תמונות של המחשב/סביבת העבודה שלכם - V3.0 - עמוד 20 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמונות של המחשב/סביבת העבודה שלכם - V3.0


Mr Gadget

Recommended Posts

  • תגובות 2.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

*מקנא* *מקנא* *מקנא* :P

אתה מרוצה ממנו ? אני שוקל לרכוש אחד בקרוב.

שמע הוא מדהים... לא ניסיתי הגאים אחרים, אז אין לי ממש יכולת השוואה, אבל לכשעצמו הוא פשוט טוב. ריאליסטי לאללה, לא שומעים את הפעולה שלו כמעט, ואפשר לקנפג אותו בדיוק לטעם שלך. הבעיה היחידה שנתקלתי בה היא איפה ואיך לשים אותו. לא נוח שהוא תקוע כל הזמן איפה שאמורה להיות המקלדת, גם בגלל הגישה למקלדת וגם בגלל שהוא די מסתיר חלק מהמסך אם אני לא נמצא בתנוחת "נהיגה". המערכת של החיבור שלו לשולחן מעיקה לאללה, וחייבים איזה פלייר כדי לחזק אותה טוב וכל פעם לחבר להוריד עם כל הקטע של הפלייר יכול להיות די מציק. אבל מכיוון שאין אופציה אחרת להגה באמת טוב, לא נראה לי שהקטנות האלה זה מה שמשנה.

סידור יפה לחדר, בשר טרי. הכובעים שם נראים די ערסיים, אבל יכול להיות שאתה ערס וזה הולם אותך :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב אתה יכול לסדר בעזרת "מוד" מקום מיוחד להגה, אני זוכר שראיתי את זה איפשהו אבל בכל אופן, תחבר 2 מוטות על השולחן לצידי המסך כך שבזמן שאתה מרים את ההגה כלפי מעלה הוא ישאר מעל המסך, ולהוריד את ההגה כשצריך על מנת שלא יתפוס סתם מקום מיותר על השולחן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע גטו לאללה... חשבתי על לעשות שהוא ירד מתחת לשולחן, כמו הארונות האלה של מיקרו במטבח, בסגנון.. אבל זה מצריך תכנונים ואין לי כוח להכנס לזה, אז אני מתמודד עם הבאסה ומרכיב ומפרק כל פעם. בכל אופן, אם היית נותן לינק לתמונה היה יכול לעזור, יכול להיות שאני מדמיין משו שונה לגמרי ממה שראית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נזכרתי איפה ראיתי את זה, מישהו פרסם פעם ב"כללי" תוכנית שנקראת pimp my computer או משהו בשם דומה, חפש את הפרק הראשון בתוכנית (למרות שלא ניראה לי שהיה יותר מאחד) שם הם מראים את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...