נשיקה ראשונה? (הודעה שניה של הפורום-בלוג שלי) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נשיקה ראשונה? (הודעה שניה של הפורום-בלוג שלי)


Vega

Recommended Posts

טוב.. זה קצת מוזר. התזמון כמעט מושלם להתחלת הבלוג (אלוהים נתן לי על מה לכתוב). אולי זהו זמן טוב להזכיר שכל האירועים שמוזכרים בבלוג זה אמיתיים לחלוטין ולא שיניתי אחת מהעובדות.

הודעה שניה נשיקה ראשונה?

כפי שהודעתי בהודעה האחרונה שפרסמתי, היינו אמורים לנסוע לכינרת. הרעיון ליסוע לכנרת בוטל לטובת נסיעה לקרחת יער אשר נקראת "עין טייסים" ליד קיבוץ צובה [קרוב לירושלים עיר מגורי]. העמסנו על המכונית של אבא שלי שני אוהלים [אחד קטן ואחד גדול], שקי שינה, מזרוני שטח והרבה מאוד אוכל ויצאנו לדרכנו. אספנו בדרך את חבריי שלוש בנים ושתי בנות.

אולה הנערה המיוחלת, עולה "ישנה" מרוסיה, הגיע לארץ בגיל שלוש שנים בערך, מאוד מאוד יפה וחמודה. [בעברית: כוסית חבל"ז]

יודית מאין נערת מחשבים היא לא ממש חנונית, אבל מבינה פחות או יותר במחשבים וחולקת עם חולי המחשבים את אותו חוש הומור. למשל, היא מכירה את ZeroWing [All Your Base Are Belong To Us]. לפעמים היא נצלנית, אבל מתגברים על זה. נראית בסדר, לא יותר מדי כוסית ולא יותר מדי מכוערת.

שקולניק[כינוי] חבר מאוד טוב שלי, ממש גבר אני לוקח ממנו דוגמה ומנסה לפעמים להתנהג כמוהו. חולה מחשבים, בערך כמוני רק שהוא לא ממש מתמצא בחומרה וכאלה. [לא יודע לפרמט הארד דיסק למשל, אבל אין לו בעיה להיכנס ל-msconfig ולהוריד תוכנות מה-startup]. משחק Mohaa ושלל משחקי פעולה מאוד טוב [בערך כמוני אנחנו פחות או יותר תיקו ברמה שלנו]. כמו כן, הוא בורך בחוש הומור יוצא מן הכלל.

גילי -- גילי בורך בחוש הומור מעוות, אבל מאוד טוב. הוא לפעמים מתכסח עם הבנות ["הוא לא פראייר" ראה פסקה 3 שורה 3 שלוש מילים ראשונות אחרי הסוגריים]. גילי הוא בחור יחסית קטן בגודל, אבל זה לא בא לידי ביטוי במיוחד באישיות שלו. גילי הוא פטפטן בכלל לא קטן לדוגמא, אחרי הטיול [אתמול] הוא חזר הביתה והדבר הראשון שהוא עשה זה לטלפן לחברה הכי טובה של אולה ולהגיד לה בדיוק מה קרה בינינו, וגם כמה דברים שלו היו מעולם [אפרט מאוחר יותר].

טוב, בקיצור. עבר עלינו היום הראשון בעין טייסים, אכלנו, שתינו, הרכבנו ציוד, וכמובן שחינו בבריכה (בערך 3 מטר על 2 מטר) המלאכותית [היא נראית די טבעית אבל.. היא עשויה מאבנים] אשר הייתה במקום. בכל מקרה, נפל הערב. הגיע זמן לאכול, ולישון. החלטנו להכין חזה עוף וכנפיים וללכת "לישון" [או בעברית: שאבא שלי ילך לישון ואנחנו נוכל לעשות בלאגן. התחלנו במשחק 'אמת או חובה' פרוע ביותר, אשר במהלכו הונפו דגלים, הורידו חולצות, ובעיקר עשו בלאגן ללא סיבה מוסברת... אשר במהלכו, אולה נשאלה אם היא הייתה תקוע באי בודד איתי, שקולניק וגילי עם מי הייתה עושה ילדים וענתה כי יהיה זה אני, כן. אני אשר היא תשכב איתו ראשון. [באותו הרגע הבנתי שאולי יש לי סיכוי איתה לא לעשות ילדים, אבל אולי למשהו קצת פחות.]. בכל אופן, לאחר שלל משחקי חברה ורעש, החלטנו שעלינו ללכת לישון על מנת שנוכל לקום מחר בבוקר. במהלך משחק החברה על אולה היה להוריד את החולצה [היה לה ביקיני מתחת] "ולהישאר ככה כל המשחק". מסיבה בלתי מוסברת, אולי רצון עז להתחבק/לישון איתי בעוד היא לובשת ביקיני ומכנסי פיג'מה היא נשארה בבגדים אלו. הלכנו לישון, אני התחבקתי עם אולה [לא הצלחתי להירדם רק אחרי כמה שעות (שינינו תנוחות די הרבה זה קשה למצוא תנוחה נוחה *לישון* בא כאשר אתה מחובק עם מישהו/מישהי אחרת]). בקיצור, כולם נרדמו, ואולה התעוררה באישון לילה כאשר החלו חיות [זה הפחיד אותה מאוד, היא ממש רעדה] לצווח, לבנוח וליילל בשלל קולות. אולה העירה אותי, ואני הבנתי שעלינו להכניס את האוכל לתוך האוהל זאת על מנת למנוע "פשיטה" של חיות על המחנה שלנו. הערתי את שקולניק (אולי תתקלו בי קורא לו דניאל.. זה אותו אדם) ויצאנו מהאוהל, הכנסנו את הציוד אשר יוכל לעניין את החיות, וחזרנו לישון. דניאל חזר לצד אחד של האוהל [עם גילי] ואני חזרתי לאולה... התחבקנו כמו קודם [בעצם יותר, היה לי מאוד קר ]. ולאחר מספר דקות בורכתי בנשיקתי הראשונה. אני מעדיף לחסוך בתיאורים על מה שקרה ביני לבין אולה, אבל זה פחות או יותר מה שקרה [במשך כל הלילה כמעט]. בכל אופן, ביום למחרת אכלנו ושחינו. יודית ואולה ישנו אצלי בלילה, וגילי ודניאל התפצלי לביתיהם באשר הם. [שחכתי להזכיר שליודית יש חבר. בשביל האכיון, אזכיר שלחבר שלה קוראים אושר והוא מכיתה י']. בקיצור, אני, כ"ג'נטלמן אמיתי" כפי שהגדירה זאת אולה פיניתי את מיטתי לטובת יודית ואולה [הם ישנו ביחד] ונרדמתי על שק שינה על הרצפה. אשאיר אותכם בתיאורים עסיסיים אלו מכיוון שעלי לעשות שיעור בית.. [תגבורים במתמטיקה].

