Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

multicore

יש אנשים שאסור להתקין להם לינוקס

Recommended Posts

מה הבעיה אם הביוס לא נדפק לגמרי

מנתקים את המחשב מהחשמל

מוצאים בטרייה

מחזירים בטרייה ומדליקים את המחשב

הביוס יחזור למצב דיפולט

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

העצבים שלי פשוט לא עמדו בזה ושמתי אותה על mute עם speaker וקראתי לחבר שלי שיקשיב איך בינ"ל מתמודד עם הדבר הזה.

למה? הם מעפנים?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

למה נתת לתמיכה של בב"ל להתמודד עם זה והבאת חבר לשמוע?

כי הם יודעים מה הם עושים? כי הם לא יודעים מה הם עושים?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ממש לא.

כמו שציינתי בתחילת הדיון אני פשוט נשברתי נפשית אחרי שהבנתי מה הולך שם.

איכשהו מכל השיחות שהיו לי לא משנה עד כמה היו אלו מצבים מטופשים לא הצלחתי להתמודד עם העניין.

רק העובדה שיש לה והיא כזאת נעל פשוט הרסו אותי :P

סה"כ כל האנשים שיצא לי להיתקל בהם עם לינוקס לפחות הבינו מה הולך פחות או יותר ולשתף פעולה וניתן היה להגיעה איתם להבנה מהר מאוד ויש לא מעט משתמשי לינוקס שהם לקוחות ....

זה נכון שרשמית אנחנו לא תומכים בלינוקס אבל יש אנשים במוקד שמנסים לעזור עד כמה שאפשר בכל הזדמנות בגלל שכבר יש להם ידע אישי במערכת (ואני לא מנסה להצדיק פה את בזק).

טוב, אני סתם חופר פה. :)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה לא בדיוק העניין כי גם אם היה לה במחשב והיא לא הייתה יודעת איפה כפתור enter במקדלת הייתי יכול להבין את זה ולנסות לפחות להדריך אותה כדי להגיעה לאנשהו... אבל ברגע שמדובר על אני פשוט לא יכלתי לעמוד בזה ונטשתי את השיחה מראש מרוב עצבים!

אם כבר מתקינים אז לפחות להבין מה צפוי כתוצאה מכך.

חחחחחח היא רוסיה לא ?

היא יודעת איפה הכפתור בויברטור וזה מספיק לה !

והתקשורת בניהם טובה מאוד, זה בטוח !

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

חחחחחח היא רוסיה לא ?

היא יודעת איפה הכפתור בויברטור וזה מספיק לה !

והתקשורת בניהם טובה מאוד, זה בטוח !

זו תגובה ראויה? מישהו יכול לתת אזהרה ללא מפותח הזה? (כי אם אגיב על זה הוא יבכה).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

MTN_Cool, אתה גיזען.

לפותח הטראד, אין לך על מה להיתעצבן גם אם אין לה ידע בסיסי במערכת הפעלה זה לא משנה, אין טעם להיתעצבן.

בסופו של דבר אתה יכול לקחת את זה לכמה שנים טובות כבדיחה וזהו.

אבל אני מבין אותך, כמה שאתה נחמד ליפעמים אתה נופל על יום לא משהו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

MTN_Cool, נוספה לך אזרהרה. זוהי הראשונה שלך עקב גזענות, בשילית תורחק/תושתק מהפורום

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

MTN_Cool, אתה גיזען.

לפותח הטראד, אין לך על מה להיתעצבן גם אם אין לה ידע בסיסי במערכת הפעלה זה לא משנה, אין טעם להיתעצבן.

בסופו של דבר אתה יכול לקחת את זה לכמה שנים טובות כבדיחה וזהו.

אבל אני מבין אותך, כמה שאתה נחמד ליפעמים אתה נופל על יום לא משהו.

זה היה בצחוק יכבדדדד...גזענות בלה בלה בלה..

אה ואני לא מתעצבן, לא קיים משהו שיעצבן אותי יותר ממחשב שנתקע סתם ככה..

שמענו.....תוספיף, תהנה לך....

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה היה בצחוק יכבדדדד...גזענות בלה בלה בלה..

אה ואני לא מתעצבן, לא קיים משהו שיעצבן אותי יותר ממחשב שנתקע סתם ככה..

שמענו.....תוספיף, תהנה לך....

אני לא צוחק בקטעים האלה, עם צוחקים צריך לעשות את זה בטעם בלי ירידה כללית על משהו שהוא הכללה.

