פיקסל מת במיקום לא נורא ב 2007FP. להחליף? - עמוד 4 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיקסל מת במיקום לא נורא ב 2007FP. להחליף?


xena

Recommended Posts

אני נותן לך מידע על חנות רלוונטית לקנייה נוכחית ואתה מברבר על "מתעסק עם זה"? אם הייתי מתעסק עם זה, זה היה מסתיים מזמן. אני לא צריך להתעסק עם זה. יעקב צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

איזה חנות בדיוק?

קניתה מאיזה חפר רק לקנות בזול ונידפקתה וזה קורה אין מה לעשות

NEXTOP. השיקול לא היה מחיר אלא אספקה מיידית. בכל אופן, מחיר זול אינו אומר חאפר. כדאי לחשוד אך זה לא מספיק. יש לא מעט יבואנים פרללים היום שמספקים מוצרים מהרמה הראשונה. יתרונות השוק החופשי. אין לכך שום קשר לטיב המוצר. לגבי אחריות, כדאי לקחת בחשבון את מחיר המוצר. עד 800-1000 ש"ח לא צריך להשתגע אחרי אחריות יבואן מורשה. אכן מסך כמו זה דורש אחריות, אך כמו שנראה, האחריות של יעקב שווה משהו. כלומר, אחריות פרללית היא לא תמיד דבר נורא כל כך.

מטרת העדכונים כאן הייתה לפרוס את הסיפור המלא שלי עם חברת נקסטופ. מי שלא מעוניין, שלא יקרא. אך ההגינות, במיוחד כלפי יעקב, מחייבת שאעדכן עד תום.

אתמול קיבלתי מיעקב טלפון, מתרעם בתחילה, לאחר שקרא את העדכונים שלי כאן. השיחה הסתיימה בהתנצלות הדדית, ובהזמנה של יעקב להגיע לחנותו כבר היום ולבחור 2007FP תקין. הובטח לי שיעמדו לרשותי לפחות 10 קרטונים של המסך לבדיקת פיקסלים. במהלך השיחה הבנתי ממנו שהוא בדיוק קיבל משלוח אדיר של מסכי . הוא גם אמר משהו על אחריות בינלאומית של , בשונה מהקנייה הראשונה, אך לא ממש הבנתי במה מדובר.

כפי הנראה, הסוף לסיפור שלי יהיה החלפת מסך, אמנם מאוחרת, אך מבדיקה קלה בחנויות אחרות, לא כולם ממהרים להתחייב על אפס פיקסלים, או בדיקת המסך לפני הקנייה. אני לא אומר שאין כאלו, רק שלפחות 4 חנויות סירבו לזה. חנות אחת בכלל טענה שמסכי FP בניגוד ל WFP מכילים פיקסלים שרופים בהכרח. הם דיווחו שמניסיונם הם לא ראו FP אחד ללא פיקסל שרוף. הם אמרו שלגבי ה WFP הם מוכנים התחייב על אפס פיקסלים ואף לבדוק את המסך לפני רכישה, אך אין טעם לגבי ה FP. מה שנראה כמפריך, אך לא לחלוטין, את התיאוריה הזו:

1. היה להם רק מסך אחרון במלאי.

2. יעקב מדווח שביבוא הקודם, מתוך 400 מסכים מעורבים, רק 4 היו עם פיקסלים שרופים, ולא בהכרח FP.

3. אנשים כאן מדווחים על רכישת FP ללא פיקסלים שרופים.

ביום חמישי-שישי הקרוב אגיע ליעקב להחלפת מסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוחחתי עם יעקב הרגע בטלפון בניסיון לקבוע החלפת מסך מחר. הצעתי שאשלח שליח במקומי מחר שיבדוק פיקסלים מתים ויביא איתו לבאר שבע את המסך שיבחר. כשהמסך יגיע אליי, אשלח ליעקב את המסך הישן במשלוח. הוא אמר שיחשוב על זה ויחזור אליי (נדמה לי שהוא לא התלהב מהרעיון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הקנייה הראשונית ביצעת במרץ לא?

עברה מאז חצי שנה של תכתובות סרק על מימוש אחריות!

זה ממש מקומם... רק על הפרינציפ אתה צריץ לתבוע אותו, גם אחרי ש(/אם) המסך יוחלף!

נראה לי שאור (שמארגן קניה קבוצתית דרך יעקב) צריך דחוף לקרוא את הת'רד הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאורך כל הת'ראד אני מנסה להתנסח בעדינות, להפריד בין עובדות לפרשנות. אבל אני מסכים איתך שגם אם נתבונן על התסריט הטוב ביותר שיכול לקרות לי, החלפת מסך מחר בבוקר (מה שלא יקרה), עדיין מבחינה עובדתית יעקב לא הצליח לעמוד באספקת מסך נטול פיקסלים שרופים בזמן סביר. האם צריך להחרים את יעקב? אני לא בטוח. זכור שהתסריט שלי הוא הגרוע מכל. אני באמת חושד שיש כאן בעייה עם דגמי FP, בשילוב יעקב שיכול לעמוד באחריות שהוא מבטיח רק אם יש לו מלאי (ואם אין לו, תצטרכו לחכות כמוני) - שני אלה עלולים לגרום לתסריט כמו שלי. מה בכל זאת אפשר לומר לשבחו? כשיש לו מלאי, הוא מחליף בלי חשבון. בקיצור, נראה שיש תוקף לאחריות של יעקב בנוגע להחלפת מסכים רק אם יש לו מלאי. זה אולי מה שכדאי לזכור.

מה גם שאם בהחלפה הראשונה שיעקב עשה (הוא הרי שלח לי עוד מסך ממש בהתחלה), הייתי מקבל מסך ללא פיקסלים שרופים, הייתי מדבר כאן בשבחו.

כמובן שאם לא יוחלף לי המסך בזמן המאוד קרוב (כי יש לו מלאי), ואם לא אקבל החזר כספי, וודאי שאתבע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שכדי מאוד לכתוב מסקנות ...

1) באמת שאני לא חושב שקנייות מ אתרים רחוקים מהבית שלך ואחריות על מוצר הולכים יחד ..יד ביד כמו שהרבה חושבים .

2) בסופו של דבר אמנם קיבלתה מחיר טוב למסך אבל שילמתה ביוקר (זמן,עצבים,וגם כסף)

3) תועודת אחריות זה מחוייב על פי החוק ...ואני חושב שזה מתצכון לצרות .

4) ליעקוב בהחלט יש ביצים לעבוד(כל פק שלו מופץ בפורם וזה בקלות יכול לגרום ל תקלות ולהוציא אותו רע ...ולכן זה מסוכן בתור איש מחירות)

5) תעודות אחריות זה חובה ...זה חלק מהמוצר !

6) בבקשה תקנו מוצרים קרוב לבית ...באמת שפחות כאבי ראש ויחסוך את האי נעימות הזו ..

אני קניתי את המסך שלי בבג (730B) ב 2000 שקל ...ואם היה לי תקלה הייתי מקפיץ את המוצר ומקבל חדש באותו יום ולא בחצי שנה שלדעתי זה לא מקובל !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חצי שנה זה מוגזם לגמרי

ואתה עוד חושב שיעקוב נותן אחריות :screwy: :screwy: :screwy:

מה זה שאין לו מלאי חצי שנה? :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

אין לו שיחזיר תכסף וזהו

בקיצור קרה לך מה שקורה הרבה בארץ קניתה בזול רק כדי לקנות בזול ונדפקתה

אני אישית משלם יותר לקבל אחריות אמיתית מחנות נורמלית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור קרה לך מה שקורה הרבה בארץ קניתה בזול רק כדי לקנות בזול ונדפקתה

אני אישית משלם יותר לקבל אחריות אמיתית מחנות נורמלית

השיקול לא היה מחיר אלא אספקה מיידית.

אני מבין שעברית אתה לא יודע... פחות 200 ש"ח אינו נקרא לקנות בזול אצלי.

עדיין לא שמעתי מיעקב. באמת לא ברור לי הבחור הזה. התקשר, הבטיח, ושוב נעלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כל נוכל ממוצא :lol: :lol: :lol:

בכל מקרה לקנות בזול\הספקה מידית

בלה בלה בלה הכל שטויות בפועל לא קניתה מחנות נורמלית ואתה יודע את זה

וזה לא משנה אם יש לוגו או אתר או לא יודע מה

אני מחר יכול לפתוח אתר ולכתוב שאני יבואן יגואר ומוכר יחסית בזול

כמובן שזה לא אופך את זה לנכון

אז כן אני מגזים אבל רק רציתי להגיד נקודה

אתר לא אופך עסק קטן וחלטורי לעסק רציני

פעם הבא תיקנה מחנות רצינית ותיתעזר בסבלנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כל נוכל ממוצא :lol: :lol: :lol:

בכל מקרה לקנות בזול\הספקה מידית

בלה בלה בלה הכל שטויות בפועל לא קניתה מחנות נורמלית ואתה יודע את זה

וזה לא משנה אם יש לוגו או אתר או לא יודע מה

זו לא פעם ראשונה שאני רוכש מוצרים מיבואן פרללי ולא אפסיק עם זה. אחריות זה לא ביטוח חיים. אתה תמשיך לקדש את היבואנים המורשים. אני מציע לך לבדוק פרט קטן: איך זה שיבואן פרללי מצליח להתפרנס ממחיר נמוך - לפעמים עד 40% - מיבואן מורשה? מדוע כצרכן אינך מקבל את המחיר המופחת מהיבואן המורשה? נכון, יש מכס שאמור בין הייתר לעודד צריכה מקומית, אך שים לב שיבואן פרללי משלם מכס והוא גם אינו נחשב לעבריין. מה גם שהמוצרים שלו אינם מוצרים מוזלים סוג ב'. היבואן לא מייצר את המסכים. כולם (בגדול) מגיעים מאותו בית. ובכן, מדוע? שב, שב על זה בחופשת הקיץ ותחזור אליי.

דבר חשוב נוסף, אדון מקדש: לא מעט חנויות שרוכשות מיבואן מורשה אינן נותנות אחריות אפס פיקסלים בשבועיים ראשונים, אלא ישר מסתמכים על האחריות השנייה (5 פיקסלים שרופים וכו') וחלק מאלה שמדברים על אפס פיקסלים לא מדברים על כאלה שבצד המסך אלא במרכז המסך (בקיצור, כל חנות ומה שבא לה. אין קשר ליבואן מורשה). גם זה היה שיקול - האחריות הטובה ביותר. אם הייתי רוכש מאלו לא היה בכלל עם מי לדבר כעת. ואתה אומר שעדיף לרכוש מהם ולא מפרללי רק כי הם נמצאים תחת יבואן מורשה? כאן אני כבר לא מבין אותך. אחריות זה אחריות (מבחינה משפטית). אם יעקב לא יעמוד במילה שלו, תתקיים תביעה קטנה כל כך מהירה , יותר מהחלפת מוצר אצל יבואן מורשה ;) אז תפסיק לברבר לי על יבואנים מורשים.

טוב שאתה מפרסם את המקרה שקרה לך

כדאי שבעלי חנויות יפנימו ששירות רע מתפרסם בקלות

זו בדיוק מטרת הפרסום, ואני גם יכול לומר לך שהשיחה, שקיבלתי מיעקב אחרי חצי שנה, הייתה כתוצאה מהפרסום. כשאתה מתעסק עם יבואן פרללי, זה הכוח היחיד שיש לך. אחרי הכל, גם הוא עסק. גם אם לא יוחלף לי מסך, אני מאוד מרוצה משלי. הפיקסל המת נמצא מתחת לשורת המשימות, כך שהוא ממש לא מציק לי. אך יעקב אמור לעמוד בהבטחה שלו אם הוא לקח על עצמו ליבא ולספק אחריות. אנחנו קהילת HW לא? :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...