פורסם 2008 ביוני 1317 שנים גם לי זה קורה המון. צריך להשתדל לא ליפול לשוליים, סטייה קטנה והופ הרכב עושה צלחת כאילו נסע על שלולית שמן או לא יודע מה. ככה זה גם במציאות אם בכביש שיש שוליים קצרים ושטח עפר בקצה הכביש ותעלה אם שתי הגלגלים שלך עליו יש סיכויים מאוד גדולים שתאבד שליטה על האוטו ותסתחרר
פורסם 2008 ביוני 1317 שנים ככה זה גם במציאותאם בכביש שיש שוליים קצרים ושטח עפר בקצה הכביש ותעלה אם שתי הגלגלים שלך עליו יש סיכויים מאוד גדולים שתאבד שליטה על האוטו ותסתחררעד כמה שאני יודע זה קוראה בגלל הבדלי במקדמי החיכוך....בגלל זה במציאות כשאתה עולה משוליים רצוי לעות עם גלגל קדמי וגלגל אחורי...ואז לאט לאט לחזור לגמרה לכביש
פורסם 2008 ביוני 1417 שנים נכון.אבל רוב הנהגים לא יודעים את זה ונכנסים לפאניקה וישר שוברים את ההגה שמאלה
פורסם 2008 ביוני 1417 שנים אני משחק עם RUMBELPAD 2.. אבל מזאת אומרת תמיכה? אני הגדרתי כפתורים ומשחק.. במה ההתמיכה תשפר? היא תשתפר בזה שלא תצטרך להגדיר כפתורים והמשחק יזהה את הגיימפד שלך, גם בתפריטים וגם בהילוכים החוזרים. (במקום לזוז מהשלט למקלדת הלוך ושוב) למרות מה שרשום בעדכון, הם לא סידרו את הבעיה עם השלט והוא עדיין לא נקלט בתחילת המשחק גם אחרי העדכון. לרעבים לפתרון: (עבד אצלי עם Cordless Rumblepad 2) do a proper removal of the profiler software and manually uninstall the rumble pad from device manager also. (this step is to get rid of any twitchy steering and force feedback issues, if there is any) Now remove the pad physically from usb clear calibration data with the wingman utility and restart ---- now install the latest profiler software and plug in the pad only when the software tell you to. after completing the above steps successfully. go in to device manager and find out you rumble pad's hardware id. now open regedit locate to HKEY_LOCAL_MACHINE - System - CurrentControlSet - Control -MediaProperties - PrivateProperties - Joystick - OEM - on some systems the reg entry can be found on HKEY_CURRENT_USER - System - CurrentControlSet - Control -MediaProperties - PrivateProperties - Joystick - OEM - --------------------------------- depending on your device id you will find something like this VID_XXXXXXXXX_C2XX Ex. VID_044D&PID_C219 click on it and double click on OEMName just get rid of the cordless part and close window open profiler and create a custom profile for GRID, and adjust the sensitivity, range and dead zone for the two analogue sticks according to your preference make a backup of your save game folder now delete everything in the save game folder. Run grid game will ask you to create a new profile, do so and after everthing is complete go in to options and check if your pad is detected. you should have it. if it's there exit game and delete everything in the save game folder again restore your backup and start game again. your profile will be there and so will the controller adjust dead zone, linearity and saturation within the game also as you want. (Remember profiler settings takes priority) this step is to further tweak your pads performance **if you are not happy with the pre defined buttons. you can edit actionMapPreset7.xml accordingly (backup the original) ארוך אבל עובד. אגב, ה"פונקציה" ששווה לעבור בשבילה את מסכת היסורים שרשמתי למעלה היא ההילוך איטי \ מהיר. עם האנלוג סטיק אתה קובע את המהירות עם "רגש" וזה ממש איכותי לראות ככה התרסקויות.
פורסם 2008 ביוני 1417 שנים הדריפט פשוט מגוחך! הם שמו גלגלים עם מקדם חיכוך שואף לאפס ושפכו שמן על הכביש? קשה לי להאמין שהרכבים באמת מגיבים כך במציאות. כמעט בלתי אפשרי לבצע פניות נורמאליות והשליטה על הרכב פשוט מגוכחת.
