אמינות הקניה ב- Noa Comp - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אמינות הקניה ב- Noa Comp


iem

Recommended Posts

ראיתי עכשיו אז אני יימסור את דעתי...עד היום לא יצא לי לנצל אצלם אחריות למרות שהזמנתי אצלם כמה דברים כבר....המזנתי זיכרונות של גוף קירור למעבד של AC משחה טרמית לגוף קירור ועוד משהו שזכרוני לא עולה כרגע....בקיצור עד עכשיו הכול מתפקד פיקס פוקס בלי עין הרע והשירות היה אחלה דיברו איתי כמה פעמים כי המוצר (זיכרונות) היה בדיוק לא במלאי ואיך שהם הגיעו שלחו לי את זה ותוך 24 שעות ממועד השיחה עם הנציג שהודיע לי שהזיכרונות במלאי הזיכרונות הגיעו אליי ואני חושב שאפילו פחות כי הוא דיבר איתי בערך בבוקר-צהריים והזיכרונות הגיעו אליי ב8 וחצי בבוקר...ככה שלא היה לי איתם תקלות או משהו עד עכשיו...

המחירים שלהם סבירים יש דברים שיקרים ויש שלא...יש גם שזולים משאר החנויות....אני יכול אבל להמליץ בחום על IQPC קניתי מהם ועוד גוף למעבד בשביל אחים שלי והמנתי מהם את המארז (אפולו) שצריך להגיע ממש בימים הקרובים...והשירות שם ללא דופי...באמת אחלה...היה איזה תקל קטן שהיסתבר כאי הבנה שלי עם מנהל החנות (אני היה זה שלא הבין) ולמרות שהאשמה הייתה שלי פיצו אותי על זה והיתנצלו! עליהם עוד אין לי מילה אחת רעה להגיד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא, לא ידעתי.

אז אני מניח שיש לך מחסן קרטונים לכל האריזות של הרכיבים שאתה שומר בשביל האחריות?

בשביל לתקן/להחליף מוצר באחריות לא צריך אריזה מקורית - אחרת זה היה כתוב בחוזה.

צריך אריזה והכל כדי להחזיר מוצר וזה מובן בהחלט.

לא הבנתי אותך?

לפי מה שאתה אומר זה שצריך אריזה רק כדי להחזיר את המוצר, ומצד שני אתה אומר שלא צריך אם זה רק תיקון.

לפי מה הלקוח יכול לדעת מתי צריך?

לי נראה שאתה סותר את עצמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לא מובן ?

בשביל לתקן/להחליף מוצר באחריות לא צריך אריזה מקורית . אבל מין הסתם אתה לא יכול לשלוח להם את המוצר בשקית של הסופר אז שים אותו באיזה אריזה\ארגז של משהו מתאים ושלח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לא מובן ?

בשביל לתקן/להחליף מוצר באחריות לא צריך אריזה מקורית . אבל מין הסתם אתה לא יכול לשלוח להם את המוצר בשקית של הסופר אז שים אותו באיזה אריזה\ארגז של משהו מתאים ושלח...

אז למה תמיד הם מבקשים ואם אין את כול הבאנדל או האריזה המקורית הם לא מחליפים?

זה כמו שאתה אומר ככה בחוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב פעם - בלי לשים לב אתם מבטלים את עצמכם.

מצד אחד אתם אומרים שלא חייב לבוא אם הקופסא כדי לממש אחריות.

ומצד שני אם שולחים ליצרן אז כן צריך קופסא.

אם אין לי קופסא והחנות החליטה שצריך לשלוח ליבואן אז זהו נדפקתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לכם בעיות חמורות בהבנת הנקרא.

בשביל לממש אחריות על מוצר - אין צורך באריזה מקורית.

בשביל להחזיר מוצר (תפתחו מילון אבן שושן ותחפשו את משמעות המילה 'להחזיר') - יש צורך באריזה המקורית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם בעת החזרת מוצר שהיה בשימוש, אפילו אם זה במסגרת 14 יום מרגע הרכישה, זכותה המלאה של החנות לא לקבל את המוצר ולא לזכות את הלקוח, אפילו אם אריזתו המקורית נשמרה על כל תכולתה.

