פורסם 2007 במאי 1818 שנים יש לי שאלה די טיפשית.אם הזיכרון של הכרטיס מסך ב-DX10 משחק כאן תפקיד חשוב,אז יש סיכוי שה-8600GTS המשדורג עם 512MB זיכרון, אחרי כל החישובים של יתרון זיכרון לזה ויתרון מהירות לזה,יש אפשרות שה- 8600GTS משודרג וה-8800GTS 320MB יוציאו אותה כמות FPS ב-DX10?אף אחד לא אמר לדעתי שבטוח שהזכרון ישחק תפקיד חשוב.בעקרון הכל תלוי בדריוורים, שייתכן וינהלו את הזכרון בצורה טובה, כך שברזולוציותהנמוכות לא יצטרכו את הזכרון הגבוה. (זה כך רק עכשיו, כשהדרייוורים עוד לא סופיים כלל וכלל.)תקנו אותי אם אני טועה. :-X
פורסם 2007 במאי 1818 שנים הרבה זיכרון והרבה רוחב פס אליו וממנו עוזרים לא רק ברזולוציות גבוהות, אלא גם בהפעלת פילטרים.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים יש לי שאלה די טיפשית.אם הזיכרון של הכרטיס מסך ב-DX10 משחק כאן תפקיד חשוב,אז יש סיכוי שה-8600GTS המשדורג עם 512MB זיכרון, אחרי כל החישובים של יתרון זיכרון לזה ויתרון מהירות לזה,יש אפשרות שה- 8600GTS משודרג וה-8800GTS 320MB יוציאו אותה כמות FPS ב-DX10?הליבה של ה-8600gts גרועה, ואת זה כלום לא יתקן...nv תירה לעצמה ברגל אם תשחרר כרטיס עם ביצועים זהים לכרטיס שעולה 500 ש"ח יותר.ה-8800 המקוצץ עם ה-320 זיכרון נותן כמעט פי שתיים ביצועים, ואין לו פי 2 זיכרון...[br]פורסם בתאריך: 18.05.2007 בשעה 16:52:23אף אחד לא אמר לדעתי שבטוח שהזכרון ישחק תפקיד חשוב.בעקרון הכל תלוי בדריוורים, שייתכן וינהלו את הזכרון בצורה טובה, כך שברזולוציותהנמוכות לא יצטרכו את הזכרון הגבוה. (זה כך רק עכשיו, כשהדרייוורים עוד לא סופיים כלל וכלל.)תקנו אותי אם אני טועה. :-Xצודק 100%. אבל אני התייאשתי מלחכות לכרטיסים, דרייברים ועוד כל מיני ניסים, והולך על בטוח עם 8800gts 320mb.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים יש לי שאלה די טיפשית.אם הזיכרון של הכרטיס מסך ב-DX10 משחק כאן תפקיד חשוב,אז יש סיכוי שה-8600GTS המשדורג עם 512MB זיכרון, אחרי כל החישובים של יתרון זיכרון לזה ויתרון מהירות לזה,יש אפשרות שה- 8600GTS משודרג וה-8800GTS 320MB יוציאו אותה כמות FPS ב-DX10?8600GTS גם המשופר... לא יצליח להגיע לביצועים של 8800פשוט כי הליבות שונות וה 8800GTS 320 יותר חזק ממנו
פורסם 2007 במאי 1818 שנים *פרסמתי את זה בעקרון בפורום משחקים..אבל גם כאן זה המקום והזמן.. אז בבקשה..-שלום לכולם,כמו שהבטחתי - באנץ' שעשיתי במהלך הלילה - השוואה בין DX9 לבין DX10 ולהן התוצאות:המפרט שעליו בוצע הבאנץ' הוא מחשב מיינסטרים לכל הדעות (הכל בסטוק):AMD 3800+ X2 S939GA-K8N-SLIGEIL GOLDEN DRAGON 512X2 CL2GF-8600GTSמערכות הפעלה :XP PRO SP2 דרייבר 158.22VISTA ULTIMATE 32BIT דרייבר 158.18(*בשתי הבדיקות לא שיניתי את ה DEFAULT שהמשחק בחר שהן - 1280X720 עם HDR בינוני בלי FSAA ועם ANISOX4 י) XP DX9SNOW-32 CAVE-33VISTA DX10SNOW-31 CAVE-32הרצתי את הבדיקות מספר פעמים על כל מערכת ותמיד קבלתי תוצאות זהות. אם כן, ירידה של FPS בודד ב DX10 ! לא משמעותי כלל..מה שכן, לא שמתי לשום הבדלים גרפיים שאני יכול להתלהב ולספר עליהם.. שום דבר מיוחד שתפס את העין , מוזר ביותר..בסופו של דבר אני חושב שהאפקטים של ה DX10 שיישמו במשחק הזה הם כנראה מאד מצומצמים ולכן גם הכרטיס לא ממש מתרגש מהפעלת ה DX10 כאן..המשחק בכל אופן זז חלק לחלוטין ולא מאט את קצב ה FPS גם כשיש המון אקשן על המסך (לדוגמא בשלב שנכנסים למערה ויש עשרות חרקים מועפפים שתוקפים אותך).. גם כשהרמתי את ההגדרות - ANISOX16 והרמתי גם צללים ועוד כמה שטויות המשחק נשאר "שחיק" אם כי מרגישים ירידה ב FPS..שחקתי בו כשעה על כל מערכת ולא קרס לי או עשה בעיות אפילו לא פעם אחת.. בנוסף אציין, שבבדיקה על אותה מערכת עם מעבד 3000+ 64BIT חד ליבה הבאנץ' בSNOW עומד על 31 FPS והבאנץ' ב CAVE לא מצליח לעבור את ה 17FPS !!.. (אני מדבר על DX9 ב XP..)לסיכום, אפשר להגיד שה 8600GTS בהחלט נחמד למשחק הזה.. מריץ אותו על הגדרות סבירות ביותר עם קצב לא רע בכלל (ב DX9 וגם ב DX10) ואם להתחשב בעובדה שזה דמו ראשוני שלא עבר שום התאמה נורמלית עדיין ל PC וגם שייתכן וייצאו עוד דרייברים שיינצלו יותר טוב את הכרטיס אז מצתיירת תמונה לא כזאת עגומה לעתיד..*אשמח לשמוע שאלות והערות/הארות.. סוף שבוע טוב לכולם..עריכה- לכל אלו ששואלים לגבי רזולוציות - ממה שהנסיון שלי שווה איתו הבנתי שהוא פשוט לא תומך בפורמטים שלא 16:9 (מסך רחב).כשהמשחק מחובר למסך של המחשב שלי הוא מאפשר לי לבחור ב 1280X720 כרזולוצייה הגבוהה ביותר (אגב, זוהי הרזולוצייה שהוא רץ גם על ה X360) וכשחברתי אותו למסך LCD LG-32 שלי הוא נתן לי לבחור גם ב 1360X768..
פורסם 2007 במאי 1818 שנים הרבה זיכרון והרבה רוחב פס אליו וממנו עוזרים לא רק ברזולוציות גבוהות, אלא גם בהפעלת פילטרים.אני מודע לזה כמובן,אבל עד עכשיו לא היה ל320 זכרון משמעות רצינית גם בפילטרים.כיום, מדברים על בעייה מסויימת אם 320 זכרון בכל דבר, וכמובן שגם פילטרים,גם ברזולוצייות נמוכות.(מה שיכול להיגרם מדרייורים שלא מנהלים את הזכרון כמו שצריך).אני אומר, שייתכן והדריוורים ועוד דברים ישנו את המצב וזכרון 320 יהיה בסדרגמור ברזולוציות לא גבוהות במיוחד, בדיוק כמו שהיה עד עכשיו.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים פילטרים לא דורשים עוד זכרון AA לא דורש כלום בכלל, AF משתמש ביותר קריאות מטקסטורות ולכן דורש רוחב פס נוסף בלבד, לגודל הזכרון אין שום השפעה.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים ^^מה?? אתה רציני? אז למה יש הבדל בין שני הgtsים כשמפעילים פילטרים?והאם דריוורים צפויים באמת לשנות את ההשפעה הכל כך גדולה שנהיית לזכרוןפתאום? כך שהgts 320 יחזור להיות מומלץ מאוד לרזולוציות עד 1600 על 1200?
פורסם 2007 במאי 1818 שנים אגב, הנה ההבדלים בין ה - GTSים:1) http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/msi8800gts-640_13.htmlפה גרסת ה - 640MB עוקפת את גרסת ה - 320MB ב - 160% ב - SS2.2) http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/msi8800gts-640_15.htmlפה יש הבדל של 50% בין שתי הגרסאות ב - GOYHIC 3 והבדל של 100% ב - NWN 2.3) http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/msi8800gts-640_11.htmlפה יש הבדל של 95% בין שתי הגרסאות ב - FEAR.4) http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/msi8800gts-640_16.htmlפה יש הבדל של 120% בין שתי הגרסאות ב - OBLIVION בחוץ.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים שקל? תגיד לי אתה עושה צחוק, לא יודע מה עובר על אנשים פה, טיפה מחשבה אנליטית, 2+1=!89... אז מצאת כמה משחקים שיש בהם הבדל בביצועים, ומה עם השאר..? : כמות הזכרון לא משנה בכל הנוגע לAA וAF...
פורסם 2007 במאי 1818 שנים זה נכון.אבל זה מספר לא מבוטל של משחקים פופולאריים שבהם ההבדל בין שתי גרסאות ה - 8800GTS הוא עצום ולכן בשביל מסך 20 גרסת ה - 640MB שווה את תוספת ה - 360 ש"ח על גרסת ה - 320MB.זה שיש ל - 320MB הרבה יותר FPS מינימלי מה - 640MB ב - X3:REUNION ב - 1920X1200 עם פילטרים זה בכלל לא הגיוני.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים קודם כל, תודה על הלינקים דניס , אבל לדעתי אתה טועה. דבר ראשון, עכשיו הראו לך שיש מספר גדול מאוד של משחקים שבהם אין הבדל אפילו ברזולוצית 1920*1200 ל640. דבר שני, לגבי המשחקים שהראת שההבדל גדול גם ברזולוציית נמוכות, דרייברים שינהלו את הזכרון בצורה טובה יותר אמורים לפתור את זה, והזכירו זאת גם בסקירה המדוברת של xitlabs וגם בסקירות של guru3d. אז נכון, ברזולוצייות גבוהות במיוחד (1920 ומעל) עדיין יהיה הבדל כפי הנראה, אך מי שמתכנן מסך 20 רחב לדוגמא, כנראה שה320 יהיה מעל ומעבר בשבילו.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים אם הדרייברים יפתרו את זה, סבבה.אם לא אז עדיף 640MB בשביל 1600X1200/1680X1050.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים למי איכפת מבנצ'ים? אני כרגע מאוד מרוצה מהביצועים של ה-GTS 320 שלי, כן גם ברזולוציה של 1600 על 1200 עם רמות פירוט על HIGH ועם פילטרים ;D
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.