אנחנו לא לבד ביקום, זה וודאי, אז בואו נחפור על זה קצת - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנחנו לא לבד ביקום, זה וודאי, אז בואו נחפור על זה קצת


HoT-DoG

Recommended Posts

בכל מקרה לכל מי שלא עשה את זה עדיין אני ממליץ לקרוא את "מרכבות האלים" של אריך פון דיקן, הוא מדבר על כל הנושא הזה בצורה מאוד יפה... והוא אחד מהיחידים שאשכרה נשמע רציני :P

אתה מתכוון לספר שכתב השרלטן הידוע, אריך פון דיקן.

האמת שקראתי את הספר הזה לפני שנים רבות (הסתובב אצל ההורים שלי בבית), הוא הרשים אותי כשהייתי בן 12.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם יש או אין חייזרים אתם לא תדעו וכל אחד יכול לבחור להאמין במה שבא לו... זה כמו דת.

המציאות אומרת שאין, לא קיים... אבל תמיד מישהו יחפש סיבה כן להאמין ויגיד שבגמרה כתוב ופה כתוב וינסה לקשר את האוויר לאיזה ספר.. אבל זה עדיין הכל תאוריה ועד שלא רואים בעיניים הכל בולשיט וחרטא ברטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) אני אישית מאמין שיש עוד צורות חיים אי שם. כאילו בחיית, לחשוב שבכל הדבר העצום הזה שנקרא היקום, שהגודל שלו הוא משהו שהמוח האנושי בכלל לא מסוגל לתפוס, כדור הארץ הוא הכוכב היחיד שיש עליו חיים, זה לחיות בסרט מטורף.

2) מי אמר שאם יגיעו לכאן חייזרים הם יהיו התרבות העליונה טכנולוגית? הבעיה שלנו היא שאנחנו תמיד חושבים במונחים שלנו. אם יש להם חללית, ברור שגם יש להם צבאית מטורפת, רובים שיוכלים להפוך אנשים לאבק, דברים כאלה. ואני אומר - לול נובס. אם יהיו חייזרים, הם יהיו שונים מאיתנו לחלוטין. בכל צורת המחשבה ודרך הקיום שלהם. אולי הם פיתחו טכנולוגיות שלום בלבד? אולי הם נראים כמונו בצורה מושלמת, אבל כל המערכת הפנימית שלהם שונה?

3) עוד דבר שמעצבן אותי, היא הקביעה הדבילית של שאין חיים במערכת השמש שלנו, בגלל שהתנאים שם לא מתאימים להווצרות חיים של בני אדם. הרי הדבילים האלה חיפשו סימנים למים, לחמצן, דברים כאלה. הם לא חשבו על זה שאולי יש גזע שמתקיים משאיפת ריק למשל? זה שהאטמוספירה ותנאי השטח של כדור הארץ הולידו צורות חיים שצורכות חמצן ומים, לא אומר שזה תקף לגבי כל שאר הכוכבים.

בקיצור, התקדמויות רציניות בנושא החלל יתחילו להתרחש רק כאשר נפתור את כל הבעיות הפנימיות שלנו על כדור הארץ, ונצא לכוכבים כגזע האנושות, ולא כארה"ב, ברית המועצות, וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך להמציא שם קודם כול:

לדוגמה איחדו את אירופה וקראו לה אירופה...

אבל לכדור הארץ אין ממש שם (ולא אי אפשר לקרוא לעצמנו מדינה EARTH כי זה טיפשי :)

למצוא שם, זאת הבעיה שלך? :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נניח שאתה גזע עליון, כזה שעבר כמה מליוני שנות אור בשביל להגיע לפה

איזו סיבה הייתה לך להתחבא ?

The prime directive

;D

ולענייננו, יש מולקולות אורגניות בסיסיות בכמויות אדירות ברחבי היקום. האפשרות לקיום חיים תבוניים מלבדנו היא וודאית. השאלה היא אם בכלל קיימת אפשרות (מבחינת הפיסיקה של היקום) עבור נציגים של ציוויליזציה להגיע למרחקים של אלפי שנות אור (או מיליוני? מיליארדי?). לא בטוח שזה בכלל אפשרי פיסית - כלומר, אם אין ביקום דרך "לעקוף" את המגבלה המונחת בבסיס תורת היחסות של מהירות האור, זה נראה כמו משהו בעייתי משהו.

הסיכוי הסביר היחיד לאיזושהיא תקשורת עם חייזרים כאלה, היא באחת ממערכות השמש הקרובות אלינו - אם יש בדיוק שם, ובדיוק עכשיו חיים תבוניים שנמצאים, פחות או יותר, בשלב ההתפתחותי שלנו ומחפשים גם לתקשר עם חיים תבוניים אחרים - אז אולי יתאפשר ליצור איתם קשר, עם פינג של בין 8 ל-30 שנים (מישהו היה מוכן לשחק ככה וורקרפט??).

אגב, מדובר במספר בודד של מערכות שמש סמוכות כאלה (כמה עשרות גג, ואפילו פחות מזה אם אני לא טועה).

ככה שהסיכוי לזה הוא אפסי.

מצד שני, אני נוטה להאמין שהתפיסה שלנו את היקום תמשיך להשתנות בקיצוניות שבה היא השתנתה ב-100 השנים האחרונות, גם ב-100 השנים הקרובות... במלים אחרות, אני מאמין שאי אפשר לקבוע לפי הידע הנוכחי על היקום, שלא סביר שנפגוש חיים תבוניים אחרים...

ומחשבה נוספת על הציפיות שלנו לסימני רדיו מצורות חיים אחרות - שימו לב שאנחנו מצפים שיהיה בדיוק עכשיו (בטווח של כמה עשרות שנים) מישהו שישדר משהו שיגיע אלינו. ה"עכשיו" הוא במיקום שלנו, ככל שמתרחקים, הולכים "אחורה" בזמן - כלומר, מקבלים אותות יותר ישנים. נדמה לי שככל שהולכים אחורה בזמן, ליקום הקדום יותר, הסיכויים לחיים שם היו נמוכים משמעותית, כך שבעצם, אנחנו מצפים לקבל אותו מהחלק היותר קרוב של היקום, ודווקא עכשיו (או ה"עכשיו" המקביל של אותו חלק ביקום). בקיצור, לי אישית זה נראה סיכוי נמוך ביותר.

נניח שעכשיו, במקביל אלינו, יש עוד 1000000 תרבויות, במרחק של בין מיליון שנות אור למיליארד שנות אור מאיתנו, שמשדרות (כמו שאנחנו עשינו) אותות חיים לתרבויות אחרות.

1. כנראה שרוב התרבויות האלה יכחדו עד שהאות יגיע אלינו.

2. אם התרבות שלנו תשרוד, בצורה כזאת או אחרת, קשה מאוד לדמיין איך היא תראה, ואם בכלל יהיה לאותו מירוץ אחר חיים ביקום מלפני מיליון שנה (או יותר).

3. מי אמר שבכלל התרבות שלנו תשרוד מספיק בשביל להיכנס לסטטיסטיקה של תרבות שסביר שתקלוט שדר מתרבויות אחרות? אני מניח (אינטואיטיבית בלבד) שמדובר במיליוני שנים עם מפותחת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם נמצא חיים חוץ מעל כדור הארץ אני מקווה שיהיה להם אצבעות כדי שאני יוכל לקרוע אותם ב PES 08 ואם אין להם אז שיתחילו לגדל כי גם ככה יש להם נסיעה ארוכה לפה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד מעניין, אני רוצה רגע להתמקד במאדים.

קראתי בYNET (אני יודע שזה לא המקור הכי אמין אבל נגיד שהכול אמיתי).

מאדים על פי מחקרים שהגשושיות ערכו עליו מגלים שמאדים הרבה יותר דומה לכדור הארץ ממה שחושבים, הירח של של מאדים נוצר באותה דרך כמו של כדור הארץ, (עצם בגודל של הירח שלנו התנגש במאדים ויצר את הירח של מאדים, {אצלינו זה עצם בגודל של מאדים}) וקוטב הצפוני שממלא בקרח והמים שבעבר זרמו עליו, לאחרונה גם התגלה שהמרכיב הכימי של האדמה מאוד דומה למרכיב הכימי של כדור הארץ, משמע אפשר לגדל ירקות וצימחייה, עכשיו תארו לכם שעל מאדים, הפלנטה שרחוקה מאיתנו כולה 6 חודשים בחללית, יכלה בערב להיות בית ליצורים אולי תבוניים אולי לא אבל אני מאמין ב100% שעל מאדים היו חיים, ההוכחות פשוט חותחות! מה שמזכיר לי את הסרט "משימה למאדים" (אני חושב שאני לא טועה כי יש עוד סרט עם שם דומה) שקבוצה נשלחת למאדים והם מגלים מבנה קבור בתוך הרר שמתגלה כחללית שבעצם שלכה את הDNA שלה לכדור הארץ כדי ליישב אותו, הרעיון מאחורי הסרט די גאוני... וממליץ למי שלא ראה אז לראות את הסרט. :)

עוד משהו, גילו שבתוך המרכיב הכימי של הירח שלנו, ישנם אלמנטים של מים (מימן אם אני לא טועה), השאלה היא האם אלו שרידים מההתנגשות האדירה שהולידה את הירח או... (תשלימו לבד על פי דימיונכם).

לדעתי, אם שותלים משהו במאדים זה יהיה אצות.

הם הרי מפיקות חמצן=אטמוספירה=מים=חיים.

בקיצור, אם ישלחו לשם חללית זה רק עם אצות.

מי מתנדב לנסוע למאדים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"מים הם תרכובת מאוד נפוצה ביקום ונמצאים בצורות שונות על כוכבי לכת וירחים רבים. אם יש מים על קליפת הירח סביר להניח שהם הגיעו לשם על גבי כוכבי שביט או מטאורים." - לפי מה שאני יודע, מים ממש אבל ממש לא נפוצים ביקום.

לגבי קיומם של חיזרים אני עם BLA7... רוב הסיכויים הם שהם באמת נמצאים אי שם, הבעיה היא רק למצוא אחד את השני.

אני חושב שהסיכוי לפגוש חוצנים הוא בערך כמו הסיכוי של נמלה מישראל לפגוש דודה רחוקה שלה מדרום אפריקה - יש סיכוי שזה יקרה איכשהו אם איזה גולנצ'יק מלוכלך יטוס לטיול של אחרי צבא עם הנעלי צבא שלו.. אבל זה לא סביר במיוחד, וגם אם היא תפגוש אותה - כל החברים בבית לא ידעו שזה קרה..

בקיצור, המסקנה היא שאנחנו צריכים עוד גולנצ'יקים שייסיעו לפיתוח חקר החלל של .

ושיבואו עם הנעלי צבא! כי חלליות זה דבר חשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...