מפרט סופי AMD ( קנייה ביום ראשון ), 7000 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרט סופי AMD ( קנייה ביום ראשון ), 7000 ש"ח


VolTAge

Recommended Posts

שלום לכולם. אז זה המפרט שאני הולך לקנות ביום ראשון, ואני כבר דיי משוכנע שסיימתי אותו, אבל עדיף תמיד לשאול מאשר להתבאס אח"כ, אז.. ;)

המפרט הוא לאוברקלוק ולמשחקים כבדים, בעקרון ביצועים נטו ;D

אז דבר ראשון, המעבד שלי הוא AthlonXP 1700+ B JIUHB DLT3C 0310 שקיבלתי היום יושב כבר כאן לידי, מתגרה בי עד שאני יכניס אותו לסוקט שלו ;D

אז הנה שאר המפרט ללא המעבד:

ABIT NF7-SL ver 2.0

CORSAIR CMX512-3500C2 / PT

WD 80GB-8MB-7200RPM ATA100

Gigabyte GV-R9700 PRO

BENQ 1648A

MITSUMI 3.5 FLOPPY DISK DRIVE - 1.44

CHIEFTEC DX-01BLD

ENERMAX EG365P-VE

Logitech navigator keyboard- usb/ps2

Thermalright SK-7 + SMART CASE FAN II

עכבר יש לי כבר. בעקרון המארז בא עם מאוורר אחד, אז אני יקנה עוד 4 SF2 ובעתיד אולי גם פאנבאס שיקל עלי על שינוי המהירות והכל.

אז אם יש לכם רעיונות, דעות, עצות, בבקשה.. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אני רוצה את ה firewire, ואני רוצה את הכרטיס קול עם ה Soundstorm ומקודד הדולבי, כי אני הולך להשתמש בכרטיס קול שעל הלוח, ואני לא רוצה כרטיס באיכות נחותה יותר, כמו שב NF7 הרגיל.

וכן, אני הולך לעשות לכרטיס מסך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה הולך לעשות OC לכרטיס לפי דעתי קח את ה-9700 של הרקולס יש לו טוב ובאותו המחיר והוא לא PRO אבל אםOC טוב לפי דעתי את יכול להגיע לביצועים של ה-PRO ואפילו ליותר מה-PRO

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הולך לקנות כרטיס לא PRO, אם הייתי מוגבל בתקציב הייתי לוקח אותו, אבל מכיוון שאני לא, אני לא רואה שום סיבה לקחת כרטיס שהוא פחות טוב במידה ואני יכול לקנות אחד יותר טוב. הייתי קונה את ה PRO של הרקולס, אבל בזיגזאג, שמשם אני קונה את המחשב, לא מוכרים אותו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי אנשים אחרים יגידו לך תקנה 9700 ותעשה לו OC אבל אני לא, אני נגד ביצוע OC בכרטיסי מסך ולפי דעתי המפרט שלך ממש טוב ואני לא חושב שאתה צריך לשנות כלום, הזיכרון יקר אבל טוב ואני חושב שהוא מאוד שווה, המקלדת - ממש רכיב סתמי וכל אחד אוהב את המקלדת שהוא אוהב, מראז... המארז מספיק טוב לOC וכמו מקלדת מארז צריך להיות בדרך כלל יפה בעייניך ואם אתה אוהב אותו אז סבבה.

לוח האם הכי טוב שיש למטרה, מצוין, קירור מצוין, טוב וDVD... לא צריך יותר מהעובדה שהוא עושה את העבודה שלו.

מפרט מצוין ויפה בחרת, מה אני יכול להגיד לך ? תתחדש ובהצלחה בOC.

:smoke:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב כמו MORTAR וגם אני נגד ביצוע OC בכרטיס מסך! כרטיס מסך זה לא כמו מעבד והוא הרבה יותר רגיש לשריפות ומה הטעם לקנות כרטיס ב-1600 ואז לעשות טעות קטנה ולהרוג אותו כפות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי מה שאתה אומר הוא לא נכון.. כמובן שאם אתה ישר בא ומעלה את ה וה memory ב 100mhz ישר ככה, אז יש סיכוי שיקרה משהו.. אבל זהיר שנעשה בצורה מבוקרת ומסודרת, אני חושב שרק אפשר להרוויח מזה. להעלות בכמה mhz ולעשות בדיקות יציבות ולראות אם יש artifacts או משהו, ואז לראות אם יש לאן להמשיך או לא..

הכל לפי הנוהל.. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...