DEMO בעוד חודש!!! Crysis - It's Almost Done (פירטי עלילה של FAR CRY 2) - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DEMO בעוד חודש!!! Crysis - It's Almost Done (פירטי עלילה של FAR CRY 2)


Vidati

Recommended Posts

גיימספוט: http://www.gamespot.com/pc/action/crysis/news.html?sid=6177188&om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;4

אחרי BIOSHOCK הגיע תורו של CRYSIS.

גיימספוט ערכו ראיון על המנכל של קרייטק Cevat Yerli והוא אמר שעוד יומים שלושה המשחק סוף סוף יהייה מוכן אבל עדיין מצפה תקופה קשה של 6 שבועות של תיקון באגים ואופטימיזציות שונות.

וואוווווו..... סוף סוף!!!! אני כבר מת לשחק בו...

כן כן חברים ב-25 ספטמבר בעוד פחות מחודש כולנו נטעום קצת מהמשחק הגדול הזה אלקטרוניק ארטס אמרו שהדמו יכלול את השלב הראשון של המשחק המלא + הפתעה

[glow=red,2,300]לקוח מVGAMES[/glow]

FAR CRY 2

Far Cry 2 לוקח את המשחקיות הפתוחה לשלב הבא, עם עולם דינמי לחלוטין שבו באמת נוכל לעשות כל מה שנרצה.

אחד ממשחקי הפעולה המוכרים והאהודים של הזמן האחרון הוא Far Cry, הידוע גם כ-"בואו נלך מכות על אי בודד, עם גרפיקה מרשימה במיוחד". המהדרין מוסיפים, "וגם ה- משהו משהו". אחרי מספר הרחבות ותוספות, בסופו של דבר עלתה השאלה: מה לגבי משחק המשך?

הכירו את Far Cry 2, שהוכרז רק לפני מספר ימים. אם נהיה מדוקדקים, המשחק החדש הוא המשך רשמי בלבד לקודמו, ולמעשה אינו דומה לו מעבר לכמה פרטים שטחיים. החברה שפיתחה את המשחק הראשון עברה למפיצה אחרת ועובדת היום על Crysis, ה-"עם גרפיקה מרשימה במיוחד" המודרני.

בזמן שכולנו כבר כוססים את ציפרוני הרגליים בציפיה למשבר הזה, נראה שקצת פחות היה איכפת לנו מההכרזה על Far Cry 2 הרשמי. אחרי הכל, אם הוא מפותח על ידי חברה אחרת, ולא כל כך קשור לקודמו, כמה טוב הוא כבר יכול להיות? לפי הדמו שהודגם בתערוכת המשחקים של ליפציג השבוע, טוב מאוד. טוב לכדי גורם-לצופים-לפעור-לסתות, אפילו.

הכל צפוי והרשות נתונה

המשחק החדש מתרחק מאוד מהג'ונגלים הטרופיים והאי המבודד של המשחק הראשון, ולמעשה אפילו לא קשור אליו עלילתית בשום צורה. Far Cry 2 בכלל מזכיר את Mercenaries ואת Just Cause בעלי המשחקיות הפתוחה: נוכל להסתובב במרחביה העצומים של מרכז אפריקה, לעשות משימות כרצוננו, ולעבוד עבור מי שנרצה ואיך שנרצה. אלא ש-Far Cry 2 שואף לסביבה דינמית הרבה יותר מקודמיו לז'אנר, לחופש פעולה שלא נודע כמותו עדיין במשחקי מחשב.

נשמע קצת בומבסטי? גם הכתבים בחו"ל סקפטיים, ומשתדלים לשמור על איפוק. אבל הם בכל זאת לא מצליחים להסתיר את ה-"וואו": למרות שהוא אפילו לא בשלב האלפא, המפתחים החליטו להציג אותו כמו שהוא, ולא סרטון או קטע מבויים - לפחות, לפי הצהרת המפתח הראשי, אשר הציג אותו - כך שהכתבים ברי המזל ראו במו עיניהם את ההבטחות מתגשמות על המסך.

צוחק מי שצוחק אחרון

מטרתנו ב-Far Cry 2 תהיה לחסל את "הצבוע", סוחר כלי נשק שמוכר את מרוכלתו לשני הצדדים הלוחמים במדינה עלומה במרכז אפריקה, ובכך מתסיס את האזור וגורם להרג של המונים רק בשביל הרווח. אם זה לא מספיק מרגיז אתכם, המשחק מתחיל בכך שדמותנו שוכבת על מיטתה באיזה מלון מצ'וקמק, גוססת ממלריה, ואותו צבוע - יריב ותיק שלנו - יושב לידנו ואומר שאנחנו עלובים כל כך, עד שהוא אפילו לא יטרח להשתמש באקדח. הוא משאיר את אותו אקדח לצידנו ("במידה ותרצה לסיים מהר עם הסבל") ועוזב. חכה חכה, יא מניאק.

