עבור לתוכן

מסר ליעקוב מ NEXTOP :

Featured Replies

פורסם

ולצורך העניין - מה אתה כבר מצפה שרוכשי המסך יצטרכו מיעקב בעתיד? מילוי צבעים במסך? שימון צירי הבסיס? החלפת אבקת חשמל? :screwy:

אם המסך שהם רכשו נמצא תקין (ויעקב נתן להם לבדוק זאת בחנות ללא בעיה), לא נראה לי שצפויה להם פתאום איזו הפתעה לא נעימה.

לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.

אתה מוכן להתחייב על זה? אולי לפצות מי שיפגע בעקבות הדברים שאתה כותב?

לי התקלקל מסך LCD שנתיים אחרי שקניתי אותו

לא פיקסל שרוף, אלא מסך נדלק וישר נכבה בחיבור DVI

מזל שהיתה לי אחריות טובה...

  • תגובות 68
  • צפיות 6.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אני מתנצל על כך שניגררתי לויכוח עם נער,שאני יכול להגיד בוודאות שגילי הוא לפחות כפול משלו..(ואני לא מכיר אותו בכלל).

שמכנה אותי "ילד" ;)

לעצם העניין

אני חושב שרשמתי דברים דיי ענייניים כנגד NEXTOP.

יעקוב החליט לא להגיב לטענות שהעליתי.

אני עדיין טוען שתהייה בעייתיות רבה בטיפול שלו בכל נושא האחריות על מסכים

שהוא אמור "ללוות" 3 שנים...ותאמינו לי-חקרתי את הנושא מכל הכיוונים

הייתי צריך (מלכתחילה) לתת לזמן לעשות את שלו.....

אני משוכנע שייזכרו בשרשור הזה...

פורסם

זה נכון אני נער, נער צעיר ורך בשנים. זהו זה. בדיוק.

ועכשיו בחזרה למציאות - HENSH9, להתנצל אתה באמת צריך.

אתה מוכן להתחייב על זה? אולי לפצות מי שיפגע בעקבות הדברים שאתה כותב?

לי התקלקל מסך LCD שנתיים אחרי שקניתי אותו

לא פיקסל שרוף, אלא מסך נדלק וישר נכבה בחיבור DVI

מזל שהיתה לי אחריות טובה...

מה הקשר בכלל? זאת דעתי האישית, ולא הבטחה משמיים. נחיה ונראה מי צודק.

פורסם

לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.

אם ככה נראית הדעה האישית שלך

מה אתה כותב כשאתה יודע משהו בוודאות?

פורסם

לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.

זו דעה? לי זה נראה כמו קביעת עובדה ללא שום בסיס. מילא אם היית כותב שלדעתך הסיכוי שמסך יתקלקל הוא נמוך

פורסם

אני לא מבין אותכם :nono:

מישהו מנסה להזהיר אתכם על סמך מה אתם קוטלים אותו הוא מקובל כאן

לזה הפורום לרכן בעד צרכן

פעם הבאה שמישהו באמת יגלה משהו אולי הוא חשוב פעמיים אם להגיד אותו

פורסם

אני מתנצל על כך שניגררתי לויכוח עם נער,שאני יכול להגיד בוודאות שגילי הוא לפחות כפול משלו..(ואני לא מכיר אותו בכלל).

שמכנה אותי "ילד" ;)

לעצם העניין

אני חושב שרשמתי דברים דיי ענייניים כנגד NEXTOP.

יעקוב החליט לא להגיב לטענות שהעליתי.

אני עדיין טוען שתהייה בעייתיות רבה בטיפול שלו בכל נושא האחריות על מסכים

שהוא אמור "ללוות" 3 שנים...ותאמינו לי-חקרתי את הנושא מכל הכיוונים

הייתי צריך (מלכתחילה) לתת לזמן לעשות את שלו.....

אני משוכנע שייזכרו בשרשור הזה...

תקשיב לי,

אני (אור כהן, ה"ילד" בן ה14 וחצי) ארגנתי את המכירה הקבוצתית הזאת דרך יעקוב...

רוב הדברים שכתבת הם תלונות מבן אדם אחד, ולא יותר, אגב, אם אתה מתבסס על תגובה של אדם אחד מתוך 100 של אנשים מרוצים, אתה מצחיק.

יעקוב הוא בן אדם נחמד, שהוריד לי את המחיר של המסך למחיר שהוא קנה אותם, והוא לא הרוויח מזה שום דבר, רק כדאי להודות לי.

הוא גם בדק לי את המסך בחנות, וההבטחות שלו אמיתיות לחלוטין, הוא מקבל משלוח מעודכן כל 20-30 יום.

