סרבני מצפון או פחדנים עלובים - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סרבני מצפון או פחדנים עלובים


maverick

Recommended Posts

אתה לא יכול לפתח סובלנות אחד לשני שהם פשוט מוכרים אותנו!

שיותר חשוב להם הערבים מאשר העם שלהם!

שהם מוכנים לאסוף מידע על קצינים בצה"ל ולתבוע אותם בבלגיה. או שהיום משהו חדש שהם מצלמים מאחזים ומפרסמים אותם! אולי תנו לפלשתנאים גם מפה ואת החגורת הנפץ!

אז סובלנות לבוגדים. שכל היום מגיעים לשפל חדש! אתה מבקש יותר מדיי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אורח The_Exorcist

אוקי Mortar, רק כדי לוודא שאני מבין אותך נכון:

אתה מסכים לכך שחרדים לא ישרתו בצבא בגלל שהאמונה שלהם מפריעה להם אבל אתה לא מסכים שחילונים לא ישרתו בצבא בגלל שהאמונה שלהם מפריעה להם.

למה לא לשלול אזרחות גם מהחרדים? הם הרי לא עובדים, לא משלמים מסים, לא שירתו בצבא, לא עשו שירות לאומי.. שום דבר.

למה אותם אתה לא רוצה להעיף מהארץ? כי במקרה, הדעות הפוליטיות שלהם (שלא מפריעות להם להשתמט משירות צבאי או לאומי) חופפות לשלך?

אגב, אתה מתכוון לשלול אזרחות גם ממי שלא יכול לשרת בצבא מסיבות רפואיות? ומה לגבי מי ששירת בצבא ושייך ל'גוש שלום'? מר"צ?

אהה, כן, נקודה חשובה אחרונה:

מי אתה שתעיז בכלל לומר שיש לגרש אותם מהארץ או לשלול מהם את האזרחות? בצבא שירתת? מסים שילמת? אתה מתנדב במשא"ז? במד"א? מה בדיוק התרומה שלך למדינה שהופכת אותך לבר סמכות כזה גדול?

הו הו, בהחלט שאלות מצויינות.

אני אגב לא התגייסתי מסיבות בריאותיות, Mortar יקר, אני מזמין אותך לבוא ולקחת לי את התעודת זהות תוריד ממני גם את נטל המיסים, אני ארוויח יותר אם אני לא אשלם מס הכנסה.

שמתם לב שבשנים האחרונות יש יותר סרבני מצפון? יש לזה סיבה, לציבור החילוני נמאס להיות עבד ומשרת של הציבור החרדי מוצץ הדם ואמירות נוסח Mortar רק מחזקים את המאבק נגד חוסר הצדק שקיים כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הקטע של סרבני מצפון זה בלוף אחד גדול. גם אני סרבן מצפון - המצפון שלי אומר לי לא לבזבז את מיטב שנותי בשירות בצבא ואח"כ בשירות מילואים. אבל מה לעשות, אני צריך לתת את חלקי למדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שימו לב לשמות :

אדם מאור, נועם בהט, נתן קמינר ושמרי צמרת.

אין שם אנשים כמו- משה כהן, דויד אמזלג, יורם לסרי, יעקוב אטיאס. זה נראה מצחיק אבל מסתבר שמי שמכיר את המנטליות של הערבים הם בעצם בני עדות המזרח.

כן כן ידידי, מסתבר שאותם חברים שהם בנים להורים שהגיעו מעדות המזרח מודעים יותר לאוייבים - השכנים שלנו הלו הם הערבים.

המנטליות של הכבוד והאדמה מושרשים עמוק אצל אותם בני עדות המזרח. יצא לי להכיר מישהוא (דווקא שמאלן) שהעיר לצומת ליבי כי זה בעצם אחד מהמכשולים הפנימיים אצל בני עדות המזרח בלנסות ולהאמין בשלום עם הערבים.

