה?

אם כן - אתה יודע מה זכויותיך.

אם לא - כדאי שתעיין ולו כדי לדעת ולקבל החלטה על סמך ידע.

האם אתה מכון להתעקש על זכויותיך?

אם כן - שב וכתוב מכתב מתאים והעבר אותו בפקס. בראש המכתב כתוב "לידי בנצי " שהוא הבעלים והמנהל.

רשום שם בערך כפי שהסברתי לך, תוך הדגשה כי פתיחת המוצר אינה מהווה פגיעה בו לצורך החזרתו וטיעון כזה הוא מנוגד לחוק על פניו (מצא את הסעיף המתאים ורשום אותו). להבדיל ממה שכתב כאן מישהו לפני - אינך זקוק לא לעורך דין ולא לכלום. רק למי שיודע לנסח מכתב כמו שצריך ולמעטפה עם בול.

כשאתה כותב זכור כי התרשמות אישית אינה יכולה להיות טענה לחוסר תקינות המוצר אלא התרשמות אישית, מבחן שהיה עליך לעשות לפני החלטת הרכישה. אינני יודע היכן אתה גר, אבל הם נמצאים במקום מאד נגיש מבחינת . אם אתה בסביבה תוכל להביא המוצר אליהם.

אם לא - אז שלם להם מה שהם מבקשים וראה בתשלום מעין שכר לימוד על הדרך בה יש לרכוש מסכים והדרך בה יש לרכוש מוצרים ברשת. זכור כי מי שלא מתעקש על זכויותיו הצרכניות מעודד המשך תופעות שליליות ועלול להיות קורבן הבא לחוסר הקפדה על זכויות אלו. אז כתת רגליים ורכוש מסך אחר אחרי שהסתובבת וראיתי כמה וכמה , בדקת אותם עם קובץ תמונה וקובץ סרט שהבאת איתך ואתה יכול להשוות על קובץ אחיד, ובדוק את כל התנאים ואמינות המוכר ונותן האחריות עוד לפני הרכישה. זכור כי המסך צריך להתאים לעיניך שלך, וכל המלצה שתקבל במילים תיאוריות כמו 'טוב', 'יפה' וכד' הן כפי שזה נראה בעיני הממליץ בלבד, לא שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע חתול , קודם כל תודה על התגובה הארוכה והרצון לעזור :xyxthumbs:

בקשר למסך הזה , הוא עולה אפילו יותר ממותגים של סמסונג ו שהרבה אנשים פה בפורום קונים.

וזה גם מסך שהמליצו עליו בהשוואת מסכים פה בפורום , בכל הבדיקות של נגידויות וצבעים וכדומה , הוא קיבל תוצאות ממש דומות למסך של eizo שעולה בערך כפול , בגל זה הזמנתי אותו. לא ידעתי שאני ארגיש כזה הבדל בין crt ל TN , וגם לא היה לי איפה לראות אותו בחנויות. אבל כן זו טעות לקנות בלי לראות.

הם יושבים באלנבי , זה חצי שעה מרחק ממני באוטובוס או מונית , אבל אין לי וזה בעיה לסחוב את המסך במונית או אוטובוס. למרות שזה אפשרי.

לא הסתכלתי בתקנון אתר לפני....אבל כתווב שם שעל ביטולים צריך לשלם 10 אחוז מסך העסקה ואם זה משלוח חינם , אז צריך לשלם 15 שקל על משלוח ולא 50 שקלים כמו שהפקידה שדיברתי איתה אמרה לי. וגם כתוב שם שצריך לשלם או 10 אחוז או 100 שקלים. אז כבר מה שהיא אמרה לי לא נכון , ככה שהכי הרבה נזק זה לצאת ב115 שקל הפסד. אגב לא כל הנתונים של המסכים נכונים , במלא מסכים יכולים לרשום ניגודיות 1:2000 , 1:3000 ולא יודע מה , במאמר פה בפורום הראו שזה הרבה יותר נמוך במציאות ובבדיקה המסך הזה יצא ממש קרוב ל eizo בגלל זה התאכזבתי. גם זה לא הגיוני שמ3 מצבים של המסך אני אוכל להשתמש בו רק במצב טקסט, אבל אולי אני צריך להתרגל למעבר מ crt ל lcd. לא עוד לא עיינתי בחוק , אבל בכל החנויות רושמים דמי ביטול 10 אחוז ולא 5 אחוז כמו שאתם אומרים פה. אני לא צריך שום פקס ושום כלום , אני אלך אליהם לחנות או מחר או מחרתיים ואחזיר להם את זה. או שאני אבקש מהם אותו מסך אבל חדש ? מה שאני אומר זה שגם ככה יש לי תקציב רק למסך TN אז השאלה אם כל זה שווה כי האם בכלל במסך tn אחר אני אראה יותר טוב ? בנתיים לא חזרו אליי לא מהיבואן ולא מהחנות , לבזבז עליהם שיחות זה גם כסף וגם מעצבן. אולי הפתרון הכי טוב זה להחזיר את זה לשלם להם כמה שפחות על ביטול , ולחזור למסך crt ואז לקנות מסך טוב כשיהיה לי יותר תקציב , נראה מה נעשה תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להיבט הצרכני:

האם הסתכלת במפרט המוצר בדף היצרן לפני הרכישה כדי לקבל התרשמות ראשונית עליו?

http://www.chimei.com.tw/en/product_list.asp?mainclassid=4&subclassid=11&model_no=39

על פי הרשום אני מתרשם המסך מתאים לתיאור הכללי שציינתי קודם על קו המוצרים הזה.

לצפות אחרת היא טעות ציפיות של הצרכן.

האם קראת את תקנון האתר לפני הרכישה?

אם כן - ההפתעות לא צריכות להיות, מלכתחילה כרכת עצמך עם אתר בו על פניו ולכאורה לא בדיוק מקפידים.

אם לא - זו טעות צרכנית. יש שם גם מידע על תנאים המוגדרים בחוק במסגרת חובת גילוי נאות. בדוק אם כל הנדרש אכן מופיע וברור.

האם עיינת בחוק, אליו ביקשת הפניה?

אם כן - אתה יודע מה זכויותיך.

אם לא - כדאי שתעיין ולו כדי לדעת ולקבל החלטה על סמך ידע.

האם אתה מכון להתעקש על זכויותיך?

אם כן - שב וכתוב מכתב מתאים והעבר אותו בפקס. בראש המכתב כתוב "לידי בנצי " שהוא הבעלים והמנהל.

רשום שם בערך כפי שהסברתי לך, תוך הדגשה כי פתיחת המוצר אינה מהווה פגיעה בו לצורך החזרתו וטיעון כזה הוא מנוגד לחוק על פניו (מצא את הסעיף המתאים ורשום אותו). להבדיל ממה שכתב כאן מישהו לפני - אינך זקוק לא לעורך דין ולא לכלום. רק למי שיודע לנסח מכתב כמו שצריך ולמעטפה עם בול.

כשאתה כותב זכור כי התרשמות אישית אינה יכולה להיות טענה לחוסר תקינות המוצר אלא התרשמות אישית, מבחן שהיה עליך לעשות לפני החלטת הרכישה. אינני יודע היכן אתה גר, אבל הם נמצאים במקום מאד נגיש מבחינת . אם אתה בסביבה תוכל להביא המוצר אליהם.

אם לא - אז שלם להם מה שהם מבקשים וראה בתשלום מעין שכר לימוד על הדרך בה יש לרכוש מסכים והדרך בה יש לרכוש מוצרים ברשת. זכור כי מי שלא מתעקש על זכויותיו הצרכניות מעודד המשך תופעות שליליות ועלול להיות קורבן הבא לחוסר הקפדה על זכויות אלו. אז כתת רגליים ורכוש מסך אחר אחרי שהסתובבת וראיתי כמה וכמה , בדקת אותם עם קובץ תמונה וקובץ סרט שהבאת איתך ואתה יכול להשוות על קובץ אחיד, ובדוק את כל התנאים ואמינות המוכר ונותן האחריות עוד לפני הרכישה. זכור כי המסך צריך להתאים לעיניך שלך, וכל המלצה שתקבל במילים תיאוריות כמו 'טוב', 'יפה' וכד' הן כפי שזה נראה בעיני הממליץ בלבד, לא שלך.

ישר כח. צריכים אנשים כמוך בפורום. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר למסך הזה , הוא עולה אפילו יותר ממותגים של סמסונג ו

כלל יסוד בצרכנות: אפשר לקחת מחיר זהב על זבל, אין סיכוי שתקבל מחיר זבל על זהב.

עוד כלל יסוד בצרכנות: אם זה נראה טוב מכדי להיות אמיתי זה כנראה כך. .

וזה גם מסך שהמליצו עליו בהשוואת מסכים פה בפורום , בכל הבדיקות של נגידויות וצבעים וכדומה , הוא קיבל תוצאות ממש דומות למסך של eizo שעולה בערך כפול , בגל זה הזמנתי אותו.

נו באמת. אם הנתונים נראים דומים ומסך EIZO עולה כפול, נראה לך שהיצרן או היבואן משוגעים? לרוב הנתונים המפורסמים מתפרסים ככה שיגרמו לך לחשוב כמו שהם רוצים. גם מרצדס בבדיקות יכולה לנסוע כמו לאדה חבוטה, בתיאוריה...........

לא הסתכלתי בתקנון אתר לפני....אבל כתווב שם שעל ביטולים צריך לשלם 10 אחוז מסך העסקה

גש לשם עם נייר כתוב, מכתב שלך כתוב ובו ציין כי בחוק נקבע עד 5 אחוז ולא יותר מאשר 100 ש"ח וכל דרישה אחרת מנוגדת לחוק ואינה תקפה, גם אין אפשרות לוותר על זכות בחוקי מגן כמו חוקי הגנת הצרכן אפילו אם הסכמת לתקנון. אין אפשרות חוקית להסכים לדבר שמנוגד לחוק.

לגבי המשלוח- טלפן לחברת שליחים ותשאל כמה יעלה לך העברת קופסה בגודל..... במשקל ..... מביתך לכתובת החנות.

אגב לא כל הנתונים של המסכים נכונים , במלא מסכים יכולים לרשום ניגודיות 1:2000 , 1:3000 ולא יודע מה ,

יש הרבה תרגילים והתחכמויות לפירסום נתונים של מסכים. בגלל זה הדרך הנכונה היא לבדוק איך ולפי מה זה מוגדר ואחר כך לראות בעיניים

לא עוד לא עיינתי בחוק , אבל בכל החנויות רושמים דמי ביטול 10 אחוז ולא 5 אחוז כמו שאתם אומרים פה.

שים לב - מדובר בעיסקה מרחוק, כלומר שנעשתה באינטרנט. זה רק עיסקה בה הלקוח מזמין משהו על סמך מה שראה בפירסום באינטרנט ולא היתה לו אפשרות לבדוק המוצר ולהבין בדיוק מה קנה לפני סיום הליך הקניה והתשלום (גם אם בא לחנות לקחת המוצר בעצמו במקום משלוח זה אותו דבר כי הבחירה והעיסקה נעשו מרחוק). אבל - וזה אבל מאד חשוב - כאשר מדובר בהודעה על מדיניות החזרה שנמצאת בחנות, כאשר נכנסים לחנות כדי לבחור מוצר, אז מה שקובע זה מה שנמצא וכתוב במודעה. החוק מאפשר גם לכתוב שאין בכלל החזרות וזה בסדר וחוקי כל עוד הלקוח יכול לראות זאת לפני סיום הליך התשלום ולהליט.

אני לא צריך שום פקס ושום כלום

אתה צריך שיהיה לך מסמך העתק של מסמך המתעד את דרישתך שיקחו חזרה ולא יחייבו אותך מעבר למה שדורש החוק. אתה צריך שהם ידעו שאתה פנית בכתב ויש לך העתק שיכול להיות לרעתם אם זה יגיע למשפט. לרוב עסקים כאלו מעדיפים לא ללכת למשפט כי הזמן יעלה להם יותר מאשר לתת לך מה שאתה דורש, אבל זה אם הם רואים שאתה מסודר ופועל עם כל הגיבוי שצריך.

אני אלך אליהם לחנות או מחר או מחרתיים ואחזיר להם את זה. או שאני אבקש מהם אותו מסך אבל חדש ? מה שאני אומר זה שגם ככה יש לי תקציב רק למסך TN אז השאלה אם כל זה שווה כי האם בכלל במסך tn אחר אני אראה יותר טוב ?

אתה יכול ללכת ולבקש, אבל זה מסך חדש ולא מסך מקולקל אז התוצאה תהיה דומה. שוב, מסך בוחרים אחרי שראית מסכים מאותו סוג עם אותה תמונה וקטע סרט שהבאת איתך, כדי שההשוואה תהיה על בסיס אחיד.

כמובן שאתה תמיד יכול להחליט שהתמורה שאתה מקבל לכסף ששילמת מתאימה והוגנת, והאיכות שאתה מקבל סבירה ומתאימה לשימוש שאה עושה במוצר, ובהנחה שהרבה יותר טוב לא תקבל במוצרים אחרים באותה רמת מחיר פשוט להשאיר אותו ברשותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...