פורסם 2008 ביוני 817 שנים אתם מפספסים נקודה אחת חשובה אם אין הרבה זמינות וכנראה לא תהייה הרבה זמינות כי דל עברה לסדרה אחרת אז מימוש אחריות במקרה הצורך עלול להיות מאוד קשה במיוחד שמדובר על חנויות בארץ שלא נוהגות לתת זיכוי כספי במקרים כאלו לדעתי עדיף לחפש מסך אחר וזהו
פורסם 2008 ביוני 817 שנים בטח שאני אשאל. זליגת אור,פיקסלים שרופים, ופאנל - כל זאת אני אבדוק בחנות לפני הקנייה.אם הם לא מוכנים לתנאים - אז נמתין לחנויות אחרות, אם לא נרכוש יד 2.זה טיפשי.כי אם נקסטופ לא יסכימו, אף חנות לא תסכים (גם אין להם הרבה מסכים, והם נחטפים כמו לחמניות, אז או שתקנה או שלא)ויד שניה? מי ימכור לך? וגם אם כן, גם אז אתה לא יכול להיות בררן לגבי פיקסלים וזליגת אור.
פורסם 2008 ביוני 817 שנים מחבר אז אני אקבל מסך עם זליגת אור/פיקסלים שרופים/פאנל SPVA? לא על זה אני אשלם 2000 ש"ח.דווקא פנדה הסכימה לכל זה, חבל שאין להם את המסך במלאי.וכפי שאמרתי קודם, יש לי 2 אנשים שמוכנים למכור לי את המסך ב1700 ש"ח, אחד יותר רציני השני פחות. תוכנית מגירה.ההוא שרציני מוכן שאני אבוא אעשה את כל הבדיקות שאני רוצה ואם ארצה הוא ימכור לי את המסך. השני לא החזיר לי תשובה.רק תזכירו ליפיקסלים שרופים אני בודק בעזרת תוכנה.זליגת אור - אין תוכנה, אני מכבה את כל האורות ושם רקע שחור?
פורסם 2008 ביוני 817 שנים אתם מפספסים נקודה אחת חשובה אם אין הרבה זמינות וכנראה לא תהייה הרבה זמינות כי דל עברה לסדרה אחרת אז מימוש אחריות במקרה הצורך עלול להיות מאוד קשה במיוחד שמדובר על חנויות בארץ שלא נוהגות לתת זיכוי כספי במקרים כאלו לדעתי עדיף לחפש מסך אחר וזהו קרירין, תחשוב על זה ככה,אני אישית (ואני מקווה שאני צודק) מאמין שיהבואנים לא טיפשים, והם חשבו כבר על המקרה הזה...רוב הסיכויים שכל אלו הרוצים לממש אחריות, יקבלו מסך חילופי בעל שווי פחות או יותר זהה, או שהם בטח שמרו כמה מסכים או שהם יקבלו פשוט החזר כספי...
פורסם 2008 ביוני 817 שנים אז אני אקבל מסך עם זליגת אור/פיקסלים שרופים/פאנל SPVA? לא על זה אני אשלם 2000 ש"ח.דווקא פנדה הסכימה לכל זה, חבל שאין להם את המסך במלאי.וכפי שאמרתי קודם, יש לי 2 אנשים שמוכנים למכור לי את המסך ב1700 ש"ח, אחד יותר רציני השני פחות. תוכנית מגירה.ההוא שרציני מוכן שאני אבוא אעשה את כל הבדיקות שאני רוצה ואם ארצה הוא ימכור לי את המסך. השני לא החזיר לי תשובה.רק תזכירו ליפיקסלים שרופים אני בודק בעזרת תוכנה.זליגת אור - אין תוכנה, אני מכבה את כל האורות ושם רקע שחור?כן.שמע, אני קיבלתי מסך עם זליגת אור, ועברתי 7 מדורי גיהנום עד שקיבלתי אחד אחר, שגם הוא עם זליגת אור, ואין לי כבר כוח להחליף.אבל בסופו של דבר מתרגלים.קשה למצוא מסך כזה מושלם
פורסם 2008 ביוני 817 שנים השבוע קניתי את ה-2007FP מ-SkyPC.הוא עלה לי 2000, ואין איתו בעיות בכלל (פאנל S-IPS בלי פיקסלים שרופים ובלי זליגות). בעצם שאני בודק עכשיו, יש זליגה לא קטנה מלמעלה, נו טוב, אם לא שמתי לב עד עכשיו, זה לא כזה נורא. לי החנות, בשנה הראשונה, האחריות היא מהפיקסל הראשון, לאחר מכן, מעל 2.שאלתי בקשר למלאי של דל במקרה של מימוש אחריות, ואמרו לי שיש לה מספיק חלפים ומסכים במחסנים בשביל לכסות אחריות ותיקונים.מקווה שלא סיבנו אותי.
פורסם 2008 ביוני 817 שנים אחריות על פיקסל ראשון לשנה הראשונה ולשניים אחרי השנה הראשונה זה מצויין בטח יוזמה מקומית שלהם כי דל לא תומכת במדיניות כזו
פורסם 2008 ביוני 817 שנים קרירין, תחשוב על זה ככה,אני אישית (ואני מקווה שאני צודק) מאמין שיהבואנים לא טיפשים, והם חשבו כבר על המקרה הזה...רוב הסיכויים שכל אלו הרוצים לממש אחריות, יקבלו מסך חילופי בעל שווי פחות או יותר זהה, או שהם בטח שמרו כמה מסכים או שהם יקבלו פשוט החזר כספי...פה אתה נתקל בבעיה שאין מסך איכותי במחיר מקביל לזה יכולים לתת לך גם דגם 2009 שכידוע TN ולהגיד לך שזה הזיכוי לך תסביר לשופט למה אתה לא מרוצה מדגם "מתקדם" יותר כזיכוי אני בטוח שלדל עצמה יש מסכים במחסנים הבעיה שאנחנו לא שוק גדול ויש לי ספקות בקשר ליבואנים שישמרו מסכים במחסנים רק כדי לתת אחריות
פורסם 2008 ביוני 917 שנים לכל מסכי LCD יש זליגת אור - זה משתנה ממסך ללמסך גם מסך באותה סדרת ייצור באותו מפעל.
פורסם 2008 ביוני 917 שנים פה אתה נתקל בבעיה שאין מסך איכותי במחיר מקביל לזה יכולים לתת לך גם דגם 2009 שכידוע TN ולהגיד לך שזה הזיכוי לך תסביר לשופט למה אתה לא מרוצה מדגם "מתקדם" יותר כזיכוי אני בטוח שלדל עצמה יש מסכים במחסנים הבעיה שאנחנו לא שוק גדול ויש לי ספקות בקשר ליבואנים שישמרו מסכים במחסנים רק כדי לתת אחריות אתה לא חייב לקבל מוצר נחות כפיצוי אין תעודת אחריות או תנאי אחריות שמפרטים את זה כפיצוי.לגבי גודל השוק ממש לא משמעותי זה לא שדל מעבירה לכל שוק כמות מסויימת של מסכים אלא כאשר צריך מסך היבואן יוצר קשר איתם והם מעבירים לו את המסך המבוקש
פורסם 2008 ביוני 917 שנים אבל אם אין את המסך זמין בארץ זה יכול לקחת הרבה זמן ובינתיים אין לך מסך אני די בטוח שבארצות הברית\אירופה וכו יש להם מספיק במחסנים והם יכולים להעביר את זה יחסית מהר ללקוח בארץ ים גדול מפריד בין הלקוח למחסנים של דל
פורסם 2008 ביוני 917 שנים אז זה יקח עוד יומיים שלושה,ואג אתה חושב שאתה מזמין את המסך מחנות שהוא לא במלאי זה מגיע במטה קסם? גם החנות שולחת הזמנה ליבואן שמוציא הזמנה לדל העולמית
פורסם 2008 ביוני 917 שנים זה יכול לקחת הרבה יותר מי 3 ימים ובמקרה שאין זמינות של רכיב מהספק\יבואן יכול לקחת הרבה זמן עד שההזמנה שלך תגיע במסכים זמינים ובכללי ברכיבים זמינים זה לא בעיה אבל המסך הזה פשוט לא זמין
פורסם 2008 ביוני 917 שנים גם סובארו ליאנה לא זמינה כבר אז מה לא מתקנים אותה? אין חלפים מקורייים? מה שאני רוצה להגיד זה שהחברה במיוחד חברה רצינית תומכת במוצרים שלה לאורך תקופת האחריות כלומר לפחות שלוש שנים מהמסך האחרון שיוצר,אני מתאר לעצמי שהם מכירים את הסיטואצייה שנוצרה עם הפסקת הייצור וידעו לתת מענה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.