עבור לתוכן

שאלה למנויי בזק בינלאומי באינטרנט עם תשתית של Hot בלבד

Featured Replies

פורסם

גם בלי לקרוא שוב את מה שכתבת, אני שוב אומר:

בכל מקרה, בעמוד הקודם של הדיון הזה כתבתי לך מה לעשות, זה ה"פתרון" שלך, הנושא הזה סתם נגרר 5 עמודים, לא מבין איך זה הגיע לזה בכלל.

  • תגובות 57
  • צפיות 9.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

לא יודע, תמחק את החייגן הנוכחי שלך, צור חייגן חדש כמו בהוראות שרשמתי למעלה.

אם זה עדיין לא משתנה עם החייגן החדש, אז בקש לדבר עם תומך בכיר או מנהל בתמיכה של 014

זה נראה (ואני לא קובע כאן עובדה, אלא מעלה השערה בלבד) כאילו הם עושים את זה בכוונה או משהו

אתה אמור לקבל IP שונה בכל התחברות, עד כמה שאני יודע, זה היה כך מאז ומעולם.

אולי הם החליטו לתת LEASEים ארוכים לאנשים שמורידים הרבה תוכן (כשהאצבע על ההדק במקרי RAPID בזמן האחרון)

בכל מקרה, תומכים ומנהלים שתדבר איתם לרוב לא ידעו מזה, גם אם זה באמת ככה, אז אין טעם להפנות אצבע מאשימה.

פשוט תבקש להבין מה קורה, ולהסביר שבעבר בכל התחברות קיבלת IP חדש, ושעכשיו המצב השתנה,

ואתה מעוניין מאוד לחזור למצב הישן, שהם ישברו את הראש עם זה, זה לא משהו שקשור להגדרות במחשב שלך.

הגדרתי חייגן חדש וזה שוב אותו דבר ...

דבירתי איתם והסברתי להם שבעבר האייפי היה מתחלף כל התנתקות והתחברות לאינטרנט והם לא יודעים למה עכשיו זה לא משתנה אצלי ...

פורסם

תבקש שיחליפו לך שם משתמש.

פורסם

אם זה עדיין לא משתנה עם החייגן החדש, אז בקש לדבר עם תומך בכיר או מנהל בתמיכה של 014

פורסם
  • מחבר

תבקש שיחליפו לך שם משתמש.

מה קשור השם משתמש ?..

פורסם

מה קשור השם משתמש ?..

לך תדע, אולי נתקעה להם איזושהי הגדרה לשם המשתמש שלך והם לא יודעים איפה לחפש אותה.

פורסם

בין אם זו הגדרה ש"נתקעה" או סנקציה שמפעילים בכוונה, החלפת שם משתמש לא תפתור את זה לדעתי.

הרי שם משתמש זה בסה"כ שדה אחד במסד הנתונים, החלפת שם משתמש לא תחליף את תעודת הזהות שמקושרת אליו למשל

ולא את חבילת המהירות, וכמו כן, אף פרמטר אחר שמקושר אליו במערכת.

מילא, אם תסגור את המנוי לגמרי ותפתח אחד חדש במקומו, זה ירענן את כל השדות :)

בכל מקרה, אני עדיין חוזר ואומר -

אם זה עדיין לא משתנה עם החייגן החדש, אז בקש לדבר עם תומך בכיר או מנהל בתמיכה של 014

פורסם

בין אם זו הגדרה ש"נתקעה" או סנקציה שמפעילים בכוונה, החלפת שם משתמש לא תפתור את זה לדעתי.

הרי שם משתמש זה בסה"כ שדה אחד במסד הנתונים, החלפת שם משתמש לא תחליף את תעודת הזהות שמקושרת אליו למשל

ולא את חבילת המהירות, וכמו כן, אף פרמטר אחר שמקושר אליו במערכת.

מילא, אם תסגור את המנוי לגמרי ותפתח אחד חדש במקומו, זה ירענן את כל השדות :)

עקרונית אתה ככל הנראה צודק, אבל שם המשתמש הוא אמצעי הזיהוי שלו כשהוא מתחבר בפועל לרשת. לא תעודת הזהות ולא מספר הטלפון (כל אלה הם בעיקר אמצעי זיהוי לשרות לקוחות) ולא חבילת המהירות (שבכלל מוגדרת ע"י HOT בתוך המודם). כך שאם יש איזושהי הגדרת IP מיוחדת, סביר להניח שהיא קשורה או לשם המשתמש או לכתובת MAC של המודם.

ונכון שהסיכוי הוא לא גדול, אבל כל הסיפור הזה כ"כ הזוי, שאני לא אתפלא כבר משום דבר.

אם זה עדיין לא משתנה עם החייגן החדש, אז בקש לדבר עם תומך בכיר או מנהל בתמיכה של 014

צודק ב-100 אחוז. והוא בהחלט יכול לבקש ממנו לשנותשם משתמש, או לקבל זמנית שם משתמש מיוחד של התמיכה הטכנית, לצורך בדיקה.

פורסם

לא הבנת למה אני מתכוון

סה"כ אמרתי שאם הוא ישנה את שם המשתמש > זה לא יגרור שינוי של הגדרות אחרות במסד הנתונים > זה רק ישנה את שם המשתמש

את תעודת הזהות ואת חבילת המהירות הבאתי רק כדוגמא להגדרות שלא ישתנו עקב שינוי שם המשתמש

(כמו גם ההגדרה ה"נסתרת" של ה IP הקבוע שאנחנו מניחים שקיימת שם).

ואגב, בלי קשר לנושא - במקרה שלו (מחובר בחייגן) המהירות כן יכולה להיות מוגבלת ע"י הספקית, שכן הוא עובר דרך שרתי ה LNS שלה.

(לא יודע אם קיימת הגבלה כזו או לא בבזק בין לאומי באמת, אבל זה לא ממש משנה בנושא שאנחנו משוחחים עליו)

פורסם

לא הבנת למה אני מתכוון

סה"כ אמרתי שאם הוא ישנה את שם המשתמש > זה לא יגרור שינוי של הגדרות אחרות במסד הנתונים > זה רק ישנה את שם המשתמש

את תעודת הזהות ואת חבילת המהירות הבאתי רק כדוגמא להגדרות שלא ישתנו עקב שינוי שם המשתמש

(כמו גם ההגדרה ה"נסתרת" של ה IP הקבוע שאנחנו מניחים שקיימת שם).

האמת זה כבר תלוי באופן שבו הם מנהלים את הרשת שלהם, וזאת אני לא יכול לדעת. השאלה היא מבחינת המחשבים שלהם - מהו אותו מזהה ראשי של הלקוח שלפיו הפרמטרים של החשבון וההגדרות המיוחדות של החשבון מתנהלים. לי נראה הגיוני שזה יהיה שם משתמש (או באמת MAC של מודם).

תחשוב שיש שם איזושהי הגדרת IP ייחודית. איך שרת ה-LNS שלהם מזהה בעת החיבור שלו שזה "הוא" שהתחבר וצריך להפעיל הגדרה מיוחדת, אם לא לפי שם המשתמש או הכתובת הפיזית של המודם שלו?

מה שכן, יכול להיות ששינוי שם משתמש במערכת גורם אוטומטית לעדכון כל הפרטים הנ"ל במאגר לשם המשתמש החדש, ואז זה לא יעזור. שוב, זה תלוי באופן שבו המאגר הזה מתנהל ב-014 (או אולי ב-HOT).

בכל מקרה זו נראית לי בדיקה כ"כ פשוטה ששווה לבצע אותה.

אגב - בדיקה נוספת שאולי עוד יותר פשוט לבצע זה לנסות להתחבר בשם והסיסמא שלו במחשב אחר עם מודם אחר ולראות מה קורה ל-IP אז.

ואגב, בלי קשר לנושא - במקרה שלו (מחובר בחייגן) המהירות כן יכולה להיות מוגבלת ע"י הספקית, שכן הוא עובר דרך שרתי ה LNS שלה.

(לא יודע אם קיימת הגבלה כזו או לא בבזק בין לאומי באמת, אבל זה לא ממש משנה בנושא שאנחנו משוחחים עליו)

מנסיון עבר (יצא לי לבדוק לפני כמה חודשים) - ספציפית ב-014 אין מגבלה כזו.

פורסם

אנחנו סוטים מהנושא של הדיון הזה,

בכל מקרה, שוב - זה לא מה שאני אומר, זה לא קשור למבנה רשת שלהם, זה עניין פשוט של מסד נתונים

כשאתה משנה תא אחד בטבלה, שאר התאים לא משתנים, זה הכל.

שרת ה LNS כן מזהה אותך לפי שם משתמש > נניח שיש סנקציה על שם המשתמש שלך, אם תשנה את שם המשתמש, הסנקציה לא תשתנה...

זה כל מה שאני אומר.

סתם דוגמא,

אם ליוזר A יש העברת דואר למשל, לג'ימייל שלו, במידה והוא ישנה את היוזר שלו ל B, עדיין תהיה לו העברת דואר לג'ימייל שלו.

מבין?

פורסם
  • מחבר

יכול להיות שזה בגלל המודם ? לא נראה לי כי היה לי את אותו המודם כשהייתי מחובר אצל ברק ועם אותה תשתית כמו עכשיו (Hot) והאייפי כן היה מתחלף ...

פורסם

בקיצור לא מתחלף לי האייפי כשאני מתחבר לאינטרנט אלא אם כן אני מנתק את המודם לפרק זמן מסויים (זה מעצבן) ...

אז תנתק אותו לפרק זמן מסויים גם אם זה מעצבן, עד שלא תסדר את זה עם מישהו מהתמיכה הבכירה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים