Call of Duty 4: Modern Warfare - הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call of Duty 4: Modern Warfare - הדיון הראשי


simonsix

Recommended Posts

הכותר החשוב ביותר של אקטיביז'ן לשנת 2007 מגיע אלינו.והציפיות מהולות בהתרגשות יתירה מציפות אותי

ואני בטוח שאת כל חובבי סידרת המופת הזו ובכלל חובבי משחקי יריות מגוף ראשון.

קבלו במחיאות כפיים את בואו של המלך קוד הרביעי :yelclap:

שם המשחק:Call of Duty® 4: Modern Warfare

ז'אנר: משחק יריות מגוף ראשון FPS

פיתוח המשחק- Infinity Ward

הפצה- Activision

מס' שחקנים- 1 + מולטי

תאריך יציאה-6-9 נובמבר (אירופה/אמריקה)

אתר הבית של המשחק- http://www.callofduty.com/

וויקי-כל המידע http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_4:_Modern_Warfare

ביקורות ושאר ירקות - http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/callofduty4modernwarfare

דמו להורדה מכאן - http://videogames.yahoo.com/xbox360/call-of-duty-4-modern-warfare/file-533576

פאצ'ים לעדכון - http://www.gamershell.com/search/?q=CALL+OF+DUTY+4

עדכון אחרון -04/06/08 - Call of Duty 4 v1.6 Patch Released

New maps Creek, Chinatown, Broadcast, and Killhouse

http://cod.totalgamingnetwork.com/

swcccontentphpcod4xp2.jpg

סקירת המשחק ומאפינים : (אתר ויגיימס והתמקדות במולטי שהוא לב המשחק בעצם)

די, הבנו! לפני 70 שנה הייתה מלחמה ארוכה וגדולה באירופה שלקחה את חייהם של מילוני אנשים, והאמריקאים הגיבורים הקריבו את חייהם למען אירופה המשוועת והצילו את העולם. ראינו את הסרט הזה שלושים פעם בערך, ושיחקנו בו באין ספור מצבים. למעשה, אם ניקח את כל משחקי מלחמת העולם השנייה ונשחק אותם ברצף, יש סיכוי טוב שזה ייקח לנו יותר זמן ממה שלקחה המלחמה כולה. ובאמת, כמה פעמים כבר אפשר להסתער על אותו חוף?

המלחמה ההיא

ב-Infinity Ward, החברה שמפתחת את סידרת כותרי הפעולה מגוף ראשון , שהתרחשה גם היא, עד היום, באותה מלחמה ארורה, השכילו להבין שנמאס לנו ממלחמת העולם השנייה ושכבר אין מה לעשות איתה - ומאוחר יותר השנה הם יביאו לנו את 4: Modern Warfare.

המשחק כולו מתרחש בזמננו שלנו, ומספר על לאומן רוסי שחולם להחזיר את רוסיה לימי המעצמה הסובייטית, וכדי להסיט את תשומת הלב מרוסיה בזמן שהוא מארגן את המהפכה, הוא מחולל הפיכה צבאית במזרח התיכון בעזרתו של שותפו אל-אסאד. לחוסר מזלו, הצבאות האמריקאים והבריטים עולים על התוכנית הזדונית, וכאן אתם נכנסים לתמונה.

אבל רגע, לא כל כך מהר, הכתבה הזאת היא לא על המשחק עצמו אלא על הבטא (גרסה ניסיונית) של מצב מרובה המשתתפים שלו.

שפני ניסיונות

תוכנות בטא, או משחקי בטא במקרה שלנו, אלו הם גרסאות מוקדמות של תוכנה כלשהי, שניתנות לקבוצת משתמשים לבדיקה לפני השחרור על מנת שאלה ימצאו בה פגמים וידווחו למפתחים. ואכן, זמן לא רב אחרי שהתחילו לדבר באינטרנט על 4, הכריזה Infinity Ward שתאפשר לשחקני קונסולת ה- 360 להשתתף בבטא של מצב מרובה המשתתפים של המשחק. בסוף אוגוסט הבטא שוחררה לנרשמים המוקדמים, ועבדיכם הנאמן ביניהם, אבל לפני שאספר לכם על איך התמכרתי למשחק המעולה הזה, קצת על המצב מרובה המשתתפים.

רוצים לדעת עם CoD4 יעבוד על המחשב שלכם? זה המקום לבדוק!

יש מצב

Call of Duty 4 לא מציג חידושים מרהיבים, ומצב מרובה המשתתפים בו כולל כמה מצבי משחק די סטנדרטי: Deathmatch, Deathmatch קבוצתי, Search and Destroy (צריך להרוג את כולם ולההרג אחרון) ו-Search and Destroy קבוצתי. חדש למשחק הזה הוא מצב ה- 'טקטיקה', בו שתי קבוצות נלחמות אחת נגד השניה, כשאחת צריכה להטמין פצצות באזורים טקטיים מוגדרים מראש, והשנייה צריכה למנוע מהם לפוצץ את הפצצות.

המשחק גם מאפשר להזמין חברים מ- Live (שירות האינטרנט של הקונסולה) ולשחק ביחד כקבוצה מגובשת היטב. למי שלא אוהב לשחק נגד 'מאפיות', המשחק מאפשר גם לשחק במצב "Pickup", כלומר, למצוא משחקים עם שחקנים יחידים בלבד וללא קבוצות.

מה האחרים חושבים? שחקני קהילת פורום פעולה מדסקסים על הדמו של המשחק

הטבות ללוחמים

כשנכנסים למשחק עצמו, הוא מאפשר לשחק בכמה מקצועות (Classes), הכוללים (כרגיל) רובאי רגיל, צלף, מאגיסט וכו'. החידוש הוא האפשרות ליצור מקצועות משלכם. יש לכם מקום לחמישה מקצועות שאתם יכולים להגדיר אישית מאפס, כולל סוגי נשקים, סוגי תוספות ורימונים, ו- Perks, כלומר הטבות יחודיות כגון משופרות, ריצה ארוכה יותר, כדורים עם פגיעה חזקה יותר, ושני החידושים הכי אהובים עלינו במשחק: Bullet Penetration ו- Last Stand.

codperk0vy6.jpg

Bullet Penetration מאפשר לכם בעצם לפגוע באויבים שמתחבאים מאחורי קירות, בכך שהכדורים שלכם מקבלים כוח חדירה חזק יותר, ואין דבר יותר מהנה מלהרוג מישהו שבטוח שלא ראיתם אותו כי הוא מתחבא מאחורי קיר, או מתחת לרצפה. Last Stand, לעומת זאת, נותן לכם כמה שניות של חסד אחרי שאתם נהרגים, שבהן אתם שולפים אקדח ויכולים לירות על ערש דווי בממזר שהרוויח 10 נקודות על חשבונכם. אם תצליחו להרוג אותו, תקבלו ניקוד כפול, ונקמה מתוקה.

codperk1ar5.jpg

חייך אכלת אותה

מהמשחקים קודמים בסדרה, חוזרת לה גם ה- Kill-Cam הידועה. 'מצלמת ההרג' מאפשרת לכם לראות אחרי שאתם מתים בדיוק את מה שראה מי שירה בכם. המטרה של מצלמת ההרג היא לאפשר לכם להבין איפה טעיתם ולתת לכם סוג של סגירת מעגל, אבל במקום זה רוב הפעמים פשוט תטיחו את השלט ברצפה ותצעקו "מה?! איך הוא פגע בי משם עם ירייה אחת?!"

שחקנים ישראלים יתקלו בתופעה משעשעת (או שלא) במצלמת ההרג, והיא איך היא נראית ב-Lag (ואם אני צריך להסביר לכם מה זה, אתם באתר הלא נכון). אין דבר יותר מתסכל מלעמוד מול חייל אויב ולרוקן עליו מחסנית שלמה בלי שיקרה לו כלום, ואז למות מירייה אחת שלו, כשבמצלמת ההרג כל מה שתיראו זה את עצמכם עומדים מולו ולא עושים כלום.

נקודה חשובה

המשחק כולל גם מערכת ניקוד גלובאלית, מה שאומר שעל כל הריגה שלכם תקבלו 10 נקודות (או 2 אם מישהו גנב לכם את ה- Kill shot), וכשתגיעו למספר מסוים של נקודות תקבלו 'קידום' לרמה הבאה. הדרגה הכי גבוהה בבטא הייתה בהתחלה סמל ראשון (או משהו דומה לזה, על כל דרגה שיש בצה"ל יש בצבא ארצות הברית בערך עשר), ואחרי כשבועיים היא הועלתה למשהו בתחום הנגדו?ת (דרגה 17) ובשבוע האחרון נתנו לנו להגיע עד לסגן משנה (דרגה 25).

בדרגות הגבוהות תקבלו גישה לנשקים חדשים, אפשרויות לשפצר נשקים קיימים עם כוונות ושלל הפתעות, Perks חדשים, אפשרויות לפתוח ולהצטרף לקלאנים ועוד הפתעות שונות ומשונות, שיגרמו לכם להתקדם בסולם הדרגות במהירות. לטובתו של המשחק, הוא אף פעם לא יציב אתכם באותה דרגה יותר מדי זמן, ושחקנים מתמידים יוכלו להגיע לדרגות הגבוהות במהירות.

דרך נוספת לקבל נקודות היא להשלים 'אתגרים'. במהלך המשחק תקבלו אתגרים כגון 'להרוג 25 אנשים ממצב שכיבה', 'ליפול מגובה 20 מטר' או 'להרוג שלושה אנשים בבת אחת באמצעות רימון אחד' וכו'. יש גם אתגרים מיוחדים לכל במשחק, שככל שתשלימו יותר מהם תוכלו לשדרג את הנשק הזה יותר, ולהוסיף לו דברים כמו כוונות טלסקופיות ומשתיקי קול.

יאלה, לקרב!

טוב ברברנו מספיק על מצבים ונקודות, והגיע הזמן לעבור לעיקר: איך נראה ומרגיש המשחק? במילה אחת: מצוין. בשתי מילים: ממש מצוין. הוא ממכר, הוא מהיר, ממכר, אינטנסיבי והוא גם ממש ממכר.

במצב מרובה המשתתפים יש לכם רדאר שמאפשר לכם לראות איפה נמצאים חבריכם לקבוצה (אם אתם במשחק קבוצות) או איפה נמצאים האויבים. האויבים לא יופיעו על הרדאר עד שלא ירו בנשק שלהם, מה שיאפשר להם להתגנב מאחוריכם ולשסף את הגרון שלכם עם סכין.

callofduty4pc01ti9.jpg

על כל 3 אנשים שתהרגו ברצף בלי למות בעצמכם, תקבלו מזל"ט ל- 30 שניות שיאפשר לכם לזהות ברדאר את האויבים שלכם גם אם הם לא יורים בנשקים שלהם. על כל 5 הריגות רצופות תקבלו הפצצה אווירית שהיא שימושית במיוחד כנגד התבצרויות של אויבים, ועל כל 7 הריגות רצופות תקבלו מסוק שישייט במפה וירה באויבים בשבילכם מהאוויר.

הבטא מגיעה עם רק שלוש מפות, אבל אלה מפות מהנות ושונות, כשלכל מפה יש את הנקודות החשובות שלה, את האזורי צליפה, את האזורים המסוכנים ואת 'בית המוות' כפי שאני נהנה לקרוא לו, שזה אזור אחד בכל מסך שמשום מה כל השחקנים תמיד נפגשים בו ואי אפשר להיכנס אליו בלי להרוג או להיהרג תוך כמה שניות.למעשה, קבוצה שמצליחה להשתלט על בית המוות ולאבטח אותו בצורה נכונה, שולטת במשחק כולו ועד מהרה סביר להניח שתנצח.

עוד נקודה חשובה היא העובדה שיש לכם רק רימון אחד, וחשוב לדעת מתי להשתמש בו. רימון אחד דרך החלון הנכון בזמן הנכון יכול להפוך את המשחק על פיו. כמו כן, לפחות בבטא אין 'אש ידידותית', כלומר, אי אפשר להיפגע מכדורים תועים או רימונים של חברי קבוצתך.

כששייט תענוגות משתבש

המשחק מתברך בגרפיקת Next-Gen, אבל שלא באשמתו זה לא עוזר לו כל כך. המשחקים הקודמים בסדרה נראו כל כך טוב בפני עצמם, שהמשחק הזה לא נראה מספיק שונה מהם, ושחקן וותיק לא יתרגש במיוחד מהטקסטורות המושקעות והאנימציה המציאותית.

הדבר היחידי שהופך את המשחק הזה לקצת יותר יפה מקודמיו הוא העובדה שיש בו אפקט Bloom מלא, מה שאומר שאם תעמדו בחדר חשוך יהיה לכם קשה לכוון את הנשק שלכם לכיוון הדלת בגלל שאור השמש שנכנס מבחוץ יסנוור אתכם. כמו כן, התאורה הדינמית תעזור ל- 'קאמפרים' למיניהם להתחבא בצללים ולצלוף ממרחק אפס כמעט בשחקנים פזיזים שלא בודקים מי מתחבא להם בפינת החדר.

השורה התחתונה

נראה שכמו יותר מדי משחקים שיוצאים לאחרונה, גולת הכותרת של המשחק תהיה מצב מרובה המשתתפים שלו, אבל אחרי ששיחקנו בדמו לשחקן היחיד אנחנו יכולים להגיד בביטחון שגם במצב המשחק הנוסף לא נחסכו משאבים, ו-Call of Duty 4 מסתמן כמוצר שלם, מוקפד ומוצלח במיוחד.

לגבי המולטי פלייר עצמו הוא מהיר, הוא חכם, הוא מאתגר, והוא ממכר מאד. אני באופן אישי כבר לא יכול לחכות למשחק המלא, רק בשביל לשחק בו ביותר משלוש מפות.

קרדיט ענק לאלעד אברון מויגיימס - http://vgames.co.il/soons_article.aspx?PreviewID=1037

דרישות מערכת :

Recommended requirements:

CPU: 2.4 GHz Dual or better

RAM: 1GB for and 2GB for Vista

HD: 8GB Free Space

GFX: 3.0 Shader Support, Nvidia 7800, ATI X1800 or better.

Minimum requirements:

CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz, AMD® 64 2800+ processor

or any 1.8Ghz Dual Processor or better.

RAM: 512MB (768MB for Vista)

HD: 8GB Free SPace

GFX: NVIDIA® 6600, ATI® Radeon® 9800Pro or better

רשימה שמית של הנשקים תמצאו כאן-

http://ps3.qj.net/Guns-galore-Call-of-Duty-4-s-full-weapons-list-leaked/pg/49/aid/105083

אנציקלופדיית הנשקים במולטי תמצאו כאן:

http://roe.totalgamingnetwork.com/wiki/index.php/Category:Call_of_Duty_4:_Modern_Warfare%2C_Weapons

אבל אנחנו רוצים לראות את הנשקים ויזואלית,אז בבקשה:

wepenhj7.jpg

wepen2bm9.jpg

ונעבור לענין המרכזי ב משחק COD4 והוא משחק המולטי שלדעתי הולך לזכות בתואר משחק המולטי לשנת 2007 .

מצבי משחק המולטי כוללים

Free-for-all (FFA)

ffatl6.jpg

This game type is pretty self explanatory. Its every man, woman and child for themselves. No teammates to back you up and certainly no time to rest. Free-for-all is easily the most chaotic of the bunch. The server admin has the ability to decide on how much is needed before a winner is determined.

Team Deathmatch (TDM)

tdmus3.jpg

An old classic that has become a standard for almost all online first person shooters. All the chaos of a regular deathmatch with the bonus of having teammates there to watch your back or insult you for doing something stupid. Working as a team will get you victory while splitting up will get you a brand new hole in between your eyes. The server admin has the right to decide on how much needs to be earned before a team is crowned the winner.

Capture-the-flag (CTF)

Another common game type among first person shooters. This game type is played with two teams. Each teams objective is to capture the other teams flag by stealing it from the opposing sides base and bring it all the way back to your own base. However your flag must be secured at your base before you are able to complete the capture. The server admin has the right to decide on how many captures need to be made by a team before said team wins the match.

Search & Destroy (S&D)

sdvz6.jpg

This is a team-based objective game type. Two teams face off against each other; one team on offense and one on defense. After a set amount of rounds the tables turn and the team that was on offense will be on defense and vice versa. The object of this game type is to plant and detonate a bomb (bomb timer can be changed by server admin) in one of two locations if you are on offense. If you are on defense than you must defend those locations from the opposing team and stop them from detonating the bomb. Sometimes playing defense means disarming the bomb which can be done by a simple push of a button however the process of defusing takes some time. If you are too slow in disarming a bomb it will explode and your team will lose the round. One thing that makes S&D so difficult is that once you die you will not respawn until the next round starts. The server admin has the right to decide on how many rounds need to be won by a team before said team wins the match.

Headquarters (HQ)

Headquarters is another team-based game type. The idea is to find a randomly selected location in the map which is marked by radio equipment and attempt to hold that location while setting up a headquarters. Once your headquarters has been setup then it must be defended for a select period of time. If your team is successful in setting up a headquarters and defending it than your team will score major points and the round will restart. However, if your team fails to defend the headquarters than the opposing team scores points and the round restarts. Each round restart, the teams will respawn together simultaneously and a new random location for the headquarters is chosen. Teams will not spawn in the same place each time as to help eliminate spawn camping. The server admin has the right to choose how many rounds are played and how long a team must hold a headquarters before a round is won.

Sabotage

This is a new game type for the Call of Duty series. It is another team-based objective type. The idea behind sabotage is to run to the center of the map, grab up a bomb before the other team get a hold of it and take it to the opposing teams base so it can be armed and detonated. This may sound somewhat easy, but there are some twists to it. The player that picks up the bomb will instantly light up on the radar and have the word KILL appear over their head. If the opposing team manages to kill the bomb carrier they can pick up the bomb and start making their way towards your base to detonate it. This game type can quickly turn into a back and forth battle. At the end of the day though the server admin is the one that determines how long each round lasts or how many rounds need to be won in order to end the match.

Domination

dominationmw2.jpg

Infinity Ward loves their team-based game types as this is yet another one. The point of domination is to capture specific areas on a map that are marked by colored flags. Each capture is worth a set amount of as is each kill. The first team to reach the max amount of XP set by the server admin will win the match. This game type features quick respawns so the action never slows down. Capturing an area takes a bit of time to actually accomplish. The more players from your team that are helping capture an area, the faster that area will be captured.

כמה מילים בנוגע ל Perks Section

מדובר בעצם בבחירה של שחקנים ברשת לדמות/התמחות מסויימת שאיתה רוצים לשחק.

ישנן 5 דמויות /התמחויות בבריכת המחדל (בתמונות למעלה) אותן יהיה אפשר לשדרג או למקד לתחום מסויים.

Assault, Heavy Gunner, Spec Ops, Sniper, and Demolitions

סביר להניח שרובם יעדיפו לפתח דמות עצמאית לחלוטין ולעצב אותה באמצעות יכולות שנרכוש במולטי.

הכי פשוט להגדיר את ה perks כסוג של שדרוגים שאותם ניתן לבחור בהמשך.

לאחר שמגיעים לדרגה 4 תיפתח האפשרות של בחירת שדרוגים מה שיאפשר לנו להתחיל להתמקצע

לכל תפקיד יש את השדרוגים המתאימים לו אולם זה אינדיבידואלי כי יהיו כאלו שימצאו לנכון לשלב טקטיקת שילוב שונה.

למשל,אם בחרת להיות סנייפר ואתה מעונין להיות מוסווה,תוכל לבחור באפשרות שדרוג המדים או לחלופין בשדרוג רמת אורך הריצה.

לכל דמות ישנה אפשרות ל-3 שדרוגים עצמאיים וניתן לפתוח מספר דמויות ופשוט לבחון כל אחת מהן.

המטרה היא להגיע למסקנות הנכונות ולהתבסס על דמות אפקטיבית שתהפוך להיות דומיננטית ואיתה נצא לקרבות.

Perks

Perks are special abilities, unique to your character, that youll be able to take into MP gameplay when you spawn. Some will be available immediately, and some will be unlocked as you gain XP and level up in the game. Some will affect your characters body, and some will affect the items/weapons you have. Only 3 total perks can be enabled in-game at any

one time, and only certain combinations will be available. More on that in the Create-a-Class section.

Create-a-Class

Player character classes have now come to COD4, but with the added twist of being able to modify existing ones, or customize and construct your own. All of the gaining XP, completing Challenges, and leveling/ranking up unlocks different weapons, add-ons, weapon skins, and perks that you can now use to build your custom soldier.

http://pcigre.wordpress.com/2007/09/08/call-of-duty-4-modern-warfare-multi-player-preview/

כפי שאתם רואים נושא זה קצת מורכב,ניתן להיעזר גם בלינקים למטה:

פרק 1

http://www.cbwgaming.com/index.php?pg=games&action=view&id=42

פרק 2

http://www.cbwgaming.com/index.php?pg=games&action=view&id=43

פרק 3

http://www.cbwgaming.com/index.php?pg=games&action=view&id=44

קהילה ישראלית של משחקי הסידרה

http://www.boards.cod-il.co.il/

שרת TeamSpeak לשחקני COD4 בכתובת הבאה : 80.179.149.53:7542

קרדיט ל BitchSlap היקר. :cool2:

פרטים על מהדורת האספנים

3497878xhh3.jpg

* Limited Collector's Edition contents:

* An action-packed film / documentary (168 mins run-time) entitled Great SAS Missions, containing expertly researched archive footage of the SAS in action, along with interviews and accounts from former SAS members

* 'Making of' Call of Duty 4: Modern Warfare

* Level walkthrough by the developer

* Limited edition Call of Duty 4: Modern Warfare poster

* Free downloadable copy of the BradyGAMES Official Strategy Guide

http://www.play.com/Games/PC/4-/3497878/Call-Of-Duty-4-Modern-Warfare-Limited-Collector-Edition/Product.html

ציון ראשון ורציני ,לגירסת האקסבוקס ממגזין ה הרישמי שמעניקים את הציון העגול 100%

המגזין במהדורתו האנגלית הסתפק ב 95%

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939212.asp

המשחק אמור להשתחרר מחר (להערכתי ביום שלישי-6 לנובמבר על פי פרסומים אחרונים)

ואני מקווה שתתאפשר הורדה באמצעות או מנהל הורדות אחר .

