דרייבר חדש לX-FI על ויסטה +תוכנה חדשה שדלפה (עמוד 2) - עמוד 3 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דרייבר חדש לX-FI על ויסטה +תוכנה חדשה שדלפה (עמוד 2)


yanivsk

Recommended Posts

nironic, סלח לי חביבי אבל קצת שמים ז*ן על הצרכן הקטן.

בתור קונה X-FI מרוצה למחצה אני חייב לציין שהם נהגו בקמצנות לאורך כל הדרך... באנדל עלוב.. בעיות עם הדרייברים.. הכרטיס לא עובד ימים..

רק אנטולי המטומטמם וחסר התקנה כהגדרתך יכל לעזור לי מברוך הדרייברים האיומים.

מאוחר יותר החלו להישמע רחשים ורעשים ("עקצוצים") לא מובנים.. חיפוש קצרצר ברשת מעלה את העובדה המצערת שקריאייטיב מתקמצנת עלינו, הלקחות, ושמה קבלים גרועים ולא איכותיים שגרמו לי לסאונד דפקטיבי. שוב, פניתי אל הנער והמקלדת, אנטולי, והוא רק אתמול דיבר איתי על אפשרות להחלפת הקבלים אצלו, לקבלי אודיו איכותיים.

כמות היציאות/כניסות על הכרטיס עצמו *עלובה* ביחס למחיר המופקע שלו. רוצה יציאה אופטית? סבבה, קנה ערכת הרחבה. רוצה עוד ערוצים? אחלה, קנה ערכת הרחבה. מסחטת כסף במיטבה.

והשורה התחתונה- אחרי הכל, לא נפלתי ברוב המשחקים מאיכות הסאונד המדהימה של הכרטיס. במשחקים התומכים כגון bf למיניהם בהחלט מרגישים את השיפור, אבל גם כאן לא נראה שהיה מאמץ להשיג קשת רחבה מספיק של משחקים תומכים.

כמו שאני רואה את הx-fi, שהוא מוצר ה- היחיד שבבעלותי, לא מגיע לו תג המחיר שהוא קיבל. מחצית המחיר יהיה הוגן במקצת.

אם ההשקעה ב-x-fi מסמלת מה חושבת עלינו, הצרכנים.. חביבי, היא לא משתינה עלינו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אז כל מה שאומרים על קריאייטיב שהם מזלזלים ושהם עושים דווקא וכל זה, זה לא נכון?

להגיד שהם מזלזלים, לדעתי זה ממש לא נכון. יחד עם זאת, סביר מאוד להניח שלצרכנים בכל העולם יהיו תלונות ובעיות כאלו ואחרות עם כרטיס מסוים או דרייבר כזה או אחר. אחרי הכל, קשה ליצור משהו שכווולם יהיו מרוצים ממנו, מה עוד שאנשים שונים משתמשים במחשבים שונים במקומות שונים עם תנאים משתנים. אז ברור שיהיו בעיות ולכן החברות הללו מפעילות מערך שירות לקוחות מאסיבי עם אנשי מקצוע מובילים על מנת להקשיב, לסייע ואם צריך גם להתייעל.

אבל אי אפשר לתקוף בצורה כל כך מופגנת חברות עולמיות בסדר גודל כזה שמובילות את העולם בפיתוחים, כל אחת בתחומה היא.

זה מזכיר לי כשמדונה הוציאה את האלבום האחרון שלה, אז כמה מבקרי מוסיקהבארץ נתנו ביקורת קטלנית על האלבום... אז נכוןשזכותם לחשוב מה שהם רוצים ולכתוב מה שהם רוצים, אבל מיהם בכלל ובאיזה עמדה הם בכלל לבקר זמרת שהיא מובילת תרבות עולמית שמכרה את האלבום בעשרות מליוני עותקים וסיבוב ההופעות העולמי שלה היה המכניס ביותר בעולם עם הכנסות שך 250 מליון דולר !!!

