פורסם 2008 בינואר 1417 שנים אני בטוח שהם יפרצו תמשחק איך שהוא כמו האקרים הרוסים שפורצים משחקים בשביל שהם יעבדו על מחשבים יותר מיושנים
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים אם כל הכבוד לRSXבנתיים לא מצליחים לנצל אותו כמו שצריך וה360 מציג ביצועים טוביםלפחות ככה זה במיידן האחרון
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים השוואה של מספרים יבשים ועובדות שלקרירין לא נותנת יותר מדי ולא ממש מייצגת.גם להגיד שמחשב מראה כבר גרפיקה יותר טובה זה קצת גבולי ותלוי בדי הרבה דברים.ליביומיום יציאת DX10 לשוק המחשב פתח פער על הקונסולות באיכות גרפית.אין פה ויכוח בכלל.
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים הDX10 עדיין לא מנוצל פשוט הכרטיסים והמעבדים יתחזקו מאוד יחסית למחיר והזיכרונות נהיו זולים מאוד היום מחשב ב3500 שקל שתוכנן טוב ייתן ביצועים גרפים עדיפים על כל קונסולה מינסטרים בשוק (קונסולות מוכרות ולא קונסולות נדירות ) באותו משחק וזה כולל COD4\ביוסוק\אובוויליון וכו
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים מחבר לא יודע מה אתם רוצים אבל צריך לדעת לנצל קונסולה...תראו דוגמא למשחק שיודע לנצל את ה360.שימו לב,שמקולנוע זה נהפך לGAMEPLAY זה ניראה כמעט אותו דבר,פשוט מדהים.http://www.gametrailers.com/player/13687.html
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים אם כל הכבוד לRSXבנתיים לא מצליחים לנצל אותו כמו שצריך וה360 מציג ביצועים טוביםלפחות ככה זה במיידן האחרוןאין מה לנצל שמה, והPS3 גם מוגבל עם הAPI הגראפי הדבילי שלו, OpenGL עם הרחבות דיי דביליות(אין מה לעשות שחוץ מהמילה Open אין שמה שום דבר באמת פתוח, וצריך לשלם הרבה על הרחבות של חברות אחרות) ועוד בשפת CG שnVIDIA פעם ניסתה לדחוף כשפת תכנות גבוהה לMainstream אבל אף אחד לא רצה לעבוד איתה.עם הEDRAM של הXenon ובהתחשב בעובדה שכרגע הוא עושה raster בלבד(הCPU אחראי לTransformation ב360) אפשר לעשות איתו דברים מדהימים.ד"א הXenon זה הGPU הראשון למשל שמנהל מערכות חלקיקים, Fable 2 בכלל הולך להיות מטורף בקטע הזה. הXenon הוא מעבד כללי לכל דבר, ראיתי פרוייקטים בXNA שמריצים משחקים ישנים עליו בלבד ללא כל שימוש במעבד הראשי מעבר להרצת הDashboard ובקרת I/O.וכמובן העובדה שהAPI של ה360 הוא DirectX עם עוד כמה caps בלעדיים ל360 מקל על הפיתוח בעשרות מונים, תקן תעשייתי מובהק שקיים שנים בשוק, אפשר לספור על הידיים את כמות החברות שיש להן נסיון טוב בפיתוח בשפת CG על יד אחת, ומשחק שייצא בשנים האחרונות עולה לי רק שם אחד שזה FarCry.לעמות זאת כל מתכנת מתחיל כבר מכיר את HLSL, במיוחד אם הוא איי פעם קרא את 2 הפרקים שמתייחסים לnamespaceים או קלאסים של DirectX שיש בכל ספר C#\C++ MFC נורמאלי שיש כיום.
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים לא יודע מה אתם רוצים אבל צריך לדעת לנצל קונסולה... תראו דוגמא למשחק שיודע לנצל את ה360. שימו לב,שמקולנוע זה נהפך לGAMEPLAY זה ניראה כמעט אותו דבר,פשוט מדהים. http://www.gametrailers.com/player/13687.html זה נראה לך אותו הדבר? :screwy: הגרפיקה של המשחק בסדר גמור ויש לו גרפיקה כמו שצריך להיות לRPG ב360 אבל לא רק שיש הבדל מאוד גדול בין הסרטונים למשחק אלה שגם בתנועה יש הבדל עצום תראה איך הכל זז מהר בסרטונים ואיך התנועה במשחק מאוד מוגבלת אם אתה רוצה להראות גרפיקה מצוינת ב360 בחרתה במשחק הלא נכון יש מספיק משחקי 360 אם גרפיקה טובה יותר
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים דובי - וDIRECTX שייך רק למייקרוסופט לא? גם לא בדיוק API אידאלי , סטנדרטי ופתוח.OPENGL הוא אם כבר תקן יותר וותיק ויותר סטנדרטי , והגישה של סוני היא הפוכה - לתת לCELL לעבד גם גרפיקה.ראית את הטלוויזיה של טושיבה עם המעבד CELL? ליביו
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים דובי - וDIRECTX שייך רק למייקרוסופט לא? גם לא בדיוק API אידאלי , סטנדרטי ופתוח.OPENGL הוא אם כבר תקן יותר וותיק ויותר סטנדרטי , והגישה של סוני היא הפוכה - לתת לCELL לעבד גם גרפיקה.ראית את הטלוויזיה של טושיבה עם המעבד CELL? ליביוהגישה של סוני לא הפוך, גם ב360 וגם בPS3 הGPU הוא לפעולות Raster בלבד, הTnL מתבצע על המעבד.הCELL הוא מעבד כללי, אז יפה שבטלביזיה הוא מבצע upscaling למה אתה חושב שזה משנה או קשור למשהו?OpenGL מת, הARB התפרק וChronos group רכשה את הזכויות על התקן, וותיק יותר כן מבוסס וסטאנדרט בתעשיה, לא ב10 שנים האחרונות. אין חברת משחקים אחת שמייצרים עדיין מנועים בOpenGL אפילו Bioware וID זנחו אותו.הבעיה הגדולה בOpenGL שאתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה, אתה מוגבל לחלוטין לExtentions שבהן החומרה שלך תומכת, ובהתחשב שהPS3 הוא גם ככה זונת תמלוגים, ההרחבות היחידות שיש לכרטיס הזה זה NV\ARB, מצחיק שאפילו ההרחבות של CGI/IBM/ATI שקיימות ב6800 לא קיימות בRSX.DirectX לא תוכנן בתור פורמט פתוח, אבל זה API מעולה ותקן אבסולוטי.
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים דובי הכל טוב ויפה אבל חברות פיתוח יעבדו מאוד קשה אם זה ישתלם להם כלכלית תראה מה קרה בPS2 מול הXBOX הראשון גם אז לXBOX הראשון היה יתרון ברור מבחינת קלות פיתוח אבל חברות צד שלישי יתרכזו בעיקר בPS2 שנחשב קשה לפיתוח והצליחו להוציא מימנו את הכל היום משחקים כמו COD4 נראים מאוד דומה בין PS3 ל360 קשה לפיתוח או לא מה שיקבע איכות משחקים זה הנושא הכלכלי גם ככה יש כמה מנועי משחק מעולים שמתאימים לפיתוח מולטיפלטפורם כמו המנוע של COD4 והמנוע U3 והמנוע של אובוויליון
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים וDIRECTX שייך רק למייקרוסופט לא? כן,ואתה יודע מה ההבדל הגדול?ציר הX ו Y מתחיל במקום שונהאם אני לא טועה משמאל למעלה בזמן הOPEN GL מלמטה
פורסם 2008 בינואר 1517 שנים דובי הכל טוב ויפה אבל חברות פיתוח יעבדו מאוד קשה אם זה ישתלם להם כלכלית תראה מה קרה בPS2 מול הXBOX הראשון גם אז לXBOX הראשון היה יתרון ברור מבחינת קלות פיתוח אבל חברות צד שלישי יתרכזו בעיקר בPS2 שנחשב קשה לפיתוח והצליחו להוציא מימנו את הכל היום משחקים כמו COD4 נראים מאוד דומה בין PS3 ל360 קשה לפיתוח או לא מה שיקבע איכות משחקים זה הנושא הכלכלי גם ככה יש כמה מנועי משחק מעולים שמתאימים לפיתוח מולטיפלטפורם כמו המנוע של COD4 והמנוע U3 והמנוע של אובוויליון ושוב אתה מראה על רמת הגיון של ילד בן 10.אתה יודע מה ההבדל בין הPS2 לXBOX? הPS2 מכר יותר מאשר כל הקונסולות הקיימות היום בשוק בערך ביחד.הקונסולה הזאתי הייתה יותר פופולארית מאלוהים, כיום ה360 מכניס יותר כסף לחבורת הפיתוח מאשר כל הקונסולות המתחרות ביחד, כולל PS2 וקונסולות ניידות. לא מעניין אותי אם הנתון הזה מתייחס רק לארצות הברית(שאני לא בטוח בכלל אליו, כיוון שזה מנתונים שEA פרסמו), עדיין זה מתקופת הקריסמס שבה הWII מכר בקצב מטורף. כיוון אם תחלק את השוק העולמי ארצות הברית תופסת בערך כמו יפן ואירופה ביחד.COD4 עובד יותר טוב על ה360, וכנ"ל גם רוב המשחקים של UT3 אם לא כולם. כל המולטי פלטפורמיים בערך חוץ מDirt שגם הסיבה היחידה שהוא עובד יותר טוב זה כיוון שהם הבינו שהם טעו קצת והורידו לא מעט אלמנטים מהגראפיקה, רצים יותר טוב על ה360. ובהתחשב במצבו של הPS3 כיום מבחינת מכירות חומרה, ובהתחשב בעובדה שה360 מוכר יותר משחקים מאשר 2 המתחרים הישירים שלו ביחד, ובמולטי פלטפורמיים בכלל יש שליטה כמעט מוחלטת, למשל בנובמר COD4 היה המשחק הנמכר ביותר בארצות הברית, ולא סתם CoD4 אלא גרסאת הXbox360 שלו, בגסראת הPS3 נמכרו כ400 אלף עותקים, כאשר ה360 מכרה כ1.6 מיליון עותקים.אז כן כאשר IW למשל תרצה לפתח משחק חדש, נקח למשל את COD6 - אז יש לה אינטרס להשקיע הרבה יותר באופטימיזציה לגרסאת ה360 מאשר לPS3,כיוון שעליה היא עשתה פי 4 יותר כסף....
פורסם 2008 בינואר 1617 שנים קודם כל אתה עוד פעם מתייחס לנתונים בארצות הברית ושוכח שאירופה ויפן הם אזורים גדולים שגם בהם מוכרים הרבה מאוד משחקים כמו WII FIT שעולה 80 דולר ומכר מיליון בחודש הראשון ביפן לדוגמה אבל בו נדבר על 360 VS PS3 כי זה יותר מעניין וקשור לדיון כרגע הPS3 התחיל אומנם רע אבל ביפן הוא מזמן מנצח את ה360 וגם מתחיל לכבוש אזורים אחרים - A French article has indicated that gfk sales figures for France indicate that the Xbox 360 has sold a total of 589,000 units in the region while the PS3 has sold 563,000. From the look of things and considering how much later the PS3 hit the market, it looks as if Sony's machine is poised to overtake total sales of the Xbox 360 imminently. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24285 וזה עוד היה בשנה רעה לPS3 וזה אומר שבחלק מהאזורים ה360 יהיה שלישי בחומרה בנחיות אתה יכול לצעוק עד מחר על משחקים שנמכרים על כל קונסולה נמכרת כל זה לא יעזור אם מחירות החומרה ל360 לא יתחילו לעלות וכולנו יודעים שלפחות ביפן זה לא יקרה וMS צריכה לעזיז את התחת באירופה או שתגמור מקום אחרון השוק בארצות הברית לא הציל את הXBOX הראשון והפעם הWII מאוד חזק בשוק הזה והPS3 מתחזק משמעותית בכל מקרה למי שלא חושב שקריסיס אפשרי על ה360 \PS3 תקבלו תמונה של COD4 על הDS - והמשחק עוד קיבל ביקורות טובות בקיצור הכל אפשרי השאלה זה תקציב פיתוח וכישרון ופורט של קריסיס ל360\PS3 תכלול הרבה פחות קיצוצים מפורט של COD4 לDS
פורסם 2008 בינואר 1617 שנים אני אסכם את דעתי בכמה משפטים.לדעתי , בLONG RUN - הXBOX והPS3 ימכרו אותו הדבר פלוס מינוס בלי יתרון מוחץ לאחד מהם.אלא אם מייקרוסופט תפסיק את הXBOX מוקדם שוב (אני מקווה שהיא לא).מה שלמדנו מהמהלכים של מיקרוסופט זה שתזמון זה הכל.בלי הטיימינג המצויין בהשקת הקונסולה - לדעתי - התמונה היום היתה שונה מאוד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.