עזרה בקשר לפאנלים במסכי מחשב. - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בקשר לפאנלים במסכי מחשב.


dolev16

Recommended Posts

שלום אני וחברי רוצים לקנות מסכי מחשב רחבים של ...אחד 22 אינץ' והשני 20 אניץ' .. לאחר שקראתי באינטרנט שיש הרבה סוגי פאנלים ורוב מה שנמכר שבארץ זה פאנלים באיכות ירודה ( כדוגמת TN וכו')אני אשמח אם מישהוא יוכל לעשות לי סדר ..איזה פאנלים בשום אופן אסור לקנות ,איזה כן והאם בכלל בארץ אפשר לבחור?

אני אודה לכם מאוד אם תעזרו לי כי חבר שלי כבר הזמין את המסך 22 אינץ' ואני לא רוצה שהוא ידפק..

תודה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שלום וברוך הבא.

לגבי מסכי LCD, אני ממליץ בחום שתקרא בעיון את המדריך השלם למסכי LCD באתר, על שני החלקים שלו:

חלק ראשון

חלק שני

פאנל TN נחשב גרוע למדי לכל שימוש מלבד משחקים, אבל אם במשחקים בלבד מדובר אז יש מסכים שמהווים תמורה לא רעה לכסף (כמו 226BW). והיתרון בגודל של מסכי ה 22 אינטש (נכון להיום כולם TN) קוסם להרבה אנשים למרות הנחיתות ביכולת התצוגה.

אם אתה מחפש המלצות למסכים, פרט את התקציב והשימושים.

דבר נוסף, חבל שלא קראת את חוקי הפורומים. אסור לפתוח את אותו הדיון פעמיים. בפעם הבאה, אם אתה רואה שפתחת דיון במקום לא נכון, האחראים ידאגו להעביר אותו בעצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי דבר ראשון פתחתי פעם שנייה לאחר שמנהל אמר לי לפתוח כאן...דבר שני אם הבנתי נכון מדברייך הסמסונג 22 אינץ' הרחב מגיע רק עים פאנל TN שהוא באיכות ירודה?..

בקשר למה שאני רוצה לקנות זה אותו מסך רחב רק 20 אינץ'... האם אני יוכל לקנות אותו עים פאנל ברמה הגבוהה ביותר? או שבארץ יש רק TN ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש גם מפאנלים טובים יותר בגודל 20, אבל אני לא מכיר כאלה של סאמסונג. המומלץ ביותר מבחינת 20 אינץ' ללא עוררין הוא ה 2007WFP מפאנל S- שמותאם לכל השימושים האפשריים בצורה מצויינת מלבד עריכה גארפית מקצועית. הוא עולה כ 2400 ש"ח.

מסכי TN זולים ממנו משמעותית.

נכון להיום, כל מסכי 22 (של כל חברה) הם מפאנל TN.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה עליי לעשות? אני לא מוכן בשום אופן לקנות מסך TN ומצד שני המסך שהצעת לי הוא יקר מאוד התקציב שלי הרבה יותר נמוך....אני יאמר לך מה השימושים שלי במסך..

אינטרנט לרוב ומשחקים...

אתה יכול להציע לי מסך שיהיה באיכות טובה ומצד שני לא יקר?

אני מעדיף 20 אינץ' אך אם לא תהיה ברירה אתפשר על 19 העיקר באיכות טובה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי.. מה לגבי מסך ה19 אינץ' הרחב של סמסונג? הוא באיכות טובה?

ועוד שאלה האים בשום מצב אני לא יכול לקנות את ה20 אינץ' עים פאנל טוב?? אולי בEBAY ?

או שאולי גם הפאנל הגרוע יספיק לאינטרט ומשחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פאנל TN יספיק לאינטרנט ומשחקים. אתה חייב מסך רחב? 19 אינטש רחב לא מומלץ.

קניית מסך לא מומלצת מ וכד'. אם אתה רוצה אחריות נורמאלית ולהיות רגוע מלדאוג למקרים של פיקסלים שרופים, עדיף לקנות בצורה מסודרת בארץ, אם אחריות שתוכל לממש בקלות במידה ותצטרך.

מסך TN של סמסונג בגודל 19 שמומלץ הוא 932B. הוא לא רחב.

שוב, מה התקציב שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקציב 1500...

החלום שלי זה רחב 20 אינץ' אבל אני ממש מפחד מהענין הזה של פאנל TN אם רק היתה דרך לקנות אותו עים פאנל איכותי..[br]פורסם בתאריך: 8.10.2007 בשעה 16:26:00


להוא שאמר לי לקנות את ה22 אינץ' חבר שלי הזמין אותו אתמול אבל הוא צריך אותו גם לסרטים וממה שההבנתי פאנל TN לסרטים זה זוועה..
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתקציב הזה אתה יכול לקנות מסך עם איכות תצוגה באמת מעולה - Viewsonic VP930. הוא טוב מכל מסך 20 אינץ' במחיר הזה בהפרש עצום, והחסרון היחיד שלו הוא רק בגודל. תמורת אינטש אחד פחות אתה מקבל איכות תצוגה טובה בהפרש גדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל רציתי לקנות מחברה על רמה בעלת שם...ואיזה פאנל יש לו? גם TN או יותר טוב?

אני לא מבין את זה שאתה נעול על יש מסכים יותר טובים ממנו. SerpentMage נתן לך עצה טובה בתקציב שלך, אז מה אתה ממשיך לתחון?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סרטים נראים מצוינים ב226 אבל החיסרון היחיד שלו זה ממש לא משנה אלא רק אם אתה גרפיקאי מקצועי זה זוויות הצפייה...וזה גם לא מורגש כמעט....אני כל הזמן רואה ואני לא יכול להיות יותר מרוצה! :hi::xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל דאגה. ViewSonic היא מהוותיקות בתחום ה-LCD. ה-VP930 הוא מסך בעל איכות תצוגה טובה ולסרטים יציג לך בזכות פנל P-MVA מינימום של twinkling (גרעיניות).

אם אתה מתעקש על מסך רחב איכותי תוכל לרכוש 200W6CS באותו תקציב עם פנל P-MVA דגם זה ניחן ביכולת לשמור על יחס ניגודיות סביר גם לאחר שמפחיתים את הבהירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...