פורסם 2007 באוקטובר 818 שנים נ.ב סתם בשביל להכניס פרופורציה לעניין אני מכור לגמרי לעניין (של המחשבים והמשחקים) אני בן 24 ועובד 12 שעות ביום (מוכר מחשבים) שאני לא עובד אני יכול לשחק 20 שעות ביום על 4 שעות שינה כמה חודשים רצוף את המחשב שלי קניתי ובניתי לבד (חלק יבוא אישי וחלק קנייה הארץ) עלה יותר מ 20 אלף שקל (משדרג כפייתי) יאלה אתם אוהבים מחשבים תיכנסו לזה רציני זה ממש כיף לעבוד בזה אני חייב להראות אותך להורים שלי. הם לא מפסיקים לקלל את המחשב, המחשב הוא הגורם לכל הבעיות שלי בחיים, אם קורה משהו זה באשמת המחשב, אם ההתנהגות שלי לא בסדר המחשב משפיע עלי. אתה לקחת את זה צעד אחד קדימה ונהיית אפילו מוכר מחשבים. אני לא חושב להיות מוכר מחשבים, אבל זה רק יכול להוכיח להורים שלי שיש 'טוב' במחשבים. ושאפשר גם לחיות אחרי שמשחקים 20 שעות רצוף, עם חיים נורמליים. אם אני משחק יותר משעה וחצי אז חבל על הזמן איזה עצבים עפים בבית.
פורסם 2007 באוקטובר 918 שנים אפשר גם לחיות אחרי שמשחקים 20 שעות רצוף, אבל זה לא נקרא חיים נורמליים.בחייך, הבן אדם מעיד על עצמו שהוא "מכור לגמרי לעניין" ו"משדרג כפייתי".התמכרות למשחקי מחשב אינה שונה במהותה מכל התמכרות אחרת, חוץ מזה שלא מזריקים כימיקלים לגוף או הורסים את הכבד.התמכרות לכל דבר (כולל סקס) אינה קשורה להנאה - היא צורך.ואני מדבר מעמדה של מכור קל למשחקי מחשב...
פורסם 2007 באוקטובר 918 שנים אני חייב להראות אותך להורים שלי.הם לא מפסיקים לקלל את המחשב, המחשב הוא הגורם לכל הבעיות שלי בחיים, אם קורה משהו זה באשמת המחשב, אם ההתנהגות שלי לא בסדר המחשב משפיע עלי.אתה לקחת את זה צעד אחד קדימה ונהיית אפילו מוכר מחשבים. אני לא חושב להיות מוכר מחשבים, אבל זה רק יכול להוכיח להורים שלי שיש 'טוב' במחשבים. ושאפשר גם לחיות אחרי שמשחקים 20 שעות רצוף, עם חיים נורמליים. אם אני משחק יותר משעה וחצי אז חבל על הזמן איזה עצבים עפים בבית.מבין ללבך.
פורסם 2007 באוקטובר 1018 שנים ציינו ציינוטוב, למרות שהזכירו אותם כבר, הרי הרשימה שלי + סיבות ופריצות דרך (סדר אקראי)- DeusEx : על,עיצוב השלבים ופיתוח הדמות. אבל בעיקר על עיצוב השלבים הפתוח שאפשר להשיג את אותן מטרות בדרכים שונות.- Thief & Thief 2 : פריצת הדרך בנוגע למשחקי התגנבות (למרות ש MGS היה הראשון הוא לא היה פורץ הדרך) כמו כן עיצוב שלבים גאוניבכלל כל מה ש looking glass עשו היה פשוט גאוני....- Wolfenstain 3D : פריצת הדרך בכל הנוגע למשחקים ממבט First Person- DOOM : פריצת דרך נוספת באותה קטגוריה.- Max Payne : המציאו את Bullet Time- Civilization : המשחק ששרפתי הכי הרבה זמן עליו. ללא ספק פורץ דרך בכמה תחומים. לפי דעתי ההמשכים מעבר ל Civ II פחות טובים.- The Neverhood : המשחק הכי מצחיק ששיחקתי בחיים. פריצת דרך על שום שימוש ב Stop Motion של בובות פלסטלינה.
פורסם 2007 באוקטובר 1018 שנים The curse of Monkey Islandשינה לי את הגישה לחיים והשפיע מאוד על סגנון ההומור שלי עכשיו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.