הדמויות הסקסיות ביותר במד"ב - סרטים וסדרו&#1514 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדמויות הסקסיות ביותר במד"ב - סרטים וסדרו&#1514


fungiman

Recommended Posts

משהו לעונת המלפפונים וללילות הקיץ החמים.

זה התחיל בשנות החמישים עם מיני נפקניות- שניסו לעשות מעשים מגונים באסטרונאוטים חסודים שנחתו עם הרקטה שלהם על נוגה. המשיך והגיע לשיא עם ברברלה. אבל מלבד הרבה עור חשוף (בשילוב חתיכות פרווה במקומות איסטרטגיים) לא היה הרבה עומק לאותן דמויות. האמת שגם הנסיכה המסטולה ממלחמת הכוכבים לא ממש עשתה לי את זה.

המצב השתפר פלאים בשנות ה-80 וסוף סוף התחילו לראות גם בתחום סרטי וסדרות המד"ב דמויות נשיות שהיו סקסיות לא רק בזכות ביקיני פרווה, אלא גם בזכות אופיין.

בלייד ראנר היה אחד מסרטי המד"ב (הרציניים) הראשונים שהראה שדמויות נשיות בז'אנר יכולות להיות מעניינות, חזקות וסקסיות. (מצטער לגבי alien, סיגורני וויבר לא עונה להגדרה השלישית לפי דעתי)

young_sean1.jpg

שון יאנג בתפקיד רייצ'ל בבלייד-ראנר.

Pris.jpg

דריל האנה בתפקיד פריס, עם איפור ואופי שלפי דעתי היו ההשראה לעיצוב הדמות של צ'יאנה ב-farscape שני עשורים מאוחר יותר. שימו לב לנצנוץ בעיניים (מי שמכיר היטב את הסרט יודע במה מדובר).

chani3.jpg

בהמשך שנות ה-80 השתתפה שון יאנג בעוד סרט מד"ב ידוע, ודיר באלאק מי שלא מזהה ממבט ראשון. נא (לא) להשוות לבת האיכר הפולנית מהמיני-סדרה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב... בואו נמשיך...

לעניות דעתי, מסע בין-כוכבים (על כל תת-הסדרות) מעולם לא הצטיינו בליהוק נשי. בטח לא דמויות מענינות שגם ניתן להגדיר כסקסיות (לא רק בזכות המראה, אלא בעיקר בזכות התנהגות ואופי וכמובן אלמנט של מיסתוריות). כנ"ל B5.

ברשימה הראשונה שכחתי דוגמא מוקדמת בהרבה מבלייד-ראנר, למעשה דמות מסרט שהשפיע מאוד על העיצוב של בלייד-ראנר (ועוד רבים אחרים)

color_falsemaria.jpg

בריג'יט הלם בתפקיד כפול של מאריה והרובוטית המרושעת במטרופוליס מ-1927

Metropolis.jpg

פריץ לאנג הפרפקציוניסט דרש שהלם גם תשחק את הרובוטית (המילה "רובוט" עוד לא הייתה קיימת אז בהקשר זה, הדמות נקראה "אדם-מכונה"). החליפה נראתה מדהים ונחשבת עד היום לאחת מהתלבושות המדהימות בקולנוע, אבל לא היתה נוחה ופצעה את השחקנית.

ד"א, באטמן לא ממש מד"ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

....

אחרי שמרבית סדרות המד"ב הטלוויזיוניות אכזבו בסעיף הליהוק הנשי הגיעה farscape והפכה את הקערה על פיה. היוצרים השקיעו הרבה מאוד בדמויות הנשיות בסדרה וגם התבססו על שחקניות אוסטרליות, שמה לעשות, נראות טוב יותר מהאמריקאיות.

הדמות של צ'יאנה, שלפי דעתי מבוססת על פריס מבליידראנר. במכוון או לא, מעבר להופעה החיצונית, ג'יג'י אדג'לי גם אימצה חלק ממחוות הגוף והתנועות של דריל האנה מבליידראנר. יחד עם זאת, הדמות של צ'יאנה בוטה מדי מכדי להיות ממש סקסית...

gigi-edgley-chiana-farscape.jpg

הדמות הנשית המעניינת יותר בסדרה היא של שיקוזו (ריילי היל)

gallery04_big.jpg

כאן ביחד עם השותף למיטה החביב עליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-firefly לא היו מספיק פרקים בשביל לפתח את הדמויות, מה שמאוד מצער, משום שזאת אחת מסדרת המד"ב הבודדות ששמו דגש בעיקר על הדמויות והעומק שלהן. בגלל שהסדרה סיימה את חייה כל כך מוקדם, אני לא יכול לציין את הדמויות הנשיות משם, האופי שלהן פשוט לא התפתח מספיק.

בנוגע ל-farscape, דווקא את אשתו של הכוכב (פרנצ'סקה ביולר) ליהקו לכל תפקידי האורח של הכונפות...

raxil.jpg

401615144_78cfb7ee3d.jpg?v=0

290px-Scarran-Akhna.jpg

עוד חזרה לשנות השמונים. הדמות של ג'יל מהסרט ברזיל (קים גרייסט), לא ברור בסרט אם מדובר בדמות אמיתית או ביציר דמיוני של הגיבור. בכל מקרה, מדובר בדמות מקסימה בסרט מדהים.

brazil2.jpg

חברים, סרט שעוסק בדוגמנית עם אקדח ופיצוצים לא ממש נחשב למד"ב גם אם הוא מתרחש "בעתיד", זה פשוט סרט קיץ עם דוגמנית חמושה, בגדים הדוקים וקצת CGI של "עיר עתידנית"...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוזכרה כאן הדמות של "ריבר" מ-firefly

לאחרונה עשיתי מרתון של הסדרה (לא ראיתי את הסרט עדיין) ולמרבה הצער הדמות הזאת היא החוליה החלשה בסדרה הנהדרת ההיא. הכוח של firefly היה בעומק הרב של הדמויות, באינטראקציה ביניהן ובסימבוליות שכל דמות נשאה. אבל היוצר של הסדרה היה חייב לדחוף קצת "באפי" פנימה, אולי בשביל למשוך את קהל בני-העשרה, הדמות של ריבר מסיחה את הדעת, נדחפת בכוח לעלילה ובאופן כללי מיותרת. היא גם פוגעת קשות ב-suspension of disbelief ובאיזון של יקום הסדרה.

וד"א, השחקנית אולי נראת טוב (קצת ילדותית ואנורקטית, אבל זאת כנראה האופנה בימינו), אבל הדמות שלה פשוט מפחידה ומציקה, ממש לא סקסית.

ד"א, מצאתי את הוידאו הזה מתוך "מטרופוליס", הרובוטית מפגינה שליטה במיטב טכניקות הריקוד הארוטי של רפובליקת ווימאר על מנת להשחית את המעמד העליון של העיר. למי שחשב שפעם כל הסרטים היו יבשושיים עם שוטים ארוכים והרבה שתיקות רבות משמעות.

(זהירות - לבוש לא צנוע בעליל ותזכרו שזה לפני עידן הסיליקון, מתיחות הבטן, הזרקות הקולגן ומאמני הכושר האישיים.)

http://www.youtube.com/watch?v=rNVbFLaO2jQ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...