GILLETTE FUSION (להב הגילוח החדש של ג'ילט) התרשמות אישית. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GILLETTE FUSION (להב הגילוח החדש של ג'ילט) התרשמות אישית.


NOSTREDAMUS

Recommended Posts

אז חברים, נכון זה ישמע לכם מיותר אבל יש לי מן סטייה כזאת. אני אוהב גאדג'טים, לא לאו דווקא אלקטרוניים אלא כל מה שהוא חדש חדיש ועתידני.

אז לאחר צפייה מרובה הושק היום (1.2.2007) רשמית ברשתות המובחרות תער הגילוח החדש של ג'ילט, התער שנקרא בולט בעיקר בכך שהוא מצוייד לא ב-3לא ב-4אלא בחמישה להבי גילוח.

fusion.jpg

חמשת להבי הגילוח, כמו ב MACH3 TURBO אינם נשחקים או מחלידים (שאני אומר אינם נשחקים אני מתכוון אינם נקודה, אפשר להשתמש באותו להב יום יום שנה שלמה והוא עדיין נותר חד כחדש, מעולה). הלהבים ב "FUSION" (חמישה במספר כבר אמרנו?) ממוקמים בזווית חדה יותר ובמרחק קטן יותר אחד מן השני, מה שמבטיח ע"פ ג'ילט, גילוח קרוב יותר, נח יותר ופחות גירוי בעור.

לצורך השוואה, תמונת ה M3 מסדרת MACH

POWER%208%20PACK.jpg

כמובן ג'ילט לא השיקה את התער החדש מתוך שאיפה לשיפור מתמיד, המכירות של ה MACH לא רעות בכלל אבל כשיש מתחרה מנגד יש צורך להשיב מלחמה.

ה"quattro" מבית שיק, בחו"ל מתחרה ראש בראש בג'ילט, בארץ מוכר יותר לקהל הנשים ולפי הידוע לי לא ניתן להשיג את ה"קואטרו" לגבר בארץ.

quattro_razor602.jpg

גם התער מבית שיק מתאפיין בסנפירי חיכוך ע"מ להרים את הזיפים לפני החיתוך ובפס סיכוך המכיל אלוורה וויטמין E.... אין בארץ, חבל.

הבדלים עיקריים מסדרת הMACH:

אז בהמשך למה שנאמר לגבי קווי הדמיון לסדרה הקודמת (להבי אל חלד, בלתי ניתנים לשחיקה ופס סיכוך המכיל אלוורה) ישנם כמה הבדלים שמציגה ג'ילט כמהותיים:

5 להבים צמודים יותר בזווית כהה, להפחתת גירוי בעור ולגילוח קרוב יותר.

שכבה עשירה יותר של חומר סיכוך, ליצירת שכבה שמנונית על פני העור למניעת חתכים ולגילוח קרוב יותר.

15 מקירו-סנפירים לעומת 10 בסדרת ה MACH.

להב נוסף באחורי התער לגילוח באיזורים שהגישה אליהם מסובכת או כשיש צורך בחיתוך ישר ומדוייק (מתחת לאף, לשפה התחתונה ובאיזור הפיאות)

blade1.jpg

הידית נותרה אגרונומית אם כי ניכרת ההשקעה הרבה בעיצוב העתידני צבעוני משהו ב .

התרשמות אישית:

אז מה עשה עבדכם הנאמן והמטורלל בזמנו הפנוי, מייד תגלו...

רציתי לבצע לתער החדש מבחן HARDCORE מתוך כוונה ברורה להפריך את הHYPE המטורף שנוצר סביבו ברשת (פרסומות בסופרבול והיתקלות לא מקרית כלל בכל חיפוש ספונטני בGOOGLE).

החלטתי לבצע גלח"צ צבאי, הווה אומר, שטיפת הפנים במים קרים בלבד, שימוש בקצף גילוח במקום בג'ל וגילוח נגד כיוון הזיפים (אחרת בצבא אין סיכוי להוריד זיפי בוקר באורך חצי מילימטר).

ביצעתי הגילוח ולהלן התרשמותי!

חיובי

לא נקשקש יותר מדיי, התער החדש עושה את העבודה נקודה! מההחלקה הראשונה על העור חשתי מייד את נוחות השימוש ואת חוסר ההתנגדות בהעברת הלהב, למרות שהמים היו קרים ועור הפנים מצומק ונוקשה לא הייתה שום תחושת גירוי ועקצוץ.

פס הסיכוך עושה פלאים, במקום שבו העור יבש נמרחת שכבה דקה ושקופה של אלוורה שמנונית, הלהד מחליק על שכבה זו כמו בלרינה על הקרח, המרחק בין הלהב לעור הופך להיות אפסי בשל כך וגם העור מרגיש רענן, גמיש ורגוע.

