שאלה| קנייה של G5 - עמוד 3 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה| קנייה של G5


tal_p

Recommended Posts

אני קניתי את הG5 מאייבורי לפני שלושה שבועות. באמת שפחדתי פצצות לקנות משם (סניף אשדוד), עזוב את זה שעד שהמוכר עשה טובה ופנה אלי בכלל (שירות על הפנים), אז הגעתי הביתה, פתחתי והכל שם, הקופסא סגורה הרמטית ולא חסר שום דבר.

העכבר לפי דעתי מצויין. היתה לי רק בעיה אחת שהצלחתי לפתור רק בפירמוט המחשב (אגב, בא לי בטוב הפירמוט :smile1:) לאחר חיפוש של שעות בשביל פתרון קצר יותר. התוכנה setpoint שבאה עם העכבר לא קלטה את אותו בכלל ולכן לא יכלתי לכוון dpi ואופציות נוספות, הבעיה הזו נפוצה מאוד בקרב האנשים לפי הבנתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני גם קניתי MX518 מאייבורי בסניף באשדוד ב150 שקלים.. מגיע סגור עם כל הדרייברים.

חדש זה כן אין מה לדאוג.. זה לא שהם מוכרים את זה יותר זול מ80% מכולם.. הרי זה ידוע שהם הכי זולים בהכל.. מחשב לא משתלם לקנות מהם.. אבל עכבר כן ועוד במחיר הזה בכלל.

דרך אגב גם לי הבחור עשה טובה עד שפנה אליי (כמעט העפתי לו איזה ראסיה שם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט, עכשיו דיברתי עם חבר שלי שהזמין אותו מהאינרנט והוא אמר לי שהקופסא הגיע חצי פתוחה, ופנים הייתה קבלה בכלל לא שלו , מלפני 5 חודשים הקבלה והוא קנה לפי שבועיים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט, עכשיו דיברתי עם חבר שלי שהזמין אותו מהאינרנט והוא אמר לי שהקופסא הגיע חצי פתוחה, ופנים הייתה קבלה בכלל לא שלו , מלפני 5 חודשים הקבלה והוא קנה לפי שבועיים..

אז תגיד לו שהוא טיפש, למה הוא לא החזיר את זה לחנות וביקש עכבר חדש + משלוח מהיר כפיצוי?

נפלה פה טעות כנראה, כל חנות יכולה לטעות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תגיד לו שהוא טיפש, למה הוא לא החזיר את זה לחנות וביקש עכבר חדש + משלוח מהיר כפיצוי?

נפלה פה טעות כנראה, כל חנות יכולה לטעות!

קצת קשה לי להאמין ש"נפלה טעות", לחבר שלו ולעוד מלא אנשים שהתלוננו עליהם בפורומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התלוננו על שירות לאחר קניית מחשב, לא על קניית חלקים קטנים.

למה אתה חושב בכלל שאם תקבל משהו פתוח \ מקולקל הם לא יתנו לך אחד חדש אם תגיד להם? הם יעדיפו לתת לך אחד חדש מאשר להתעסק איתך בכלל, הם מחזיקים מלאי עצום של העכברים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התלוננו על שירות לאחר קניית מחשב, לא על קניית חלקים קטנים.

למה אתה חושב בכלל שאם תקבל משהו פתוח \ מקולקל הם לא יתנו לך אחד חדש אם תגיד להם? הם יעדיפו לתת לך אחד חדש מאשר להתעסק איתך בכלל, הם מחזיקים מלאי עצום של העכברים האלה.

זה רק אני, או ששמעתי אזעקת "שתול"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה רק אני, או ששמעתי אזעקת "שתול"?

עלית עליי.. :lamer:

בוא אני אנסח את זה טוב יותר -

אני מסכים עם הטענות נגדם כשקונים מחשבים והם מתחמקים מאחריות - פסול מאוד בעיניי, אבל אין סיבה להתבכיין שאין אחריות על מוצרים קטנים, החנות הזאת מחזיקה מלאי ענקי של עכברים לצורך העניין - לכן הם מרשים לעצמם למכור במחירים נמוכים משמעותית מהמתחרים, במקרה וקרה שהמוצר מגיע דפוק, ואני בא אליהם ומנצל את האחריות המגיעה לי, אז הם לא יחליפו לי לחדש? הם יעדיפו לתת לי חדש מאשר להתחיל לריב איתי \ או לקחת לתיקון.

אם מישהו הזמין מוצר והוא הגיע דפוק והוא לא מנצל את האחריות המגיעה לו ע"פ החוק - טיפש.

אני מציע לך לא לשלול את החנות עד שלא התנסת איתה בעצמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טל, זה מקס.

לך לקי.אס.פי ותגיד להם שבאיבורי מוכרים את המוצר בפחות ולפי התקנון של KSP הם צריכים למכור לך באותו המחיר. זה מה שאני עשיתי- בהתחלה הם ניסו להתחמק אך לאחר כמה דקות של ויכוח הם הסכימו למכור לי באותו המחיר. כשקניתי האריזה הייתה סגורה והכל היה במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...