פורסם 2008 ביוני 717 שנים חוץ מזה SKY הוסיפה לשירות שלה מספר דברים שלא קיימים בחנויות אחרות, במקרה שיש לך בעיה במחשב הם משלמשים על המשלוח, שירות שלפי מה שזכור לי לא קיים בחנויות אחרות. בנוסף כל המוצרים מיבואנים רישמיים ולפי מה שראיתי עד היום הם משקיעים הרבה בסידור של המארז ומבצעים OC יפה למי שמבקש.אכן צריך לדבר איתם על השימוש בצורבי LITE IN בחשבי HTPC, שישנו את זה ל LG GSA-GH20N/L, הצורבים האלה מצויינים, זולים ושקטים יותר.
פורסם 2008 ביוני 717 שנים לתת לחנות להרכיב מחשב בלי מערכת הפעלה זו בעיה לא קטנהההרכבה זה החלק הפשוט שבו החנות מחברת חלקים עם ברגים וכבלים אבל היא לא יכולה לבדוק את התקינות שלהם!!מי שמזמין מחשב עם הרכבה ויש לו מערכת הפעלה (חוקית כמובן) עדיף שיוסיף עוד משהו ויתן לחנות להתקין.יש חנויות שמתקינות את מערכת הפעלה בלי Activation ככה שיש להם 30 יום של פעולה מלאה, מבצעים את כל בדיקות התקינות על המערכת הפעלה ובסוף מפרמטים את הדיסק לפני מסירה ללקוח.זה שירות
פורסם 2008 ביוני 717 שנים מחבר אין קשר ל ARM וזה באמת התנשאותלא אמרתי להם דבר על כמה אני יודע ומה אני עושה (כשניב אמר\צעק עלי שאני לא יודע כלום במערכות הפעלה חבר שלי אמר שהרגע סיימתי לכתוב אחת. לזה ניב הגיב בזלזול "אתה כתבת ווינדוז?!"). שים לב שבשורה התחתונה הם טעו טכנית:- המחשב הגיע לחבר שלי מקונפג לעבודה עם AHCI - הם טוענים שהתקינו XP על המחשב כחלק מהבדיקה ושלא יתכן שהמחשב יצא מקונפג עם AHCI כי זה לא עובד- אני טענתי שניתן להתקין XP כשהמחשב מקונפג ל- AHCI ושאם אכן הם התקינו XP עליו' date=' הם משתמשים בגרסה אחרת\מושתלת דרייברים. מסתבר שצדקתי לפי הוויקיאז מה קרה פה? סה"כ המחשב הגיע לחבר שלי עם הגדרה של AHCI שלא מאפשרת התקנה של XP "סטנדרטי". נורא? ממש לא וגם לא באנו בטענות אליהם בעניין הזה. [b']כל הויכוח היה הצורה שהם דיברו אלינו מבלי שיצרנו פרובוקציה (התנהגות מגעילה\מתנשאת\דרישה לפיצוי). ישבנו אצל המוכר והוא הטיח בנו - אתם שיניתם את ההגדרות ובגלל זה זה לא עבד.
פורסם 2008 ביוני 717 שנים Pavius אני מסכים אתך על זה שהיו יכולים לנהוג בנימוס ולא להאשים אותך כלקוח שלהם אבל דברים אחרים שמפורסמים על חנויות אחרות הרבה יותר גרועים תראה אני תושב רעננה לפני שקניתי מחשב מהם חיפשתי חנות שמצד אחד מספיק גדולה למכור רכיבים לא מינסטרים ומצד אחד בלי בעיות אמינות ופשוט לא מצאתי אחת כזאת באזור כל ההמלצות של חברי האתר היו על חנויות רחוקות וסקאי פי סי הייתה הכי קרובה פיזית מהמומלצות ובגלל זה מה שאתה אומר לא נראה לי ביג די כזה תבדוק מה כתבו על חנויות כמו איבורי וKSP ותאמין לי הייתי רוצה שתהייה חנות נורמלית ברעננה
פורסם 2008 ביוני 717 שנים חוץ מזה SKY הוסיפה לשירות שלה מספר דברים שלא קיימים בחנויות אחרות, במקרה שיש לך בעיה במחשב הם משלמשים על המשלוח, שירות שלפי מה שזכור לי לא קיים בחנויות אחרות. בנוסף כל המוצרים מיבואנים רישמיים ולפי מה שראיתי עד היום הם משקיעים הרבה בסידור של המארז ומבצעים OC יפה למי שמבקש.אכן צריך לדבר איתם על השימוש בצורבי LITE IN בחשבי HTPC, שישנו את זה ל LG GSA-GH20N/L, הצורבים האלה מצויינים, זולים ושקטים יותר.זה לא נכון, יש עוד חנויות שעושות את זה, החנות שאני קונה בה את כל הציוד שלי נותנת שבוע של משלוחים חינם במידה ונמצאה תקלה במחשב מרגע הגעתו למשל ומשלוח חינם בכל תקופת האחריות לאנשים במרכז לכל תקלת חומרה שלא ניתנת לפתירה בטלפון כל עוד ללקוח יש אפשרות לארוז את המחשב בצורה שראויה למשלוח.סקי פשוט בוחרים לרשום את כל מה ש"הם נותנים בלעדית" ללקוחות כאילו זה משהו מיוחד בדף הראשי של האתר שלהם, בעוד שחנויות אחרות מיישמות את זה מבלי להשתחצן ואת רוב ה"הטבות" נתנו בחנויות אחרות לפניהם, הם מעתיקים (לא שזה רע כי בסופו של דבר הלקוח מקבל יותר) אבל לרשום שזה רק אצלהם מראה מבחינתי על חוסר אמינות וילדותיות.לתת לחנות להרכיב מחשב בלי מערכת הפעלה זו בעיה לא קטנהההרכבה זה החלק הפשוט שבו החנות מחברת חלקים עם ברגים וכבלים אבל היא לא יכולה לבדוק את התקינות שלהם!!מי שמזמין מחשב עם הרכבה ויש לו מערכת הפעלה (חוקית כמובן) עדיף שיוסיף עוד משהו ויתן לחנות להתקין.אני לא חושב שחנות שמרכיבה מחשב ולא מתקינה מערכת הפעלה יכולה להקרא מקצועית, ישנן כל מיני תקלות שלא ניתן לבדוק בצורה אחרת חוץ מלהתקין מערכת הפעלה מלאה (לא GHOST), להתקין דרייברים ולבדוק את המערכת.זה נכון לגבי כרטיסי מסך, OVERCLOCK, יציבות מערכת \ תקינות לוח אם תחת עומס והרבה דברים אחרים.כמו שאני מקבל מחשב חדש או מרכיב מחשב חדש ומתקין ואז בודק שהכל תקין, אני מצפה מהחנות ששילמתי לה לעשות לפחות את אותן בדיקות. הרי הם קיבלו כסף בשביל העבודה הזאת ולא רק בשביל ההרכבה (שחלק מהחנויות עוד לוקחות כסף בנפרד גם על זה).יש חנויות שמתקינות את מערכת הפעלה בלי Activation ככה שיש להם 30 יום של פעולה מלאה, מבצעים את כל בדיקות התקינות על המערכת הפעלה ובסוף מפרמטים את הדיסק לפני מסירה ללקוח.זה שירותאחלה שיטה, לא יודע אם ככה באמת עושים את זה בחנויות, אבל אם יש פה מישהו שקשור לחנות והיתה לו את הבעיה הזאת - קיבלתם פיתרון הולם אז תפסיקו לחפף!!!!
פורסם 2008 ביוני 717 שנים להתקין מערכת הפעלה כמו WIN לוקח הרבה זמן הייתי מצפה מחנות לעשות בדיקות תוכנה אבל לא להתקין WIN אם זה לא כלול בעסקה תזכרו שזה עסק שצריך למכור הרבה מחשבים ביום ולתת שרותים אחרים אם כבר להריץ הפצה של לינוקס LIVE לראות שהיא מתפקדת בסדר +בדיקות זיכרון ומעבד וזהו אם כל זה פועל הסיכוי שמשהו דפוק יוצא מהחנות הרבה יותר נמוך
פורסם 2008 ביוני 717 שנים אני היתקנתי XP ...ב ACHI (איך שקוראים לזה) עם ה דרויירים של ה לוח אם...זה הדיסק עצמו של XP + דיסקט של לוח האם שמכיל את ה דריוורים ...אולי זה מה שהם עשו...ומה שאתם צריכים לעשות.
פורסם 2008 ביוני 717 שנים זה לא נכון, יש עוד חנויות שעושות את זה, החנות שאני קונה בה את כל הציוד שלי נותנת שבוע של משלוחים חינם במידה ונמצאה תקלה במחשב מרגע הגעתו למשל ומשלוח חינם בכל תקופת האחריות לאנשים במרכז לכל תקלת חומרה שלא ניתנת לפתירה בטלפון כל עוד ללקוח יש אפשרות לארוז את המחשב בצורה שראויה למשלוח.SKY נותנת שנה משלוחים חינם, בהרבה מאוד מקרים בעיות יתגלו לאחר יותר משבוע (למשל כרטיסי מסך שלא עומדים בחום, בהרבה מקרים הבעיה תתגלה רק בימים חמים, אם קנית כרטיס בחורף אתה תיראה את הבעיות רק לאחר חצי שנה). אתה לא יכול להשוות שירות של שנה לשירות של שבוע, מספר המקרים שמחשבים עושים בעיות אחרי שבוע זניח בהשוואה לבעיות שצצות במהלך שנה.
פורסם 2008 ביוני 717 שנים ההר הוליד עכבר ממש....ההתנצחות הזו היתה מיותר בין שניכם (סקיי והקונה)... סה"כ לשנות מAHCI לIDE וזהו, נגמר הסיפור, חיפוש קצרצר בגוגל היה פותר את זה.זה שבחנות לא עלו על זה, זה כבר סיפור אחר, אבל גם זה קורה.
פורסם 2008 ביוני 717 שנים עדיף לעבוד על AHCIהרבה פעמים זה עושה כל מיני בעיות מוזרות אם מתקינים וינדוס במצב IDE ואחר כך משנים ל-AHCI
פורסם 2008 ביוני 717 שנים SKY נותנת שנה משלוחים חינם, בהרבה מאוד מקרים בעיות יתגלו לאחר יותר משבוע (למשל כרטיסי מסך שלא עומדים בחום, בהרבה מקרים הבעיה תתגלה רק בימים חמים, אם קנית כרטיס בחורף אתה תיראה את הבעיות רק לאחר חצי שנה). אתה לא יכול להשוות שירות של שנה לשירות של שבוע, מספר המקרים שמחשבים עושים בעיות אחרי שבוע זניח בהשוואה לבעיות שצצות במהלך שנה.אני מניח שהבנת הנקרא אצלך קצת בעייתית, תסתכל שוב בציטוט שלקחת ממני, לקראת הסוף, שרשום ל"כל תקופת האחריות...." יש להם הסתייגות קטנה שאומרת שהלקוח צריך לארוז את המחשב בצורה ראויה למשלוח, לא נראה הרבה לבקשכיוון שלא מדובר פה על חנויות אחרות אני נמנע מלתת את שם החנות,אבל תהיה מציאותי - מה שסקי נותנת, אחרים נותנים בצורה לפעמים טובה יותר ובלי להשתחצן.
פורסם 2008 ביוני 817 שנים לי הייתה קנייה מעולה סקייפיסי קיבלתי את החלקים תוך 4-3 ימים (חלק גם קבלתי יום אחרי ההזמנה) לאחר שנדפק לי הלוח הם הסכימו להחליפו והוא הוחלף לחדש.... לי לא היו בעיות מיוחדות והמחירים היו סבבה.. 8)
פורסם 2008 ביוני 917 שנים אני קונה בSKYPC כבר הרבה זמן ולא נתקלתי בשום בעיה תמיד קיבלתי יחס מעולה!!!כל הרכיבים שקניתי משם היו במצב מעולה לא היתה בעיה עם אף אחד מהם
פורסם 2008 ביוני 917 שנים המחשב שקניתי לפני שנה עובד נהדר הכל טוב ויפה :-*הקניה הייתה טובה השירות היה טוב רק בעיה אחת קטנה לבחור שדיברתי איתו בטלפון היה מבטא רוסי והתקשתי להבין אותו..
פורסם 2008 ביוני 917 שנים לפני כחצי שנה קניתי מחשב להורים ב SKYPC.המחשב הוזמן באתר, הגיע עם שליח ומאז עובד מצוין.אין תלונות.גם כשהתקשרתי לברר פרטים בטלפון קיבלתי יחס אדיב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.