אז נו באמת - מבקר קטן של YNET עם משכורת של 5000 ש"ח יבוא ויצייץ כנגד ענקית מוסיקה עולמית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

עשה לי טובה, ביום הבחירות הבא אל תלך להצביע. אזרח אחד קטן יכול להגיד ולהשפיע על כנסת שלמה, שיש בה מיטב אנשי המקצוע והם עושים את המקסימום, תמיד? O_o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nironic, סלח לי חביבי אבל creative קצת שמים ז*ן על הצרכן הקטן.

בתור קונה X-FI מרוצה למחצה אני חייב לציין שהם נהגו בקמצנות לאורך כל הדרך... באנדל עלוב.. בעיות עם הדרייברים.. הכרטיס לא עובד ימים..

רק אנטולי המטומטמם וחסר התקנה כהגדרתך יכל לעזור לי מברוך הדרייברים האיומים.

מאוחר יותר החלו להישמע רחשים ורעשים ("עקצוצים") לא מובנים.. חיפוש קצרצר ברשת מעלה את העובדה המצערת שקריאייטיב מתקמצנת עלינו, הלקחות, ושמה קבלים גרועים ולא איכותיים שגרמו לי לסאונד דפקטיבי. שוב, פניתי אל הנער והמקלדת, אנטולי, והוא רק אתמול דיבר איתי על אפשרות להחלפת הקבלים אצלו, לקבלי אודיו איכותיים.

כמות היציאות/כניסות על הכרטיס עצמו *עלובה* ביחס למחיר המופקע שלו. רוצה יציאה אופטית? סבבה, קנה ערכת הרחבה. רוצה עוד ערוצים? אחלה, קנה ערכת הרחבה. מסחטת כסף במיטבה.

והשורה התחתונה- אחרי הכל, לא נפלתי ברוב המשחקים מאיכות הסאונד המדהימה של הכרטיס. במשחקים התומכים כגון bf למיניהם בהחלט מרגישים את השיפור, אבל גם כאן לא נראה שהיה מאמץ להשיג קשת רחבה מספיק של משחקים תומכים.

כמו שאני רואה את הx-fi, שהוא מוצר ה-creative היחיד שבבעלותי, לא מגיע לו תג המחיר שהוא קיבל. מחצית המחיר יהיה הוגן במקצת.

אם ההשקעה ב-x-fi מסמלת מה creative חושבת עלינו, הצרכנים.. חביבי, היא לא משתינה עלינו.

תאמין לי שאני משתמש במחשבים יותר זמן אולי מכל מי שנמצא כאן בפורום (אני נמצא ברשת באינטרנט משנת 87 עוד כשלא היה אינטרנט בתצורת HTTP אלא קשר בין אוניברסיטאות בלבד) ולי למשל לא הייתה שום בעיה עם הכרטיסים שלהם בכל השנים שהשתמשתי בהם.

אז לא אמרתי שאין בעיות ואולי אנטולי פתר לך אותן אבל כמו שאמרתי, זה טבעי שבחברה שמספקת מליוני כרטיסים בכל העולם, למישהו איפה שהוא תהיה בעיה. אז מה אם אנטולי עזר לך, זה אומר שהוא יכול לתקוף ככה את החברה המובילה בעולם בתחום? (אולי הוא יכול אבל שלא יצפה להערכה גדולה ושלא יחשוב שלא יהיו תגובות נגד).

לעניין הכבלים שאתה מקטר עליהם, אז תגיד תודה שבכלל נתנו לך יחד עם הכרטיס. אם תבדוק את שוק החומרה בחו"ל אז תיווכח שלא נותנים בכלל כבלים עם המוצר , למשל במדפסות בחו"ל לא מגיע שום כבל איתן וצריך לקנות בנפרד. ואם נותנים משהו אז ברור שזה יהיה הכי פשוט, מה אתה מצפה לכבל אופטי ששווה 300 ש"ח?

חוץ מזה שיש נטיה ליבואנים גרידיים בארץ להוציא חלק מהמתנות השוות שנותנים בחו"ל.

לעניין תוספת הערכות שאתה טוען שלא מגיעות עם הכרטיס - מעניין שלא שמעתי אותך מתלונן על השערוריה של ה - IPOD שלחברת . נגני המוסיקה שלהם מגיעים בלי כלום. רוצה כיסוי - תקנה במחיר מופקע, רוצה נגן רדיו - תקנה במחיר מופקע, רוצה שנאי או בטריה - תקנה במחיר מופקע. לידיעתך כל החברות הגדולות עושות את זהבגלל התחרות הגדולה ולכן הן מוציאות חבילות בסיס עם הרחבות, זה מנוע הצמיחה שלהן (גם ארכוס עושים את זה עכשיו).

לעניין המחירים - זה לא סוד שהמחירים בארץ מופקעים וזאת בגלל המס הגבוה , הרווחיות הגרידית של היבואנים ועוד עלויות שונות שנובעות מכך שרובהחברות בעולם לא רואות אותנו כיותרמאשר עיר גדולה בארה"ב (דוגמת APPLE). לעניין קריאטיב אז היבואן הרשמי הוא איסטרוניקס (זה יד ראשונה) שמפיץ לרשתות וחנויות עם עמלה שמנה (יד שניה) שמוכרות לצרכן עם עמלה שמנה (יד שלישית) ולפעמים יש עוד ידיים בדרך, אז אין מה לעשות או שתקנה במחיר מופקע בארץ או שתסע לחו"ל.

ובשורה התחתונה - אם לא נפלת מהאיכות במשחקים אז תקנה כרטיס אחר או שתקים עםאנטולי חברה מתחרה ותביא לנו את בשורת כרטיסי הקול החדשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי שאני משתמש במחשבים יותר זמן אולי מכל מי שנמצא כאן בפורום (אני נמצא ברשת באינטרנט משנת 87 עוד כשלא היה בתצורת HTTP אלא קשר בין אוניברסיטאות בלבד) ולי למשל לא הייתה שום בעיה עם הכרטיסים שלהם בכל השנים שהשתמשתי בהם. [glow=red,2,300]אני מדבר מהנסיון שלי איתם, ואתה משלך.[/glow]

אז לא אמרתי שאין בעיות ואולי אנטולי פתר לך אותן אבל כמו שאמרתי, זה טבעי שבחברה שמספקת מליוני כרטיסים בכל העולם, למישהו איפה שהוא תהיה בעיה. [glow=red,2,300]הקטע הוא שלא מדובר כאן במישהו או מקום ספציפי אלא בחוסר אהדה גורף כלפי הבעיות שציינתי מקודם. אני לא היחיד שקיבל באנדל עלוב וקבלים נחותים, אני מקווה ::)[/glow]אז מה אם אנטולי עזר לך, זה אומר שהוא יכול לתקוף ככה את החברה המובילה בעולם בתחום? (אולי הוא יכול אבל שלא יצפה להערכה גדולה ושלא יחשוב שלא יהיו תגובות נגד). [glow=red,2,300]הוא יכול, ולמעשה כל אחד אחר יכול מהסיבה הפשוטה שהוא צרכן כמו כולנו, ולהעביר ביקורת על חברה שעושה כהנה או כהנה שלא לשביעות רצוני הוא זכותי המלאה. אני לא צריך להיות דוקטור או להשתמש באינטרנט משנת 87' כדי שתהיה לי הזכות להעלות טענות.[/glow]

לעניין הכבלים שאתה מקטר עליהם, אז תגיד תודה שבכלל נתנו לך יחד עם הכרטיס. אם תבדוק את שוק החומרה בחו"ל אז תיווכח שלא נותנים בכלל כבלים עם המוצר , למשל במדפסות בחו"ל לא מגיע שום כבל איתן וצריך לקנות בנפרד. ואם נותנים משהו אז ברור שזה יהיה הכי פשוט, מה אתה מצפה לכבל אופטי ששווה 300 ש"ח?

