המלמה למסך רחב 22-24 תקציב עד 3500 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלמה למסך רחב 22-24 תקציב עד 3500


ychig

Recommended Posts

יש לך תקציב באמת מכובד וטוב שמכסה את רוב האפשרויות,לכן 22 לא ממש כדאי לך בגלל הפאנל הפחות איכותי במיוחד לסרטים

מה שנשאר זה 24 איכותי ושם כנראה הרוב ימליצו על ה 2407 של בערך 3100 ש"ח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שהבנתי יש פה בפורום קונצנזיוס לגבי הצג 2407WFP-HC.

האמת היא שגם אני שוקל לרכוש אחד כזה...

שים לב שכרגע יש בעיות זמינות עם הצג הזה - הרבה חנויות רק אומרות שיש במלאי כשבפועל אין להן, וגם אצל היבואן הוא חסר, כנראה כי כבר לא מביאים אותו כי הדגם המחליף שלו 2408WFP כבר משווק בחו"ל (שים לב שהדגם הזה כבר זמין לרכישה באתר של nextop, בייבוא מקבילי, במחיר גבוה יותר של 3,650 ש"ח).

בנוסף - יש כאלו שמתעקשים על התחייבות ל-0 פיקסלים שרופים במעמד הקניה (כמוני למשל...). בגלל בעיית הזמינות שים לב שאם זה חשוב גם לך ומתחייבים לך על זה - אם במקרה תיפול על צג עם פיקסלים שרופים יכול להיות שלא יהיה בחנות צג נוסף כדי להחליף לך ותצטרך להמתין.

שים לב שיש חנויות שניצלו את הביקוש שגדול מההיצע כרגע והעלו קצת מחירים ביחס לחנויות אחרות, ובנוסף לא מסכימות להתחייב ל-0 פיקסלים שרופים. באופן אישי אני לא מסכים להסתכן בפיקסלים שרופים (מצידי שיתקעו עם מלאי של צגים ישנים כשהחדשים כבר עוד מעט בארץ) - אבל בעניין הזה כל אחד יעשה את השיקולים שלו (גם כי ה-2408 כנראה יהיה יקר יותר מה-2407).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה בעצם מסך מחשב שהוא איכותי יותר מטלוזייה מקסילה יתמודד פחות טוב עם איכות השידור?

גם כי הרזולוציה שלו הרבה יותר גבוהה (צריך לעשות הרבה יותר אינטרפולציה) וגם כי מעבד התמונה שלו (זה שעושה את האינטרפולציה) פחות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה בעצם מסך מחשב שהוא איכותי יותר מטלוזייה מקסילה יתמודד פחות טוב עם איכות השידור?

דווקא האינטרפולצייה שלו די טובה. הבעייה היא מעבדי עיבוד ווידאו, כאלו שמטפלים בתמונה המתקבלת משידור ווידאו ומטפלים בין היתר בכל בעיות הדחיסה ואיכות התמונה ע"י פילטרים שחלקם מוכרים למשל מתוכנות כמו FFDSHOW. כל עיבוד הווידאו הזה דורש מעבדי DSP יעודיים למשימה וכיולים מקצועיים של המתכנתים. במסכי מחשב לרוב פשוט אין מעבדים יעודיים כאלו והתמונה המתקבלת היא תמונה גולמית ישירות מהמקור עם טיפולים בסיסיים של מעבדי האינטרפולצייה ודומיהם (אלו שאחראים על התמונה הסטטית מהמחשב). אני לא יודע ספציפית לגבי הDELL, אבל אני מניח שמצבו גם כן לא טוב בתחום הזה.

הבעייה פחות מורגשת ככל שהמקור איכותי יותר (כנ"ל לגבי טלווזיות) ובהרבה טלווזיות יש מעבדים שלא עושים את העבודה כמו שצריך. לשידורי טלווזיה רגילים ודחוסים כמובן עיבוד הווידאו נדרש יותר. די מצטיינת בתחום הזה בסדרות הטובות שלה, רוב האחרות ממש לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...