עבור לתוכן

Call of Duty 4: Modern Warfare - הדיון הראשי

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

מוד או לא מוד, הוא יותר יפה.

יפה או לא יפה הוא עדיין מוד :)

שניהם מעולים, מה יותר? ענין של העדפה

cod4 הרבה יותר טוב לדעתי ומשופשף כמו שצריך

המולטי גם הרבה יותר מהנה

  • תגובות 4k
  • צפיות 379.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

סיימון, אני מחזק אותך פעמיים ,ואפילו אני אתוודה ואומר שהמולטי של COD4 עד היום מעסיק אותי רוב הזמן, ז"א זה המשחק הקבוע שלי וכל השאר נוספים,

COD5 ממש טוב, אבל עדיין הוא בעל תנועה "בתולית" לטעמי והוא לא זורם חלק ומהנה כמו הCOD4 .

זו דעתי.

פורסם

^

איך הגעת לזה?

מה זאת אומרת איך הגעתי לזה?!

אני משחק בשניהם ונראה לי שWAW יותר יפה (אני מתכוון במראה).

פורסם

אה אוקיי, הגראפיקה טיפה משופרת בWAW אבל זה לא הופך אותו ליותר טוב, מה גם שזה אותו מנוע גראפי בדיוק רק עם תוספות קטנות וליטושים, אבל עם כל הכבוד לתוספות ולליטושים הגראפיקה בCOD4 הרבה יותר נקייה וטעימה :hat:

פורסם

המפות למולטי ב WAW הרבה יותר מושקעות (מבחינת פרטים) אבל עדיין המשחקיות של COD4 יותר טובה לדעתי.

הסינגל באותה רמה גבוהה בשני המשחקים וזה כבר שאלה של איזה setting אתה מעדיף. (אני מעדיף WW2)

פורסם

סבבה ,פה אתה מערב טעם אישי ואני איתך, אבל על עיניין המשחקיות אין מה להתווכח בכלל ,לא כך?

בכל אופן, אני חושב שההשוואה בניהם מיותרת לחלוטין ,לזה יש יותר לפה ופחות לשם אבל בסך הכל הכללי זו עובדה שעדיין המולטי של COD4 מפוצץ ואיכותי לעומת 5.

פורסם

אני נוטה לחשוב שכן, אבל יכול להיות שאחרי שיהיה לי ניסיון במפות של WAW באותה מידה כמו באלה של COD4, אני אחשוב אחרת גם בקשר למשחקיות.

פורסם

שיחקתי כבר המון בשניהם, יש דברים עדיפים פה ויש כאלא פה.

התנועה של השחקנים הרבה יותר זורמת ב 4 משום מה, אפשר ליראות את זה בזריקת הרימון למשל שמרגישה הרבה יותר טוב ב 4.

האיזון של הנשקיום טיפה יותר טוב ב 4, אני ארחיב את זה קצת למטה.

המפות יותר מאוזנות ב 4 למרות שב 5 הן יותר גדולות וניתן יותר להישתמש בצלפים וברוביםו לטווח ארוך.

מצד שני ב 5 הגרפיקה עדיפה, המפות גדולות יותר כמו שרשמתי למעלה ויש יותר מקומות טובים להתמקם בהם, הנשקים יותר מאוזנים כמו שרשמתי למעלה וחשוב להזכיר שאיזנו סוף סוף את המטול, הוא פחות חזק והוא לא יכול להגיע עם נשקים אוטומתיים, ומשהו אחרון זה שיש בו כרגע יותר שרתים כי הוא פשוט חדש יותר.

אבל יש עוד משהו שמאוד חשוב לומר, שיש דברים שפשוט גרועים בשתיהם, יש פארקים פשוט לא שימושיים, יש נשקים פשוט לא שימושיים (לא הרבה אבל יש), המריטידום המפגר,יש את הבעיה הזאת שאם אתה רואה מישהו אחרי המוות (בשרת בלי KILL CAM) שיש לו את אותו נשק כמו שלך והוא עושה פעולה מסויימת, שאתה תשתגר את תמשיך את הפעולה, על אותו עקרון בשרתים בלי זמן השהייה בין מוות לבין שיגור יש בעיה שאתה משתגר כבר עם נזק, כאילו מה שנשאר מאז שהרגו אותך.

לסיכום, שום דבר לא מושלם ובשניהם יש בעיות ייתרונות וחסרונות אבל אם מישהו מחפש לקנות כרגע משחק, CODWAW מומלץ מאוד.

פורסם

"המפות גדולות יותר כמו שרשמתי למעלה ויש יותר מקומות טובים להתמקם בהם"

שורה תחתונה אתה CAMPER קטן.

פורסם

לדעתי COD4 לוקח את COD5 בגלל האיזון שיש בCOD4.

MAKIN או איך שלא קוראים למפת המולטי בCOD5 שמתרחשת באותו מקום בו המשימה הראשונה זורמת, המפה הכי פחות מאוזנת שראיתי. כל כך מעודדת CAMPING ו SPAWN KILLING...

הנשקים בCOD WAW לא מאוזנים, אדם חדש שמגיע למולטי קולט את עצמו כל משחק עם KD של 0-100 בגלל שלשחקנים האחרים יש כבר PRS וTYPE 100.

הTOMPSON בCODWAW משתווה לMP5 בCOD4. עכשיו תראו לי וותיק שמשחק עם טומפסון (לא אחד שרוצה לגמור את כל הCHALLANGES שלו)

ולעומת זאת 60% מהראשרים הוותיקים בCOD4 משתמשים בMP5.

תראו לי וותיק בCOD5 שמשתמש ברובה הצלפים הראשון שאתה מקבל? ולעומת זאת בCOD4 כל צלף שני משתמש בM104.

זה אומר שבCOD4 אתה מקבל צ'אנס טוב כמתחיל לשחק באיזון נגד וותיקים ולעומת זאת בCOD WAW אתה כל משחק מנסה לעבור לקבוצה המנצחת בשביל שיהיה לך RANK UP ונשק חדש...

יתרון אחד לסינגל של COD WAW- הטנקים והדרך בה הם פועלים. אהבתי את הקטע שאפשר להוריד את המקלען, ואת זה שבתור מקלען אפשר להתכופף. אהבתי את הקטע גם שאם זורקים רימון\SCATCHEL ומצליחים לקלוע לתוך החור של המקלען אז הטנק מתפוצץ (קרה לי פעמיים, פעם שנייה עם מולוטוב והמחזה של חייל בוער יוצא מן הטנק פשוט מרהיב!)

עכשיו לסינגל-

בCOD WAW יש שיפור בגראפיקה, אבל הוא מינורי לחלוטין. אולי כי כבר שיחקנו בCOD2....

את המים האמיתיים ניתן לפגוש בשתי משימות בכל המשחק, בכל שאר המשחק יש רק שלוליות פה ושם וגשם, אם שיפרתם את הגראפיקה אז תנו להנו ממנה! עצה שלי- תנסו במשימה השנייה אחרי שהמפקד מרי אתכם ללכת אחורה ולצלול... הנאה שלא תראו במהלך כל המשחק...

האנימציות של המשחק הזה יותר גרועות מהאנימציות של COD4. בסוף המשימה השנייה לא הבנתי מה היפני עשה למפקד שלך שהוא נפל לרצפה והתחיל להשנק מכאב... או עם REZNOV שאת רוב הדיאלוגים שלו הוא מנהל ללא הבעת פנים עם האוויר.

פלוסים- האש היא חתיכת דובדבן בקצפת, רק בגללה קניתי את CODWAW.

לדעתי הסינגל של COD4 הרבההה יותר מלוטש מCOD5. דוגמא לכך היא הAI. בCOD4 לא ניתקעתי אף לא בפעם אחת בא אחד הבוטים עומד ללא מעש, לעומת זאת בCOD5 מתוך 5 יפנים 2 עומדים במקום וסתם צועקים BANZAI!!! זה מצחיק וזה לא קורה הרבה אבל עדיין זה קורה. בסינגל של COD4, ואני עברתי אותו בסביבות ה10 פעמים לא ניפגשתי עם תופעה כזאת.

המשימות בCOD4 הרבה יותר מושכות לעלילה, אולי כי הן קשורות זו לזו. אחרי הפיצוץ הגרעיני כשאתה משחק עם הSAS אתה מרגיש שאתה חייב לנקום את מותם של הUSMC וכשאתה מוצא את AL-ASAD וCPT PRICE אומר לך שהוא זקוק לנו בחיים אתה מתבאס קשות כי חלמתה על כדור בראשו...

דעתי כרגע היא שלמרות כל החידושים שCOD5 מביא לסדרה הוא עדיין לא מתעלה על COD4. אבל COD6 חייב ליהיות יותר טוב משניהם.[br]פורסם בתאריך: 22.02.2009 בשעה 18:48:34


"המפות גדולות יותר כמו שרשמתי למעלה ויש יותר מקומות טובים להתמקם בהם"

שורה תחתונה אתה CAMPER קטן.

עוד אופצייה שסרה בCODWAW זה שאין אפשרות ליהיות SNIPER RUSHER. אין כוונת ASOG או משו בסגנון וללא כוונת אתה כבר לא צלף...

פורסם

צודק כל מילה, גם אותי מאוד עיצבן הקטע של הנשקים, למרות שזה לא כזה קיצוני כמו שאתה תיארת.

לא הבנתי את מה שרשמת בסוף, אתה מדבר עם הרבה קודים...

"המפות גדולות יותר כמו שרשמתי למעלה ויש יותר מקומות טובים להתמקם בהם"

שורה תחתונה אתה CAMPER קטן.

נוו מה אתה ילדה קטנה ?

אני לא מתכוון מאחורי דלתות וכל החרא הזה, את זה כולם שונאים, אני מדבר איתך לשבת עם סנייפר בקצה המפה, ואם את זה אתה לא סובל,

אל תשחק במשחק כי המפתחים לא שמו שם סתם ככה מקומות כאלא.

פורסם

אסביר לך את דעתי.

תזכר בCOD4. לכל צלף טווח רחוק (כלומר כל רובה צלפים עם הכוונת שאתה מקבל בהתחלה ושלא ממש מתאימה לRUSHING ) אחרי 100 הריגות ניתנת כוונת ACOG. זה הכוונת עם המשולש באמצע

cod4acog.jpg

ואז אתה יכול לזרוק את הCAMPING לצד ולהתחיל לתקוף, כי הכוונת נועדה לכך. בCOD5 אין כוונות כאלו לרובי הצלפים. יש אפשרות לשחק ללא כוונת אבל לי זה לא כזה נוח וכבר לא עושה אותך צלף (מה ההבדל בין רובה צלפים בלי שום כוונת לSVT חוץ מהקטע של כמה כדורים צריך לירות בשביל להרוג?)

פורסם

אני חושב שהסינגל של COD4 יותר מוצלח מהסינגל של 5,אם זה האווירה היותר טובה לפי דעתי או בגלל המשימות והמשחקיות היותר כיפית.

לא יודע לחוות דעה על הסינגל של 5 כי לא שיחקתי בו,אבל זה של 4 מדהים.

פורסם

אסביר לך את דעתי.

תזכר בCOD4. לכל צלף טווח רחוק (כלומר כל רובה צלפים עם הכוונת שאתה מקבל בהתחלה ושלא ממש מתאימה לRUSHING ) אחרי 100 הריגות ניתנת כוונת ACOG. זה הכוונת עם המשולש באמצע

cod4acog.jpg

ואז אתה יכול לזרוק את הCAMPING לצד ולהתחיל לתקוף, כי הכוונת נועדה לכך. בCOD5 אין כוונות כאלו לרובי הצלפים. יש אפשרות לשחק ללא כוונת אבל לי זה לא כזה נוח וכבר לא עושה אותך צלף (מה ההבדל בין רובה צלפים בלי שום כוונת לSVT חוץ מהקטע של כמה כדורים צריך לירות בשביל להרוג?)

ב 4 מצאתי את זה כל כך לא שימושי, לא מבין מה חסר לך...

פורסם

תכלס אני לא מבין למה צלף צריך ACOG.

אם כבר צלף, אז למרחקים ארוכים ודיוק מירבי.

אם אתה יותר בקטע של להסתער, קח קלאץ' ותתחיל לפרק אנשים.

אגב, איך אתם אוהבים? רד דוט, ACOG, או כוונת ברזל?

פעם אהבתי יותר RED DOT, עכשיו אני עם ברזל. (קלאץ'/AK74U)

לפי דעתי בכיף אפשר לוותר על ה ACOG. מגבילה מאוד בטווחים קצרים, ובארוכים האחרות בסדר גמור. במאוד ארוכים אין על צלף.

גם זה דיי מוזר. ה M40 נראה דיי מאעפן, הוא SINGLE SHOT אבל תכלס הכי קל להוריד איתו אנשים, במיוחד לראש. לא יודע אם זה בגלל הדיוק (עם הצלפים האחרים גם אפשר לפגוע בראש של שחקן מכל מרחק), אבל עם החצי אוטומאטיים הרבה יותר קשה לפגוע. או שזה סתם פסיכולוגי כי אתה יודע שתהיה לך עוד הזדמנות בחצי אוטומאטיים? :-X

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים