מחשבי Netbook / UMPC בארץ - עמוד 6 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשבי Netbook / UMPC בארץ


דודיפלצת

Recommended Posts

^^^המחשבה יפה, הבעיה היא רק המימוש וגם ממש לא נראה לי שיהיה חרם בכל הארץ על ניידי WIND ועל

איבורי בפרט רק בגלל שהם לא מספקים של 6 תאים אלא רק סוללת 3 תאים ::)

לא אמרתי לעשות חרם על ה wind - אני בעצמי קניתי אותו! אמרתי לעשות חרם על הסוללות שישה תאים שיגיעו!

אם תקרא שוב את התגובה שלי תבין, שאסוס עשתה בדיוק את אותו דבר - הבטיחה סוללת שישה תאים וסיפקה שלושה תאים.

בתגובה, הלקוחות איימו שלו יקנו שום סוללה, ויחרימו בעתיד את מוצרי ופתאום, החברה החליטה להחליף לכל לקוחותיה בטייוואן את הסוללה!!! תביא את הישנה וקבל חינם חדשה !!! זאת צרכנות!!!

אל תבררו כמה תעלה הסוללה!!! תדרשו אותה תמורת הישנה או לפחות שהמחיר יהיה סימלי!

בבריטניה סיכמה עם הלקוחות על החלפה ב10 פאונד! זה 80 שקל, לא 500 !!!

אייבורי ינסו לסחוט אותנו - חייבים פעם אחת להראות צרכנות נבונה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

השיטה היחידה של צרכנות נבונה שאתה יכול להפגין פה היא לא לקנות את המחשב עד שמגיעות הסוללות החדשות.

לנסות (ולהיכשל) בלעורר מהומה לא יעזור לך בכלום.

וכן, אתה תיכשל, כמו כל אחד אחר שניסה צעד כזה בעבר בישראל.

אייבורי הם לא , הם סה"כ יבואן. לא נציגות רשמית עם סמכויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

GONENTOM אתה באמת משווה צרכן ישראלי לצרן טיוואני? אתה משווה משווק/חנות ישראלית לחנות טיוואנית?

המשווק הישראלי יודע בדיוק מה הולך בשוק הישראלי והוא יודע שאין תחליף ואין תחרות... המחירים לא ירדו והסוללות ישארו 3 תאים.

תאיים כמה שתרצה, בסוף תשאר עם 3 תאים, כי לא תקנה MSI? סבבה מה תקנה? מחשב אחר ופחות טוב? שאגב גם מספק סוללת 3 תאים?!?!!?

אותו EEE 901 שיעלה 1000 ש"ח יותר? אז לא עדיף לקנות את ה-WIND ולהוסיף את ה-500 ש"ח האלה? נראה לי שאנחנו בכיס שלהם ולך אין ברירה, אף אחד לא "נלחם" על השוק הישראלי... תגיד תודה שאתה יכול לקנות WIND במחיר סביר (הייתי שמח אילו זה לא היה כך, אבל זה המצב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

dimka, אני לא תוקף אותך חלילה, אבל עם גישה כזאת תבוסתנית - השינויי גם לעולם לא יגיע!!!

אתה בעצם נכנע מראש ואומר : " כן , דופקים אותי ואני לא מתכוון לעשות משהו". אז:

א. הכוח תמיד אצל הלקוח, הוא רק צריך לדעת זאת ולהשתמש בו - כאן המקום לעודד ולהבהיר זאת!

ב. גם זה שה asus יעלה 1000 ש"ח יותר נובע מאותה צרכנות גרועה.

ג. את ה - wind עם סוללה 3 תאים בחו"ל ניתן לרכוש ב- $480=1600 שקל, בעוד שאייבורי מוכרים ב - 2400, מחיר "סביר"? 150% מהמקור?

ד. מעבר לכל אלה, טענתי, שמכיוון ש msi הפיצו לכל אתרי ה - reviews שהווינד יגיע עם סוללת 6 תאים ויחזיק 5.5 שעות, ולבסוף שיווקו אותו עם סוללת 3 תאים שמחזיקה 3 שעות גג, כדאי מאד ללמוד מההיסטוריה - אותו דבר בדיוק עשתה asus והצרכנים גרמו לה להתקפל ולהחליף מסוללות ה-3 תאים ל- 6 תאים שהובטחו ב - reviews.

http://www.mobilecomputermag.co.uk/20080611571/full-details-of-the-eee-pc-900-uk-battery-upgrade-offer-announced.html

" Finally, owners has the option of returning their original 4400mAh battery to an service centre, where it will be exchanged for a 5800mAh battery for £10 inc VAT. Owners must pay for outgoing postage, but will cover the cost of return postage. The turnaround time is expected to be around 5 working days. This upgrade offer will be available from June 23rd to July 31st 2008, while stock last

. "

אם תעודד כאן להתאחד, תראה שכן יש לנו כוח !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

GONENTOM אתה באמת משווה צרכן ישראלי לצרן טיוואני? אתה משווה משווק/חנות ישראלית לחנות טיוואנית?

המשווק הישראלי יודע בדיוק מה הולך בשוק הישראלי והוא יודע שאין תחליף ואין תחרות... המחירים לא ירדו והסוללות ישארו 3 תאים.

תאיים כמה שתרצה, בסוף תשאר עם 3 תאים, כי לא תקנה MSI? סבבה מה תקנה? מחשב אחר ופחות טוב? שאגב גם מספק סוללת 3 תאים?!?!!?

אותו EEE 901 שיעלה 1000 ש"ח יותר? אז לא עדיף לקנות את ה-WIND ולהוסיף את ה-500 ש"ח האלה? נראה לי שאנחנו בכיס שלהם ולך אין ברירה, אף אחד לא "נלחם" על השוק הישראלי... תגיד תודה שאתה יכול לקנות WIND במחיר סביר (הייתי שמח אילו זה לא היה כך, אבל זה המצב).

dimka, אני לא תוקף אותך חלילה, אבל עם גישה כזאת תבוסתנית - השינויי גם לעולם לא יגיע!!!

אתה בעצם נכנע מראש ואומר : " כן , דופקים אותי ואני לא מתכוון לעשות משהו". אז:

א. הכוח תמיד אצל הלקוח, הוא רק צריך לדעת זאת ולהשתמש בו - כאן המקום לעודד ולהבהיר זאת!

ב. גם זה שה asus יעלה 1000 ש"ח יותר נובע מאותה צרכנות גרועה.

ג. את ה - wind עם סוללה 3 תאים בחו"ל ניתן לרכוש ב- $480=1600 שקל, בעוד שאייבורי מוכרים ב - 2400, מחיר "סביר"? 150% מהמקור?

ד. מעבר לכל אלה, טענתי, שמכיוון ש msi הפיצו לכל אתרי ה - reviews שהווינד יגיע עם סוללת 6 תאים ויחזיק 5.5 שעות, ולבסוף שיווקו אותו עם סוללת 3 תאים שמחזיקה 3 שעות גג, כדאי מאד ללמוד מההיסטוריה - אותו דבר בדיוק עשתה asus והצרכנים גרמו לה להתקפל ולהחליף מסוללות ה-3 תאים ל- 6 תאים שהובטחו ב - reviews.

http://www.mobilecomputermag.co.uk/20080611571/full-details-of-the-eee-pc-900-uk-battery-upgrade-offer-announced.html

" Finally, owners has the option of returning their original 4400mAh battery to an service centre, where it will be exchanged for a 5800mAh battery for £10 inc VAT. Owners must pay for outgoing postage, but will cover the cost of return postage. The turnaround time is expected to be around 5 working days. This upgrade offer will be available from June 23rd to July 31st 2008, while stock last

. "

אם תעודד כאן להתאחד, תראה שכן יש לנו כוח !!!

שניכם צודקים בדברים מסוימים ושניכם טועים בהבנה של המצב ואפשרויות הפעולה .

אחד בא בגישה פאטאליסטית שאומרת שזה המצב ואין מה לעשות ואילו השני בא בגישה לוחמנית שהוא כביכול, יכול לשנות משהו .

