שיטה מומלצת לקנייה מ-trade zone או YAD2 מבלי לפול בפח - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיטה מומלצת לקנייה מ-trade zone או YAD2 מבלי לפול בפח


f16

Recommended Posts

טוב, אל תקנה :)

אני מבסוט לדעת שעוד קונה שחושב

שחייבים לו את כל העולם ואישתו, לא יקנה ממני שום מוצר.

יש אלפים כמוך שמוכרים חלקי מחשב משומשים כאן ובאתרים אחרים כמו YAD2 .

אני פשוט אקנה מאחד ש:

לא חושב שהעולם מסתובב סביבו

לא תופס תחת

לא מעמיד תנאים בלתי אפשריים ......

בכל מקרה אני מאחל לך הצלחה במכירה ,

אתה בטח מכיר את הביטוי :

"יש מכסה לכל סיר ,גם אם הסיר מכיל זבל " :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

דבר ראשון מי שהציע את הרעיון עם השטר זה אחד הדברים הכי טיפשיים ששמעתי

אם אתה יוצא מנקודת הנחה שהמוכר זבל וידפוק אותך זה יכול לעבוד הפוך והקונה זבל ולא יישלח לך את החצי השני של השטר

ואז מה?אין לך מוצר ויש לך שטר אדום עם הספרות 20

טיפשי.

דבר שני-קניית מוצר יד שנייה דומה לבורסה [להשקעות לא מה שאתם חושבים :screwy: ]

אתה משקיע תוך סיכון

בגלל זה האינטואיציה כאן היא הכי חשובה

לומדים להכיר את המוכר ברמה מינימלית

קודם כל לפי תנאים שהוא מציג אתה יודע אם הוא בגבול הבנאדם שיודע איזה עסקה הוא רוצה ומוכן לסגור מיידית

או אחד שעושה פוזות וחבל על הכאב ראש שלך

אחרי זה עוברים להתכתבות במייל [אני כרגע דוחה את שלב הטלפון]

אתה מבין בכתב ממנו מה הוא רוצה מסכמים ביניכם

תשאל שאלות תחקור אל תתבייש אתה לקוח פוטנציאלי

אם הבנאדם עונה בנועם מפרט מסביר,יופי

אם הוא בקטע של לחץ אז או שהמוצר הוברח מהשטחים ואז תוותר או שסתם משו חשוד פה ואז שוב תוותר

לאחר מכן בטלפון תקבע אם אתה מדבר עם ערס נעל שלא מבין מה הוא מחזיק ביד וסתם מחרטט לך ומדבר הרבה [מה שלא יקרה אם הוא ענה לך במייל בנועם וברצינות]

ואולי גם תבחן את מידת הסיבולת שלו

תקבע על יום

תעשה טלפון כמה דקות אחרי ותדחה קצת

זה משחק קצר שהמטרה שלו לראות אם הבנאדם מחוייב לעסקה ובאמת רוצה להוציא אותה

אחרי מצב כזה אני מאמין שכל בנאדם מקבל מספיק בשביל האמון המינימלי להוציא עסקה כזאת

כמו שנאמר פה אנשים לא באים להביא מזה משכורת הבייתה

סך הכל לכל צד יש אינטרס להיפטר ממוצר ולהרוויח את שוויו ולקבל מוצר במחיר הוגן ובמצב הוגן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי למכור כמה וכמה מוצרים ב-YAD2. אני תמיד מוכר מוצרים במצב טוב (מוצר לא תקין נזרק לפח), ואני תמיד שם תמונה של המוצר. על מוצר חדש די חדש אני רושם 75% מהמחיר הנוכחי שלו, אבל בד"כ אני מוכר מוצרים של שנה פלוס, אבל במצב טוב, ועליהם אני רושם 50% מהמחיר של מוצר חדש. מה שמעצבן זה שהרבה אנשים מתקשרים ומנסים להוריד את המחיר בטלפון לחצי מהמחיר שכתבתי (רבע ממחיר של מוצר חדש), ומתעצבנים שאני לא מוכן להתגמש במחיר. להזכירכם - עוד לפני שהם בכלל באו וראו את המוצר. אני מבין את זה שאתה בא, בוחן את המוצר ויש בו פגמים אז יש מקום להתמקח על המחיר. אבל, אם המוצר תקין ועומד בציפיות שלך אז למה להוריד את המחיר, ועוד בטלפון לפני שבחנת אותו? אני יכול פשוט לרשום מחיר גבוה ב-100-200 ש"ח שיהיה מרווח להתמקחות, אבל זה נראה לי די דבילי.