בברכת קריאה נעימה,

-אבינועם.

אני מזכיר - בבקשה, בבקשה תתנו לי feedback בנוגע ליומן. אני רוצה לדעת אם יש משהו ביומן שאתם לא ממש "אוהבים". אני מאוד פתוח

לביקורת וחשוב לי להתחלחל בקהילה.

נ.ב. אני אעלה לאתר של כל החברים שלי [ליד התיאור] לאחר שאני אגמור את השיעורים שלי במתמטיקה [בשעה שש בצהריים בערך].

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

חחח אחי....

מזל"ט על הנשיקה...

או זמנים....

אני מתגעגע לתמימות הנעורים :)

אני עדיין זוכר את הנשיקה הראשונה..

תאמין לי אתה תזכור את זה הרבה זמן..

זה דבר מאוד נחמד..

בהצלחה עם אולה :)

נ.ב

איזה כיתה אתה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעדיף לחסוך בתיאורים על מה שקרה ביני לבין אולה,

why?! do tell...

הממ...

חזור אלינו אחרי שתאבד את בתוליך!

לפי קצב ההתקדמות שלך, זה יהיה עוד לפני שהאת'לון 64 יוכרז רישמית. ;D

lol

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממ...

חזור אלינו אחרי שתאבד את בתוליך!

לפי קצב ההתקדמות שלך, זה יהיה עוד לפני שהאת'לון 64 יוכרז רישמית. ;D

(j/k)

בהצלחה!

זה די קטנוני מצדי לדבר על זה, אבל אני חושב דווקא שאתה טועה במקצת. אם היית קורא את ההודעה הראשונה של היומן (אני לא מאשים אותך) אז היית יודע שבכלל לא הייתי יוצא מהבית בין גיל-13 עד 14. והפעם הראשונה שנישקתי בת (על הלחי!) הייתה בתחילת שנת הלימודים הנוכחית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

why?! do tell...

lol

*זאת על מנת לשמור על רמת הטוהר של ההודעות/יומן שלי. אני רוצה שזה יהפוך להיות מאין יומן "רטוב" שבו אני אכתוב בדיוק מה אני עושה עם בחורות. כתבתי פחות או יותר מה קרה וזה מספיק לי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה די קטנוני מצדי לדבר על זה, אבל אני חושב דווקא שאתה טועה במקצת. אם היית קורא את ההודעה הראשונה של היומן (אני לא מאשים אותך) אז היית יודע שבכלל לא הייתי יוצא מהבית בין גיל-13 עד 14. והפעם הראשונה שנישקתי בת (על הלחי!) הייתה בתחילת שנת הלימודים הנוכחית.

זה בסדר יש כאלה שגם אחרי... אני אישית מכיר (הוא לא מתעניין הרבה בבנות... כשאני חושב על זה... ממממממ :-\ וזה לא שהוא לא יוצא... חשוד ביותר)

ואם כבר אודי העלה את זה פה, אני חושב שבאת כדאי לך לשים את זה באתר כמו israblog ולא פה, לא רק בגלל שזה לא המקום המתאים כביכול, אלא שאני למשל לא אגיב פה או אוסיף דוגמאות מחיי האישיים כמו שהייתי מוסיף באתרים שמיועדים לכך (פורום נוער באתר כזה וכזה למשל, או באייסיקיו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חושב שבאת כדאי לך לשים את זה באתר כמו israblog ולא פה, לא רק בגלל שזה לא המקום המתאים כביכול, אלא שאני למשל לא אגיב פה או אוסיף דוגמאות מחיי האישיים כמו שהייתי מוסיף באתרים שמיועדים לכך (פורום נוער באתר כזה וכזה למשל, או באייסיקיו)

פה,

בסדר, אני אבדוק את האפשרות הזו ואנסה להעלות שם אתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי- אהבתי את הבלוג - חביב, חבל שפיספתי את הפרק הראשון.

למה אתה צריך PHP בשביל לבנות אתר?

נ.ב כנס לWWW.CGIFORME.COM אתר של בן-דוד שלי, כניראה יעזור לך.

הלינקים לא עובדים ולא ניראה לי שזה בעייה של BRINKSTER כי יש 404...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...