שאלה משפטית על דוח שקבלתי (לא בצדק לדעתי) מה לדעתכם אני צריך לעשות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה משפטית על דוח שקבלתי (לא בצדק לדעתי) מה לדעתכם אני צריך לעשות


TrYdEnT

Recommended Posts

טוב אז אחרי המשחק של מכבי מול נתניה בבלומפילד הערב הלכתי לכיוון הרכב שלי באחת הצמתים התחלתי לעבור (באור ירוק!) את הכביש אבל שניה אחרי שירדתי לכביש האור להולכי רגל הפך לאדום.

המשכתי ללכת כי הרי אני לא יעצור באמצע ואז שוטר תנועה שהיה במקום צורח לי לעצור במקום וכמובן שלא עצרתי כי אני לא מתכוון לעצור באמצע צומת עם מכוניות כשגמרתי לעבור הוא בא ורצה לתת לי דוח על מעבר במעבר חצייה באור אדום.

הוא גם התחיל לצעוק עלי איזה חוצפה יש לי שהמשכתי לעבור וכשעניתי שאני לא יעצור באמצע כביש הוא ענה שהוא שוטר ואני יעשה כל מה שהוא אומר לי לעשות. הוא דיבר בקשר להזמין ניידת כדי שיתנו לי דוח ואז כשהניידת היתה קרובה הוא כיוון את התנועה (זה היה הבחור שאחראי על הרמזורים שם בצומת ליד בלומפילד) כדי לעזור לניידת להגיע מהר תוך כדי שהוא תוקע את כל יתר הצדדים של הצומת. כאשר ביקשתי את הפרטים שלו ושל עוד שוטר שהיה איתו הוא התחיל לאיים עלי שהוא יקח לי תרשיון נהיגה ושאני ינשק אותו שהוא לא מזמין אותי למשפט על אי ציות לשוטר.

כששוב בקשתי ממנו את הפרטים שלו ושל השוטר לידו הוא המשיך לאיים עלי שהוא יקח אותי למעצר וכו' כמו כן הוא ציין שהוא רושם לי שיתנו לי נקודות לרשיון נהיגה ורק כששאלתי אותו איך זה יכול להיות שעל עבירה של רגל מורידים נקודות בנהיגה אחרי שהוא שוב איים עלי שאני יפסיק להתחצף ואני בשלי דרשתי לראות תספר חוקים (למי שלא יודע לכל שוטר יש ספר כזה בניידת) הוא פתח ומצא שכמובן צדקתי ולא קיים כזה דבר.

בקטע בדוח של "דברי הנהג" הוא כתב דברים שבחיים לא אמרתי וכתב שאיימתי עליו שאני יתבע אותו וקראתי לו בשמות מה שבחיים לא עשיתי כל מה שעשיתי היה לבקש את הפרטים שלו ושל השוטר לידו. אבל אז כשהוא אמר לי לחתום על הדוח שמה שכתוב שם זה אכן מה שקרה וסירבתי הוא איים שאו שאני חותם או שאני ילקח למעצר ושהוא יעשה הכל כדי שיעצרו אותי למקסימום הזמן שהם יכולים בלי להביא אותי להליכים. מכיוון שלא רציתי להסתבך עוד יותר עם בן זונה כזה חתמתי (תחת איומים) וממש לפני שהלכתי הוא שום איים שיש לו תפרטים שלי ושכדאי מאוד שאני ילמד לקח ממה שקרה.

עכשיו הדוח הוא כולה על 100 שקל והשאלה שלי מה אתם חושבים שכדאי לי לעשות? לשלם ולגמור עניין או לדרוש משפט ששם הבעיה יכולה להיות שחתמתי הרי על הדוח עם מה שכתוב שם שכביכול איימתי עליו וכו' וגם היה עוד שוטר הרי לידו שאני בספק אם יגיד תאמת שהיא לטובתי אלא ישקר יחד עם השוטר החבר שלו.

אם למישהו יש הצעות מה ניתן לעשות בקטע הזה ואם יש לי בכלל סיכוי למצות עם השוטר המניאק הזה את הדין כמו שצריך אני ישמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

זהו שאני לא יודע אם מחש באמת יעשהו משהו וגם יש לי בעיה שהיה הרי שוטר שני באירוע ששתק כל הזמן ולא הוציא מילה למרות שביקשתי ממנו גם פרטים וכו' הוא בסוף הביא לי מחוסר רצון רק את השם.

אבל אני לא מאמין לרגע שהשוטר השני שהיה עד לארוע ידבר על החבר שלו.

מישהו יודע אם יש דרך לברר על שוטר מסוים אם היו עליו תלונות בעבר במקרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אני רוצה משפט אבל מצד שני זה רק 100 שקל ורק עורך דין יעלה לי יותר הרי. וגם בעיה שאני לא מאמין שאני יצא נקי במשפט כי כולנו יודעים איך עובדת מערכת המשפט בארץ ואין סיבה שיאמינו לי ולא לשוטר למרות שיש לי עבר נקי לגמרי אפילו דוח חניה אין לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשלם את ה-100 שקל על זה שהיית טמבל ורבת עם השוטר

אם היית אומר לו שלא תעשה את זה יותר היה מוותר לך, בסך הכל מי נותן דוח על 100 שקל.

אין לך מה ללכת למשפט מאחר ואתה מודה שעברת באדום ועל זה הקנס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני במקומך הייתי קודם כל שם לב לזה, אחר כך כמובן דורש לבטל את הדו"ח ואיזה פיצוי על עוגמת הנפש, הוא רצה ללמד אותך נימוסים? אתה תלמד את הבחור איך להיות שוטר :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יגיד לך משהו .....אני יתן לך עוד נקודות מחשב ...

תראה כל מה שאתה עושה שקשור ל תעבורה הנל מקרה זה כתוב במחשב המשטרה ....ולכן כל עברה שתעשה אנשים יראו את הסטוריה שלך ושם זה היה רשום ולכן פחות הסיכויים שמשהו ויתור לך על העברות העתידיות שלך ...

זכותך לבקש משפט ואני מניח שאתה יכול לנצח ....אבל מדובר במשפט ממושך שסביר להניח לא יסתיים בפרק זמן הקצר.

שנית עם היה לך עדים לארועה כדי לנצל את זה

זה סיכון מאוד לא סביר ללכת ראש בראש נגד שוטר ...גם לי זה קרה לי ויתרו ....רצוי עד מאוד שתיק תעבורה שלך היה נקי !

עכשיו כתוב בתיק שלך שאתה לא מילאתה הוראת שוטר ויתחצפתה לשוטר ....

אגב החתימה לא חוקית אם חתמתה תחת לחץ ...(דיני חוזים)

אם אתה רוצה אני יכול לבדוק בתיקי משפט עם היו מקרים דומים לאלו ומה קרה בסוף ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PainKiller

אני לא מודה שעברתי באדום! האור התחלף לאדום תוך כדי חצייתי את הצומת והרי האור הירוק במעברי חצייה לא מהבהב ככה שלא היה לי דרך לדעת שזה יקרה ואתה לא מצפה ממני לעשות אחורה פנה אם האור מתחלף לאדום כי הרי זה בדיוק אותו הדבר כמו להמשיך את החציה. אני לא רבתי עם השוטר! רק עמדתי על הזכויות שלי! זכותי לקבל את הפרטים שלו! זכותי לדעת למה הוא רוצה לתת לי נקודות לרשיון נהיגה כאשר עברתי מעבר חצייה ברגל ולא היה שום קשר לרכב במקרה הזה! לא היה לי בכלל מה להגיד לו שאני לא יעשה את זה יותר ברגע שגמרתי לחצות את הכביש הוא תפס אותי ביד בחוזקה ואמר שאני עוד ישלם על זה.

לא הייתי עם חברים וכן עברו אנשים ברקע כל הזמן אבל כל פעם שמישהו שאל אותו מה קרה ולמה הוא מתייחס אלי ככה הוא ישר איים עליהם שימשיכו ללכת או שהוא יעשה גם להם צרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שאני הכי מבין בנושא בעולם אבל כנססס בו! חצוף השוטר הזה! אני מבין מאוד למה אין לך כוח להכנס לזה בעיקר על 100 ש"ח אבל לטובת כולנו אתה חייב לנסות

ושוב תנסה להוציא פיצויים על עוגמת נפש והוצאות משפט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא קטין אני בן 22 וכל אלו שאומרים שאני יכנס בו אני מבין אתכם וגם אני רוצה לעשות זאת אבל אם במקום 100 שקל אני יצטרך פתאום לשלם אלפי שקלים אני לא יעשה זאת אני בן 22 אין לי כסף להכנס לסיפור יקר אם הסיכוי לנצח בו קטן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...