החוק להגנת הצרכן מציין שבעסקאות אינטרנטיות/טלפוניות - ניתן לקבל את המוצר בחזרה תוך 14 יום ולזכות את הלקוח, אם לא נפתחה אריזתו ולבטח לא נעשה בו שימוש. הנקודה הזו לא ממש תקפה עבור לקוח שבא פיסית לחנות, רכש מוצר ולאחר-מכן היה מעוניין להחזירו ולקבל את כספו בחזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מודל/דגם: F2-6400CL5D-2GBNQ

מוצר: זכרונות -II 800mhz

יצרן:

תאור חוויית הקנייה:

הזכרונות הוזמנו ב-22 לחודש יוני 2007 דרך האתר. באותו היום כבר חזרו אלי מהחנות כדי לאשר את ההזמנה, הודיעו לי שהמוצר לא במלאי, ושיקח עד 14 ימי עסקים לקבל את המוצר. היה מקובל מבחינתי, שכן לא הייתי לחוץ על המוצר, והיה לי פתרון חלופי זמין לבינתיים.

ב-8 ליולי מקץ שבועיים לתאריך ההזמנה, התקשרתי לברר מה סטטוס ההזמנה, דיברתי עם בחור בשם רומן, הוא אמר לי שאין צפי לבינתיים להגעת הזכרונות ושאני יכול להמשיך להמתין. הוא הציע לי להחליף לזכרונות של חברת OCZ, יקרים יותר מאלו שהזמנתי או להמשיך לחכות. עדיין לא הייתי לחוץ ובחרתי להמשיך לחכות.

שבועיים לאחר מכן (ויותר מחודש מאז ההזמנה) התקשרתי שוב, שוב דיברתי עם רומן, והפעם נאמר לי שתוך שבוע-שבועיים הזכרונות יהיו במלאי. הוא שוב הציע להחליף ל-OCZ יקרים יותר ושוב סרבתי. הוא ציין שהם התחילו ליבא OCZ ולכן זה רוב מגוון הזכרונות שלהם כרגע. היו לי כבר זכרונות של OCZ בעבר מסדרת ה-800 מ"ה שלא התאימו ללוח שלי (965P-S3) ב-100% ושללתי את האפשרות (למרות שברור לי שזה תלוי לגמרי בצ'יפים של הזיכרון, הסיבה שבחרתי את ה-GSkill זה התמורה היחסית למחיר), אמרתי ניתן עוד קצת זמן.

ב-29 ליולי התקשרו אלי מהחנות (מיוזמתם לשם שינוי), והודיעו לי שהזיכרון לא יהיה במלאי בקרוב והאם אני מעוניין להחליף ל-OCZ. שללתי ישר וביטלתי את ההזמנה.

עכשיו מה בעצם קרה פה?

נועה הם המפיץ הרישמי (או לפחות היו עד כמה שידוע לי) של בארץ לפי האתר הבינלאומי של היצרן. כשהזמנתי את המוצר הוא עלה 480 ש"ח ל-2GB של 800 מ"ה, מחיר זול במיוחד, אך שמעתי מחבר שהוא הזמין וקיבל במהרה. כנראה שהוא קיבל את הסטוקים האחרונים. נועה התחילו ליבא את חברת במקום, הם גם העלו את המחיר של הדגם שהזמנתי וכרגע הוא עולה באתר שלהם 595 ש"ח. אך הוא עדיין עם זמן אספקה מוגדר בפירוש של 14 ימי עסקים למרות שהם הודיעו לי שהם לא יהיו במלאי בזמן הקרוב.

לדעתי הם היו יכולים להיות הגונים יותר ולהודיע לי מלכתחילה שאין לי למה להמתין במקום למשוך אותי סתם במשך 36 יום. אבל לא - הם כל הזמן ביקשו ממני לחכות והציעו לי לשדרג למוצר יקר יותר שהם מיבאים. הם כנראה האמינו שאני אשבר ואשדרג. לדעתי התנהגות זו היא מתחת לכל ביקורת לחנות בעלת שם של עסק רציני. זו גם לא הפעם הראשונה שהזמנתי אצלהם (וגם לא פעם ראשונה שההזמנה בוטלה בגללם). אני מאוכזב, והמחירים של בשוק בינתיים התחילו לעלות כשאני סתם ישבתי וחכיתי.