מהרגע שאנחנו עוזבים את החדר ועד שאנחנו מראים לצבוע מי צוחק אחרון, הכל פתוח. שני שרי צבא חמושים היטב וכמה עשרות שכירי חרב מסתובבים במרחבי הסוואנות והג'ונגלים של Far Cry 2, ואנו מוזמנים להשכיר להם את שירותנו, להצטרף אליהם, להפנות אותם אחד נגד השני, או לחסל אותם מתי ואיך שבא לנו. כן, את כולם: החסינות העלילתית המוכרת לנו מכל משחק כמעט, פשוט לא קיימת כאן.

למשל, אם נהרוג את אחד מהמפקדים בצבאו של שר צבא א', תוך כמה זמן אחד מפקודיו יעבור קידום ויחליף אותו בתפקיד. אפילו אם נהרוג את שר הצבא עצמו, סגנו יקום במקומו (ובוודאי יורה על חיפוש נרחב אחר הרוצח). החיילים עצמם, השומרים על עמדות הנשק או מפטרלים בין מחסני דלק, שומרים על סדר יום משלהם הכולל החלפת משמרות ואפילו ארוחות.

אפילו שאר הדמויות שהשחקן יכול היה לבחור לשחק מסתובבות בעולם כשכירי חרב פרטיים, וכל אחד מהם יכול להפוך לחבר לשעת צרה או לאויב שנוא (אפשר גם פשוט לחסל אותם), לפי האופן בו נתייחס אליהם או לפי איך שדברים יתגלגלו. בהדגמה בליפציג הוצג אחד משכירי החרב האלו שהפך לחברו של השחקן בגלל שהלה הציל את חייו בעבר. מאוחר יותר נקלע השחקן לקרב יריות קשה, וחולץ על ידי אותו בחור - הוא במקרה חנה מעבר לגבעה, ושמע את ההמולה.

טוב שיש לנו בני ברית חכמים כאלה, אבל גם האויבים לא בדיוק טיפשים. בקרב יריות אחר קפץ המדגים לתוך ג'יפ כדי לברוח מהאזור. השומרים לא היססו, נכנסו למשאית שחנתה במקום, והתחילו לרדוף אחריו תוך שהם מנסים לירות בו ואפילו לנגח אותו. ה- יודע לזהות כל חפץ בסביבתו, כולל רכבים, ומחליט להשתמש בהם לפי הצורך.

הכל שרוף והרוח מתונה

חושבים שזה מגניב? זה עוד כלום. העולם של Far Cry 2, מלבד העובדה שהוא עצום וללא מסכי טעינה, כולל גם דפוסי מזג אוויר דינאמיים וצמחיה של ממש. מה זה אומר? שאם אתם רואים עננים בשמיים, זה לא סתם איזה ציור קבוע אלא אוסף מחוכם של חישובים, שמשתנים בהתאם למזג האוויר ואולי אפילו העונות. אולי גם כדאי להתחיל לחפש מטריה.

עצים ועשבים בסאוונות של Far Cry 2 בנויים כל אחד בנפרד, מה שאומר למשל שאפשר לירות בענף עץ והוא ישבר ממש בנקודה בה ירינו. עם מכונת יריה (או RPG) אפשר לפוצץ עץ לחתיכות. ומה אם תשליכו רימון לשדה קוצים? הוא יתחיל לבעור, והאש תתפשט כמו... אש בשדה קוצים, למעשה. ואפילו - לפי כיוון הרוח! אם החלטתם שלא להשמיד אותם, תגלו שהרוח משפיע על כל גבעול וענף בנפרד, וגורם להם לנוע באופן מציאותי להפליא.

למרות ההתרשמות הרבה מכל הנעשה מאחורי הקלעים של המשחק, יש סיבה להתרשם גם מהמתרחש על המסך. כשם שהגרפיקה של Far Cry הראשון שבתה אותנו, כך גם ממשיכו צפוי להיות מרשים גרפית מכל בחינה. אולי לא ברמה של Crysis, אבל האמת היא שקשה אפילו לעמוד זאת בינתיים, שכן המשחק עוד לא נכנס אפילו לבחינות המוקדמות, כאמור.

עם כל כך הרבה עיבודים וחישובים בזמן אמת, כנראה שנצטרך מחשב מפלצתי למדי כדי להריץ את המשחק. בכל זאת, המפתחים אומרים שכאשר יצא - באביב 2008, אבל לא הייתי בונה על זה - הוא יוכל לפעול על כל מחשב מעל-הממוצע, ואפילו ללא פגיעה ניכרת בגרפיקה.

בעוד שניתן עוד להאמין לפרטים על המשחק, עם הבטחות שכאלו בתחום החומרה קצת קשה יותר להסכים. בכל מקרה, אם המשחק אכן יתקדם בכיוון שהוצג בתערוכת המשחקים, נראה שכאשר יצא Far Cry 2 לחנויות, הוא יעשה לתחום משחקי הפעולה הפתוחים את מה ש- עושה עכשיו למשחקי ה-shooter.

[glow=red,2,300]לקוח מVGAMES[/glow]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

והוא בטוח ידרוש מינימום SM3 נכון?

אני כמעט בטוח שזה נכון אין מצב שכזה משחק מתקדם ידרוש SM2 למינימום לא יירד לכזאת השפלה למרות שיש עדיין מס' משמעותי של מחזיקי SM2...

אני כבר מחכה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק הגרפיקה (בכל אופן בשבילי) למשחק הזה יש משחקיות חופשית מאד ומהנה (כמו רק בקנה מידה גדול הרבה יותר ועם כוחות על טבעיים).

יש הרבה מקום למחשבה ותכנון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

dennis, כשתשחק במולטיפלייר, ופעם החמישית הקבוצה השנייה יעשו לך אמבוש תוך כדי שהם בלתי נראים ועפים, אתה תחשוב על התגובה הזאת ותצחק.

אני לא אשחק במולטיפלייר, כי גרוע ב - FPS נגד אנשים (תגובות איטיות מדי ויכולת כיוון גרועה תחת לחץ כנראה).

אבל בשביל סינגל המשחק מושלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שומר על ציפיות נמוכות. חכמים ממני אמרו משהו על ציפיות גבוהות ואכזבה בהתאם... (חחח לא זוכר את המשפט המקורי :-X )

וגם למה שהמשחק יהווה קפיצה כל כך גדולה מהרמה של המשחקים היום? שום משחק בהסטוריה לא עשה את מה שהם מבטיחים לעשות. HL2 היה קרוב, אבל לא עקף את המשחקים הטובים ביותר של התקופה בצעדים ענקיים... והיו משחקים עם הייפ דומה.

לדעתי, במקרה הטוב, אחרי סיום אתם תגידו "משחק ענק!" והעולם ישכח ממנו אחרי כמה חודשים.

במקרה הרע הוא יאכזב, הגרפיקה תהיה גבוהה - לא כמו שהבטיחו אבל גבוהה - שום חומרה לא תוכל להריץ אותו נורמלי, המשחקיות תהיה ממוצעת, כוחות העל רק יגרעו מהכיפיות, והכביכול "יד חופשית" שנותנים לכם במשחק בעצם תהיה די ליניארית...

בנוסף - תחשבו על החברה. כל כך הרבה הייפ יש על המשחק, הציפיות עצומות, לוחצים עליהם מכל הכיוונים לשחרר את המשחק כמה שיותר מהר, נטול-באגים ומושלם. הדרישות האלה, מן הסתם, לא מציאותיות, והחבר'ה ב Crytek כבר יריחו את הכסף, ישחררו אותו מוקדם מידי עם באגים, בעיות תאימות, קריסות, לאגים ו Framerate נמוך מהצפוי. כמובן, הם ישחררו 2-3 פאצ'ים, אבל הפאצ'ים לא יתקנו הכל, לא יהיו בהתאם לביקורת הצרכנים ולכן ישנו דברים לא רלוונטיים בכלל אלא רק יהרסו יותר את המשחקיות (ראה ערך 2), ובשלב מסויים למתפחים יימאס מהמשחק, שכמובן אכזב אותם לא פחות מאשר את הצרכנים, הם יפסיקו לשחרר פאצ'ים ויתחילו לעבוד על פרוייקט חדש, משאירים מאחורה משחק שהיה יכול להיות אדיר בצורה יוצאת דופן, אילולא טעויות שחוזרות על עצמן לכל אורך ההסטוריה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...