עידכון:הורדה ישירה באמצעות מערכת Steam בתאריך 12/11 http://steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=7940&cc=IL

אם לא אני מכיר כאלו שאמורים לקבל את המשחק במשלוח מחו"ל .

לא אהיה בארץ ממחרתיים ועד לשבוע הבא (לונדון) אביא משם כבר איזו גירסת UK ואמשיך לעדכן אם יהיה צורך.

ציונים ראשונים מדהימים למשחק :yelclap:

95 GameZone

A completely intense thrill-ride from start to finish, Call of Duty 4 grabs hold of you and doesnt let go.

http://pc.gamezone.com/gzreviews/r32387.htm

94 IGN

Though the single-player lacks length, the multiplayer should keep you invested in COD4 for the long winter. This is a truly

fantastic multiplayer offering that's as deep as any other online game available.

http://pc.ign.com/articles/832/832795p1.html

94 GameTrailers

Its absolutely relentless in its assault on the senses and never lets up until the last trigger has been squeezed. The multiplayer is even better, with the perks and weapon upgrades acting as a balance to the lack of vehicles.

http://www.gametrailers.com/gamereview.php?id=4735

שרת ישראלי חוקי למהדרין של החברים מ Shade

הכתובת IP 80.179.149.218:28960

(יש להכנס למועדפים במולטי ומשם להכניס את הכתובת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה אחד המשחקים שאני הכי מצפה לו וממנו להצלחה רבה, את מספר הפעמים שסיימתי את הדמו אי אפשר לספור עם הידיים של כל המשתמשים פה באתר כי המשחקיות בו מהנה ואתה כל הזמן מוצא דרך אחרת לבצע פעולה מסוימת. המנוע של היריות בו נוח מאוד, הגרפיקה מספקת והכיף...

בקיצור אם כך נהנתי ב-Singleplayer אני בטוח שה-Multyplayer שלו יהיה הרבה יותר טוב אם לא הכי טוב מבין משחקי הרשת של השנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהו לגבי תאריך היציאה

למרות שבכל אתרי המשחקים מצויין שהמשחק ישוחרר ב 5 לנובמבר

אני חושב שהוא ייצא יום אחד אחרי,כלומר ב- 6 לנובמבר.

זה מה שמצויין בכל הקדימונים האחרונים של המשחק.

לדוגמא- http://www.gametrailers.com/player/27387.html

[br]פורסם בתאריך: 4.11.2007 בשעה 21:35:49


מישהו יכול בבקשה להסביר לי מהם ה PERKים המדוברים?

יש הסבר בסיקור בעמוד הראשון.

אכניס הסבר קצר לגבי ה PERKים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב סיימתי עכשיו כמה שלבים במשחק.

1 משחק מדהים, נראה מעולה על ה360.

2 משחק מדהים, רק בגלל סיבה אחת ויחידה. מכירים את כל התצלומים של ח"א ממצלמות IR? איך שרואים אנשים שחורים קטנים מתפוצצים לרסיסים? אז נותנים לכם שליטה על התותחים של ספקטור(מה שקורא כאשר אמריקאים משועממים חושבים כמה תותחים אפשר להכניס בAC-130 הרקולס - והתשובה היא הרבה!), במין mini game שכזה. זה נראה בדיוק כאילו זה נלקח מCNN פשוט מדהים, לא הייתי מתנגד למשחק שלם כזה ככה(הלוואי והם יוציאו כזה דבר לXBLA) ואין דבר מספק יותר מלהשתמש בתותח 105 מ"מ בשביל לחסל בן אדם 1, או להוריד גשם של עופרת מ3 תותחי וולקן של 25 מ"מ סתם בשביל הכיף.

הדמו ד"א זה השלב השני של המשחק, ממה שאני רואה המשחק לצערי מחולק רק בין הSAS ולUSMC, אין עוד צדדים וחבל(בקודמים לפחות היה רוסים).

"טוראי סבון"

:cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...