פיקסילים שרופים ומדיניות ההחלפה של דל - עמוד 4 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיקסילים שרופים ומדיניות ההחלפה של דל


אמיר_ה

Recommended Posts

אלוהים ישמור כמה רעש על פיקסל אחד שרוף. אתה יודע שאתה מפסיד יותר תמונה מכל האבק שמצטבר על המסך, משאתה מפסיד בגלל הפיקסל הזה - נכון?

אולי גם תקנה סיכות שיחזיקו לך את העפעפיים פתוחים, שלא חס וחלילה תפספס פריים מכל ה100 פריימים בשניה שקנית במיטב כספך.

דפקו אותכם בפיקסל אחד מסכן בפינת המסך, ששמים לב אליו ב-5 שניות שהמסך שחור בהדלקת המחשב. זה יותר קטנוני מלהתלונן על כך שמדביק הקופסאות בדל לא שומר כשרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בדרך כלל מה שקורה אם מוצרים איכותיים שחברות נותנות עליהם אחריות לכול החיים,בגלל שבטוחות באמינות של המוצר שהוא לא יהרס.

וזה המצב אם החלקים איכותיים,ככה שחברה שנותנת אחריות מ 0 פיקסלים שרופים,אז היא לא נותנת אותה סתם ולא תיקח סיכונים מיותרים שאחרי זה יעלו לה ביוקר.

אם חברה נותנת אחריות החל מ -0 פיקסלים שרופים כנראה שהמסך הוא אמין ועשוי מחומרים איכותיים שסיכוי נמוך במיוחד שיהרסו.

ככה שזה מדליק מנורות אדומות כשדל אומרת שהיא תתן אחריות רק החל מ6 פיקסלים שרופים ועוד על המסכים האיכותיים שלה שמהללים אותם בכול מקום.

כנראה שיש דברים שהחברה מסתירה מתחת לפני השטח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האחריות של תמיד הייתה משש פיקסלים שרופים וזה לא מנע מהמסכים שלה לקטוף פרסים בעבר ובהווה.

אין להם מה להסתיר העינין הוא שבארה"ב אתה יכול להחזיר את המסך אחרי 21 יום בלי סיבה או סתם לבקש להחליף

בארץ תרבות השירות גרועה והשוק לא מפותח ולכן אנחנו הצרכנים סובלים מחנויות שמגלגלות את האחריות/עלות כלפינו הלקוחות,

אני יכול להבין את החנויות אבל זה לא עושה את זה צודק, איפה הבחור מדל שהיתחייב בזמנו להחליף על פיקסל שרוף עכשיו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שעליתי על משהו:

למישהו כאן אמרו בפירוש שאפשר להחליף את המסך רק אם יש X פיקסלים שרופים או שהראו לו תקנון כלשהו? לא נראה לי.

מה שחשבתי עליו זה פשוט לא לשאול על מדיניות הפיקסלים השרופים. אם יש פיקסל שרוף אתה יכול לטעון שהמוצר לא תקין ולהחזיר אותו - החנות לא יכולה לומר לך כלום כי הם לא אמרו לך שצריך X פיקסלים שרופים כדי לבצע החלפה וגם לא הראו לך את התקנון של היצרן בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה החוק בגין החזרת טובין:

http://www.moit.gov.il/NR/rdonlyres/47F3B0AA-8930-4423-8246-6D63038B243C/0/gilui.pdf

במקרה הזה חלה מדיניות החנות. לא יוחלף מסך עם פחות מ6 פיקסלים שרופים, אין מה לעשות עם זה.

אף אחד לא רוצה לקבל מסך פגום בין אם זה 6 פיקסלים שרופים ובין אם זה אחד. כל המצטדקים שבשבילם הטופיק הוא סתם רעש אחד גדול ורואים אותו כהתבכיינות של הלקוח שפשוט לא יגיב! :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני צריך לקבל מחנות ידועה מחשב כולל מסך 19 של ViewSonic שהזמנתי בשביל מישהו

אם יהיה אפילו רבע פיקסל לא בסדר אני הולך להעיף להם את זה בחזרה ולבדוק את מדיניות ה-0 פיקסלים שרופים שלהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתם אותי,

אמרתם שבל מקרה בלי קשר לפגם מותר להחזיר כל מוצר לחנות כל שבועיים

אם הפסד של 100 שקלים במקרה הזה.

כך שאם קורה וקיבלתם פיקסל שרוף, תחזירו את המסך ותזמינו אותו שוב כמה ימים אחרי

בתקווה שלא תידפקו עוד פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פשוט אגיד את דעתי... האמת ? אני מעוניין לרכוש לחברה שלי את המסך DELL2007

אבל ממש מחריד עד מאוד עניין אחריות הפיקסלים השרופים... בתור גראפיקאי שעובד עם צבעים.. פיקסל שרוף אחד וחרב עולמי,

ואני יודע שגם מאוד יפריע לה לקבל מסך כזה... ובכלל מי שמשלם בעבור מסך 2400 שקל מקווה לקבל תמורה מקסימלית בעבור רכישתו..

זה שזה 20 אינץ' רחב לא פותר את החברה ונותן להם אפשרות להגדיל את מספר הפיקסלים השרופים... תכלס החומר זה אותו חומר בכל המסכים.. פאנל שונהו ובנייה שונה..

החברה היחידה שעוקבת אחרי בניית ה LCD מתחילתו היא EIZO... מסך שכולו מנוהל ע"י החברה ולא רק מורכב על ידם...

נותן מענה איכותי לגראפיקאים ואנשים שרוצים מסך איכותי לכל.

בתור הבעלים הגאים של מסך כזה (flexscan 1910).... האחריות היא ל0 פיקסלים... וכאמור אתה גם לא תקבל אחד כזה.. והסכום שאתה משלם בעבור מסך כזה לא רחוק בהרבה למה שתשלם לדל... וכמה שתשבחו את מסך הדל האיכות שלו רחוקה רבות אפילו מלהשוות אותו ל EIZO...

תחשבו בכלל באופן כללי, שיש לך את זה..זה גלוי לעיינים ופסיכולוגית אתה מסתכל עליו כל הזמן ומתבס כל הזמן (שוב לא כל האנשים ככה)..

ככה שפיקסל שרוף זה אינדוידואלי כלפי כל אדם...

אם לומר את האמת ? לדעתי זו חוסר אחריות של היצרן... ניחה היה נקודה לבנה על הסלימ באזל של המסך... שמבודר במסך שאמור לתת מענה ויזואלי אסור! שיהיה פיקסל שרוף אחד... כל פגם בגדר ה 5% שיהיה ברגלית.. בצבע הפלסטיק או לא יודע מה... רק לא בצג עצמו.

מי שרוצה 20 אינץ' רחב לסרטים ושיתן מענה סטנדרטי לחדות וצבעים, שיקח את הדל ושיקח את הסיכון 6 הפיקסלים השרופים....שאגב משום מה בארץ יש המון מקרים של פיקסלים שרופים של פחו מ6. וזה מעצבן !.

מי שמחפש צבעים, חדות ואיכות מקסימלית... שלא יורדת בהרבה על חשבון MS אגב...וסרטים לא הכי חשובים לו(אין גוסטינג באיזו)

יכול לקחת מסך 19 אינץ' איכותי ולשכוח מהדל לדעתי.... הפתרונות של איזו טיפה יותר יקרים אבל התמורה היא מקסמלית בעבור הכסף....

פשוט לאנשים פה בפורום יש נטייה מטופשת להמליץ רק על הדל הזה.. שאגב הוא לא מסך המאה כמו שהפכו אותו....

ולא לכולם מתאים 20 אינץ' אז לתוהים או המבולבלים עדיף לקנות מסך שרואים ולא חתול בשק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט לאנשים פה בפורום יש נטייה מטופשת להמליץ רק על הדל הזה..

פשוט ל"אנשים פה בפורום" יש נטייה מטופשת להשמיץ ולפלוט שטויות חסרות בסיס לכל כיוון ..

אם טרחת לקרוא בוודאי ראית שנשפכו פה אלפי מילים ומאות טיעונים בעד ונגד המסכים של ומסכי 20' בכלל. אני אישית "שפכתי עליהם גפרית" כמה וכמה פעמים למרות שלבסוף הם "ניצחו" בשקלול הסופי.

נכון להיום ה-2007FP/WFP הם המסכים המשתלמים ביותר מבחינת מחיר/ביצועים/תמורה ובהתחשב בכמות האפסית של מקרי פיקסלים שרופים במסכים אלו הם עדיין כאלה. המבחן הוא מבחן התוצאה - ב-2300 ש"ח אתה מקבל מסך 20' מעולה והסיכוי לקבל בו פיקסל שרוף הוא קטן מאוד. אם אתה מוכן לשלם פי 2 ויותר כדי להוריד את הסיכוי הזה לאפס מוחלט - זה שיקולך הבלעדי.

EIZO הם מסכים מעולים לכל הדעות ואכן מבטיחים 0 פיקסלים שרופים, אבל המחיר! אתה יודע כמה עולה מסך EIZO 20 אינטש שמתאים גם למשחקים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתם אותי,

אמרתם שבל מקרה בלי קשר לפגם מותר להחזיר כל מוצר לחנות כל שבועיים

אם הפסד של 100 שקלים במקרה הזה.

כך שאם קורה וקיבלתם פיקסל שרוף, תחזירו את המסך ותזמינו אותו שוב כמה ימים אחרי

בתקווה שלא תידפקו עוד פעם.

אפשרי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...