השורה הראשונה מופנת אלייך, מהשנייה ועד הסוף היא מופנת לפותח הטראד שהוא Multicore

אזהרה אני לא הבאתי לך.

שוב לפותח הטראד, ניתקלתי במיקרה דומה.

אני לטומי רוצה לעזור למישהו, קיצר היה לו מערכת הפעלה , קיצר לא ממש מעניין.

אבל הכי מעצבן שאני אומר הכול זה להגיד לו אות אות, הוא לא ידע אנגלית בקושי, לא ידע איפה זה Control Panel

היה לו בעיה בווינדוס של האינטרנט הוא אומר לא מיתחבר לו, קיצר ניסתי הכול ובסוף מיסתבר שהמודם לא היה בחשמל.

היה לי בא להרוג אותו, למרות שאני לא עובד בתמיכה או משהו, חבר שלי היה צריך עזרה כי הוא היה לחוץ אז הפנה אותו אליי לבנתיים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני לא צוחק בקטעים האלה, עם צוחקים צריך לעשות את זה בטעם בלי ירידה כללית על משהו שהוא הכללה.

השורה הראשונה מופנת אלייך, מהשנייה ועד הסוף היא מופנת לפותח הטראד שהוא Multicore

אזהרה אני לא הבאתי לך.

שוב לפותח הטראד, ניתקלתי במיקרה דומה.

אני לטומי רוצה לעזור למישהו, קיצר היה לו מערכת הפעלה , קיצר לא ממש מעניין.

אבל הכי מעצבן שאני אומר הכול זה להגיד לו אות אות, הוא לא ידע אנגלית בקושי, לא ידע איפה זה Control Panel

היה לו בעיה בווינדוס של האינטרנט הוא אומר לא מיתחבר לו, קיצר ניסתי הכול ובסוף מיסתבר שהמודם לא היה בחשמל.

היה לי בא להרוג אותו, למרות שאני לא עובד בתמיכה או משהו, חבר שלי היה צריך עזרה כי הוא היה לחוץ אז הפנה אותו אליי לבנתיים.

קודם כל לא יודע מי הביא לי אזהרה, אבל ממש לא איכפת לי...לומר לך את האמת.

וזאת הייתה בדיחה על רוסיות........כמו שיש בדיחות על גורזינים עירקים תימנים וחתולים...

בכל מקרה זה ברור בשכל תחום יש את הטובים ואת הפחות טובים...

בדיחה לא גזענות...גזענות זה אם אני אלך ברחוב ואצעק למישהי יבת זונה או רוסיה מסריחה (זה באמת גזענות).

בדיחות זה בשביל לצחוקקק...חחח כולה אזהרה תצחק קצת בחיים.

אני במקומך על כזה אדם מריץ איתו בדיחה ומלמד אותו לפעם הבאה מה לבדוק. ככה אני עושה בעבודה שלי היום ואנשים משבחים אותי על זה דווקא.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מבקש להפסיק עכשיו עם הספאם והשיחות האלה. אני לא רוצה לנעול את הנוש.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אם כבר בתמיכה עסקינן... אני רוצה לספר לכם קצת גם מהעבר שלי.

לפני כ 8 שנים הייתי בתמיכה של נייייייטויז'ן וקיבלתי שיחת מנהל/אחראי בקשר ללקוח מסויים.קיצר פעם ראשונה הבן אדם מתחבר לאינטרנט ולא הצליחו לעזור לו.

אז התחלתי לשאול שאלות כלליות כדי לקבל מושג לאיזה כיוון לפנות ולהתאים את עצמי לרמת הלקוח.

אני אכתוב בקצרה כדי לא להעמיס כאן...

אני- איזו מע' הפעלה יש לך ?

לקוח - אני לא יודע.

אני - אוקי באיזו שפה המערכת שלך ?

לקוח - אני לא יודע

אני - (??? WTF ???) אמ...מה אתה רואה על המסך בצד שמאל למטה או ימין למטה ? ? START ? התחל ?

או בצד ימין למעלה או צד שמאל למעלה ? MY COMPUTER ? המחשב שלי ?

לקוח - אני לא רואה כלום....:\

אני- (אויי זו תהיה שיחה ארוכה ... 5 דקות בתוך השיחה כבר) תזיז בבקשה את העכבר / או תלחץ על מקש במקלדת אדוני (אולי יש סקרין סייבר :0)...

לקוח - הזזתי ולחצתי..

אני - ו...??? מה יש על המסך ?