[br]פורסם בתאריך: 5.10.2008 בשעה 00:19:50


מזכיר לי משפט של נהג מונית אחד.. "למה אנשים מבקשים הנחה על מונית לשדה תעופה.. תוריד לי 5, 10שקל.. למה לא תבקשו הנחה בבית מלון? למה לא תבקשו הנחה על הטיסה?" (לא ציטוט מדויק- פחות או יותר מה שהוא אמר)

אני מסכים איתו לגמריי. תנסו להוריד מחיר לחנויות שמרויחות עליכם כסף, ולא על אנשים שמוכרים יד שניה.

נהג מונית מקבל תשלום במזומן, ואתה גם יכול לקבוע איתו מחיר מסויים בלי מונה.

בחנות אתה יכול לבקש הנחה על מזומן.

ביד2 אתה בכל מקרה משלם במזומן וחצי מחיר, אז אתה רוצה להוריד עוד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי למכור כמה וכמה מוצרים ב-YAD2. אני תמיד מוכר מוצרים במצב טוב (מוצר לא תקין נזרק לפח), ואני תמיד שם תמונה של המוצר. על מוצר חדש די חדש אני רושם 75% מהמחיר הנוכחי שלו, אבל בד"כ אני מוכר מוצרים של שנה פלוס, אבל במצב טוב, ועליהם אני רושם 50% מהמחיר של מוצר חדש. מה שמעצבן זה שהרבה אנשים מתקשרים ומנסים להוריד את המחיר בטלפון לחצי מהמחיר שכתבתי (רבע ממחיר של מוצר חדש), ומתעצבנים שאני לא מוכן להתגמש במחיר. להזכירכם - עוד לפני שהם בכלל באו וראו את המוצר. אני מבין את זה שאתה בא, בוחן את המוצר ויש בו פגמים אז יש מקום להתמקח על המחיר. אבל, אם המוצר תקין ועומד בציפיות שלך אז למה להוריד את המחיר, ועוד בטלפון לפני שבחנת אותו? אני יכול פשוט לרשום מחיר גבוה ב-100-200 ש"ח שיהיה מרווח להתמקחות, אבל זה נראה לי די דבילי.

כל מילה בסלע!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אלפים כמוך שמוכרים חלקי מחשב משומשים כאן ובאתרים אחרים כמו YAD2 .

אני פשוט אקנה מאחד ש:

לא חושב שהעולם מסתובב סביבו

לא תופס תחת

לא מעמיד תנאים בלתי אפשריים ......

בכל מקרה אני מאחל לך הצלחה במכירה ,

אתה בטח מכיר את הביטוי :

"יש מכסה לכל סיר ,גם אם הסיר מכיל זבל " :smile1:

סבבה, לך תציק לאלפים הנותרים.

תשלח להם שטרות בחתיכות, תתנחל אצלהם בבית שעות עם ציוד בדיקה

אלקטרוני מתקדם בכדי לודא שלא "מרמים אותך"(שהישראלי לא ייצא פראייר),

תריץ איתם Prime95 ו- Futuremark עד אור הבוקר.

אחרי כל זה, דרוש ממנו פיצוי על הנסיעה הארוכה שעשית ונשיקה על הנעל

על זה שעשית לו את הטובה הענקית של לקנות ממנו מוצר משומש :yelclap:.

האמת, עם גישה של לקוחות כמו בארץ, אם הייתי פותח כאן עסק

הייתי מנהל אותו כמו ה "סופ-נאצי" מפרק בסדרה "סיינפלד".

"No GPU for u! come back, one year!"
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3D7 לא רוצה להתמקח? תרשום שזה מחיר אחרון וסופי ואתה לא מוכן להוריד אפילו שקל.

IGROSH, לא, אבל מה אמר המוכר האחרון?

למרות שהוא ידע שהשני הציע לך מחיר יותר טוב, הוא אמר "טוב, זהו, אני לא יכול להוריד יותר, תקנה מהמתחרה"? או שהוא ניסה לעשות עוד דברים כגון השמצה של העסק השני או נסיון לשיפור תנאים (אחריות נניח)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3D7 לא רוצה להתמקח? תרשום שזה מחיר אחרון וסופי ואתה לא מוכן להוריד אפילו שקל.

אני לא ארשום דבר כזה, מכיוון שזו אמירה נוקשה שתרתיע אנשים הוגנים. בסה"כ אני אדם הוגן, ובהתאם לנסיבות יש לפעמים מצב להתגמשות מסויימת במחיר. אבל, לא שאדם מתקשר אלי ומנסה להוריד את המחיר לחצי בטלפון (מוצר במצב חדש שאני מראש מבקש עליו חצי מחיר), ואח"כ הוא בטח יבוא אלי וימשיך להתמקח על המחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה, לך תציק לאלפים הנותרים.

תשלח להם שטרות בחתיכות, תתנחל אצלהם בבית שעות עם ציוד בדיקה

אלקטרוני מתקדם בכדי לודא שלא "מרמים אותך"(שהישראלי לא ייצא פראייר),

תריץ איתם Prime95 ו- Futuremark עד אור הבוקר.

אחרי כל זה, דרוש ממנו פיצוי על הנסיעה הארוכה שעשית ונשיקה על הנעל

על זה שעשית לו את הטובה הענקית של לקנות ממנו מוצר משומש :yelclap:.

האמת, עם גישה של לקוחות כמו בארץ, אם הייתי פותח כאן עסק

הייתי מנהל אותו כמו ה "סופ-נאצי" מפרק בסדרה "סיינפלד".

ואו בן אדם ,איך שנסחפת ,אני מקווה לטובתך שזה נעשה מתוך חוש הומור חולני ,אחרת אני חושש שאתה זקוק לאבחון מקצועי ,יסודי ומקיף ....

עד כה רק מתחת ביקורת ארסית ולא פרופורציונאלית .

לא הצעת אפילו רעיון אחד מעשי ומועיל .

לא אמרתי שהרעיון שלי הוא אידיאלי ,להפך הוא רחוק מזה ,אולם עד כה הוא הרעיון היחידי שמצמצם את הסיכון הכרוך בקנייה ופותר את הבעיה של קנייה כאשר המוכר גר במרחק כה רב ,שלא מצדיק את הנסיעה אליו.

נכון יש הרבה מניאקים אבל באופן יחסי יש מעט אנשים כל כך דפוקים שהם יטריחו את עצמם לשלוח אל המוכר מוצר פגום כאשר הם יודעים שאת הכסף

(למעשה חצי השטר השני )הם יקבלו רק אחרי שהמוצר יגיע לקונה ויבדק על ידיו .

אין לי שום כוונה להציק לאף אחד .

כמו שלמוכר יש זכות לקבוע את תנאי המכירה ,כך גם לקונה יש זכות כזאת .

אין פה צד שהוא נימצא מעל הצד השני.

על כן זה נראה לי לגיטימי וסביר לנקוט לפחות בדרך אחת מבין שני הדרכים הבאות :

1.לשלוח חצי שטר למוכר ועם קבלת מוצר תקין לשלוח את חצי השטר השני .

2.להגיע אל המוכר ולהריץ תוכנת בדיקה כמו PRIME95 או MEMTEST86 אם מדובר בקניית .

ברור לכל בר דעת שאין צורך לנקוט בשני הדרכים ,אולם אחת מבנהיים זה המינימום ההכרחי ואם המוכר לא מוכן לזה ,אז זה צריך להדליק נורה אדומה ואני מציע לכולם ,בשלב הזה לעשות אחורה פנה ולא לקנות מאותו אחד שלא מוכן שהפריט ייבדק או לפחות יסכים לקבל את מלוא הכסף אחרי שהפריט ייבדק בביתו ובמחשבו של הקונה .

קבל ממני עצה חינם ,עם הגישה שלך ,שאתה מרכז העולם וכולם צריכים ליישר קו עם מר הוד מעלתו "MISTER LEV "

ממש ,אבל ממש לא כדאי לך לפתוח עסק בארץ מפני שאתה תפשוט רגל תוך שבועיים.

ובכלל כדי שתיקח דוגמא ממקומות אחרים מאשר סדרות אידיוטיות כמו "סיינפלד" (כן כן אני אומר בצורה מפורשת שזאת סידרה אידיוטיות שלא מגיעה לקרסוליים של סידרת בריטיות בינוניות למדי ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שילוב של שניהם וניסיון השמצה של האחריות של השני (כאשר האחריות בעצם אצל אותו יבואן :bash:)

:)

זה מה שחשבתי.

מה הוא אמר בדיוק?

אני לא ארשום דבר כזה, מכיוון שזו אמירה נוקשה שתרתיע אנשים הוגנים. בסה"כ אני אדם הוגן, ובהתאם לנסיבות יש לפעמים מצב להתגמשות מסויימת במחיר. אבל, לא שאדם מתקשר אלי ומנסה להוריד את המחיר לחצי בטלפון (מוצר במצב חדש שאני מראש מבקש עליו חצי מחיר), ואח"כ הוא בטח יבוא אלי וימשיך להתמקח על המחיר.

נו ברור שאתה לא צריך להשתמש בניסוח הזה ספציפית, אבל הנקודה היא שאם תרשום משהו בהודעה שיתן איזשהו מושג לגבי סוג עסקה שאתה מחפש, לא יתקשרו אליך אלו שלא מתאימים.

אתה בתור עסק קטן לא ממש יכול לצפות שאנשים יגיעו ופשוט יקבלו את הכללים שאתה מכתיב (אלא אם כן הם יודעים שזה כל מה שאתה יכול להציע).

אלה הם חוקי המשחק בשוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואו בן אדם ,איך שנסחפת ,אני מקווה לטובתך שזה נעשה מתוך חוש הומור חולני ,אחרת אני חושש שאתה זקוק לאבחון מקצועי ,יסודי ומקיף ....

עד כה רק מתחת ביקורת ארסית ולא פרופורציונאלית .

לא הצעת אפילו רעיון אחד מעשי ומועיל .

לא אמרתי שהרעיון שלי הוא אידיאלי ,להפך הוא רחוק מזה ,אולם עד כה הוא הרעיון היחידי שמצמצם את הסיכון הכרוך בקנייה ופותר את הבעיה של קנייה כאשר המוכר גר במרחק כה רב ,שלא מצדיק את הנסיעה אליו.

נכון יש הרבה מניאקים אבל באופן יחסי יש מעט אנשים כל כך דפוקים שהם יטריחו את עצמם לשלוח אל המוכר מוצר פגום כאשר הם יודעים שאת הכסף

(למעשה חצי השטר השני )הם יקבלו רק אחרי שהמוצר יגיע לקונה ויבדק על ידיו .

אין לי שום כוונה להציק לאף אחד .

כמו שלמוכר יש זכות לקבוע את תנאי המכירה ,כך גם לקונה יש זכות כזאת .

אין פה צד שהוא נימצא מעל הצד השני.

על כן זה נראה לי לגיטימי וסביר לנקוט לפחות בדרך אחת מבין שני הדרכים הבאות :

1.לשלוח חצי שטר למוכר ועם קבלת מוצר תקין לשלוח את חצי השטר השני .

2.להגיע אל המוכר ולהריץ תוכנת בדיקה כמו PRIME95 או MEMTEST86 אם מדובר בקניית .

ברור לכל בר דעת שאין צורך לנקוט בשני הדרכים ,אולם אחת מבנהיים זה המינימום ההכרחי ואם המוכר לא מוכן לזה ,אז זה צריך להדליק נורה אדומה ואני מציע לכולם ,בשלב הזה לעשות אחורה פנה ולא לקנות מאותו אחד שלא מוכן שהפריט ייבדק או לפחות יסכים לקבל את מלוא הכסף אחרי שהפריט ייבדק בביתו ובמחשבו של הקונה .

קבל ממני עצה חינם ,עם הגישה שלך ,שאתה מרכז העולם וכולם צריכים ליישר קו עם מר הוד מעלתו "MISTER LEV "

ממש ,אבל ממש לא כדאי לך לפתוח עסק בארץ מפני שאתה תפשוט רגל תוך שבועיים.

ובכלל כדי שתיקח דוגמא ממקומות אחרים מאשר סדרות אידיוטיות כמו "סיינפלד" (כן כן אני אומר בצורה מפורשת שזאת סידרה אידיוטיות שלא מגיעה לקרסוליים של סידרת בריטיות בינוניות למדי ).

לא נסחפתי ולא נעליים.

אני בסה"כ מתמודד עם הציבור פה, שחושב שהכל מגיע לו ללא כל פשרה.

היה מקרה, שמישהו שאל אותי בנימוס אם נוכל להפגש באמצע ע"מ לבצע את העסקה

וכיוון שהיה באפשרותי לעשות זאת, כן עשיתי.

אבל אתה מדבר על להעביר את המוכר יד שנייה תלאות ומבחנים במטרה

לוודא שהוא לא "דופק" אותך, כשאתה בעצם לא מוכן לעשות שום מאמץ מצידך.

אני אומר, אם הוא גר כ"כ רחוק ממך ולא נוח לך, אתה לא חייב לקנות!(את כל הדברים

שציינת לא נורא לבקש, אבל אל תתפלא אם ייטרקו לך את הטלפון בפרצוף, זה לפחות מה שאני הייתי עושה).

לדעתי זאת חוצפה וחשיבה אגוצנטרית לחלוטין.