חוץ מזה שיש נטיה ליבואנים גרידיים בארץ להוציא חלק מהמתנות השוות שנותנים בחו"ל. [glow=red,2,300]אני לא צריך לומר תודה. לדעתי פעם אחרונה שבדקתי חיינו בשוק חופשי וקפיטליסטי, ולחברות יש אינטרס שנקנה מהן, לא ההפך. אני לא צריך לזבוח לקרייטיב על הזכות שנפלה לחיקי להוציא מכספי שלי ולקנות X-FI, אלא היא זו שמעוניינת שנקנה ממנה ושתקבל פידבק חיובי להגדלת הרווחים שלה.[/glow]

לעניין תוספת הערכות שאתה טוען שלא מגיעות עם הכרטיס - מעניין שלא שמעתי אותך מתלונן על השערוריה של ה - IPOD שלחברת . נגני המוסיקה שלהם מגיעים בלי כלום. רוצה כיסוי - תקנה במחיר מופקע, רוצה נגן רדיו - תקנה במחיר מופקע, רוצה שנאי או בטריה - תקנה במחיר מופקע. לידיעתך כל החברות הגדולות עושות את זהבגלל התחרות הגדולה ולכן הן מוציאות חבילות בסיס עם הרחבות, זה מנוע הצמיחה שלהן (גם ארכוס עושים את זה עכשיו).

[glow=red,2,300]באמת אין לי אייפוד, תודה ששאלת (: וזה שכולם עושים כך זו לא הצדקה שגם קרייטיב יעשו כך. אם היה אכפת להם מהצרכן הם היו מתחשבים בו מהבחינה הזו ועושים שונה מהכלל. שוב- אם עושה לא אומר שקרייטיב צריכה לעשות. וזה לא אומר שאין לי טענות לגבי השיטה הזו גם כלפי מיקרוסופט, EA או לצורך העניין...[/glow]

לעניין המחירים - זה לא סוד שהמחירים בארץ מופקעים וזאת בגלל המס הגבוה , הרווחיות הגרידית של היבואנים ועוד עלויות שונות שנובעות מכך שרובהחברות בעולם לא רואות אותנו כיותרמאשר עיר גדולה בארה"ב (דוגמת APPLE). לעניין קריאטיב אז היבואן הרשמי הוא איסטרוניקס (זה יד ראשונה) שמפיץ לרשתות וחנויות עם עמלה שמנה (יד שניה) שמוכרות לצרכן עם עמלה שמנה (יד שלישית) ולפעמים יש עוד ידיים בדרך, אז אין מה לעשות או שתקנה במחיר מופקע בארץ או שתסע לחו"ל. [glow=red,2,300]יש חנויות שמביאות בייבוא אישי, ואני קניתי דרך משלוח של יבוא אישי. אין אחריות יבואן, אבל המחיר היה הנמוך ביותר בשעתו- וגם זה היה מעל 900 ש"ח.[/glow]

ובשורה התחתונה - אם לא נפלת מהאיכות במשחקים אז תקנה כרטיס אחר או שתקים עםאנטולי חברה מתחרה ותביא לנו את בשורת כרטיסי הקול החדשה. [glow=red,2,300]אין פה שחור ולבן. המצב הוא לא "קנה קריאייטיב או תקים סטארטאפ". אני יכול לא להצטער על זה שקניתי ממנה, זה לא אומר שאני טס להקים חברה מתחרה.[/glow]

(:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

FeedMeH - תאמין לי שיש לי תשובה לכל תגובה שלך אבל נראה לי שאנחנו מבינים שאנחנו חושבים שונה ושדעותינו שונות וכנראה שלא ישתנו. רק אתיחס למשפט אחד בתגובתך שתפס את עיני - "יש חנויות שמביאות בייבוא אישי, ואני קניתי דרך משלוח של יבוא אישי. אין אחריות יבואן, אבל המחיר היה הנמוך ביותר בשעתו- וגם זה היה מעל 900 ש"ח."

