איך מבטלים בויסטה את האזהרה שעומד להיגמר הזיכרון? - עמוד 3 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מבטלים בויסטה את האזהרה שעומד להיגמר הזיכרון?


3d7

Recommended Posts

לא נראה לי שזה קשור ל-OC, אלא אם כן עשית OC אחרי שהחזרת את ה-Page File.

אני לא מרגיש בשינוי במהירות. (ביחד עם כל הישום שעולים ב-Startup) עולה באותה מהירות, והשימוש השוטף במחשב מרגיש אותו הדבר.

ההבדל היחיד הוא שבזמן שימוש בדפדפן בלבד, אז בלי Page File הזיכרון היה על 55%-45%, ועכשיו עם Page File הזיכרון הוא על 45%-35% (אחרי שהמחשב עובד כמה שעות).

בכל אופן, זה לא ממש הגיוני לקבל את האזהרה שהזיכרון עומד להיגמר כשנותר רק 15% פנוי (600MB). אם אפשר, הייתי רוצה לקבוע שהאזהרה הזאת תופיע כשנותר רק 1% של פנוי (40MB), או 5% של פנוי (200MB). מישהו יודע איך עושים את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

1. כדי לדעת באמת כמה זכרון פנוי יש באמת בויסטה ומה המצב של הזכרון הירטואלי ומה מידת השמוש בקשיח מריצים את הפקודה

cmd /k systeminfo

או מחלון הדוס systeminfo

2. ככל שאני יודע ופעם למדתי, חלונות תמיד תמיד תשתמש במכניזם של הזכרון הוירטולי.

גם אם יש אין סוף ראם פנוי עדיין יהיה זכרון וירטואלי. וזה לא ניתן לביטול. אין לה קשיח ? אז הוא יהיה כולו בראם. יש לה

קשיח ? תמיד חלק ממנו יהיה על הקשיח גם אם יש זכרון פנוי למכביר.

3. אם תיזכרו במנהל המשימות ב XP יש PF שמופיע, ואם תשוו את גודלו לגודל השימוש בקשיח מהפקודה שהבאתי

תוכלו לחשב כמה ראם תופס הזכרון הוירטולי. לצערנו בויסטה אין את ה PF לא ניסיתי עדין להריץ את taskmgr.exe

של ה XP על הויסטה - אולי הוא ירוץ ואז יציג את ה PF בויסטה...........

ולכן לפני שמסיקים מסקנות על השמוש והצורך בזיכרון וירטואלי כדאי קודם כל למצוא ולרכז את כל העובדות במערכת

הספציפית ואז לחשב ולדעת מה באמת קורה שם ולא לקבוע ש"יש מספיק ואין צורך בזכרון וירטואלי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן זה ויסטה.

אם ככה, אז עכשיו (עם Page File) ויסטה משתמשת ב-2.9GB זיכרון, שזה בערך 1GB יותר ממה שהיא היתה משתמשת באותו מצב כשלא היה לי Page File.

נשאלת השאלה: האם Page File טוב ליהודים או לא?

הוא טוב ליהודים , קח בחשבון ש API בסביבת 32BIT יודע שמוקצה לו 4GB זיכרון , וכל תיקח מרווח של למנוע איטיות ובעיקרון היא לוקחת שהוא לא פעיל "יושן" ומערכת הפעלה אמורה להקצות לו PF וברגע שאין לה , היא לוקחת פיסי. עובדה שעשיו 3D7 מצליח להפעיל משהו שלא הצליח מקודם לכן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

זה בגלל שקרייסיס צורך טונה של .

והמריחה של ה aspect ratio לא הורסת ? (או שאתה משחק ב 1:1)

הרזולוציה הטבעית של המסך שלי היא 1680X1050, אבל אם אני שם רזולוציה כזאת בקרייסיס אז הוא זז ממש לאט. ברזולוציה של 1024X768 הכל נראה טוב והמשחק זז במהירות נורמלית (אותה מהירות כמו בהגדרות נמוכות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל המבולבלים

הבלגן בויסטה בנושא עדין גדול

ראו בצילום 3 ערכים שונים על הויסטה באותו רגע.

אין לי מושג עדין מי מציג מה ולמה.

(ולא, לא ניתן להריץ את מנהל המשימות של על הויסטה).[br]פורסם בתאריך: 22.02.2008 בשעה 09:53:04


אופס

ושוב הצילום...........

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...