שאלה לגביי קניית מעבד אינטל מקורי. - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגביי קניית מעבד אינטל מקורי.


WhiteTigerK

Recommended Posts

שלום לכולם,

מחר בבוקר אני מתכנן לרכוש מעבד E6600, ואני מחפש חנות באזור המרכז (חולון, ראשל"צ, ת"א והסביבה הקרובה) שמוכרת את המעבד הנ"ל ביבוא של איסטרוניקס או חיון בלבד (ולא יבוא "אישי") - מישהו מכיר חנות שכזאת ? הנושא דחוף כי אני חייב קניה של המעבד מחר בבוקר!

ב-KSP יש את המעבד במלאי, אבל כשהתקשרתי לברר בקשר ליבואן, הנציגה לא כל כך ידעה מה לענות לי. יש מישהו שרכש מעבד חדש מ-KSP לאחרונה ויודע מי היבואן של המעבדים שהם מוכרים ?

תודה רבה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שיש מעבדי מזוייפים (למרות שאני בטוח שיש משהו כזה בתאילנד וכו') - בסה"כ אני מחפש חנות שמוכרת את מעבדי ביבוא מהיבואנים הרשמיים של בארץ - איסטרוניקס או חיון הפצה.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הערה עקיפה לנושא - הבנתי שאיסטרוניקס הפסיקה לשים מדבקות על המעבדים שלה (שאולי פוגעות במעבר החום לגוף הקירור), ועכשו היא פשוט עושה מסד נתונים של המספרים הסידוריים של המעבדים במקום (ככה לפחות נאמר לי מהחנות בה הזמנתי את המעבד החדש שלי - E4300), אז בכל מקרה - תוודא שעל המעבד עצמו שאתה קונה לא תהיה מדבקת אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על מעבדי C2D באמת אין מקום להדביק מדבקת אחריות. היבואן שקניתי אצלו הדביק לי מדבקת אחריות שלו ואני קילפתי אותה כדי שהמגע עם הצלע קרור יהיה טוב יותר. מקווה שהוא לא יתקלקל בקרוב :)

פתרון הגיוני הוא לשים את המדבקת אחריות על הקופסא או הספרון של המעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פתרון הגיוני הוא לשים את המדבקת אחריות על הקופסא או הספרון של המעבד.

גם את זה לא צריך - לכל מעבד (ולמעשה לכל רכיב) יש מספר סידורי הייחודי רק לו. היבואן פשוט רושם את המספר הזה אצלו, וכך הוא יודע שהמעבד הגיע ממנו. אני לא מבין למה בכלל מדביקים מדבקות ישירות על המעבד, כאשר זה ברור שזה רק יפגע בביצועים. לפחות איסטרוניקס התעשתו בקטע הזה. נקווה שכל השאר יילכו בעיקבותיהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון שעל המעבד מוטבע המספר הסידורי אבל הוא לא בצורה של ברקוד רגיל אלא מין ריבוע דו-מימדי וליבואנים אין קורא שיודע לקרוא אותם

בשאר הרכיבים שמגיעים עם ברקוד רגיל לא מדביקים מדבקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני לא יודע בקשר לקורא ייעודי או לזמן שלוקח עד שהמספר הסידורי כבר לא קריא, אבל הזמנתי לפני שבוע וחצי בערך E4300 (אני עדיין מחכה למארז של כדי לקחת את כל המחשב) ושאלתי בחנות לגבי המדבקה הזו שאיסטרוניקס שמים. בעל החנות הראה לי את הקופסה של המעבד, כשהיא חתומה, ואמר שלפני כמה שבועות איסטרוניקס הפסיקו לשים מדבקות על המעבדים שלהם והם פשוט רושמים את המספר הסידורי של המעבד במקום לשים את המדבקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...