בחירת רכב ליסינג - התלבטות - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בחירת רכב ליסינג - התלבטות


Cereal  Killer

צריך לבחור רכב ליסינג, האופציות הן פורד פוקוס - 5 דלתות או מאזדה 3 - 4 דלתות  

660 הצבעות

  1. 1. צריך לבחור רכב ליסינג, האופציות הן פורד פוקוס - 5 דלתות או מאזדה 3 - 4 דלתות

    • מאזדה 3 - 4 דלתות
    • פורד פוקוס - 5 דלתות


Recommended Posts

דבר שני כמו שהוזכר פה הפוקוס די מנותקת- אתה לא ממש שומע את המנוע ובכלל יש אחלה איטום באוטו

אני לא יודע איך זה בכלליות, אבל הפוקוס שלי מאוד רועשת יחסית (כאמור, יש לי אותה קצת יותר משנתיים).

להשוואה, הרנו מגאן שהייתה לי לתקופה קצרה הייתה ממש ממש שקטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בסופו של דבר הבחירה שלך.

עם שתי המכוניות אתה תהנה, אני נוהג בדרך קבע על שתיהן, לכל אחת היתרון שלה..

שמע, אני מסכים שצריך לשמור את המנוע בסל"ד יחסית גבוה רוב הזמן אבל אם יש לו ליסינג זה כניראה גם אומר דלקן וזה לא כזה משנה לו.

ובקשר להחלקות זה באמת מטורף ב3! נסעתי עם חבר שלי, הוא עבר של שלולית לפני כיכר, לקח את הכיכר ב30 קמ"ש והאטו החליק! זה באמת טירוף. מתוך כל האנשים שאני מכיר שנהגו על ה3 אני מכיר רק אחד שאמר שהיא יציבה.

ושמע.... מכוניות אירופאיות בדרך כלל פשוט יש להן איכות הרכבה יותר גובהה (לא תמיד אבל בדרך כלל) והאוטו מרגיש פחות מצועצע ופחות מתפרק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי לוקח רכב אמין.

וזה כמובן המאזדה, יש להם רכבים שאי אפשר להרוס.

נכון להרגע יש לי מאזדה 2 בת שנה שהוחלפו לה 3 מנועי הרמת , צרבו את מחשב המנוע מחדש, החליפו את מנעול מכסה המנוע ונשרפים לה פיוזים (5-6 פיוזים קבועים) פעם בחודש-חודשיים. לא משהו שהייתי קורה לו אמין.

לעומת זאת לגיסי יש פוקוס ליסינג שהוא קיבל חודש אחרי המאזדה 2 שלי קילומטראז' כפול משלי אפס תקלות...

שמתי לב שהפוקוס רדומה עד ה70-80 קמ"ש... אח"כ אתה לא שם לב למה העולם בתנועה לאחור ואתה ב 160...

המלצות שלא בסקר לא רלוונטיות אלי כי הבחירה שלי היא בין מאזדה 3 לפורד פוקוס (יש 4 דלתות ו5 דלתות אבל היות ואין לי שימוש בנפח העצום של הבגאז' ב4 דלתות אם אני אקח פוקוס היא תיהיה 5 דלתות כנראה)

אני נוטה יותר לכיוון הפורד בגלל נוחות הנסיעה, הבטיחות וכן בגלל שזה אוטו אירופאי (ליפנים יש נטיה לעשות דברים מהתחת, לדוגמא בסובארו של חבר שלי אם אתה פותח את מחזיקי הכוסות אתה לא יכול להשתמש במאפרה, במאזדה 2 יש את הקונסולה הכי מטומטמת ולא שימושית שראיתם בחיים... אותו דבר לגבי התא כפפות)

כנראה שאני אקח את הפורד אם משהו לא ישכנע אותי בקרוב חד משמעית לגבי המאזדה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע איך זה בכלליות, אבל הפוקוס שלי מאוד רועשת יחסית (כאמור, יש לי אותה קצת יותר משנתיים).

להשוואה, הרנו מגאן שהייתה לי לתקופה קצרה הייתה ממש ממש שקטה.

יש לך את הפוקוס הישנה.

אני מדבר על הפוקוס החדשה (שנת 2008+).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שחשוב לציין שמאזדה 3 ופורוד פוקס זה אותה פלטפורמה עם עיצוב שונה.

אני הייתי הולך על הפוקוס בגלל שלרוב,יש להם יותר מתכת באוטו וזה פחות פחית

ובוולוו 240 אתה לא תיפצע בגלל שיש לה פח בעובי 4 מ"מ?

שלא תבין אותי לא נכון אני כנראה לוקח פוקוס אבל זאת הצהרה מאד... שטותית...

ההבדל בין בטוח לרכב לא בטוח זה איך הרכב מסיט את האנרגיה מסביב מסביב לכלוב תא הנוסעים במקום לתוכו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע אחרי שאיזה אחת נכנסה בנו בזמן שיצאנו מחנייה במהירות כמעט אפסית של עד 5 קמ"ש...אני קונה רק אוטו שיש בו מתכת

לנו על הפגוש של המונדיאו היה כתם קטן לבן שירד הצבע, לה בדלת האחורית של הדייאהו שלה היה קמט.

לי זה מספיק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם שתדע שאם המונדיאו שלך היא שנת 96 ומעלה הפגושית שלה עשויים סיבי זכוכית (פייברגלס)

ולפני זה הם היו עשויים פלסטיק, לא קיים שום מודרני עם פגושים ממתכת הסיבה היא נורא פשוטה...

מה מקור השם פגוש? השורש פ.ג.ש. כמו פגשתי פגשנו נפגוש...

המטרה של הפגוש זה לצמצם את הנזק לרכב/אדם/סוס/כרכרה שאתה מתנגש בו.

מה ששומר עליך זה כלוב תא הנוסעים, איזורים סופגי אנרגיה, כריות אוויר, חגורות בטיחות (רגילות ואקטיביות), מוט הגה קורס, תושבת מנוע קורסת וכו...

חוץ מהעובדה שהוא אמור למזער נזק לצד השני של התאונה המטרה של הפגוש זה גם להיות החלק הכי חיצוני של מערך ספיגת האנרגיה והסטתה לכן המטרה שלו זה לקרוס, חד משמעית להישבר וע"י כך לספוג חלק מהאנרגיה.

לכן אם במונדיאו שלך היו פגושים ממתכת, במהירות 5 קמ"ש היית חוטף פציעת "מכת-שוט" בצוואר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעל שנת 96.

ואם סיבי פייברגלס גורמים לקמט בדלת אני עדיין חושב שהטענה שלי נכונה

לא התכוונתי שצריך מתכת בפגוש.

הכוונה היא שאם דלת ממתכת מתקטמטת מפגוש->זה לא משמח מאוד לדעת שככה יתקמט גם הכלוב נוסעים במקרה של תאונה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדוגמה שלך לא רלוונטית פה פגלל שדייהו לא עלתה בכלל על הפרק ויש עוד המון שיקולים חוץ מהחומר כמו חוזק מבני לדוגמא (ברור שפינה של פגוש שפוגש בדלת שזהו משטח ישר [ובגלל זה חלש יותר מפינה] תעקם דלת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפורד, כל עוד זה לא מנוע 2000, היא סופר-עגלה. ומצד שני, למהירות שצריך להגיע היא כן מגיעה, לא צריך להיות איכפת לך עד כמה "עגלה" היא, כי גם בעליה אם תלחץ על הגז- היא כן תסחב (פשוט תצרוך יותר דלק), ואני חייב לציין שהמושבים שלה הרבה יותר נוחים משל המזדה.

לגבי המזדה, יש לי תלונה אחת עיקרית-

למה דוושת הגז כ"כ צרה והבלם כ"כ רחב?! אני לא יכול לנהוג בה עם הסנדלים/נעליים כבדות שלי, אני לא יכול ללחוץ על הגז בלי שהברקס ילחץ גם כן, ואני מוגבל ככה לנעליים- שזה סיוט בקיץ. אני מוגבל לנעלי בלבד בקטע הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שנתיים עם הפוקוס שלי (רכב חברה), וכמה נסיעות על מאזדה 3 - ללא ספק הפוקוס.

היא אכן קצת עגלה, ולוקח לה איזו שנייה וחצי יותר להגיע למהירויות השיוט שלי 130-140 קמ"ש), אבל התנהגות הרכב על הכביש עולה על כל מה שפגשתי ברמה הזו, ומפצה בהרבה על קצת מחסור בכח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...