עבור לתוכן

הצלחתי לשים קרניי שמש גם בDX9 בCRYSIS! עובד 100%!! + סרטון!

Featured Replies

פורסם

לא צריך להסחף ולא צריך להעליב

כל הכבוד לבן אדם שמשתף אותנו במה שהוא שהוא עושה למרות שזה לא הכי פרקטי.

  • תגובות 67
  • צפיות 6.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מי נסחף

הוא צריך להתעורר ומהר

פורסם
  • מחבר

עדכון!

הTEXTURE פועל על VERY HIGH והאפקט המיוחד של הפארקסל (אבנים בולטות) פועל גם הוא! (אפקט שחסום בDX9.

מה ההבדלים? הינה!

High:

2003122692993288315_rs.jpg

Very High:

2003161358267250366_rs.jpg

פורסם

א) זה parallax occlusion

ב) זה לא, טקסטורה שונה לגמרי, זווית שונה לגמרי, תפסיק לחפש דובים בעזריאלי כי הם נמצאים ביער.

פורסם
  • מחבר

א) זה parallax occlusion

ב) זה לא, טקסטורה שונה לגמרי, זווית שונה לגמרי, תפסיק לחפש דובים בעזריאלי כי הם נמצאים ביער.

מה אתה דפוק? בתמונה אחת אין PARALLAX ובשניה יש :bash:

אתה אחושילינג לא רואה טוב :kopfpatsch:

פורסם

לא אני רואה 2 טקסטורות שונות לגמרי(או פסיפס שונה לגמרי במקרה שיש להם tiling) וזווית שונה לגמרי, ככה עם bump map סטטי שכל קוף יכול לעשות(אפילו בphoto shop אם הוא יודע מה הוא עושה) זה נראה שונה לגמרי.

parallax בין שאר הדברים עושה הטלה מרחבית שמדמה בצורה טובה יותר(מbump mapping רגיל) תכונות תלת מימדיות של משטחים, ככה גם אם יש לך טקסטורה שממופה לפרמיטיב אובייקטים בטקסטורה יסתירו אחד את השני בצורה דינאמית, כלומר אם יש אבן גדולה אתה לא תראה את מה שאמור להיות מאחוריה בכל זווית הטקסלים הנכונים יוסרו או יעוותו, לפי נתוני הנפח(או העומק לייתר דיוק שאתה עובד לפיהם).

אם באמת נסתכל לעומק הדבר היחידי שאני רואה זה טקסטורות רגילות(למרות שהן אורטוגרפיות ולא מבט עילי כמו שיש בד"כ אז kudos להם) ברזולוציה שונה לגמרי, בזווית שונה לגמרי, שלא קשורות אחת לשניה.

פורסם
  • מחבר

לא אני רואה 2 טקסטורות שונות לגמרי(או פסיפס שונה לגמרי במקרה שיש להם tiling) וזווית שונה לגמרי, ככה עם bump map סטטי שכל קוף יכול לעשות(אפילו בphoto shop אם הוא יודע מה הוא עושה) זה נראה שונה לגמרי.

parallax בין שאר הדברים עושה הטלה מרחבית שמדמה בצורה טובה יותר(מbump mapping רגיל) תכונות תלת מימדיות של משטחים, ככה גם אם יש לך טקסטורה שממופה לפרמיטיב אובייקטים בטקסטורה יסתירו אחד את השני בצורה דינאמית, כלומר אם יש אבן גדולה אתה לא תראה את מה שאמור להיות מאחוריה בכל זווית הטקסלים הנכונים יוסרו או יעוותו, לפי נתוני הנפח(או העומק לייתר דיוק שאתה עובד לפיהם).

אם באמת נסתכל לעומק הדבר היחידי שאני רואה זה טקסטורות רגילות(למרות שהן אורטוגרפיות ולא מבט עילי כמו שיש בד"כ אז kudos להם) ברזולוציה שונה לגמרי, בזווית שונה לגמרי, שלא קשורות אחת לשניה.

לדיעתך צילמתי את שניי התמונות בידיוק באותו המקום.

אל תאמין מה אני יגיד לך...

