SilentBob פורסם 2009 באפריל 16 Share פורסם 2009 באפריל 16 באמת החלטה טיפשית..שני המנועים נראים טוב(וה XRAY קולע יותר לטעמי),ושניהם דרעקים בביצועים שלהם..אז למה להחליף דרעק אחד בשני?אבל מנגד,החסרון הגדול בXRAY ובסטוקר היה חוסר האינטרקטיביות של הסביבה..כמעט כל העצמים היו דוממים לחלוטין..שום פיזיקה,שום כלום..מודבקים לעולם המשחק..ומנגד בקרייסיס..ובכן אתם יודעים לבד..יכול להיות שזה מה שיהפוך את סטוקר 2 ממשחק בינוני+ למשחק מעולה..במידה וינצלו את היכולות הפיזיקליות והגראפיות של הקרייאנג'ין כראוי,כמובן..בכל מקרה,מחכה בקוצר רוח! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
X-TeNDeR פורסם 2009 באפריל 17 Share פורסם 2009 באפריל 17 סטאלקר משחק דומם? בלי אינטרקטיביות? למה אתה קורא אינטרקטיבי במשחק? כנראה שלא באמת שיחקת.בנוגע למנוע הגרפי, לדעתי אין על האווירה שהמנוע הנוכחי נותן, יהיה בלתי אפשרי לשחזר אותה במנוע אחר, יפה ככל שיהיה. המשחק יושב בול עם האקס-ריי, וכל נסיון להמיר למנוע אחר - יגרע מהאלמנטים המוכרים והאהובים שבו.הבעיה העיקרית באקס-ריי היא הסיבוכיות שלו במשחקים גדולים - מרוב סקריפטים המנוע נוטה להתבלבל ולהתקע עם הזמן. מה שכן, אפשר לפצות על הבעיות הללו עם פאצ'ים נורמליים, שתמיד באים בקצב מהחברה הזאת, תודה לאל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SilentBob פורסם 2009 באפריל 17 Share פורסם 2009 באפריל 17 סטאלקר משחק דומם? בלי אינטרקטיביות? למה אתה קורא אינטרקטיבי במשחק? כנראה שלא באמת שיחקת.בנוגע למנוע הגרפי, לדעתי אין על האווירה שהמנוע הנוכחי נותן, יהיה בלתי אפשרי לשחזר אותה במנוע אחר, יפה ככל שיהיה. המשחק יושב בול עם האקס-ריי, וכל נסיון להמיר למנוע אחר - יגרע מהאלמנטים המוכרים והאהובים שבו.הבעיה העיקרית באקס-ריי היא הסיבוכיות שלו במשחקים גדולים - מרוב סקריפטים המנוע נוטה להתבלבל ולהתקע עם הזמן. מה שכן, אפשר לפצות על הבעיות הללו עם פאצ'ים נורמליים, שתמיד באים בקצב מהחברה הזאת, תודה לאל.התכוונתי דומם ולא אינטרקטיבי מבחינה פיזיקלית גרידא-העצמים במשחק דוממים.נסה להיזכר רגע-ערימות הזבל,המכוניות ההרוסות,בתים,עצים ומה לא-זרוק רימון,תירה כדור,RPG,ומה שלא תעשה-העצמים הללו לא יגיבו כלל-הם סטטים לחלוטין.ולעומת זאת קרייסיס והמנוע שלו הוא מלך מלכי הפיזיקה הריאליסטית המתקדמת.ציינתי בתגובה שלי שהXRAY נראה מעולה ואני אכן מעריץ ומעריך בטירוף את האווירה של סטוקר ואת העיצוב הוויזואלי שלו,אבל במידה וכבר הודיעו שהם הולכים להשתמש במנוע של קרייסיס...אז נשאר רק לקוות שהם ינצלו את הפיזיקה שבו ואולי יצליחו להביא בשני מה שהיה חסר מעט בראשון-לא כך? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 באפריל 17 Share פורסם 2009 באפריל 17 היה נחמד אם היו עושים את WHITE GOLD עם CryEngine 2, זה תפור עליו.יש צפי לשחרור המשחק החדש ?סטאלקר 2 אני מניח יהיה בפיתוח עוד זמן רב וטוב שכך.לדעתי למנוע של קרייטק יש עתיד לעומת ה - X-RAY ולכן הגיוני שיעברו אליו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SilentBob פורסם 2009 באפריל 17 Share פורסם 2009 באפריל 17 היה נחמד אם היו עושים את WHITE GOLD.כאילו,מה נסגר איתם? המשחק היה אמור לצאת באיזה 2007,לא?כל כך אהבתי את הקונספט של המשחק הראשון..זה היה ממש כמו משחק החלומות שתיארתי לעצמי בראש..רק חבל שהביצוע היה צולע.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 באפריל 17 Share פורסם 2009 באפריל 17 המשחק שוחרר ברוסית בנובמבר 2008. אין בינתיים תאריך לגרסה אנגלית, מזל שאני דובר את השפה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EasyPooper פורסם 2009 באפריל 17 Share פורסם 2009 באפריל 17 המשחק שוחרר ברוסית בנובמבר 2008. אין בינתיים תאריך לגרסה אנגלית, מזל שאני דובר את השפה Что внатуре??? STALKER על CRY ENGENE 2.... תנו לי להרגיש קצת מדיום- הוא יצא בעוד עשר שנים על מנוע CE3 כשבצ'רנוביל יופיעו תנאי מחייה [br]פורסם בתאריך: 17.04.2009 בשעה 14:59:08 גם נכון, אומרים שצריך מערך כרטיסים בשביל 1600X1200 ומעלה, אבל במקומם הייתי משפץ את המנוע שיהיה קל יותר ומבסס את המשחק הבא עליו. כמו שאמרת בעצמך, בשורה התחתונה הוא עושה את העבודה כשהשתתפתי בבטא של CLEAR SKY ושלחתי הודעה לחברה שם בקשר לכבדות של המנוע עם הצעה לשפר אותו הם אמרו שהדרך היחידה לעשות זאת היא לשכתב את המנוע מ-0 (טוב לא מ-0 מאיפה שהוא בסביבות ה3/4) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2009 במאי 1 Share פורסם 2009 במאי 1 http://www.techpowerup.com/92972/S.T.A.L.K.E.R._Call_of_Pripyat_for_PC_Announced.htmlסוס מנצח לא מחליפים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2009 במאי 1 Share פורסם 2009 במאי 1 אין לי מושג מה אתה מגדיר "סוס מנצח" אבל לדעתי קליר סקיי היה יותר פספוס משאדו (ושאדו היה חתיכת פספוס... כל כך הרבה פוטנציאל לא ממומש לא ראיתי בחיים) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Domovoi פורסם 2009 במאי 1 Share פורסם 2009 במאי 1 כן ..SOC ואובליויון גם . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2009 במאי 1 Share פורסם 2009 במאי 1 איך אובליויון קשור לפה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2009 במאי 1 Share פורסם 2009 במאי 1 אין לי מושג מה אתה מגדיר "סוס מנצח" אבל לדעתי קליר סקיי היה יותר פספוס משאדו (ושאדו היה חתיכת פספוס... כל כך הרבה פוטנציאל לא ממומש לא ראיתי בחיים)דיברתי על מנוע ה-X-Ray, שכבר אמרתי שאני מאוד אוהב. Shadow Of Chernobyl היה נחמד, יש לי אותו דרך סטים, אבל חסרה לי מאוד היכולת לתקן כלי נשק שהתבלו. את זה Clear Sky נותן, אבל הבנתי שזה בא במחיר של באגים מפה ועד להודעה חדשה, אז למרות שלא שיחקתי בו אני נאלץ להסכים שהוא פספוס. ולפני שתגיד שמנוע ה-X-Ray 1.6 אמור להיות כבד טילים, אני מניח שאתה גם תהיה צודק, אבל מבין שתי הרעות, אני מעדיף את זאת שגם מעבירה טוב את האווירה של המשחק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
manticore פורסם 2009 ביוני 27 Share פורסם 2009 ביוני 27 ניסיתי לשחק במשחק כשהוא יצא אבל זה היה בלתי אפשרי לכן אמרתי לעצמי שאני אחכה עד שיצאו כמה פאצ'ים ומודים ואז נשחקשמעתי שלאחרונה יצא פאץ' חדש ושהמשחק די התייצבלמישהו יש מושג אם יצא Oblivion Lost בשביל CS? או כל מוד אחר בסגנון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
manticore פורסם 2009 ביוני 28 Share פורסם 2009 ביוני 28 מישהו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
JohnnyBravo פורסם 2009 ביולי 4 Share פורסם 2009 ביולי 4 טוב אני די חדש למשחק הזה, רציתי לשאול איך אני מריץ את הלילה?אין אפשרות שינה או משהו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.