1_a.jpg

חיפשתי את משה מהשקם .... :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, מי שלא משרת מסיבות אני ממש לא אמרתי שום דבר נגדו, ולא אמרתי לשלול לכל אחד את האזרחות.

דבר שני, אני ממש שונא את מה שהחרדים עושים ואני מזה בעד לקחת אותם עם משטרה צבאית לשירות בצה"ל, אבל... המקרה שלהם לפי דעתי שונה וגם אם הוא לא זה לא הדיון כאן.

אם שאלת איך אני תורם למדינה אז אני לא משלם מיסים כי אני בן 16 ואני גם לא בצבא כי אני בתיכון אבל דווקא כן אני מתנדב במשא"ז.

"מי אתה שתעיז בכלל לומר שיש לגרש אותם מהארץ או לשלול מהם את האזרחות?"

אמרתי כשר פנים הייתי עושה את זה. ולמה ? כי הם אומרים שמדינת כובשת (ואני לא מסכים להגדרה הזאת), הם אומרים להתנגד לכיבוש וזה משהו שלא קיים אז מבחינתי זאת בגידה שאנשים מהעם שלך אומרים לעם אחר להתנגד למדינה שלך, ערבים מפרשים התנגדות לפעולות טרור ותאמין או לא מכתבים כאלה רק מעודדים אותם לפעולות טרור כי הם רואים שאנשים תומכים בהם בכל מקרה ואומרים להם וד"א תתנגדו גם לטירור הם אומרים :" אבל צה"ל כובש אותנו והם עושים בנו טירור ומדאכים אותנו ואין לנו אמצעים להילחם בפלגים ובלה בלה בלה BULLSHIT" וממשכים לעשות פיגועים, גם אם זה ב"התנחלויות" וגם אם בקו הירוק.

זאת התוצאה שהאנשים האלה עושים, הם גורמים להרג אזרחי מדינת והם גם בוגדים וככאלה אני מעיז לומר שאני לא רוצה אותם פה ואני לא רוצה שהם יהיו אזרחים במדינה שאני אזרח בה כי הם גורמים להרג אזרחינו ומסיתים עם אחר נגדינו.

ד"א אפרופו בגרות בהיסטוריה עכשיו אז הנוסח הציוני של הצהרת בלפור היה - בריטניה מקבלת את העיקרון של בית לאומי לעם היהודי על ארץ ! ואני מדגיש את ה"על". ואני מאמין שמכל הבחינות השטחים האלה שלנו וכן, צריך לוותר כי אין ברירה, אבל אחרי משהערבים עושים לא צריך לוותר ולקרוא לזה כיבוש בטח ובטח שלא כי : א. אני מאמין שזה שטח שייך לנו, ב. השטח הזה היה של ירדן והם נסוגו משם, זה לא שטח פלשטינאי זה יותר כמו שטח הפקר עם זכיון יהודי עליו.

וד"א - אולי הדוסים עושים מעשה חמור ביותר אבל לפחות הם לא עושים את הדברים שכתבתי קודם.

אז מה יש לך לומר עכשיו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי אישה תיהיה בצבא פקידה שמכינה קפה! ואיזה אישה רוצה לעשות 3 שנים כפקידה. ועוד דברים שמשש לא הוגנים בגלל שהיא אישה! אז הם עושים שירות לאומי.

טיפש. אם אישה מכריזה על פציפיזם היא יכולה לא להתגייס.

udicol, פגשת אותי, אני יותר שחום מרוב האנשים בפורום הזה.

Exorcist, סרבני מצפון לא הולכים הביתה אלא נכנסים לכלא. רוב הזמן סרבנים, מכל סיבה, מעדיפים לקבל עליהם את הדין כדי לעורר הדים.

לכולם, השגתי את הנוסח המלא:

חברים יקרים,

אנו החתומים מטה היננו סרבני כיבוש. חלקנו סירב להשתתף כלל בצבא הישראלי, שאנו רואים בו מכשיר בידי מדיניות הכיבוש הנפשעת של ממשלת , וחלקנו סירב לשרת כחיילים בשטחים הכבושים. כולנו משלמים מחיר אישי כבד על בחירתנו, ורבים מאתנו נאסרים בכלא הצבאי החל מכמה שבועות ועד חודשים רבים. אנחנו חלק מתנועה רחבה בישראל, תנועה של נשים וגברים, יהודים וערבים, הפועלים נגד הכיבוש ודיכוי העם הפלסטיני. בתור חברים למאבק, הרגשנו צורך דחוף לפנות אליכם בנושא שמעסיק את כולנו: ההתקפות שמבצעים ארגונים פלסטיניים נגד אזרחים ישראלים חפים מפשע.

בכל סכסוך קשה לראות את הצד השני, אך כמו שעלינו לזכור שרובם המוחץ של הפלסטינים אינם משתתפים בפיגועים, עליכם לזכור שרוב הישראלים אינם חיילים של הכיבוש. בפיגועי ההתאבדות של הארגונים הפלסטינים בישראל נהרגים אזרחים חפים מפשע - ילדים וזקנים, נשים וגברים, יהודים, ערבים ומהגרים, תומכי הכיבוש ומתנגדיו. פעולות אלה אינן מוסריות.

עם זאת אנו יודעים שלא הפיגועים הם הסיבה לכיבוש, כפי שחושבים ישראלים רבים. אך ההרג הקר, חסר האבחנה והאקראי הזה מבעית כל כך את רוב הישראלים, שמלאכת הצדקת הכיבוש על ידי שרון וחבריו נעשית קלה. הפיגועים משניאים את הפלסטינים על אזרחי (ועל אחרים בעולם) ועוזרים לשכנע אותם בנחיצותו של המשך הכיבוש; וכך כל פיגוע מרחיק את היום שבו הישראלים יבינו שהכיבוש חייב להיגמר.

איננו חיים תחת כיבוש. איננו יודעים מה זה לחיות חודשים ושנים תחת עוצר וסגר, משוללי עבודה והשכלה, כבוד ועצמאות. אנו יכולים רק לתאר לעצמנו את עוצמת הזעם והייאוש שהכיבוש מעורר בקרבכם, ולנחש עד כמה קשה לכם להסתכל מעבר למדיו של החייל בדחפור, במחסום, במסוק ולראות אדם. אנו מסרבים להיות חלק מכוחות הכיבוש גם כדי שתוכלו לראות בישראלים בני אדם כמוכם, שנאבקים, מתקשים ולפעמים מתגברים. אנו הסרבנים לוקחים אחריות על המתרחש בחברה הישראלית במעשה התנגדות מוצהר, ואנחנו מוכנים לשלם על כך מחיר. המחיר שאתם, חברינו למאבק בצד הפלסטיני, עלולים לשלם, הוא גבוה בהרבה, אך אנחנו מאמינים שתהיה בעדו תמורה.

מאבק פלסטיני ללא פגיעה באזרחים יהיה מדויק הרבה יותר, מאבק שפוגע בכיבוש ישירות. עצרות עם, שביתות כלליות, פעולות משותפות עם תנועת השלום הישראלית כל אלה הן פעולות התנגדות יעילות בהרבה מכל מתאבד. הכיבוש יגבה ללא ספק מחיר דמים, אך עד מהרה ייווכח העולם שאין בכוח הקליעים לעצור את העם הנלחם על חירותו. נצחונו של המאבק נגד הכיבוש יהיה נצחון הצדק והשלום נצחונם של הפלסטינים ושל הישראלים.

בכבוד רב,

החבר'ה מהצד השני של הקו הירוק

ככה שמתלהבים מ"מאבק שפוגע בכיבוש ישירות" יהיו חייבים לשים לב להמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרור זה ממש לא עיניין מי שחום יותר או פחות.

נשאל שאלה מי מכיר את הערבים "יותר"?. מי מכיר את המנטליות שלהם?

עם כל השחצנות, בני עדות המזרח גדלו עם הערבים לכן הם מכירים אותם "יותר". (מסתבר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Mortar, אם דיברת אלי אז אני לא עונה לך כי פשוט אין לי יותר מה לומר לך.

אתה תמשיך בלקרוא לחצי מהמדינה בוגדים ועוכרי ולדרוש את שלילת אזרחותם, תהנה.

אגב, בהצהרת בלפור רשום 'בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל', לא 'על'.

וגם אם היה רשום שם 'על' (מה שהיה הופך את זה לא נכון מבחינה תחבירית, אבל ניחא) זה לא מעניק לנו שום זכות על שום פיסת שטח כי בריטניה היא כבר מזמן מזמן לא מעצמה אימפריאליסטית.

הכיבוש הוא עובדה קיימת, זה שאתה בוחר להתעלם ממנו הופך אותך לעיוור ומנותק מהמציאות, לא אותי.

זאת ההודעה האחרונה שלי שתתייחס לדברים שאתה תכתוב בפורום אקטואליה, המשך שנאה נעימה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע מה נוסח ההצהרה, אמרתי הנוסח הציוני שלה.

הכיבוש הוא עובדה מה ? מה קיים ? איזה עובדה?

אני לא שונא חצי מהמדינה הזאת בכלל ושוב רואים את הזלזול ואתה ממש מתאים להגדרה "יפה נפש", אני כותב תשובה, משקיע, ואתה בא אומר לי שאני מנותק מהמציאות ולא עונה ואומר שאני שונא את כולם ומתחמק.

"זאת ההודעה האחרונה שלי שתתייחס לדברים שאתה תכתוב בפורום אקטואליה, המשך שנאה נעימה."

וככה אתה רוצה לעשות שלום אה ?

לא רק שאתה לא רוצה לענות כי פשוט אין לך תשובה אלא אתה גם יענו מחרים אותי...

תסלח לי אבל זה מעורר רחמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת התוצאה שהאנשים האלה עושים, הם גורמים להרג אזרחי מדינת והם גם בוגדים וככאלה אני מעיז לומר שאני לא רוצה אותם פה ואני לא רוצה שהם יהיו אזרחים במדינה שאני אזרח בה כי הם גורמים להרג אזרחינו ומסיתים עם אחר נגדינו.

ד"א אפרופו בגרות בהיסטוריה עכשיו אז הנוסח הציוני של הצהרת בלפור היה - בריטניה מקבלת את העיקרון של בית לאומי לעם היהודי על ארץ ! ואני מדגיש את ה"על". ואני מאמין שמכל הבחינות השטחים האלה שלנו וכן, צריך לוותר כי אין ברירה, אבל אחרי משהערבים עושים לא צריך לוותר ולקרוא לזה כיבוש בטח ובטח שלא כי : א. אני מאמין שזה שטח שייך לנו, ב. השטח הזה היה של ירדן והם נסוגו משם, זה לא שטח פלשטינאי זה יותר כמו שטח הפקר עם זכיון יהודי עליו.

כנראה לא ממש למדתי טוב לבגרות אתמול, כי אם כן היית שם לב שהבריטים לא שמו על הנוסח הציוני ושינו אותו לגמרי

ממשלת הוד מלכותו רואה בעין יפה ייסוד בית לאומי לעם היהודי בארץ ותעשה מיטב מאמציה להקל על להגשמת מטרה זו, תוך הבנה ברורה שלא יעשה דבר העלול לפגוע בזכויות האזרחיות או הדתיות של עדות לא יהודיות הקיימות בא"י או בזכויות ובמעמד המדיני ממנו נהנים יהודים בכל ארץ אחרת

ותראה מה גרמת לי לעשות! לחשוב על חומר בהיסטוריה אחרי הבגרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...