נכון שזה המצב והוא לא הולך להשתנות בקרוב מפני שהשוק הישראלי קטן מדי ואינו יכול להכיל מספר נורמאלי של יבואנים, ולכן ישראל הפכה לגן עדן עבור אותם יבואנים "רשמיים , ולגיהינום עבור הצרכנים (התחום הכי בולט הוא דווקא שוק הרכב שבו מספר משפחות השתלטו עליו לחלוטין על -ידי

ההמצאה הישראלית של "זיכיונות יבוא בלעדיים" ובאמצעות שוחד לפקידי משרד התחבורה הן מצליחות פעם אחר פעם להכשיל את הרפורמה לפתוח את שוק הרכב לתחרות חופשית וליבוא פרללי ואישי ) .

מצד שני גם הגישה הלוחמנית כפי שמציג אותה DIMA לא תעזור .

מי שביקר פעם במפעל טייאווני וראה את הכמות האדירה של הרובוטים בפס הייצור ואת קצב יציאת המוצרים ,מבין מייד על המקום שמפעל כמו שמייצר בכמויות של מיליונים ,שם קצוץ על יבואן זניח בארץ מזרח תיכונית נידחת ומאובקת , שלכול היותר יזמין ממנו כמה מאות יחידות ספורות (אם היה ל- איזשהו עניין בשוק המקומי , היו בטוחים, שהם כבר מזמן היו פותחים כאן נציגות רשמית ולא מפקירים את השוק לאיזה יבואן סוג ז' ).

אם מישהו כאן חושב ש IVORY שמה קצוץ על אתר כמו HWZONE ועל החברים בו , אז הוא חי באשליות . IVORY שנחשבת לענק בשוק המקומי במיוחד אחרי שגיבור חוסלה (יש כאלו שאומרים ש-ivory היא זאת שהפיצה שמועות שיקריות על גיבור לחברות האשראי , מה שגרם לקשיים בתזרים המזומנים שהביאו בסופו של דבר לקריסת החברה , זוהי טכניקה נפוצה למחיקת מתחרה מסחרי שנלמדת בכל פקולטה למינהל עסקים ).

לא נעים להגיד ,אבל אם כבר ,אז זאת HWZONE שזקוקה ל-ivory בתור מפרסמים ולא להיפך.

IVORY מתבססים על בעיקר על לקוחות פרייארים שלא מבינים כמעט שום דבר בחומרה ויש יותר סיכוי שהם יהיו מעורבים בתאונת דרכים בדרך ל-ivory מאשר הסיכוי שהם יכנסו לפורום שלנו ויקראו את אותם פוסטים שמתייחסים למוצרים שהם מייבאים (גם KSP נמצאת באותה סירה ולא שונה מהותית מ-ivory ).

גם אם כל יום, יפורסמו כאן עשרות פוסטים בגנות אייבורי ו\או בגנות ה-WIND או כל מוצר אחר זה ממש לא ישנה להם מבחינה עסקית.

(אתם באמת חושבים שזה יזיז להם במשהו אם לדוגמא מתוך ה-500 WIND שהם ימכרו , 5 לקוחות נבונים שקראו כאן את הפוסט יתעקשו לקבל את המוצר עם סוללה נורמאלית של 6 תאים ? ).

למזלנו אנחנו חיים ב-2008 וישנה אפשרות נוספת של יבוא אישי באמצעות קנייה במאות אתרי או באמצעות חברים קרובי משפחה שגרים \ טסים לחו"ל .

נכון שזאת לא הדרך האידיאלית אבל זאת האפשרות היחידה שעומדת בפני הצרכן הישראלי שלא מוכן להיענות לסחטנות של היבואנים (ובמיוחד לא לסחטנות של יבואנים כמו IVORY שאתה יכול עם האחריות שלהם לנקות את הישבן , דקה אחרי שביצעת את הקנייה והכסף החליף ידיים) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש חזון אחרית-הימים... סנגוריה על Ivory ממקלדתי :

אע"פ שהמוקד-הטלפוני המגונה שלהם עדיין איטי, מסורבל, ולא בהכרח בר-סמך, ואע"פ שבד"כ בלתי-אפשרי להשיג את הסניפים בטלפון (ובד"כ כמעט לא משנה את איזה סניף מנסים להשיג ומתי), בהחלט ניכר כי השירות שם השתפר.

בסניפים היחס אדיב בד"כ, והעובדים בד"כ גם מבינים על מה מדברים איתם - או לפחות כך בסניפי פתח-תקווה ותל-אביב.

ואמנם מחשבים מורכבים בד"כ עדיין לא אמליץ לקנות משם (אחרי שראיתי כיצד הם מטולטלים בדרכם למשלוח), אך לדעתי אין מניעה עקרונית לקנות משם רכיבים נפרדים.

---

ובעניין ה- Wind/U100 וכיוצ"ב, על מה כל הסיפור ? המוצר איננו לטעמכם משום מה ? אל תקנו אותו, וזה הכל.

לא חסרות חלופות, ובמקרה הכי קיצוני - אפשר לייבא מחו"ל, ביבוא-אישי, תצורה שתהיה לטעמכם (באמצעים המקובלים, לרבות חברות למימסור-משגורים - כגון mustop/usaddress/buy4less וכיוצ"ב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכזבה גדולה.

חיכיתי בקוצר רוח ל- Wind, שהצפי היה שהוא יימכר בכ-300-400$ ולא יותר.

תג מחיר של 500$ עם סוללת 3 תאים - לא ממש משתלם. כנראה שכדאי לחכות ששאר המתחרות(לא רק ACER) יוציאו את המוצרים שלהם כדי למצוא מחשב כדאי יותר(או לחכות להוצאת עם סוללת 6 תאים וירידת מחירים אצל MSI).

גם את ה-WIND המעוצבים אני לא רואה שמוכרים בינתיים. סתם הציגו אותם לראווה בקומפיוטקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שלמרות כל הטענות , בהחלט ניכר שאיבורי מודעת לצורך בשיפור שירות הלקוחות.

יום לאחר הקנייה , התקשרה אלי נציגה ששאלה אותי איך היה השירות .

מצד שני , התלונה שהבאתי לה (על זה שהמוכרים לא סיפקו לי את ערכת ה"דיל" לניידים שביקשתי(עכבר , , מנקה למסך LCD ותיק ב20 שקל) ונאלצתי לקנות עכבר למחשב נייד במחיר מלא , למרות שהחבילה הופיע באתר) לא הגיעה לשום מקום , ולא חזרו אלי בעקבותה.

כששלחתי מייל בענין לנציגות שירות הלקוחות שלהם , לא נענתי במשך שבוע , אחרי ששלחתי להם מייל שני שבו דרשתי תגובה , חזר אלי מנהל שירות הלקוחות והבטיח לפצות אותי בערכת ניקוי למסך ובאוזניות עם מיקרופון (מה שכלול בערכה, חוץ מהתיק, אבל תיק אני ממילא לא צריך) , לצערי הוא לא זיכה אותי ב20 שקל שהם ההפרש בין מחיר הערכה למחיר העכבר, הבנתי מהנציג שזה יעשה יותר מדי בעיות עם מחלקת מכירות וזה מחוץ לתחום האחריות שלו כנציג שירות לקוחות.

כמו כן , על האיחור בהגעת המוצר (הגיע בראשון בערב במקום בשישי בצהריים) , קיבלתי פיצוי של עם מיקרופון בשווי 20 שקל. זה לא שווה יום לימודים שהפסדתי בגלל האיחור , אבל זה בהחלט מראה על מודעות לשירות לקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שלמרות כל הטענות , בהחלט ניכר שאיבורי מודעת לצורך בשיפור שירות הלקוחות.

יום לאחר הקנייה , התקשרה אלי נציגה ששאלה אותי איך היה השירות .

מצד שני , התלונה שהבאתי לה (על זה שהמוכרים לא סיפקו לי את ערכת ה"דיל" לניידים שביקשתי(עכבר , , מנקה למסך LCD ותיק ב20 שקל) ונאלצתי לקנות עכבר למחשב במחיר מלא , למרות שהחבילה הופיע באתר) לא הגיעה לשום מקום , ולא חזרו אלי בעקבותה.

כששלחתי מייל בענין לנציגות שירות הלקוחות שלהם , לא נענתי במשך שבוע , אחרי ששלחתי להם מייל שני שבו דרשתי תגובה , חזר אלי מנהל שירות הלקוחות והבטיח לפצות אותי בערכת ניקוי למסך ובאוזניות עם מיקרופון (מה שכלול בערכה, חוץ מהתיק, אבל תיק אני ממילא לא צריך) , לצערי הוא לא זיכה אותי ב20 שקל שהם ההפרש בין מחיר הערכה למחיר העכבר, הבנתי מהנציג שזה יעשה יותר מדי בעיות עם מחלקת מכירות וזה מחוץ לתחום האחריות שלו כנציג שירות לקוחות.

כמו כן , על האיחור בהגעת המוצר (הגיע בראשון בערב במקום בשישי בצהריים) , קיבלתי פיצוי של עם מיקרופון בשווי 20 שקל. זה לא שווה יום לימודים שהפסדתי בגלל האיחור , אבל זה בהחלט מראה על מודעות לשירות לקוחות.

זה נראה לכם כמו מודעות לשירות לקוחות ושיפור?

:lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת סוג של התחלה. מצד שני, אני חושב שאני אמשיך לקנות מחנות שכבר רגילה לשרת לקוחות כמו שצריך. שכבר רגילה ללכת עם הרצונות של הלקוח, גם אם הם לא הכי נורמליים.

חנות צריכה ללכת עם הלקוח שלה, כל עוד הוא לא דורש יותר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש חזון אחרית-הימים... סנגוריה על Ivory ממקלדתי :

אע"פ שהמוקד-הטלפוני המגונה שלהם עדיין איטי, מסורבל, ולא בהכרח בר-סמך, ואע"פ שבד"כ בלתי-אפשרי להשיג את הסניפים בטלפון (ובד"כ כמעט לא משנה את איזה סניף מנסים להשיג ומתי), בהחלט ניכר כי השירות שם השתפר.

בסניפים היחס אדיב בד"כ, והעובדים בד"כ גם מבינים על מה מדברים איתם - או לפחות כך בסניפי פתח-תקווה ותל-אביב.

ואמנם מחשבים מורכבים בד"כ עדיין לא אמליץ לקנות משם (אחרי שראיתי כיצד הם מטולטלים בדרכם למשלוח), אך לדעתי אין מניעה עקרונית לקנות משם רכיבים נפרדים.

---

ובעניין ה-MSI Wind/U100 וכיוצ"ב, על מה כל הסיפור ? המוצר איננו לטעמכם משום מה ? אל תקנו אותו, וזה הכל.

לא חסרות חלופות, ובמקרה הכי קיצוני - אפשר לייבא מחו"ל, ביבוא-אישי, תצורה שתהיה לטעמכם (באמצעים המקובלים, לרבות חברות למימסור-משגורים - כגון mustop/usaddress/buy4less וכיוצ"ב).

כנראה שלא יצא לך לבקר בסניפים היותר פרובינציאלים .....

אם היית עושה , אני בספק אם היית כותב את מה שכתבת .

זה כמו לבקר בלונדון ולהסיק מכך מסקנות על כל אנגלייה .(לונדון= O0 = פקיסטן =אנגלייה ......)

אבל עזוב אותך מהשטויות , כרגע האופצייה היחידה של umpc עם סוללה שהיא לא גימיק , זה רק EEE 901 גם בארץ וגם בחו"ל (אם טעיתי ,תקנו אותי ).

בדיקה קצרה ב-zap העלתה שהוא נימכר בסביבות ה-3400 ש"ח לעומת כ-550$ בחו"ל (~2160 ש"ח עם המע"מ ,ללא המשלוחה ).

מדובר בפער של 1240 ש"ח וזה לא סכום שהולך ברגל....

כמה להערכתך יעלה לי משלוח ישיר(מאתרים שמאפשרים זאת ) מארצות הברית \טאיוואן\ הונג-קונג לארץ ?

האם יש עדיפות בעלויות המשלוח\מיסים אם אני אעשה זאת באמצעות אחת החברות שציינת ( mustop/usaddress/buy4less )?

נ.ב

ניזכרתי שהיתרון במשלוח באמצעות אחת מהחברות הללו ,הוא שאז לא מוגבלים רק לאותם לאתרים ששולחים לארץ וניתן לרכוש מכל אתר בארצות הברית.

אם כך ,נישאלת השאלה מהו האתר האמריקאי הזול ביותר (ושגם הוא אמין יחסית ) ?

(לא תמיד האפשרות הראשונה שעולה בראש - היא גם הזולה ביותר.....)

האם יש עדיפות מבחינת מחיר המשלוחה \ אמינות לאחת מבין החברות הללו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...