ההרד דיסק הגיע מת מהחנות - מי אחראי? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההרד דיסק הגיע מת מהחנות - מי אחראי?


c0git0

Recommended Posts

רציתי להתייעץ עם הפורום המכובד. זה יותר נושא צרכני אבל אין פורום כזה והבעיה היא באמת ספציפית להרד דיסקים...

הזמנתי מחנות כלשהי דיסק 80 גיגה (WD800JB למי שמתעניין) וגם חדש. כעבור כשבוע הגיע השליח - עם קופסת המת'רבורד ובתוכה גם הדיסק, בעטיפה האנטיסטטית שלו, וללא שום חומר לשיכוך זעזועים. לצערי גיליתי את זה רק אחרי שהשליח הסתלק לו...

בחיל ורעדה חיברתי את הדיסק - וכמובן שהוא מיד השמיע את תקתוק המוות.

מי יכול לנחש מה אמרו לי בחנות? כמובן - תבוא להחליף. אבל אני גר בירושלים ואתם ב-*****! (נשמור על האנונימיות שלהם בינתיים, נספר רק שזה יותר משעה נסיעה מהבית שלי). אני שימתי על משלוח בדיוק בשביל זה. איש המכירות הנחמד הסביר לי שעלות משלוח הלוך חזור נוספת תאכל להם את כל הרווח ושאין לו אין לעזור לי ושכל התנאים כתובים באתר ושהם *לא ממליצים לשלוח הרדדיסקים אלא לבוא ולקחת*. אני אמרתי לו שאני ממליץ לו ללמוד משהו על צרכנות לפני שהוא פותח חנות - ושאולי כדאי לשלוח הרדדיסקים באריזת הספוג המקורית שלהם. התשובה שלו היתה שאני יכול לדבר עם המנהל שלו (מחר) אם אני רוצה אבל לא נראה לו שזה יעזור, ושכל התנאים כתובים באתר (שוב).

האם אני צודק בזה שהם צריכים לשלוח לי הרד דיסק תקין ולקחת את המקולקל? מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יותר מצודק!

אבל יש בעיה! אתה צריך להוכיח להם שההרד דיסק באמת בא במצב הזה ולצערי זה בלתי אפשרי. המנהל יכול לטעון שאתה גרמת לזה ועוד מיליון סיבות.

תקווה שהחנות היא מקצועית ותטפל בעניין שלך כמו גדולים.

לא יטפלו אני מציע לך להפציץ את הפורומים על החנות!

בהצלחה אחי ותעמוד על שלך!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה שום בעיה, אתה שולח להם את ההרד דיסק הישן, הם שולחים אותו ליבואן, הוא רואה שהוא מקולקל, בודק את האחריות שלך, מחליף, שולח בחזרה לחנות ומשם אתה מקבל הרד דיסק חדש..

עד כמה שאני יודע אין בעיות עם היבואנים של W.D וגם של סיגאט בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא לא האחריות (אני יודע שהיא תכובד) הבעיה היא שכל המשלוחי ם האלה עולים כסף - והם רוצים שאני אשלם. חוץ מזה מי מבטיח לי שההרדדיסק לא יגיע מעוך שוב? שכחתי לציין שאיש המכירות אמר שאין שום בעיה עם לארוז הרד דיסק בתוך קופסת קרטון בלי ספוגים... כך שאין סיבה שהם לא יעשו את זה שוב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסביר למנהל טוב טוב שאתה יודע מה שאתה עושה ולא יכול להיות שאתה גרמת לזה וההרד דיסק הגיע ככה ניראה לי שהוא ישלח לך הרד דיסק חדש דרך שליח. אבל קשה לי להאמין שהוא ישלח לך הרד דיסק חדש בלי לקבל את המקולקל קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ושאולי כדאי לשלוח הרדדיסקים באריזת הספוג המקורית שלהם

הם באים בחבילות של 20 דיסקים ולא באריזות נפרדות ככה שאין להם אריזה מקורית.

מה שכן לא מזיק לעטוף אותם בספוג או פלסטיק עם בועות לפני ששולחים אותם. אני יודע שהיבואן שאני קונה ממנו בתור דילר עוטף כל דבר שהוא שולח ולא מגיע עם קופסא מקורית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משהו במה שאתה אומר וכמו שאני מכיר את זה כשאני מזמין אפילו דיסק מאחד היבואנים ... כחלק ממשלוח אני מקבל אותו ארוז יפה עם ספוגים ועניינים על מנת שלא יקרה לו כלום במשלוח ... זה לא צורה איך שזה נשלח לך ... וכשהבהמות האלה שולחים לך דיסק במשלוח הם צריכים להגיד לחברת שליחויות שפה שולחים משהו עדין וכ"ו וכ"ו ... עדיין לצערי יש לנו מה ללמוד עד שנגיע לחו"ל ... :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי חוק מותר לך פשוט לא לשלם להם..

אני לא זוכר את ההגדרה המדויקת אבל מכיון והקנייה שלך מאתר מוגדרת בתור עיסקת רוכלות וגם המוצר לא הגיע תקין יש לך עד 14 יום לבטל את העיסקה - כאשר כל העלויות באות על החנות ממנה קנית.

ואתה יכול להגיד לו שהרווחים שלו לא ממש מעניינים אותך ושאתה רותה את המוצר עברו שילמת , במצב תקין ועובד.

אחרת פשוט תבטל את החיוב והעיסקה כולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי החוק הוא מוכרח לשלם!!! הוא יכול להחזיר את המוצר עד 14 יום באריזתו המקורית ולקבל את כספו חזרה בניכוי דמי המשלוח!!! (והוא צריך להחזיר את המוצר!!!)

לדעתי אין הרבה מה לעשות בנידון! זה הסיכון שאתה קונה מחנות שמרוחקת ממך - אי האפשרות לקבל שירות נוח!

תנסה לדבר עם החנות ולראות אולי מתי שהוא השליח שלהם כן יהיה בסביבה והוא כן יכול לעבור אצלך, כל מה שהחנות תעשה למענך במקרה זה יהיה רק לטוב אבל אתה לא יכול לצפות מהם ליותר מזה!

לדעתי.....קח את רגלייך וותחיל לחשוב איך אתה מגיע לחנות הזאת על מנת לבצע החלפה במקום ולקחת איתך הביתה דיסק חדש וטוב שיגיע בביטחה אל המחשב שלך! ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה יש לך 3 אופציות .

1 ) הכי טובה לדעתי -תסע לשם תחזיר את המוצר באריזתו המקורית תבטל את העסקה ותפסיד 30-50 שח ותלמד להבא לא לשלוח דיסקים קשיחים !

2 ) תסע לשם ותתן להם את הדיסק התקול ותדרוש חדש ! במקומו (ולא שימוש באחריות כי אז תקבל אחד משומש שעובד)

3 ) תשלח להם את הדיסק והם יחליפו לך ותשלם על המשלוחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל יודע מה קורה לי ...

אני במוד לתביעה משפטית כניראה.

::)

בקיצור אני הייתי רץ לי לבית במשפט ותובע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.

גם תקבל HD חדש וגם פיצוי כספי ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...