פורסם

לדיעתך צילמתי את שניי התמונות בידיוק באותו המקום.

אל תאמין מה אני יגיד לך...

כן בכלל זה המצפן בHUD מראה 2 כוונים שונים לגמרי?

::) ::) ::)

פורסם

אתה לא יכול להגיד שצילמת את התמונה בדיוק באותו מקום, אותה זוית ואותה נקודת זמן(כמו שעושים בדרך כלל בimage comparison באתרי ביקורות) כאשר אנחנו רואים בבירור שלא כך הדבר,תראה את כמות הנקודות רכש, כמות התחמושת ואת הפרטים במיני מפה, לא זהים נכון? כך ששיקרת, חבל.

ועכשיו תבין משהו, אף אחד לא בא נגדך, אבל אני רואה בדיוק את האפקט הזה בלי שום DX10 מכיוון שהוא לא קיים בבטא אז לדעתי לפחות בנוגע לאפקט הספציפי הזה לא שינית שום דבר.

פורסם
  • מחבר

אתה לא יכול להגיד שצילמת את התמונה בדיוק באותו מקום, אותה זוית ואותה נקודת זמן(כמו שעושים בדרך כלל בimage comparison באתרי ביקורות) כאשר אנחנו רואים בבירור שלא כך הדבר,תראה את כמות הנקודות רכש, כמות התחמושת ואת הפרטים במיני מפה, לא זהים נכון? כך ששיקרת, חבל.

ועכשיו תבין משהו, אף אחד לא בא נגדך, אבל אני רואה בדיוק את האפקט הזה בלי שום DX10 מכיוון שהוא לא קיים בבטא אז לדעתי לפחות בנוגע לאפקט הספציפי הזה לא שינית שום דבר.

סבבה אני יביא סרטון...

פורסם

זה סתם תמונות מבלבלות אני משחק על HIGH עם אותה גרפיקה של התמונות שלך של VERY HIGH .. :bash:

פורסם

סבבה אני יביא סרטון...

דובי זובי צודק...הבאת שני תמונות ממקומות שונים (אפשר לראות במצפן....)

לא שווה כלום ''ההוכחה'' שהבאת בשני התמונות עם האבנים

פורסם

מה זה משנה זה רק בטא הבחור עושה מעצמו גאון... אולי תנסה על משחק שיצא כמו ביושוק ו WIC לגרום לאפקטים של DX 10 לעבוד ב 9

מה אתה תקוע בבטא המסריחה הזאת כמו לא יודע מה... לפחות שזה יהיה שימושי הכישורים שלך

פורסם
  • מחבר

הינה סרטון שמוכיח.

http://www.fileflyer.com/view/ruFWUBd

מה אני יגיד לכם,תתקינו VISTA עם חרא של ביצועים בזמן שאפשר לשים VERY HIGH אחריי עריכת קבצים עם ביצועים גבוהים יותר.[br]פורסם בתאריך: 21.10.2007 בשעה 21:04:34


מה זה משנה זה רק בטא הבחור עושה מעצמו גאון... אולי תנסה על משחק שיצא כמו ביושוק ו WIC לגרום לאפקטים של DX 10 לעבוד ב 9

מה אתה תקוע בבטא המסריחה הזאת כמו לא יודע מה... לפחות שזה יהיה שימושי הכישורים שלך

גם במשחק המלא האפקטים האלה יהיו חמוסים בDX9,אני לא סתם תקוע בבטא.

פורסם

הינה סרטון שמוכיח.

http://www.fileflyer.com/view/ruFWUBd

מה אני יגיד לכם,תתקינו VISTA עם חרא של ביצועים בזמן שאפשר לשים VERY HIGH אחריי עריכת קבצים עם ביצועים גבוהים יותר.[br]פורסם בתאריך: 21.10.2007 בשעה 21:04:34


גם במשחק המלא האפקטים האלה יהיו חמוסים בDX9,אני לא סתם תקוע בבטא.

אולי במקום להביא סרטים שהם לא ברורים כל כך .תביא את ההסברים אין להפוך את זה ל VERY HIGH כך שנוכל לראות בעצמנו אם יש הבדלים באמת שנראים לעין...!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים