הוחזר פיליפס 200W6CS לאולסייל ללא כול בעיה ובזיכוי חשבון הרוכש. - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הוחזר פיליפס 200W6CS לאולסייל ללא כול בעיה ובזיכוי חשבון הרוכש.


SHELA

Recommended Posts

אין דגם אחר, ה 200W6 זה המסך (זה הקוד של הסידרה, הסיומת בדרך כלל תתאר פיצ'רים כגון S - צבע SILVER וכו' ...).

תסתכל על האריזה, צריכה להיות מדבקה לבנה שרשום קוד הדגם (כנראה 200W6CS/00) ותאריך יצור וארץ יצור (דגם אירופאי).

אם רכשת מאולסייל אין לך מה לדאוג, רק תבדוק פיקסלים שרופים ...

תתחדש ! אחלה מסך יש לי אותו כחודש ואני מרוצה מאוד :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפיר. צדקת :xyxthumbs: בקשר לתווית על האריזה. מה עושים עם לא בא לי מסך עם כוכבים (פיקסלים :pissed: שרופים) מרצדים בשום מקרה ומיקום, כיצד עלי לנהוג מעתה והלאה בכדי לשנות את המצב לכאן :D או לכאן :pissed: ?

זהירות! מסך פיליפס 200W6CS מאולסייל הגיע מיד עם פיקסלים :pissed: שרופים!

חברה. לא להסכים בשום מצב לפיקסלים בכול :jump: מחיר שהוא, תקציב או עב תקציב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עניתי לך בפרטי, בגדול לדעתי יש מצב שתוכל להחליפו מול אולסייל (צריך להיות להם במלאי בחנות בהרצליה).

פיקסלים שרופים זה זו בעיה של כל ה LCD למיניהם, לפחות קנית מסך איכותי ולא TN.

לפי מה שאתה אומר יש גם רק פיקסל אחד שרוף, לא סוף העולם ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפיר. אני לא מתבאס. חברה (וחבר) שלי מוטרפת מהתשובה שלך (בפרטי) עוד יותר מקודם, היא אומרת שכנראה שהמסך עם הפיקסל השרוף שאחר לא לקח (לאחר שגילה ת'פיקסל הזה ""שלנו"")) מהחנות נארז מחדש ונשלח אליה כחדש "באריזה מקורית", דרך אגב, אפשר להחזירו תוך 14 יום ללא נזק שחברתי גרמה ובאריזה שהגיעה מהשולח, בכול מקרה וללא סיבה, משום שהעסקה נעשתה מרחוק, כעסקת סחר מכר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי ננצל את ההזדמנות פה לומר לחברים שמתעניינים בפיליפס שכדאי מאוד לקפוץ לחנות של אולסייל בהרצליה ולבדוק אותו שם לפני הקניה.

אני הימרתי (לא הכי חכם מצידי) אבל למזלי קיבלתי מסך עם 0 פיקסלים שרופים ואני נהנה כל רגע ממנו, מסך מעולה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:xyxthumbs: חברה. כדאי לבחון תקינות המסך תכלס בעיניים... אח"כ זה :'( מבאס :pissed: ת'ישבן היפה של החברה שלך, ומעלה ת'סעיף לחברה ואז... :nixweiss: אין סקס :-\ (סקס קניות וספונג'ה)! לבחון דעות ואח"כ לגשת פיסית לחנות! לא להתעצל!
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה שלי שוב צודקת :yelclap: , לא?! היא טוענת שדין קניה מהאינטרנט כדין רכישה מחנות פיסית, ואם המוצר פגום על בעל "החנות" הפיסית ו/או הוירטואלית לדאוג למוצר תקין להובלתו (כמה פעמים שנדרש) ולתקינותו המלאה עד לשביעות רצון הלקוח הסביר והסביל. היא רכשה בזמנו עם שירות (ניו...ן) ידוע ומוכר, והשירות החליף שלוש פעמים (קניה וירטואלית) עד שהלקוחה (חברתי) הייתה מרוצה והיא אף חזרה לקנות מאותו שירות/חנות בפעם נוספת והמליצה על כך לאחרים. למה לדחוף מוצר ארוז (בשנית) כמוצר באריזה (עלאק) מקורית?! היא שואלת למה... שוב... ושוב ומסיימת עריכת דין בהצטיינות... קחו זאת בחשבון... כול דוחפיי השירות והמוצרים הלקויים... במחשבה שניה שלי וראשונה של חברתי היא צודקת לחלוטין, דין רכישה (סחר מכר מרחוק) וירטואלית כאילו ורכשת בחנות עצמה, לא רוצה לנסוע, לא לקנות פיסית או להחליף פיסית בשנית ובשלישית את המסך הפגום, על הספק לבדוק בעצמו ולספקו תקין, משום כך חשבתי לא לפעול פיסית ופניתי לרכוש בשיטה וירטואלית "בטוחה ואמינה". לכן על הספק/המתווך/וכו.. להחליף את המוצר מבלי :nono: לטרטר את הלקוח, ולא?! יפסיד לקוחות בעתיד. יכולתי מלכתחילה ללכת לחנות והעדפתי את הקנייה מאולסייל. ניראה מחר איך יתפתח דבר בעולמנו הוירטואלי "האמין והנוח". לא לזלזל בלקוח גם עם הוא וירטואלי ולא רואים ממש ת'פרצוף שלו!!! חברתי טוענת שבכסף ששולם אין ולו פיקסל מת אחד והוא תקין לחלוטין וכך צריך להיות המוצר שתמורתו שולם. סליחה :P על סערת הרגשות שלה אבל הצדק עימה. ת'ראות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בושה :pissed: וחרפה. לא רק שדחפו לי מסך עם פיקסל שרוף, גם המחברים של כבל DVI שניהם (לא אחד) משני הצדדים של הכבל :screwy: שבורים באוזניים המתברגות לחורי הפינים למחשב. האריזה עם סלוטייפ ??? מסביב, כאריזה שכבר עשתה קילומטרז' ונאטמה 362 מעלות כאילו כביכול ולכאורה אריזה "מקורית". מחר אדע כיצד :bash: לנהוג "בעברייני צווארון אופ וואייט" המנסים להשחיל ללא בושה מסך לקוי ללקוחות "תמימים". או הכול או לא כלום, או בטוב או בהליכים עד כלות כול הקיצים! עדכונים יבואו בהמשך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פיקסל שרוף זה נורמלי. כמעט אף יצרן לא יחליף מסך בגלל פיקסל שרוף אחד, ולכן למשווקים אין ברירה אלא למכור אותם. מי שנותן לך אפשרות להחליף את המסך בגלל פיקסל שרוף עושה לך טובה, וזה חייב לבוא על חשבון מישהו אחר שיקבל את המסך הזה.

לי יש והיו כמה וכמה מסכי LCD (שולחניים ובמחשבים ניידים), חלקם עם פיקסלים שרופים. עוד לא נתקלתי במצב שבו פיקסל שרוף הפריע לי באיזשהו אופן. לפעמים אני משחק עם עצמי משחק של "מצא את הפיקסל השרוף", ולמרות שאני יודע איפה הוא, אשכרה לוקח לי כ-5 שניות של התבוננות באזור כדי למצוא אותו.

כבל DVI עם ברגים שבורים יכול להפריע בהחלט, ולכן פשוט תקבל כבל אחר במקומו, אם תבקש. המסך שלך לא לקוי. פשוט היה לך קצת פחות מזל מלמישהו שקיבל מסך עם 0 פיקסלים פגומים.

אם תבוא בגישה של או הכל או לא כלום, ותתעקש - סביר להניח שתוכל להחזיר את המסך ולקבל את כספך בחזרה, כי אני מבין שעסקאות מהאינטרנט (ושאר עסקאות מכירה מרחוק) ניתנות לביטול מלא (שכן אין באפשרותך לבדוק את המוצר במעמד הקניה). השאלה היא האם כדאי לך לוותר על מסך טוב שרכשת במחיר זול ומשתלם מאוד בגלל פיקסל אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מההה ?! עכשיו אני בשוק ממה שאתם כותבים כאן.

כשאני מוכר למישהו מסך ברשת שאני עובד בה יש לו חודש שלם שהוא יכול לבוא

ולהחליף את המסך בגלל פיקסל שרוף אחד שיהיה בפינה של המסך אפילו.

זה לא משנה , אין כאן ויכוח , הוא מראה לי את הפיקסל ומקבל אחד חדש.

הבן אדם קונה מסך חדש, משלם הרבה כסף וזה בסדר אם הוא מקבל פיקסל שרוף?

לא יודע מה איתכם, בחיים לא קרה שמישהו קנה מאיתנו מסך וחזר אלינו אחרי כמה ימים עם פיקסל שרוף ולא החלפנו. לא קיים דבר כזה.

נלך אפילו יותר רחוק, מותר לו להחזיר את המסך שלו עד שבועיים מיום הקניה אם הכל שלם ותקין ולקבל כסף חזרה

מבלי שהוא נותן לנו סיבה למה הוא רוצה להחזיר.

אני חושב שזה הגיוני וצריך להיות ככה בכל מקום, ועכשיו באמת הפתעתם אותי שאמרתם לי שזה השירות במקומות אחרים

שזה "בסדר ונורמלי לקבל מסך חדש עם פיקסל שרוף"

מזל שאת המסך שאני רוצה לקנות (226bw) מוכרים אצלנו גם :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום. :yelclap: חזרתי מאולסייל. החזרתי את המסך וקיבלתי זיכוי :xyxthumbs: לעסקת האשראי בנייר רשמי של אולסייל. באמת האיש התפלא, כשאמרתי לו שיש פיקסל אחד שרוף... אולם כשאמרתי ששני המחברים שבורים הוא התכווץ (מבפנים) ופעל במהרה בימינו אנו בכדי לרצות אותי. יאמר לזכותם, יצאו בסדר :-* ומעלה. גם נכון, שלי לא כול כך הפריע פיקסל אחד (חפש אותי) שרוף. אולם יש אנשים (חברה :pissed: שלי חולה :screwy: בראש) שאם זה לא מושלם, אזי הלך על החנות שמשם ביצעה את הרכישה. אני מוריד בפניה ת'כובע מרוב כבוד אמיתי ולא פלצני. נוסחא פשוטה מנווטת אותה. כסף נקי=מוצר תקין ותו לא! למרות המחיר "המצחיק :silly:" כביכול של המוצר. דין שקל כדין ג'וק במחשב של אלפי שקלים. תודה על העצות והסבלנות. אולסייל :) יצאו בסדר. בקרוב מסך ייחנך אצלנו. יש המלצות הייכן האחריות/שירות טובה תשלומים סבירים באיזור המרכז?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Qttp - המסך חוזר בדרך כלל ליבואן והוא מוכר אותו בהנחה.

למרות שלא פעם גם אנחנו בעצמנו מכרנו אותם מתצוגה והודענו שיש עליהם פיקסל שרוף.

המסכים נמכרו מ 5 ועד 20 אחוז פחות (לאחר מכן היבואן מזכה אותנו על הסכום שהפסדנו, אחרי הכל קנינו אותם במחיר מלא של מסך חדש ותקין)

אבל זה לא משנה , כל עוד הלקוח ידע שהוא מקבל מסך

1) שהיה בבית לקוח אחר כיום עד שבועיים

2) יש לו פיקסל שרוף אחד.

*במידה ויש 2-3 ומעלה , אנחנו ישר מחזירים ליבואן.

זאת אחת הסיבות שחשוב לעבוד עם יבואנים רישמיים, מתוך נסיון - הרבה יותר קל לעבוד מולם בקטע של ההחזרות

בגלל פגמים\ פיקסלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...