Pika007 פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 אחרי עצבים וכעס החבילה נמצאה זרוקה באיזה פינה בסניף.מזל טוב, עכשיו הייתה לך התנסות אמיתית ראשונה עם דואר ישראל.אני אישית משתדל לא להשתמש בהם בשום דרך, הם לא יודעים לעבוד בגרוש.הם הצליחו לאבד לי חבילה באורך מטר (!!!!!) לשבוע וחצי. החבילה נשלחה לרמת ישי (היה כתוב עליה באותיות ברורות שגודל כל אחת בערך 10 ס"מ)בסוף התברר שהחבילה בסניף באור יהודה (איך לעזאזל?!)אחרי גם, הרבה עצבים, החבילה נשלחה אלי אקספרס תוך 24 שעות.מאז אני משתדל לא לעבוד עם המפגרים האלו.לגבי חבילות מנעה מחשבים- אם זה במלאי זה נשלח באותו יום. אם לא- זה תלוי אם זה מהארץ או מחו"ל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Born2Kill פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 14 ימי עובדה זה שלושה שבועות? 14 ימי עבודה זה שבועיים, תפתח לוח שנה ותתחיל לספור. כנראה הוא התכוון 14 ימי עובדה (לא כולל שבתות וחגים). : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CyAn1de פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 קורה לפעמיםפאשלות עם כל חברת משלוחים , למרות שבדואר זה יותר נפוץ לי אישית "אביב שיגור" פעם איבדו חבילה, ואחרי שבוע שלא מצאו אותה, LOGIC שלחו לי שוב וזה התקבל תוך יומיים ולאחרונה גם UPS הצליחו להפתיע אותי ;D שהביאו לי את המעבד(TARY) במעטפה, וכשהשליח היה לידי, וראיתי שהמעטפה ריקה-הוא טען שצריך כנראה עוד משלוח(משלוח גוביינא) אז לא התווכחתי איתו, אחרי שיום שלם שיגעתי את UPS ואת החנות שממנה רכשתי, הגיע אלי השליח עם עוד מעטפה וחשבוניות(ומספר משלוח שלא ניתן לי) ובה היה המעבד.... הרגו אותי מצחוק 2 שליחים בשביל מעבד TRAY בודד אבל חוץ מזה, תמיד היו פסדר אז אני לא ממהר להסיק מסקנות, כי זה פשוט קורה לכל אחד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
leyaniv פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 דואר ישראל - שירות ברמה של עולם שלישיחבילה מארה"ב שהייתה אמורה להגיע אלי עד הבית דרך דואר ישראל:אחרי שעבר שבוע מיום המשלוח, בדקתי את מספר החבילה באתר של רשות הדואר, והיה כתוב שם שבוצע ניסיון מסירה בשעה מסויימת (שהייתי בה בבית) אבל לא היה מענה והחבילה חזרה למוקד המשלוחים.לאחר יומיים שוב היה כתוב שבוצע ניסיון מסירה נוסף, שוב בשעה שהייתי בה בבית, והפעם כתוב שהחבילה נמסרה בהצלחה!!!! ולא קיבלתי כלום!!!לא הודבק לי שום פתק על הדלת על מנת לתאם מסירה! לא קיבלתי שום הודעה בתיבת הדואר!מה שהיה בחבילה עלה לי 375 דולר, וכבר התחלתי לחשוש שהיא הגיע למישהו אחר.התקשרתי לרשות הדואר, ושם אחרי בירורים אמרו לי שהחבילה בכלל מחכה לי בסניף הדואר!למחרת הלכתי לסניף, הפקידה בדקה לפי המספר הסידורי, והחבילה אכן היתה שם.מה היה קורה אם לא הייתי מברר?לפחות אפשר להגיד לזכותם שהמחירים שלהם זולים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 דואר ישראל זה באמת זוועה - שלשום קיבלתי מכתב מהסניף של בנק לאומי בנס ציונה שנשלח אליי ב-18 לספטמבר. לא הייתה לי בעיה אם הייתי גר באילת או בקריית שמונה אך במציאות אני גר בנס ציונה, לקח להם שבועיים להעביר מכתב בתוך העיר! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2007 באוקטובר 3 מחבר Share פורסם 2007 באוקטובר 3 דואר ישראל - שירות ברמה של עולם שלישיחבילה מארה"ב שהייתה אמורה להגיע אלי עד הבית דרך דואר ישראל:אחרי שעבר שבוע מיום המשלוח, בדקתי את מספר החבילה באתר של רשות הדואר, והיה כתוב שם שבוצע ניסיון מסירה בשעה מסויימת (שהייתי בה בבית) אבל לא היה מענה והחבילה חזרה למוקד המשלוחים.לאחר יומיים שוב היה כתוב שבוצע ניסיון מסירה נוסף, שוב בשעה שהייתי בה בבית, והפעם כתוב שהחבילה נמסרה בהצלחה!!!! ולא קיבלתי כלום!!!לא הודבק לי שום פתק על הדלת על מנת לתאם מסירה! לא קיבלתי שום הודעה בתיבת הדואר!מה שהיה בחבילה עלה לי 375 דולר, וכבר התחלתי לחשוש שהיא הגיע למישהו אחר.התקשרתי לרשות הדואר, ושם אחרי בירורים אמרו לי שהחבילה בכלל מחכה לי בסניף הדואר!למחרת הלכתי לסניף, הפקידה בדקה לפי המספר הסידורי, והחבילה אכן היתה שם.מה היה קורה אם לא הייתי מברר?לפחות אפשר להגיד לזכותם שהמחירים שלהם זולים. לא צריך להגזים. אני מעביר עשרות חבילות בשנה דרך הדואר ופעם ראשונה חבילה נאבדת בתוך הסניף בגלל שיפוץ. בדרך כלל אני מרוצה משירות הדואר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
leyaniv פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 לא צריך להגזים. אני מעביר עשרות חבילות בשנה דרך הדואר ופעם ראשונה חבילה נאבדת בתוך הסניף בגלל שיפוץ. בדרך כלל אני מרוצה משירות הדואר.אני מקבל עשרות חבילות בשנה, רובן מחו"ל.נכון שברוב המקרים אין שום בעיה, אבל כמות התקלות גדולה מידיוהתחושה הכללית שלי היא של חוסר מקצועיות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2007 באוקטובר 3 מחבר Share פורסם 2007 באוקטובר 3 יש לך בסיס להשוואה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 דואר ישראל - שירות ברמה של עולם שלישיחבילה מארה"ב שהייתה אמורה להגיע אלי עד הבית דרך דואר ישראל:אחרי שעבר שבוע מיום המשלוח, בדקתי את מספר החבילה באתר של רשות הדואר, והיה כתוב שם שבוצע ניסיון מסירה בשעה מסויימת (שהייתי בה בבית) אבל לא היה מענה והחבילה חזרה למוקד המשלוחים.לאחר יומיים שוב היה כתוב שבוצע ניסיון מסירה נוסף, שוב בשעה שהייתי בה בבית, והפעם כתוב שהחבילה נמסרה בהצלחה!!!! ולא קיבלתי כלום!!!קרה לי בדיוק אותו הדבר. חיכיתי לחבילה שידעתי שאמורה להגיע אלי ביום מסוים (יום שישי למיטב זכרוני), בדקתי באתר של דואר ישראל בבוקר - היה רשום שהחבילה נמצאת בסניף. בדקתי באתר בצהריים - היה רשום שבוצע נסיון מסירה ושלא היה אף אחד בבית. מיותר לציין שהייתי בבית במשך כל היום.בתכלס ברור לי שמדובר בשליחים עצלנים שלא בזין שלהם אשכרה לעבוד, אז הם כנראה פשוט משקרים ומחזירים את החבילות לסניף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ghosthunter פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 הדואר יתבע אתכם וידרוש 60K ומכתב התנצלות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
leyaniv פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 יש לך בסיס להשוואה?אין לי בסיס להשוואה, לא יודע איך השירות במדינות אחרות. אני מדבר על ההתרשמות שלי בלבד.בכל מקרה, משלוחים ב USPS (דואר ארה"ב) נראים הרבה יותר טוב, גם בדואר לא רשום. הכל מודפס וממוחשב.כשאני שולח דואר רשום בארץ, הפקידה שמה מדבקת ברקוד על המעטפה ועל טופס "אישור משלוח בדואר רשום" ואומרת לי למלא את הטופס בעצמי.אחרי זה, בלי לבדוק מה כתבתי בכלל, היא מחתימה לי את הטופס.איזה מין אישור שליחה זה? אני יכול לכתוב על הטופס מה שבא לי וכביכול להציג ללקוח שלי כהוכחה.אם רוצים אישור משלוח לדואר לא רשום אפשר לחלום על זה.הדואר יתבע אתכם וידרוש 60K ומכתב התנצלות.חחח כדאי שאני לא אפתח ת'פה גם על KSPאני עוד אסיים בכלא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tamir245 פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 אני דווקא רוצה לציין את נועה לטובה.הזמנתי מהם ב6.9 מארז חיצוני להרדיסק - TT MAX4 +כמה חבילות דיסקים לצריבה.בבירור במלאי התברר שהמארז אזל אצל היבואן ומדובר בזמן ממושך עד שיגיע חזרה למלאי,הנציג סיכם איתי שמדובר על 14 ימי עבודה מלאים(לא חצי יום בגלל החגים) ועדכן אותי שיהיה מדובר אפילו ביותר זמן בגלל החגים אבל עד בסביבות סוכות זה יגיע אלייך.קיבלתי ביום שני SMS שהמוצר נשלח בדואר רשום,למחרת כבר זה היה בדואר(עפ"י בדיקה באתר של הדואר) - וכשאספתי את החבילה מהדואר,פתחתי אותה וגיליתי ששלחו לי את המארז החדשני יותר(עם המאוורר והקירור האקטיבי)שיקר יותר בסביבות 60 ש"ח באותו מחיר.ממש חווית שרות מצויינת שתגרום לי להמשיך לעבוד איתם.חג שמח לכולם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 פותח הדיון - מן ההגינות רצוי שתעדכן את ההודעה הראשונה שלך בדיון ותציין שהעיכוב במשלוח נוצר בגלל הדואר ולא בגלל נועה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2007 באוקטובר 3 Share פורסם 2007 באוקטובר 3 לדעתי נעה אחלה של חנות. הדואר זה מונופול, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים.ד.א. leyaniv , יכולת לבקש פיצוי ולהתלונן על השליח שעבד באותו היום.לא רוצה להגיד לך מה הם היו עושים עם התלונה אבל יכולת להתלונן... ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2007 באוקטובר 3 מחבר Share פורסם 2007 באוקטובר 3 פותח הדיון - מן ההגינות רצוי שתעדכן את ההודעה הראשונה שלך בדיון ותציין שהעיכוב במשלוח נוצר בגלל הדואר ולא בגלל נועה. עדכנתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.