הוחזר פיליפס 200W6CS לאולסייל ללא כול בעיה ובזיכוי חשבון הרוכש. - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הוחזר פיליפס 200W6CS לאולסייל ללא כול בעיה ובזיכוי חשבון הרוכש.


SHELA

Recommended Posts

מסך חדש גם פיקסל אחד שרוף לא אמור להיות לו.

זה ממש לא מדויק. רוב הפיקסלים השרופים נגרמים בתהליך הייצור ולכן גם אם המסך הוא בן דקה, אפשרי בהחלט שיהיה לו פיקסל שרוף. מעטים המקרים שפיקסלים שרופים מופיעים לאחר זמן מה (אם כי גם זה קורה).

בסופו של דבר, זה הגיוני לתת ללקוח הנחה כפיצוי על פיקסל שרוף. אבל אין חוכמות. אף יצרן ואף משווק לא ימכור בהפסד. אם יותר מידי לקוחות יזכו להנחה בגלל פיקסלים שרופים, המחיר הרגיל פשוט יעלה בהתאם כדי לפצות על ההפסד של המוכר, ואז כולם ישלמו יותר (חוץ מאלה שהתמזל מזלם והתגלה אצלם פיקסל שרוף).

אם הייתי יודע שהמצאותו של פיקסל שרוף אחד תזכה אותי בהנחה של 20% (נגיד מסך של 2000 ש"ח ב-1600) הייתי דווקא הולך על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ברור שהפיקסלים נגרמים כבר בתהליך הייצור.

אבל מישהו שקונה מסך חדש לא צריך לקבל אותו עם פיקסל שרוף ו"להתפשר" על זה.

ו20% הנחה זה במקרים יותר רציינים של פיקסל ממש במרכז המסך או 2 פיקסלים שרופים.

לרוב זה 10-15 .

ותאמין לי שגם אם הם מוכרים את זה בהנחה , זה רחוק מאוד מהפסד כספי.

עם עדיין מרוויחים, פשוט פחות.

אל תשכח שמראש יבואנים רישמיים קצת יותר יקרים מפרטיים, זאת אחת הסיבות...

דוגמא הכי טובה שהיתה אצלי ,מישהו קנה ממני של יבואן פרטי כלשהו שמכרנו , המצלמה לא עבדה מההתחלה שהוא קיבל אותה

זיכינו אותו ושניסינו להחזיר אותה ליבואן הוא עשה לנו את המוות עד שהסכים לקבל אותה בחזרה.

ממש סיוט.

אותה שהיתה לי של יבואן רישמי , ברגע שאמרתי לו שיש בעיה יומיים אחרי שהוא קנה אותה (כמובן לא כולל שבר)

הוא אמר לי להחליף אותה בחדשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...