15 מיקרו-סנפירים, בהתחלה חשבתי "אויש איזו שטות" אך מייד לאחר השימוש הראשון חזרתי בי, בשילוב עם חומר הסיכה וחמשת הלהבים הסנפירים פשוט עושים את העבודה, בהחלקה איטית של התער על הפנים ניתן לחוש כיצד הסנפירים מגרדים את משטח העור וזוקפים את הזיפים רגע לפני מעבר הלהב, דבר שעוזר לגילוח חלק (להזכירכם יום לפני הניסוי גילחתי את פניי למשעי כך שמדובר בזיפים באורך חצי מילימטר או פחות). כמו כן החומר מהם עשויים הזיפים הוא סיליקון קח שפועלם לא מבוטל גם באיזורים קמורים.

שלילי

מייד עם פתיחת האריזה חשתי באיכות ייצור ירודה יחסית לסדרת המאך, המתכת הפלסטיקה השברירית, הגומי השקוף למחצה והסטנד הפשוט נתנו מייד תחושה של MADE IN CHINA. רחוק מאוד מהמראה היוקרתי הבוגר והמאסיבי של המאך שהינו בעל ציפוי אימייל שחור מבריק.

עקב תוספת הלהבים ומיקרו סנפירים, ראש התער עבה במעט מזה שהיה במאך, מה שגורם לקושי מסויים בתמרון הגילוח באיזורים שמעל ומתחת לשפתיים.

פס הסיכוך נשחק מהר מדיי אם מרטיבים שוב ושוב את התער ואני מניח שבגילוח הרביעי אם לא אדאג לנער ולייבש את התער לאחר כל שטיפה, יגמר חומר הסיכוך וכך גם הנפלאות שהוא גורם לעור הפנים).

בגילוח יום יומי, עדיין קיימת בעייה בגילוח עם כיוון הזיפים, אם לא מתגלחים נגד כיוון הזיפים התער לא "תופס" את השערה ולמעשה לא קורה כלום. ובכלל למי שרוצה להשיג גילוח חלק למשעי יש להתגלח נג כיוון הצמיחה.

הלהב האחורי התגלה כיעיל לסידור ועיצוב הזקן העורף והפיאות בלבד ולא ניתן לבצע איתו פעולה של גילוח למשעי.

מחיר, הקש ששבר את גב הגמל! כאילו החלה מסורת של מכירת מכשיר בזול ויצירת צורך במשכנתא למוצר המתכלה! בעוד תער (ידית ושני להבים) עולה 56 ש"ח, מחסנית עם 4 ראשים עולה כ70 שקלים (90 ש"ח לגרסאת ה POWER) לעומת 86 ש"ח ל2 מחסניות ו- 8 להבים בסדרת ה"מאך".

לסיכום, התער מתאים במיוחד למי שמתגלח מדיי יום, סובל מרגישות בעור או נותן דגש על עיצוב הזקן והפיאות. מדובר בתער נעים ונח לשימוש.

לעומת זו, למי שרק החל בגילוח, לא נותן חשיבות לכך שהעור יהיה חלק כמו ישבן של ישראלית מפורסמת שיוצאת עם דה-קפריו (בלי להזכיר שמות) ולמי שהפרוטה לא מצוייה בכיסו... חבל ומיותר לרכוש מוצר יקר כל כך.

ציון סופי מבחינתי: 8

המוצר משדר הנדסת אנוש טובה וכן מרגישים בהבדל, עם זאת המחיר המופקע ללהבים אינו מוצדק במיוחד לא שיש מבית ג'ילט אלטרנטיבה זולה יותר ולא רעה בכלל.

בנוסף לא אהבתי את איכות הייצור והלוק הזול/שברירי משהו של המוצר.

מקווה שתרמתי לכם בכתיבת הפוסט, גילוח נעים :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מוזר אבל הוא לא קיים בזאפ עדיין.

לדעתי הלהב האחורי ממש נח לסידור פיאות ואני מניח שהוא טוב גם לזקן צרפתי.

מעצבן אותי שהמחירים בארץ הולכים לפי תמחור אירופה ולא ארה"ב שם התער עולה 8 דולר בערך וחבילה של 4 להבים 12 דולר...

מנכ"לית פרוקטור בארת טוענת שמדובר בהיקף השוק הקטן ובביקוש המוצר (נו באמת! כמה מתחרים יש לג'ילט בתחום סכיני גילוח בארץ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעדיף מכונה, יותר מהיר ונוח.

יש איזה יתרון לגילוח בסכין ?

תתגלח עם סכין נגד כיוון הזיפים עם ג'ל לריכוך הזיפים ותגיד אחרי זה מה יותר מהיר, חלק ונעים בעור.

אני לא נוגע במכונה, עושה לי את כל העור אדום.

וואלה, בקיצור, בתור אחד שמתגלח עם MACH3, שווה בכלל לעבור למוצר החדש?

וסכין מהיר הרבה יותר ממכונה... כמה זמן זה כבר לוקח, דקה? שתיים גג?

מישהו לא קרא עד הסוף :pissed:

לסיכום, התער מתאים במיוחד למי שמתגלח מדיי יום, סובל מרגישות בעור או נותן דגש על עיצוב הזקן והפיאות. מדובר בתער נעים ונח לשימוש.

לעומת זו, למי שרק החל בגילוח, לא נותן חשיבות לכך שהעור יהיה חלק כמו ישבן של ישראלית מפורסמת שיוצאת עם דה-קפריו (בלי להזכיר שמות) ולמי שהפרוטה לא מצוייה בכיסו... חבל ומיותר לרכוש מוצר יקר כל כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם המאך 3 כבר המון זמן ואני מרוצה,רק שאת הפאות והזקן ממש קשה לסדר איתו.

הסכין החדשה הזו נראית לי לפי הביקורת גם יותר קלה לשימוש ולעיצוב פאות..

כמה היא עולה?

ומתי יהיה אפשר לקנות אותה בחנויות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם המאך 3 כבר המון זמן ואני מרוצה,רק שאת הפאות והזקן ממש קשה לסדר איתו.

הסכין החדשה הזו נראית לי לפי הביקורת גם יותר קלה לשימוש ולעיצוב פאות..

כמה היא עולה?

ומתי יהיה אפשר לקנות אותה בחנויות?

מוזר כי אני יודע שכתבתי בביקורת כמה עלתה לי הסכין, כמה עולות 4 להבים ושהיום בדיוק המוצר הושק ברשתות המובחרות, בטוח שקראת ? ;)

לגבי חלקות הפנים, המאך 3 עשה עבודה מצויינת והפיוז'ן עוד יותר, אין אפס 2 להבים נוספות עושות את העבודה, אני התגלחתי היום על עור כמעט חלק ואני לא חושב ששום סכין שאני מכיר כולל המאך 3 הייתה מסוגלת להוריד זיפים כ"כ קצרים (תחשוב כמה כבר צומח ב24 שעות!) ואני שוב חלק לגמריי בלי שריטה בפנים.

מצד שני אני שב ומדגיש! אם אתה לא מתגלח כל יום ואין לך כ"כ הרבה שיער על הפנים או שאתה צעיר והצמיחה שלך עדיין איטית, אל תקנה! מוצר יקר בטירוף.

אם המצב או אחר, לדעתי ונתתי ציון 8 לא סתם, אחלה תוצאה ... אני מחכה לראות איך התוצאה תהיה על זיפים ארוכים לאחר מקלחת חמה, צריך להיות חלק כמו שיש.

ואני אישית מאוד אהבתי את הלהב האחורית, מאוד קשה ליישר קו בפאות עם המאך 3 כי לא רואים בדיוק איפה יושב הלהב העליון וגם תמיד צריך ללחוץ חזק כדיי לקצוץ את הפאה, הלהב האחורי עובד במקרים כאלה פשוט 10.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזיפים אצלי לא ממש צפופים, ואני לא מתגלח כל יום, כי אין סיבה. אני לא בצבא או משהו ורק לפני העבודה אני מתגלח כי אני עובד עם לקוחות (או שיש לי פגישה עם מנחה הפרויקט שלי...).

קיצר אני מתגלח משהו כמו 3 פעמים בשבוע... ולפעמים הMACH3 עושה לי פצעים מעצבנים כאלה.

לפי מה שהבנתי הFUSION עדיף מהבחינה הזאת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להפך,

אני אישית הייתי ממליץ פשוט לקנות ג'ל עם אלוורה (אני למשל קניתי את האדג' האפור עם אלוורה כפולה) יש מלא סוגים כולם טובים.

ותקנה ראשים של מאך3 טורבו שיש שם יותר מיקרו סנפירים (10 בטורבו 5 ברגיל) והפס עם חומר הסיכוך כפול בטורבו מאשר ברגיל.

תמיד תעשה מקלחת (לא שטיפה אלא לפחות 5 דקות של מיים חמים זורמים כדיי לפתוח את הנקבוביות) ואז שאתה שם קצף תן לו דקה להספג בעור והכי חשוב

להתגלח נגד כיוון הצמיחה אין יותר חלק ובריא מזה.

אחרי הגילוח תמשיך את המקלחת ושטוף את הפנים עם שמפו.

תעשה את זה ובאחריות אין לך שום פצעון כתוצאה מגילוח.

הסכינים לא נשחקים אבל הפס אלוורה כן' date=' מה שגורם להחליף בכל מקרה,לא ?

[/quote']

לא רק, תחשוב שבמים יש אבנית, על הסכין ובין הסנפירים מצטברים עם הזמן תאי עור מתים ותאים של שיער מהזיפים.... ג'יפה בקיצור, אני מחליף אחת לחודש יש כאלה שיותר יש כאלה שפחות.

נוסטר דואג לאסטטיקה שלכם ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...