פורסם 2008 ביוני 1417 שנים הדריפט פשוט מגוחך! הם שמו גלגלים עם מקדם חיכוך שואף לאפס ושפכו שמן על הכביש? קשה לי להאמין שהרכבים באמת מגיבים כך במציאות. כמעט בלתי אפשרי לבצע פניות נורמאליות והשליטה על הרכב פשוט מגוכחת.הדריפט קשה בהתחלהצריך ניסיון, זה הכלכנס למולטי למסלול שנקרא HKS FREESTYLE DRIFTאחרי כמה סיבובים תבין את העיניין
פורסם 2008 ביוני 1417 שנים הבנתי איך עושים דריפט. קצת פחות הבנתי איך משכנעים את הרכב לעשות פניה נורמלית. ברכבים האלה בלתי אפשרי לפנות בלי שהתחת נזרק. נראה קצת לא מציאותי. אני לא מבין בתחום במציאות אבל באמת משתמשים ברכבים שלא יכולים לבצע פניות נורמליות?
פורסם 2008 ביוני 1417 שנים http://en.wikipedia.org/wiki/Drifting_%28motorsport%29 כל מה שרצית לדעת על drift (כולל טכניקות) : Amateur drifting on public roads is a significant problem in Saudi Arabia
פורסם 2008 ביוני 1417 שנים http://en.wikipedia.org/wiki/Drifting_%28motorsport%29 כל מה שרצית לדעת על drift (כולל טכניקות) : לא כל מה שנכתב שם הוא תורה קדושה. צריך לשים לב למקורות שהם מתבססים על מה שהם כותבים. ככה אני עושה בדרך כלל... וכן, דוגמאות ספציפיות-מדי, כמו הזו על ערב הסעודית, זה סימן לערך חובבני.
פורסם 2008 ביוני 1517 שנים לא כל מה שנכתב שם הוא תורה קדושה. צריך לשים לב למקורות שהם מתבססים על מה שהם כותבים. ככה אני עושה בדרך כלל... וכן, דוגמאות ספציפיות-מדי, כמו הזו על ערב הסעודית, זה סימן לערך חובבני.תתפלא חביבי, אבל בערב הסעודית הספורט המוטורי יותר מפותח מרוב אירופה (+ ישראל) כי יש להם כסף ויש להם חוקים שמאשרים את זה.תעשה חיפוש קצר בyoutube על ערב הסעודית ובסוף המילה CAR, DRIFT וכו'...ותראה מה תמצא...
פורסם 2008 ביוני 1517 שנים איך מה שאמרת קשור למה שאמרתי?? אני מדבר על הערך בוויקיפדיה, לא על ערב הסעודית.
פורסם 2008 ביוני 1517 שנים הערך בויקיפדיה מספיק טוב למי שרוצה לדעת קצת יותר על drift. אף אחד לא מחפש פה ספרות מקצועית עכשיו, אנחנו בדיון של משחק מחשב : אז בסדר, זה לא "כל מה שרצית לדעת על drift", אבל זה בהחלט "יותר ממה שאתה צריך לדעת על drift" ;D
פורסם 2008 ביוני 1517 שנים הדריפטים ממש קשים לי. כל שניה אני נכנס בקירות.. המקסימום שהגעתי זה קומבו 5 ו180 אלף נקודות למירוץ. יש לכם המלצה למכונית שלא תסתחרר לי כל סיבוב...? ובכללי.. מה עדיף, מכוניות עם האצה מהירה יותר או מהירות מקסימלית גבוהה יותר?
פורסם 2008 ביוני 1517 שנים המלצות אי אפשר לתת לך כל כך.. מה שאני יכול להגיד לך זה שקודם כל תאט לפני פניות קצת ואז לאט לאט תבין איך זה הולך...גם אני בהתחלה עשיתי גג 350 אלף ועכשיו אני עושה 9 מיליון...ובקשר למהירות הסופית או האצה מהירה יותר, זה מאוד תלוי במסלול.. אם יש מסלולים עם ישורות ארוכות אז עדיף כמובן מהירות סופית.. אבל אם יש יותר פניות אז עדיף האצה...דניאל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.