על השירות הגרוע של IVORY - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

על השירות הגרוע של IVORY


xytkhi

Recommended Posts

  • תגובות 97
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

EZCOOL מעפן הוחלף ב TT הטיפה יותר טוב שלי...

איזה גרסא מוזרה של 8500GT הוחלפה ב 8600GT שלי...

לוח אם, מ G33 נראה לי, ל P35 שיש לי עכשיו...

כל הדברים האלה, עלו לי גרושים להחליף ונשארו במסגרת התקציב שלי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שורה תחתונה:

לא לקנות מאייבורי!

גם במעבדה הם מחפפים בעבודה

תגיד, איך לדעתך הם מוכרים מוצרים במחירי רצפה? האם יש להם קומבינות עם היצרנים, שהם ירכשו מהם מוצרים פגומים במחיר נמוך?

או, הם אכן מרכיבים גם חלקים משופצים, ומשומשים במפרטי מחשב חדשים?

הרי, יבואנים קובעים מחירים של מוצרים פחות או יותר לכלל החנויות והמשווקים, ואף משווק לא יכול לרדת יותר מידי במחיר

בגלל שהוא ישבור את השוק וזה נוגד אינטרס של יבואנים.

אגב, המעבדה שלהם אכן מנוהלת ומתופעלת ע"י חובבנים במקרה הטוב. וראיתי את זה במו עיניי.

תמיד יש שם תור של לקוחות לא מרוצים.. חבל שגם אני חלק מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכרו לי מחשב עם מארז שחור אבל כונן לבן...

לקח להם שעה להחליף לאחד אחר.

וגם לא הביאו לי את הרמקולים שהיו אמורים להביא כחלק מהחבילה. שמתי לב לזה רק בבית והייתי צריך לחזור אליהם.

הרמקולים לא היו רשומים בהזמנה למרות שהם הובטחו.

לא כלכך אכפת לי כי מדובר על מחשב של 970 שקל שקניתי לסבתא שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד, איך לדעתך הם מוכרים מוצרים במחירי רצפה? האם יש להם קומבינות עם היצרנים, שהם ירכשו מהם מוצרים פגומים במחיר נמוך?

או, הם אכן מרכיבים גם חלקים משופצים, ומשומשים במפרטי מחשב חדשים?

הרי, יבואנים קובעים מחירים של מוצרים פחות או יותר לכלל החנויות והמשווקים, ואף משווק לא יכול לרדת יותר מידי במחיר

בגלל שהוא ישבור את השוק וזה נוגד אינטרס של יבואנים.

אגב, המעבדה שלהם אכן מנוהלת ומתופעלת ע"י חובבנים במקרה הטוב. וראיתי את זה במו עיניי.

תמיד יש שם תור של לקוחות לא מרוצים.. חבל שגם אני חלק מהם.

איך? אני אגיד לך איך:

א. כח אדם זול ולא מיומן.

ב. החנות תמיד נמצאת במקומות מאוד זולים. לדוגמה מולי יש סניף בחניון של מרכז מסחרי.

ג. הם יבואנים של הרבה דברים שהם מוכרים (אתה יכול להגדיר את זה כ"קומבינה עם היצרן" אם בא לך).

ד. על חלק מהדברים...מתח רווחים יותר נמוך.

סתם להגיד שהם מוכרים מוצרים משומשים\פגומים\לא יודע מה - זו סתם השמצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב להגיב על חלק מהדברים שנרשמים כאן,

א. אין ספק שחברת אייבורי לוקה בבעיות מסוימות.

ב. הדברים שנכתבו בתראד הזה נכתבו מתוך רגשות ושמועות יותר מאשר עובדות בשטח.

ג. אין גדולה (ולא, זה לא משנה באיזה תחום היא עוסקת) שכל העובדים שלה הם תותחים ומקצועיים בטירוף.