כל מי שקנה את המסכים במכירה הקבוצתית שאירגנתי יצא מאושר.

אף ייבואן לא הסכים להוריד את המסך ל2000 ש"ח+6 תשלומים

פורסם
  • מחבר

אור,

הטענות שהעליתי הן לא לגביי שירות עכשווי שקיבלתם בעת הקנייה/חודש אחרי.

בפרק זמן הזה-הכל דבש..

הטענות שלי הן לגביי שירות עתידי-שאני מאד ספקן אם תוכלו לקבל ממנו .

דרך אגב-יש כאן מישהו שמוכן לסרוק את תעודת האחריות המקורית DELL שקיבל ביחד עם המסך?

פורסם

אור כהן, אני לא חושב שזה יהיה מצחיק אם לאחד מאותם הלקוחות שכרגע שמחים על החיסכון יתקלקל המסך עוד שנתיים ולא יוכל לקבל שרות מ DELL. קנייה בזול יכולה לעלות מאוד ביוקר. לידיעתך, בד"כ יבוא מקבילי לא מקבל שרות במעבדות הרשמיות אלא דרך מעבדות אחרות על כל מה שעלול להשתמע מכך.

פורסם

בכל מיקרה אור לא אשם והוא עשה עבודה טובה , לכן אל תפנה אליו

פורסם

אני לא מבין איך חנות שמחזיקה מישהו חצי שנה

יכולה מבחינתכם ליחשב כנותנת שרות טובה :screwy: :screwy: :screwy:

אז נכון זה היה בנתיים רק פעם אחת ונכון המסך היה בשימוש

אבל בכל זאת היה צריך להגיע לפתרון הרבה הרבה יותר מהר וגם בלי כל כך טירטורים

גם יעקב טען שלא היו הרבה מסכים אם פיקסלים שרופים

ואת זה קשה לדעת מה שכן

לזה שהיה תבעיה גילה כמה מסכים אם פיקסלים שרופים שזה מדעיג וצריך להדליק נורות אדומות מבחינתי

פורסם

בכל מיקרה אור לא אשם והוא עשה עבודה טובה , לכן אל תפנה אליו

ומאיפה אתה מסיק שהאשמתי מישהו? אם לא שמת לב, התייחסתי למה שהוא אמר. אם הקניייה הזאת טובה או לא? הזמן יגיד. בכל מקרה כשאני קונה חומרה משמעותית אני קונה רק מיבואנים רשמיים.

פורסם

אני לא מבין איך חנות שמחזיקה מישהו חצי שנה

יכולה מבחינתכם ליחשב כנותנת שרות טובה :screwy: :screwy: :screwy:

אז נכון זה היה בנתיים רק פעם אחת ונכון המסך היה בשימוש

אבל בכל זאת היה צריך להגיע לפתרון הרבה הרבה יותר מהר וגם בלי כל כך טירטורים

גם יעקב טען שלא היו הרבה מסכים אם פיקסלים שרופים

ואת זה קשה לדעת מה שכן

לזה שהיה תבעיה גילה כמה מסכים אם פיקסלים שרופים שזה מדעיג וצריך להדליק נורות אדומות מבחינתי

רק לתקן עובדות,לא מדובר במקרה אחד אלא בשני מקרים

חיכיתי בסבלנות ~5 חודשים עד לקניה הקבוצתית הנוכחית, כשסוף סוף הגיעה "נגלה" נוספת של המסכים.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=282684.0

פורסם

אז אני לא מבין

גם אתה חיכיתה חצי שנה?

פורסם

אוקיי, תקשיבו לי,

נקסטופ דומה לפאנדס, BUG, GIBORNET ושאר ירקות,

הדבר היחיד שמבדיל בינה לבין חנויות אחרות הוא שהיא מייבאת אישית.

כן, בPANDAS נגיד, אין להם מעבדה של דל, אלא זו מעבדה של PANDAS, אם PANDAS יפשטו את הרגל, כך גם האחריות וכך זה בכל חנות וחנות.

אז מה שונה?

בייבוא אישי תקבלו את גרסת הA05, הבטחה לS-IPS ומחיר זול יותר, והנה לכם.

ובעתיד, אני לא רואה את נקסטופ עושה בעיות.

אחוזי הבעיות עם נקסטופ שווים לכל חנות אחרת, ואם יש "רק" 2+ תלונות או יותר" אני בטוח שגם GIBORNET, PANDAS ושאר ירקות גם יש ביקורת אחת או 2.

אז הנה לכם "התאוריה" שלי,

אור כהן.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים