משפטי cs - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משפטי cs


yoav9

Recommended Posts

לא הם לא שלהם, הם של max flow (כתוב לי על המאוורר) ומי שלא משחק cs אין לו שום סיכוי להבין את הבדיחות, אז במקום לרדת עלי על דברים שאתם לא מבינים, פשוט תגידו שלא הבנתם.

לאלו מכם שכן הבינו ועדיין קראו לי חתיכת מפגר אידיוט הילד הכי טיפש בפורום וסתם :kopfpatsch: מממ אין לי מה להגיד, אהה כן, הגזמתם!

מה כבר כתבתי, משפטים... god dam it, אפילו לא כתבתי שpentium יותר טוב מathlon... שיש!

אני חושב שלקחת את זה קצת קשה מידי...(סליחה :saint: על הירידה לא חשבתי שתיקח את זה קשה כל כך)...

קצת ירידות בטעם טוב נחוצות מידי פעם כדי להעביר מסר ;D

לדעתי אתה באמת קצת אובססיבי על ומודינג אבל אני רואה שזה עושה לך טוב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב זה סתם חבורה של ילדים מאותו בית ספר שעדיין מנגבים חלב מהשפתיים

נכון, בדיוק עכשיו סיימנו כיתה ו' ::)

>:(

לא לקחתי את זה כל כך קשה, להיפך, דווקא צחקתי מהכל, בדיוק ההפך, אני חושב שאתם לקחתם את המשפטים שלי יותר מדי קשה, ובקשר למודינג וoverclocking, זה מה שמעניין אותי, וכבר הסברתיצ את זה פעם, לא ממש איכפת לי מההבדל בין לmicron ולמה יש לa7n בעיות בכניסה השלישית של הראם.

לא מענין אותי, אני מעדיף , אז על זה אני מדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כתוב איפה שהוא...

הסיפור הוא כזה, בכיתה ה' הייתי בחוג html (כבר אמרתי שאני מגניב) ופתחתי חשבון בyahoo, עכשיו בהתחלה כתבתי yoav בnick, אבל היה תפוס, אז כתבתי yoav1 תפוס, yoav2 תפוס וכך הלאה עד yoav9, לאט לאט הכל הפך ליואב 9, בהתחלה החשבון שלי בספק , אז כל החשבונות שלי ולבסוף השמות שלי בפורומים ובמשחקי on-line. לפני יותר מחצי שנה עדיו נכנס לקהילות והוא חיפש ניק נחמד, אז במקום להיות במקורי החתיכת ח** הזה לקח לי את הניק.

הסיפור של עומר די דומה רק שלפעמים זה משתנה לzubin8, וגם הוא אומר שיש איזה שחקן כדורסך עם אותו שם משפחה שיש לו את המספר שמונה, אבל אני לא מאמין לו, כאילו יכול להיות שזאת הסיבה שבגלל זה הוא לקח 8 ולא מספר אחר, אבל העיקרון זה בגלל שהוא חתיכת ח** מעתיקן שמקיים יחסי מין עם חתולים. סתם, אין לי בעיה עם זה שמעתיקים לי את הניק, זה מחמיא לי :smoke:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזכרתם לי את רוטר שפעם היה אלוף ה-WAREZ ואפשר היה להשיג כמעט הכל. זה שהיה לו את הדומיין SEX.COM.

לפני שנה הוא הפך ל"עיתונאי" יעני, הכתבות היחידות שהיו לו שם ניראו כאילו נלקחו מעיתון של תנועת "כך" והם לא השתנו כבר שנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...