בחירת רכב ליסינג - התלבטות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בחירת רכב ליסינג - התלבטות


Cereal  Killer

צריך לבחור רכב ליסינג, האופציות הן פורד פוקוס - 5 דלתות או מאזדה 3 - 4 דלתות  

660 הצבעות

  1. 1. צריך לבחור רכב ליסינג, האופציות הן פורד פוקוס - 5 דלתות או מאזדה 3 - 4 דלתות

    • מאזדה 3 - 4 דלתות
    • פורד פוקוס - 5 דלתות


Recommended Posts

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ידוע שהפוקוס יותר רגועה, לי ולרשיון שלי זה רק יתרון... מנסיון...

הפוקוס מושכת אותי הרבה יותר בגלל שהיא יותר בטיחותית (5 כוכבי ריסוק לעומת 4 במאזדה) ולהפיך מהמאזדה היא מגהצת את הכביש בצורה פנומנלית

מה שמושך אותי במאזדה שהיא קצת יותר נמרצת (אבל באמת באמת קצת יותר), יש בקרת אקלים, והיות וממדי הגוף שלי לא גדולים ההבדל במרחב הפנימי של הפוקוס לא מהווה בשבילי יתרון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואוווו איך יכול להיות שאני בידיוק ההפך מכולם פה?

שמע את הפוקוס 5 דלתות לא ניסיתי אבל

1. המאזדה מחליקה ברמות מטורפות גם מניסיון נהיגה אישי וגם מהמון חברים שראיתי עולים על אי תנועה רק בגלל שלולית מסכנה לפנמי

2. המאזדה באמת יותר ספורטיבית. הפוקוס די נותנת הרגשה של ניתוק מהנהיגה ומהכביש... קשה להגדיר את זה פשוט הנהג מאוד מבודד מהסביבה

3. בגלל סיבה 2 אני רואה המון אנשים עם פוקוס נוסעים במהירויות מטורפות - הם פשוט לא מרגישים שהם נוסעים מהר

4. אישית אני חושב שהפוקוס יותר יפה

5. הפוקוס אירופאית והמאזדה למייטב ידיעתי יפנית (יתרון משמעותי לפוקוס)

6. הפוקוס הישנות באמת לא היו סוחבות אבל בחדשות אני ממש לא רואה ומרגיש בעיה (האחרונה שנהגתי עליה הייתה 2006 או 2005. אומרים שה2009 גם מוצלחות)

7. אני מאוד אוהב את ההתנהגות של המחשב של המאזדה... הוא יודע יפה מאוד מה לעשות (בעיקר בקטע של העברת הילוכים ומשיכה והורדה וכל השטויות האלה) (חייב לציין שהדבר נאמר בניגוד למאגן (רנו) שהאוטו פשוט לא יודע להעביר הילוכים! (לפחות ה2 שיצא לי לנהוג עליהם) בפוקוס זה לא כזה מהותי)

תהנה ותתחדש :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואוווו איך יכול להיות שאני בידיוק ההפך מכולם פה?

שמע את הפוקוס 5 דלתות לא ניסיתי אבל

1. המאזדה מחליקה ברמות מטורפות גם מניסיון נהיגה אישי וגם מהמון חברים שראיתי עולים על אי תנועה רק בגלל שלולית מסכנה לפנמי - לא יודע איך אתה וחברים שלך נוהגים המאזדה כלל לא מחליקה וכמו כל אוטו חדש הבלמים מצוינים והאחיזה מצוינת

2. המאזדה באמת יותר ספורטיבית. הפוקוס די נותנת הרגשה של ניתוק מהנהיגה ומהכביש... קשה להגדיר את זה פשוט הנהג מאוד מבודד מהסביבה

3. בגלל סיבה 2 אני רואה המון אנשים עם פוקוס נוסעים במהירויות מטורפות - הם פשוט לא מרגישים שהם נוסעים מהר - דיי קשה ליסוע מהר עם טנק שכזה המנוע תמיד מעל ה4000 סל"ד על מנת "לסחוב"

4. אישית אני חושב שהפוקוס יותר יפה - פה אני מסכים (כוונה ל 5 דלתות)

5. הפוקוס אירופאית והמאזדה למייטב ידיעתי יפנית (יתרון משמעותי לפוקוס) - יתרון?

6. הפוקוס הישנות באמת לא היו סוחבות אבל בחדשות אני ממש לא רואה ומרגיש בעיה (האחרונה שנהגתי עליה הייתה 2006 או 2005. אומרים שה2009 גם מוצלחות) - לא יודע מי עבד עליך? כל פוקוס שהיא לא מנוע 2000 פשוט עגלה

7. אני מאוד אוהב את ההתנהגות של המחשב של המאזדה... הוא יודע יפה מאוד מה לעשות (בעיקר בקטע של העברת הילוכים ומשיכה והורדה וכל השטויות האלה) (חייב לציין שהדבר נאמר בניגוד למאגן (רנו) שהאוטו פשוט לא יודע להעביר הילוכים! (לפחות ה2 שיצא לי לנהוג עליהם) בפוקוס זה לא כזה מהותי)

תהנה ותתחדש :)

בסופו של דבר הבחירה שלך.

עם שתי המכוניות אתה תהנה, אני נוהג בדרך קבע על שתיהן, לכל אחת היתרון שלה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי כמעט 10000 ק"מ עם הפוקוס אני לא הייתי מחליף אותה במאזדה.

נכון שהיא עגלתית ברמות וצריך לתת לה בגז,אבל ברגע שאתה מגיע למהירות של 100+- האוטו מרגיש מעולה

הוא עקיפות בקלות ויש למנוע המון כוח בטווח הזה.

נכון שעד שהיא מגיע ל 100 קצת קשה אבל זה שווה את זה...

דבר שני כמו שהוזכר פה הפוקוס די מנותקת- אתה לא ממש שומע את המנוע ובכלל יש אחלה איטום באוטו

ולכן קורה שאתה מגיע למהירות של שלילה מבלי שהרגשת.

אבל מה שטוב בזה, זה שאתה מרגיש בטוח! אתה מרגיש שהאוטו יושב טוב על הכביש ולא שאיזה רוח תבוא ותעיף אותך.

ובנוגע למה שאמרו על ההיגוי של הפורד- לכו תקראו מה שרשמו עליה במגזין אוטו לפני שאתם רושמים שטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פוקוס.

המתליים רכים יותר, ההתנהגות טובה יותר, ויש יותר מקום. בקשר לכוח, זו עגלת ליסינג, התוספת הפצפונת במאזדה לא באמת נותנת משהו. החסרון הבולט בפוקוס זה הרעש של המנוע.

אגב, אם אתה רוצה המלצה על דגם שלא בסקר הנ''ל, בדוק את ה-NISSAN TIDA, והסובארו B3 סדאן החדשה.

לאחרונה התחדשנו בTIDA, והיא עוקפת גם את המאזדה וגם את הפוקוס בכל אלמנט: הסלון ענקי, המנוע נהדר (שקט לחלוטין בנהיגה רגועה, ומפיק תוצאות כשצריך), וההתנהגות לא רעה בכלל. חוסר במחשב דרך זה החסרון היחיד שאני יכול למצוא ברכב.

את הסוברו ניסינו בגרסת 5 הדלתות, ובין כל מכוניות הליסינג המוצעות (בקבוצה 2), היא הייתה הנוחה ביותר, הספורטיבית ביותר, והגדולה ביותר (בפנים). החסרון היחיד שלה היא שהיא נמוכה יחסית (לאנשים מסויימים זה עלול להפריע), ושהבאגז' (בגרסת 5 הדלתות) היה קטן. בגרסת 4 הדלתות הבאגז' אמור להיות בסדר (לא בדקתי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...