עכשיו אני מבין מאיפה באו לך כל הבעיות. כל מי שקונה "בזול" יוצא לו בסוף יקר. אני לא יודע אם אתה מכיר את שיטות המסחר ולכן לא אצא בקביעות כאלו ואחרות אבל רק לידיעתך, אם לא ידעת, אז יש בעולם הרבה סוחרים שמוציאים מקריאטיב כרטיסים סוג ד' ומוכרים אותם לדילרים במחירים יחסית זולים יותר. למוצרים האלהאין שום פיקוח יצרן ואין להם תו תקן מחמיר שכן רובם נמצאים בשוק בלי פיקוח זמן רב. יבוא פראללי, במיוחד בישראל, מנסה להציג מוצרים גרועים ותקולים כמוצרים הטובים ביותר בעוד המציאות שונה לחלוטין.

אח"כ באים בטענות ולא מבינים מדוע יש בעיה כזאת ומדוע יש בעיה כזאת. אחריות עולה בימינו כסףוכל מי שמנסה למצוא דרכי קיצור אז שישא באחריות לפעולותיו ולא יפיל את צרותיו ככה סתם.

יחד עם זאת, בתור צרכן אתה בהחלט זכאי להשמיע את קולך ברבים ולי עומדת הזכות לתת תגובת נגד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nironic, היה דיון פורה ומעניין איתך, אבל התהום בזוויות המבט שלנו בלתי ניתן לגישור כנראה (:

ותאמין לי, קצר היה מראה לך שהכרטיס שקיבלתי הוא 1:1 זהה לכל כרטיס יבואן בבאנדל, בקבלים שהתלוננתי עליהם, שלא נדבר על תמיכה במשחקים או על דברים שהכרטיס מסוגל/לא מסוגל להציג וחיבורי האונבורד השונים שהם מן הסתם לא נקבעים על ידי יבואן.

כדי לקצר סיפור ארוך, אני מאמין שהזעם הקודם שלך על אנטולי היה מופרז ולא במקום, ואני שמח שהגעת למסקנה שזכותנו להביע את דעתי וטענותיי. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CREATIVE לא אשמים שמייקרוסופט מערימה על חברות החומרה קשיים בהתאמה של הדרייברים למערכות ההפעלה שלהם. יש כאן משחקי אגו ומי שממצמץ ראשון ובמקרה הזה חברות החומרה נאלצות להיכנע לתכתיבים של מייקרוסופט ולכן ישנה בעיה של תאימות.

מסכים איתך ב-100% בנושא הזה, כבר יצא לי המון פעמים לשמוע (ולא מחנויות מחשבים חלילה) שיש לחלק מחברות חומרה בעיות בנושאי בגלל שפשוט בואו נגיד לא שילמו למייקרוסופט מספיק כסף, אז לכן הם (מייקרוסופט) לא מוכנים להכיר בדרייברים שלהם כחתומים על ידם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוחר יותר החלו להישמע רחשים ורעשים ("עקצוצים") לא מובנים.. חיפוש קצרצר ברשת מעלה את העובדה המצערת שקריאייטיב מתקמצנת עלינו, הלקחות, ושמה קבלים גרועים ולא איכותיים שגרמו לי לסאונד דפקטיבי. שוב, פניתי אל הנער והמקלדת, אנטולי, והוא רק אתמול דיבר איתי על אפשרות להחלפת הקבלים אצלו, לקבלי אודיו איכותיים.

|

לעניין הכבלים שאתה מקטר עליהם, אז תגיד תודה שבכלל נתנו לך יחד עם הכרטיס. אם תבדוק את שוק החומרה בחו"ל אז תיווכח שלא נותנים בכלל כבלים עם המוצר , למשל במדפסות בחו"ל לא מגיע שום כבל איתן וצריך לקנות בנפרד. ואם נותנים משהו אז ברור שזה יהיה הכי פשוט, מה אתה מצפה לכבל אופטי ששווה 300 ש"ח?

אני מאמין שהוא דיבר על קבלים, ולא כבלים

ראה:

http://forums.creative.com/creativelabs/board/message?board.id=soundblaster&message.id=87066&view=by_date_ascending&page=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LOL

Nironic, זחול בקשה חזרה למרתף של ההורים שלך ותמשיך לגלוש באינטרנט כמו בשנת 87.

אתה בכלל מכיר אותי?! אתה בכלל פגשת אותי?! תאמין לי שאודיו זה אחד הדברים שאני יכול ללמד אותך עליהם, בעיקר כרטיסי קריאטיב שעבדתי עם ציוד שלהם לבית ולאולפן. אז באמת שאני לא מתכוון להגיב למישהו שלא יודע מזה קבל וכבל ולא יודע לדבר כמו בן אדם וסתם ככה פתאום נדחף לדיונים ועושה הצגות בלי להכיר את האנשים פה.

אני בפורום הזה כבר מספיק זמן כדי שאנשים ידעו מי אני ומה אני יודע, אני לא צריך להתעלות על כל נעל בית כמוך בכל ויכוח בשביל לשמור על הפוזה. אז תכתוב מה שאתה רוצה, אני את שלי אמרתי.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AVATAR - אני לא רואה אותך ממטר, אדיוט אתה ומי שיצר אותך.

ANATOLI - לך תשחק משחקים של "כאילו" חכם כי במציאות אתה לא. אתה לא מגיע למליונית מהרמה של המהנדסים של קריאטיב. אז איך אומרים - שפשוף נעים כי אני אשב לי בבית החמים והנעים כשאתה תצייץ "הקשב" בקול רם... לך תסתדר בשלשות עם מדי הקופיקו שלך.

חחח עאלק "עבדתי עם הציוד שלהם..." יופי ילדון אז עבדת.. ביג דיל וואו אני כולי מלא התפעלות.

ואם אני נעל בית אז אתה הנמלה שאני מועך איתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אני מבין אותך לגמרי... אבל אתה צריך להבין 2 דברים:

1. "ילדים" לא חסרים בפורום (מה לעשות), אתה צריך לקחת את זה בחשבון כשאתה גולש ...

2. עם כל הכבוד להפרשי גילאים, יש צעירים לא פראיירים בכלל שיכולים לתרום פה, גם למבוגרים מהם, אז נכון לפעמים "הם" מתבטאים בצורה מתנשאת וכו' - אתה זה שצריך להבין מתי להרפות ולא "לרדת" לרמה, אם אתה מתייחס אליהם כאל ילדים.

אני אישית חושב שלכולכם יש טענות הגיוניות ונאמר מעניינות, אבל לכל הרוחות, מדובר על דריבר חדש ל-X-FI / , איך הגעתם למלחמות כבוד, ונעלי בית :nixweiss::lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אני מבין אותך לגמרי... אבל אתה צריך להבין 2 דברים:

1. "ילדים" לא חסרים בפורום (מה לעשות), אתה צריך לקחת את זה בחשבון כשאתה גולש ...

2. עם כל הכבוד להפרשי גילאים, יש צעירים לא פראיירים בכלל שיכולים לתרום פה, גם למבוגרים מהם, אז נכון לפעמים "הם" מתבטאים בצורה מתנשאת וכו' - אתה זה שצריך להבין מתי להרפות ולא "לרדת" לרמה, אם אתה מתייחס אליהם כאל ילדים.

אני אישית חושב שלכולכם יש טענות הגיוניות ונאמר מעניינות, אבל לכל הרוחות, מדובר על דריבר חדש ל-X-FI / , איך הגעתם למלחמות כבוד, ונעלי בית :nixweiss::lol:

כל מילה זהב ^^

השירשור הזה מיזמן הפך למשהוא אחר לגמרי ממה שרציתי.

אם אין למישהוא משהוא חדש ליתרום לנושא אז בבקשה לא להגיב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2. עם כל הכבוד להפרשי גילאים, יש צעירים לא פראיירים בכלל שיכולים לתרום פה, גם למבוגרים מהם, אז נכון לפעמים "הם" מתבטאים בצורה מתנשאת וכו' - אתה זה שצריך להבין מתי להרפות ולא "לרדת" לרמה, אם אתה מתייחס אליהם כאל ילדים.

ילדים FTW! הגיל הממוצע של הצוות והמומחים יוצא סביב 16-17 לדעתי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...