לקוח- עציץ למה ?

אני - ( OMG WTF !!!) טוב אדוני תגיד לי יש נורה דולקת על המסך ??? או אולי נורה דולקת ב"הרדדיסק" (מארז...הנובים קוראים לו HD...)?

לקוח- יש משהו ירוק במסך ויש ירוק ואדום ב"HD"

אני - OK....:0.... אולי יש בעייה בחיבורים (15 דקות בשיחה) תבדוק את חיבורי המסך למחשב ולמסך...

לקוח-(שומע אותו הולך מכות עם הארונות קורע תאמא של כל סבך הכבלים שלו שמה) הכל מחובר ראיתי כבל כחול עם ברגים מחובר ל"HD"

ומהמסך יש כבל מחובר לחשמל

אני-המממ...והחשמל של המחשב מחובר ? האם הכפתור הקטן שנמצא ע"ג המחשב במצב "1" ???

לקוח- (עם משטי פותח סבך נוסף של כבלים) כן

אני - אוקי אתה מחובר עם רב שקע(מפצל שקעים) ? אולי יש לו מפסק ? תשים אותו על "1"

לקוח - כן יש ועכשיו שמתי על "1"

אני-אוקי תלחץ בבקשה על הכפתור הכי גדול על המסך , וכנ"ל הכפתור הכי גדול ב"HD"

לקוח- לחצתי על שנייהם ולא קורה כלום... המנורות נשארות אותו דבר...

אני-מוזר...תראה קצת קשה לי לעזור לך כי כבר עברתי מעבר למה שאני יכול לעזור ברמת תמיכה פלוס נכנסתי קצת לנושא החיבורים...

(מה כבר יכול להיות לעזאזל)?

אני- אדוני בוא נבדוק עוד דבר אחד בקשה , אתה יכול להדליק את האור בחדר שלך ?(חשבתי אולי המחשב שלו מקצר או דפוק או לא יודע כבר מה...)

לקוח - לא אני לא יכול ....!

אני - ???????....... למה !?!?!?!?!?1?!?

לקוח - כבר שלוש וחצי שעות יש לנו הפסקת חשמל ...

אני -(אחרי 35 דקות שיחה דופק וואחד דפיקה על השולחן שלי ומתפוצץ מעצבים/צחוק) WTF ???!#!*$^&)!@$^)*&!#}&*!#$%Y אינעל אבו דרבו !!!!

על כל זה הוא עוד בא אלי בשיא הנאיוויות ...ביציאה הבאה -

לקוח - אז יקח לנו עוד הרבה זמן להתחבר לאינטרנט, כי אני צריך לתקשר לחברת חשמל לבוא לסדר כאן.... ???

אני- כן אדוני אתה צריך להזמין מהנדס חשמל / ומהנדס מחשבים שידברו איתנו בבקשה....(WTF PWND THE LIL MUTHAF####CA).....

קיצר כאב ראש קבלתי ממנו חבל"ז , וכאב בפנים מרוב צחוק , ועוד תומכים עוברים לידי תוך כדי השיחה נקרעים מצחוק ...ואני משתדל לא לגרום לו לשמוע את זה...

ברגע שהוא אמר יש הפסקת חשמל כווווווווולנו היינו בהלם של 15 שניות ומזה התגלגלנו מצחוק כמעט שעה אחרי שניתקנו את השיחה.

יש חוויות שלא יהיה ניתן לשכוח ...תסתכלו על זה ככה. :)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

baracuda תצרף את זה לאשכול סיפורי תמיכה :)

בכל מקרה זה לא חדש שפוגשים טמטום מוחלט וחוסר יכולת/רצון של הבנה בצד השני של הקו ויש הרבה דוגמאות של אנשים שאין להם חשמל ומתקשרים בשיא הרצינות לבקש תמיכה למוצרים שדורשים מתח כדי לעבוד.

לי אפילו פעם אחת היה סיפור כזה עם תוספת שלקוח שאל אם יש לנו תקלה אזורית ואני בשיא הרצינות מתחיל לבדוק אם יש "שברונות" על האזור/מרכזת שלו ואחר 25 שניות של שיחה אני מבין שאין לו חשמל בכל הבית.

אמרתי לו שיש לו מזל שהוא בבזק כי מטלפון הוא לא היה יכול להתקשר :P

...אבל נושא הדיון היה לא טמטום של אנשים שיש בידם מחשב וחיבור לאינטרנט אלא העובדה שגם התקינו להם על הדרך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...