אני לא מכתיב לקונים ממני מוצרים יד-שנייה דבר, מלבד נימוס בסיסי(שכולל למשל, לא לשבת אצל הבנאדם

שעות ולבחון חומרה שהוא מוכר לך, או לשלוח לו שטרות בחתיכות ולגרום לו לרדוף אחריך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נסחפתי ולא נעליים.

אני בסה"כ מתמודד עם הציבור פה, שחושב שהכל מגיע לו ללא כל פשרה. -דווקא אתה הוא זה שחושב שהכל מגיע לו ומתקשה להיתגמש ולהיתפשר.

היה מקרה, שמישהו שאל אותי בנימוס אם נוכל להפגש באמצע ע"מ לבצע את העסקה

וכיוון שהיה באפשרותי לעשות זאת, כן עשיתי.- :yelclap: :yelclap: :yelclap:ממש מגיע לך מדלייה על הפעלת commen sense אלמנטארי ,חבל מאוד שאתה מוצא את זה בכלל ראוי לציון .

אבל אתה מדבר על להעביר את המוכר יד שנייה תלאות ומבחנים במטרה

לוודא שהוא לא "דופק" אותך, כשאתה בעצם לא מוכן לעשות שום מאמץ מצידך.- תגיד אחי ירדת לגמרי מהפסים :screwy:, האם אתה באמת חושב שלהריץ לדוגמא prime95 במשך רבע שעה כדי לבדוק שהרכיב לא פגום זה מוגזם ? וזה עוד אחרי שבזבזתי דלק וזמן שלי על מנת להגיע אלייך?, אם זה לא מקובל עלייך אז אין לך מה לחפש כאן ב-TRADE ZONE , לך חפש לך פרייארים במקומות אחרים ,אבל לא כאן !!!

אני אומר, אם הוא גר כ"כ רחוק ממך ולא נוח לך, אתה לא חייב לקנות!(את כל הדברים

שציינת לא נורא לבקש, אבל אל תתפלא אם ייטרקו לך את הטלפון בפרצוף, זה לפחות מה שאני הייתי עושה).-זה הדדי לגמרי ,אם אני אתקל בתור קונה במוכר חמור עקשן ושתלטן שמעמיד לי תנאים לא סבירים אז אני אשלח אותו לאלף עזאזל לפני שאני אטרוק לו את הטלפון בפרצוף.

לדעתי זאת חוצפה וחשיבה אגוצנטרית לחלוטין.-ושוב פעם אתה מדגים כאן את תסביך נפוליאון כאשר אתה חושב שאתה המלאך וכל האחרים רעים\ נחותים ממך. מתחילת הדיון כאן אתה ממחיש היטב מה זאת חוצפה וחשיבה אגוצנטרית טהורה ומזוקקת בלי מינימום התחשבות בצד השני (כנראה שכחת שאתה עלול יום אחד להימצא בצד השני של המתרס כקונה )

אני לא מכתיב לקונים ממני מוצרים יד-שנייה דבר, מלבד נימוס בסיסי(שכולל למשל, לא לשבת אצל הבנאדם

שעות ולבחון חומרה שהוא מוכר לך, או לשלוח לו שטרות בחתיכות ולגרום לו לרדוף אחריך).- ברור לחלוטין שאני לא מדבר על עלוקות אלא על אנשים נורמטיביים שכל מה שהם רוצים זה לוודא שהמוצר שהם קונים במיטב כספם שהושג לפעמים בעבודה קשה ומתישה , פשוט עובד...

ראבק איפה ההיגיון הבריא שלך בתור בן אדם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזו אינדקציה בדיוק תתן לך בדיקת Prime95 של רבע שעה?

זאת בדיקה שצריכה לעבוד כמה שעות בשביל ואז לקרוס, כדי

באמת להעיד שהחלק לא תקין.

אם הרכיב באמת במצב אנוש, יש בדיקות הרבה יותר בסיסיות וקצרות

לבצע את זה.

שוב, בנושא ההוצאות דרך שלך, זה לא מעניין אותי מה ההוצאות שלך.

אם המרחק נראה לך לא סביר, אתה לא חייב להגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזו אינדקציה בדיוק תתן לך בדיקת Prime95 של רבע שעה?

זאת בדיקה שצריכה לעבוד כמה שעות בשביל ואז לקרוס, כדי

באמת להעיד שהחלק לא תקין.

אם הרכיב באמת במצב אנוש, יש בדיקות הרבה יותר בסיסיות וקצרות

לבצע את זה.

שוב, בנושא ההוצאות דרך שלך, זה לא מעניין אותי מה ההוצאות שלך.

אם המרחק נראה לך לא סביר, אתה לא חייב להגיע.

על אילו בדיקות בסיסיות וקצרות אתה מדבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...