כבר רשמתי את זה בהרבה תראדים באתר, אני קונה מאייבורי הרבה מאוד מוצרים (לא את הכל אבל את הרוב), אם אתה יודע מה אתה רוצה לקנות, ואתה מגיע עם דגם של מוצר, אתה תקבל אותו במחיר הטוב ביותר שיש בשוק, אני עד היום לא קיבלתי שום מוצר שלא היה חדש לחלוטין, אני קונה את המחשבים שלי משם בחלקים ולא מורכב (אני מרכיב לבד), את החלקים שאני קונה אני מקבל באריזות סגורות, אני לא מבין מה הסיבה לעויינות שש כלפיהם באתר,

אגב, גם מוצרים שקניתי ב - KSP ופנדה הגיעו תמיד באריזות סגורות וגם נגד KSP אין לי שום תלונה (על פנדה אני לא חושב שצריכה להיות תלונה).

לכל חנות בארץ יהיו אנשים לא מרוצים (ואני יודע מה זה לתת שירות ללקוחות ארץ ישראל), יש לקוחות שמתלוננים, מסלפים עובדות ולא יודעים לקבל שירות טוב.

אין ספק שהשירות באייבורי לוקה בחסר, אבל ככה זה עם כל חברה זולה וגדולה (HOT, YES, בנקים, בזק, ספקי אינטרנט, מחסני חשמל, טרקלין חשמל, באג, דיפו, BIG BOX וכו'), אי אפשר לקבל את הכל, אני כן מוכן להתפשר על שירות בתמורה למחיר כי אני יודע מה אני מקבל ואני לא מצפה לקבל רולסרוייס במחיר של פיאט. הבעיה היא שלא כולם כמוני.

אני בטוח שכל אחד בפורום הזה יודע מה לבקש כשהוא קונה מוצר ולכן אין סיבה לשלם יותר על מוצר זהה בחנות אחרת.

* הסיבה שרשמתי חנויות כמו באג ו - BIG BOX היא לא בגלל השירות שלהם (יש להם שירות מצוין) אלא בגלל שגם בחנויות כאלה העובדים לא מקצועיים, הם לא יכולים לענות לי על 80% מהשאלות המקצועיות שיש לי כלפיהם כשאני מעוניין לקנות מוצר ובסוף יוצא שאני מלמד אותם דברים חדשים על מוצרים שהם מוכרים במקום שהמצב יהיה הפוך.

בנימה יותר אופטמית - הלוואי שכל החנויות יהיו כמו זיגזג מחשבים (רק במחירים של אייבורי) - :)

בסדר.... היה להם את תג אמון הציבור שאין לי מושב אגב איך הם קיבלו...

אבל לא לקח הרבה זמן עד ש

they fucked everything up

והם איבדו אותו...

:lol:

אייבורי לא איבדה את תג אמון הציבור, פשוט נמאס לה לשלם עליו (כן הוא עולה כסף, מנסיון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך להגזים, שירות זה דבר חשוב.

אבל אני עדיין לא מבין את הטענות. לא בא לך לחכות שם בתור בשביל לחסוך את הכסף (ואדגיש שוב- לא תמיד ישנו חסכון בכסף, אייבורי לא תמיד יותר זולים)- אל תחכה. משהו מכריח אותך? לא טוב לך, אל תיכנס לשם. השיקול שלך הוא האם לקנות עכבר מסכן ב 150 שקל יותר באופיס דיפו (שגם שם בזמן האחרון יש תורים מוגזמים בטירוף, כנראה בגלל החזרה ללימודים) או לחכות קצת יותר בתור (שזה בעיקר אם אתה בא לשם בין 16 ל 19).

נאי חייב גם להסכים עם זה שגם המוכרים באופיס דיפו ובבאג, לדוגמה, הם הדיוטות.

הרוב המוחלט של המוכרים שם גם פשוט...מחרטטים, בדיוק כמו באייבורי.

אם אתה רוצה שירות מקצועי (בלי קשר לאדיבות- אלא רק למקצוענות נטו) - הרי שאלה רק חנויות כדוגמת "למיר מחשבים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...