האמת היא שלא הייתי מזמין מהם בכלל, עשיתי זאת רק בגלל שהם היבואנים אז ידעתי שהם אמורים להיות לפחות מסוגלים לספק את המוצר אפילו בזמן לא סביר, ומפני שחבר שלי הזמין קצת לפני ואכן קיבל.

אני יודע שחנויות ויבואנים מסויימים בארץ הם קטנים ולא מזמינים מלאי גדול כדי לא להתקע, ומבחינתי אם לוקחים בחשבון את המשלוח מחו"ל אפילו חודש היה מחליק אצלי בחיוך ותודה רבה אם הייתי מקבל את המוצר בסופו של דבר. דוגרי כבר הייתי יכול להזמין את הזיכרון מחו"ל בעצמי ולקבל אותו תוך שבועיים ופחות, אבל רציתי אחריות מקומית.

לדעתי מה שהלך כאן היה פשוט חוצפה, ולפי מה שקראתי בת'רד הזה ובדיונים שונים בעבר, זה לא פעם ראשונה שהם מורחים כך לקוח ומנסים לשכנע אותו לשדרג ולהחליף למוצר אחר שהם מיבאים. פשוט לא ציפיתי שזה יקרה לי עם מוצר שהם מיבאים בעצמם.

אצלי - הם מחוקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק אתמול קניתי באתר שלהם שני עכברי G5 ב-225 כ"א. מיד אחרי הקניה המחירים באתר עודכנו ל-260. אני מקווה מאוד שלא יעשו לי את אותו התרגיל. למזלי, הקניה כולה מקיפה יותר משני עכברים, אז זה כנראה לא ישתלם להם לעשות תרגילים כאלה, בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפרופו סטיק בנועה, קניתי אצלם סטיק של חצי ג'יגה (OCZ) ללפטופ במחיר מגוחך של 105 שקלים.

אני עד עכשיו משוכנע שהיתה להם איזושהי טעות , במיוחד בהתחשב בכך שעכשיו כשנכנסים לאתר רואים את אותו הסטיק ב135 ש"ח...

:P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק אתמול קניתי באתר שלהם שני עכברי G5 ב-225 כ"א. מיד אחרי הקניה המחירים באתר עודכנו ל-260. אני מקווה מאוד שלא יעשו לי את אותו התרגיל. למזלי, הקניה כולה מקיפה יותר משני עכברים, אז זה כנראה לא ישתלם להם לעשות תרגילים כאלה, בכל מקרה.

נעה הם האחרונים שיעשו את השטויות האלה...

בלי קשר לעשות כזה דבר זה לא חוקי שתדעו.

ברגע שבצעתם את ההזמנה הכרטיס חויב, זה אומר שכבר שילמתם.

אם אני נכנס לחנות ומשלם על משהו וכשאני עומד בדלת המחיר שלו עולה, זה לא מזיז לי את ה #$ה הימנית...

זה לא חוקי, לא מקצועי וגובל בחוצפה.

אל תתנו לחנויות לעשות לכם את זה.

:screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נעה הם האחרונים שיעשו את השטויות האלה...

בלי קשר לעשות כזה דבר זה לא חוקי שתדעו.

ברגע שבצעתם את ההזמנה הכרטיס חויב, זה אומר שכבר שילמתם.

אם אני נכנס לחנות ומשלם על משהו וכשאני עומד בדלת המחיר שלו עולה, זה לא מזיז לי את ה #$ה הימנית...

זה לא חוקי, לא מקצועי וגובל בחוצפה.

אל תתנו לחנויות לעשות לכם את זה.

:screwy:

למה אתה חושב שהכרטיס מחוייב בעת ביצוע ההזמנה? הכרטיס (בדרך כלל) מחוייב בבוקר שלמחרת אם אין לחץ. אבל זה לא העיקרון. ברוב המערכות, בעת ביצוע הרכישה, המחיר שראית בשעת ביצוע ההזמנה הוא הקובע, והוא צריך להישמר במערכת כחלק מההזמנה שלך. אם זה לא ככה, יש להם בעיה לוגית במערכת.

כנ"ל עבור ירידת מחירים. ההבדל הוא שבמקרה זה יש לך עדיפות מדומה שכזו, שהרי אתה יכול לבטל את ההזמנה וליצור חדשה.

בכל מקרה, אני מסכים איתך שמקרה כזה, במידה והוא קורה, הוא חוצפה לכל דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...