עבור לתוכן

Diablo 3 - כל הפרטים כאן

Featured Replies

פורסם

אכן. אשמח להסברים קצת יותר מפורטים.

  • תגובות 2k
  • צפיות 543.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

רמות קושי:

Normal: 100% Health, 100% Damage, 0% extra gold bonus, 0% extra XP bonus

Hard: 200% Health, 130% Damage, 75% extra gold bonus, 75% extra XP bonus

Expert: 320% Health, 189% Damage, 100% extra gold bonus, 100% extra XP bonus

Master: 512% Health, 273% Damage, 200% extra gold bonus, 200% extra XP bonus

Torment I: 819% Health, 396% Damage, 300% extra gold bonus, 300% extra XP bonus

Torment II: 1311% Health, 575% Damage, 400% extra gold bonus, 400% extra XP bonus

Torment III: 2097% Health, 833% Damage, 550% extra gold bonus, 550% extra XP bonus

Torment IV: 3355% Health, 1208% Damage, 800% extra gold bonus, 800% extra XP bonus

Torment V: 5369% Health, 1752% Damage, 1150% extra gold bonus, 1150% extra XP bonus

Torment VI: 8590% Health, 2540% Damage, 1600% extra gold bonus, 1600% extra XP bonus

בזמן יצירת הדמות, אתה יכול להחליט האם היא Hardcore או לא. הבחירה הזו לא קשורה לקושי של המשחק אלא למוות של הדמות. HC, אומר שאם הדמות מתה, המשחק נגמר. אי אפשר לשחק את הדמות הזו יותר.

פורסם

בהתחלת משחק חדש אפשר להמשיך עם הדמות הנוכחית ולבחור את המשימה שהגעתי אליה? מה קורה לניסיון, היכולות והחפצים הקיימים? ולמה לעזאזל אי אפשר פשוט להעלות רמה באמצע ודי?

פורסם

הכל נשאר

פורסם

מה שמחזיר אותי לשאלתי המקורית:

למה לעזאזל אי אפשר פשוט להעלות רמה באמצע ודי?

איזו רמת קושי כדאי לנסות? אני לא רוצה לדלג לרמה גבוהה מדי ולמות כל רגע.

פורסם

תמיד אפשר להוריד

פורסם

נראה שאתה לא ממש מבין את אופי המשחק בדיאבלו.

למשחק הספציפי אין משמעות. למעשה כל פעם שיצאת מהמשחק וחזרת אליו אחר כך, נכנסת למשחק אחר.

תתחיל באיזה רמת קושי שבא לך, קשה מידי? תוריד (אפשר מתוך המשחק עצמו). קל מידי? צא מהמשחק ותתחיל ברמה קשה יותר.

פורסם

כמו שהבנת אני משחק בו בצורה קז'ואלית בעיקר בשביל הSP.

פורסם

אחרי שתסיים את ה-STORY MODE, תפתח לך האפשרות של ADVENTURE MODE.

כל המפה פתוחה בפניך ובכל אחת מהמערכות השונות יש לך משימות עליהן אתה מקבל XP וחלקי מפתח.

עם המפתח אתה יכול לפתוח RIFTS, שהן מבוכים רבי קומות עם אויבים רנדומליים מכל המערכות השונות במשחק, בסוף ה-RIFT יש BOSS שאותו צריך להרוג כדי לקבל BLOOD SHARDS (בנוסף לכל שאר הדברים שהוא מפיל).

עם ה-BLOOD SHARDS אפשר להמר אצל אחת הדמויות בבסיס (KADALA או משהו כזה) ולזכות בציוד.

ב-2.1 נפתחו עוד אפשרויות חדשות. שווה לבדוק ב-PATCH NOTES.

פורסם

נראה אם המשחק יעניין אותי אחרי שאסיים את ה"עלילה"...

פורסם

הוא למעשה רק מתחיל :)

אתה כנראה לא תהיה אפילו בדרגה המקסימלית עם סיום העלילה.

שלא לדבר על PARAGON LEVELS...

פורסם

מסתבר שהמקסימום הוא EXPERT כרגע. עדיין קל מדי.

פורסם

כן, החוסר איזון הזה נוצר מזה שהכניסו מלא Buffs ליכולות בסיסיות כדי להתמודד עם הדברים הקשים יותר, ואז פתאום אפילו בלי ציוד מתקדם הדרגות החלשות נהיו קלות.

פורסם

לא רק שהמשחק לא קשה יותר, נפלו לי בשעה האחרונה שלושה LEGENDERIES שעוד יותר מקילים עליו. שאלה: קיבלתי טבעת שאחת התכונות שלה הוא זימון גובלין שאוסף חפצים ואחרי 12 כאלו הוא מפיל חפץ עם סיכוי ללג'נד. איך אני מפעיל אותה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים