חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - עמוד 21 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

אני מירושלים ואני חושבת שתמיד עדיף להזמין מאחד החנויות המומלצות פה. זיגזג לוג'יק IQPC וכו.

עם KSP בירושלים יש לי המון נסיון עבדתי בחברה בה הייתי אחראית על המחשבים. הזמנו בסביבות ה15 מחשבים מהם.

היו המון בעיות... בעיקר בנושא האחריות והמדבקות...

פעם הם אפילו הדביקו עם אפוקסי את הכבל של החשמל (מהספק) להארד דיסק כי הם שברו את החיבור ...

ממש זוועה לא מומלץ לקנות שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הנה קצת ניסיון שהיה לי עם כמה חנויות :

באג : קניתי ups של אדוויס עם שנתיים אחריות , לא מזמן הפסיק לעבוד המוכרים בבאג הפנו אותי ליצרן בארץ שהחליף לי אותו בבית וציין שרק לבאג יש אחריות

עד הבית .

ksp : שירות לקוחות די גרוע (פס יצור עם מנטליות של חנות ירקות) קניתי מהם כמה חלקים בודדים שלא התקלקלו ככה שאין לי ניסיון עם האחריות שלהם , אבל

מה שכן יצא לי לקרוא את תקנון האחריות שלהם והוא נראה דיי "לא סימפטי" כלפי הלקוח.

logicpc : קניתי מהם מחשב ועוד כמה שחברים שלי קנו מהם , מחירים בסדר , שירות דיי גרוע ,טכנאים ממש לא מקצועיים , בעיות עם אספקה (חבר שלי הזמין

מהם מעבד והם בכלל הרכיבו אותו על מחשב של לקוח אחר בטעות , הביאו פעם לידידה שלי כרטיס מסך ל-pci-e וטענו שמתאים ל-agp ,כמובן שלא נשכח

שייבשו אותי במשך חודש עד שהחליפו לי תקול וניסו לדחוף לי לוח תחליפי יותר גרוע בתוספת כסף מזומן מצידי במקומו, שכחו לחבר כונן פלופי לחבר שלי

ועוד כל מיני סיפורים מצחיקים שמעידים על עובדים די ממורמרים שלא ממש אכפת להם מהעבודה שלהם). יש לציין לטובה את ערן שהוא איש מקסים ולציין לרעה

את לאון הבעלים שהתייחס אלי בצורה ממש לא אדיבה.

זיגזאג : חנות מקסימה , שירות נפלא , אנשים שאוהבים את מה שהם עושים (יאבל אני יודע מי אתה ;) , חבל שנמצאים בקיבינימט ולפעמים קצת מאחרים באספקה

אבל סה"כ חוויית הקניה הכי טובה שהייתה לי עד עכשיו .

אייבורי : פשוט אין מילים , מוכרים חלקים משומשים (מחשב של שכן שנקנה מהם והתגלו בו חלקים משומשים עם מדבקות אחריות מ-2002 כאשר המחשב נקנה

ב-2005 ), וכמו כן אין שום קשר בין החלקים המופיעים בקבלה לבין החלקים שנמצאים בתוך המחשב.

לסיכום קשה אבל ממש קשה למצוא חנויות מחשבים נורמליות בארץ שיתנו מחירים נורמליים , אחריות נורמלית , ויחס אדיב ומקצועי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא בפעם היחידה שהייתי אצל לוג'יק (בשבילי) הכל היה מצוין

פינו לי מקום עם מסך ומקלדת ועכבר כדי להחליף לוח אם

הטכנאי קפץ מדי פעם לבדוק אם אני מסתדר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שלך היה קצת יותר מזל ממני , סה"כ הם לא שרלטנים כמו כמה חנויות אחרות שיצא לי לעבוד אבל הם סובלים מחוסר מקצועיות משווא

וקצת חיפוף (עוד דוגמאות משעשעות : שכחו לעדכן ביוס ללוח אם של חבר למרות שביקשתי 5 פעמים וכמובן שהלוח לא זיהה את המעבד במהירות

המלאה למרות ששולם סכום יפה על הרכבת המחשב+בדיקה שלו , והמקרה הכי אהוב עליי - ניסו לדחוף לחבר שלי מארז מיקרו atx עם לוח atx

וטענו שהלוח מקסימום יהיה "בולט" קצת אבל יכנס.)

אני רוצה להדגיש שאני עדיין מפנה חברים לקנות מלוג'יק פיסי חלקים (מחירים יחסית הוגנים+אחריות יחסית נורמלית) אבל לא מחשבים מלאים

הכוללים הרכבה מכיוון שאני פשוט לא סומך עליהם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסניף בקניון סביונים

פעם קניתי מסניף באג הזה כרטיס .

היה צורך בכרטיס באופן דחוף ושיהיה מסוגל להוציא שולחנות עבודה נפרדים לVGA וליציאת , הכרטיס שהם הביאו לא היה מסוגל.

הכרטיס נקנה בערב, בבוקר שלמחרת החזרנו אותו איך שהיה והם לא הסכימו בשום אופן לתת החזר כספי, רק זיכוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להבדיל מרוב התגובות פה על KSP, אני רוצה לומר עליהם משהו חיובי.

אני גר בעפולה, ואצלינו אין חנות רצינית לממכר חלקים במחיר סביר, אז לפי המלצת חבר ניסינו את KSP בחיפה, והנה הסיפור:

לפני כשנתיים חבר שלי קנה מהם מחשב, את ההרכבה רצינו לעשות לבד כי "כמה קשה זה יכול להיות?"

בגלל שהיינו צעירים בתחום (הרכבה ראשונה לבד), הרכבנו את הלוח אם ישירות למארז (בלי הברגים האלה שמגביהים), כן אני יודע, מטומטמים עם תעודות.

כשניסינו "להתניע" את המערכת זה כמובן לא הלך, ואחרי כמה נסיונות נוספים שרפנו את הספק (וכנראה שגם את הלוח אם והמעבד)...

שנינו היינו מאוד עצבניים כי חשבנו שמכרו לנו חלקים דפוקים, אז לקחנו את האוטו והמחשב ונסענו.

באמצע הדרך לחיפה אנחנו מקבלים טלפון מKSP, המוכר אמר שנתנו לנו בטעות מעבד פחות טוב ממה שהזמנו ושאנחנו יכולים להגיע ולקבל את המגיע לנו.

הגענו לחנות, נכנסו למעבדה, ובשנייה שהטכנאי (אם אני זוכר נכון קראו לו ברוך) ראה את הטעות הפטאלית שעשינו הוא היה בשוק וקרא לשאר הטכנאים שייראו כמה טפשים אנחנו...

הוא עשה כמה בדיקות על הלוח ואמר שכדאי שנתפלל שזה יעבוד.. זה כמובן לא עבד, אבל... הוא החליף לנו את הלוח בחדש, את הספק בחדש, ולגבי המעבד אני לא בטוח אם הוא נשרף כי גם ככה היו צריכים להחליף לנו אותו.. :)

הציוד שהוחלף בחדש עלה בערך 800 שקל, ככה שהיינו מאוד מרוצים...

כשסיפרתי את הסיפור הזה לחברים מחיפה הם היו המומים "מה?? KSP היו כאלה נחמדים? אין דברים כאלה, בעתיד תתרחק מהם..."

אני בכל מקרה, קיבלתי רושם חיובי על החנות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להבדיל מרוב התגובות פה על KSP, אני רוצה לומר עליהם משהו חיובי.

אני גר בעפולה, ואצלינו אין חנות רצינית לממכר חלקים במחיר סביר, אז לפי המלצת חבר ניסינו את KSP בחיפה, והנה הסיפור:

לפני כשנתיים חבר שלי קנה מהם מחשב, את ההרכבה רצינו לעשות לבד כי "כמה קשה זה יכול להיות?"

בגלל שהיינו צעירים בתחום (הרכבה ראשונה לבד), הרכבנו את הלוח אם ישירות למארז (בלי הברגים האלה שמגביהים), כן אני יודע, מטומטמים עם תעודות.

כשניסינו "להתניע" את המערכת זה כמובן לא הלך, ואחרי כמה נסיונות נוספים שרפנו את הספק (וכנראה שגם את הלוח אם והמעבד)...

שנינו היינו מאוד עצבניים כי חשבנו שמכרו לנו חלקים דפוקים, אז לקחנו את האוטו והמחשב ונסענו.

באמצע הדרך לחיפה אנחנו מקבלים טלפון מKSP, המוכר אמר שנתנו לנו בטעות מעבד פחות טוב ממה שהזמנו ושאנחנו יכולים להגיע ולקבל את המגיע לנו.

הגענו לחנות, נכנסו למעבדה, ובשנייה שהטכנאי (אם אני זוכר נכון קראו לו ברוך) ראה את הטעות הפטאלית שעשינו הוא היה בשוק וקרא לשאר הטכנאים שייראו כמה טפשים אנחנו...

הוא עשה כמה בדיקות על הלוח ואמר שכדאי שנתפלל שזה יעבוד.. זה כמובן לא עבד, אבל... הוא החליף לנו את הלוח בחדש, את הספק בחדש, ולגבי המעבד אני לא בטוח אם הוא נשרף כי גם ככה היו צריכים להחליף לנו אותו.. :)

הציוד שהוחלף בחדש עלה בערך 800 שקל, ככה שהיינו מאוד מרוצים...

כשסיפרתי את הסיפור הזה לחברים מחיפה הם היו המומים "מה?? KSP היו כאלה נחמדים? אין דברים כאלה, בעתיד תתרחק מהם..."

אני בכל מקרה, קיבלתי רושם חיובי על החנות...

חבל, הייתם צריכים להביא חבר שלישי שיצלם את הסצינה ויכתוב בגדול צבעוני OWNED

זאת היתה יכולה להיות תמונת השנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר הזכריו פה את CD-LOG הרי שאיתם היה לי את הניסיון הכי מר שהיה לי בחיים עם יבואן בסדר גודל כזה שפשוט מטיח האשמות בלקוחות שלו וזה חבל.

אני מעתיק לכאן הודעה שכבר שלחתי להמון אנשים:

היה לי איתם סיפור ארוך.. היה לי לוח שהיה באחריות דרכם (החנות שקניתי ממנה את הלוח פשטה רגל או משהו אז נסעתי ישירות אליהם)

נסעתי אליהם עם הלוח אם שלי עד לנתניה שעה וחצי עד שהגעתי והראיתי להם שהלוח עדיין באחריות... אז אחרי שהסברתי להם יפה שבאתי מרחוק הם אמרו לי שהם לא מתעסקים עם אנשים פרטיים אלא רק עם חנויות... ואז הסברתי להם שוב שהחנות פשטה רגל ומה שנשאר לי זה רק הם אז הם אמרו לי שהם צריכים ליראות איזו הוכחת קניה ואמרתי להם שאין לי אבל על הלוח הה את המדבקה שלהם!!! זה לא עניין אותם... אף אחד לא דיבר איתי

חזרתי יום למחרת שוב פעם, אחרי שעתיים של בזבוז זמן בכבישים רק הלוך, בזבוז שכר עבודה... חזרתי עם חשבונית שמצאתי ממש במקרה של הלוח שקניתי ואז הם אמרו לי שהם כבר לא עובדים עם החנות הזאת שהאחריות שלי אמורה להיות דרכו.. שוב פעם חזרתי הביתה בלי כלום...

יום למחרת התקשרתי אליהם והם אמרו לי שעד שהלוח לא נשלח דרך הבן אדם שנקנה ממנו הלוח (ז"א בעל החנות שפשטה את הרגל) הם לא מדברים איתי בכלל... מצאתי איכשהו את הבן אדם שקניתי ממנו את הלוח ואמרתי לו שידבר איתם ושיסביר להם את המצב, הוא הסכים והוסיף שאין סיכוי שאני מוציא מהם משהו כי הם פשוט חארות, הוא סיפר שלפני שהוא פשט רגל הוא אמר שהוא הפסיק לעבוד איתם בגלל סיבות כאלה הוא סיפר לי... אחרי שהוא דיבר איתם הם אמרו בסדר תבוא ניראה מה אפשר לעשות

יום למחרת חזרתי שוב (בפעם השלישית!!!) שוב פעם בזבוז מוחלט של זמן, כסף, כאבי ראש מיותרים... דיברתי שם עם בחור בשם אלכס (גם בפעם השלישית) הוא אמר לי שהוא יבדוק אם יש בעיה בלוח אז הוא יחליף ואם לא אז אין לו מה לעשות... הוא אמר לי להמתין דקה במקום שבו עמדתי... משמאלי היה חלון ששם בעצם הייתה המעבדה, הוא קרא לי משמאלי לגשת לחלון, אני רואה אותו מחבר ללוח שלי רכיבים שהם חיוניים להפעלה של המחשב והוא מראה לי שהלוח שלי בעצם כן עובד ולי זה היה מאוד מוזר כי הלוח בכלל לא הגיע לפוסט אצלי (המסך שמראה באיזה מעבד אתה משתמש, כמות הזיכרון בלה בלה בלה...) הייתי דיי במרחק ממנו, מהמסך שמראה שהכל בסדר וככה לא ראית ממש מה הוא עושה והוא פיתאום שולף את כל הרכיבים בעצבנות ואומר:"בדיקה בפעם הבאה שתבוא בידקה כזאת תעלה לך 100 שקל" אני יוצא משם מתוסכל... אז הלכתי למעבדת מחשבים שיבדקו מאיפה הבעיה, הם לא מצאו כלום חוץ מהלוח כמובן... ואז מה שהבנתי שהאלכס הזה עשה בעצם זה שהוא בכלל חיבר את המסך שהוא אמור היה לחבר ללוח שלי למחשב אחר לגמרי!!!!! וגם עכשיו שאני חושב על זה הוא לא חיבר שום מתג הפעלה ללוח עד כמה שאני זוכר!!! ובזה הוא אמר לי שהלוח בסדר ואני סתם ביזבזתי מלא כסף וכאבי ראש מיותרים ושכר בעבודה שלי שהייתי אמור להרוויח ולא הרווחתי בגלל הבן ז*נה הזה!!!!!!!!! וגם המעבדה ששלחתי אליהם את המחשב אמרו לי שהם מכירים אותם טוב טוב ומעדיפים שלא ליקנות מהם ושלא להתעסק איתם... קיצר הז*נות האלה מנסים להתחמק מאחריות כמה שרק אפשר!! מרוב יאוש אתה פשוט מוותר!! אז בבקשה ממכם אם אתם רוצים פחות כאבי ראש בחיים שלכם אל תקנו משם ואל תסכימו לקבל אחריות כלשהי דרכם כי זה יצא כאילו שאין לכם אחריות בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתקלתי בפורום מעבדים, לוחות אם וזכרונות במקרה של חנות אמינה וטובה, הנה הקישור : (תקראו את הת'ראד עד הסוף, הוא לא ארוך, ותבינו למה אני ממליץ עליהם) http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=237506.0

לפי מה שבררתי, החנות ממוקמת בבני ברק, כלומר חברה מהמרכז, לא בדקתי עדיין את המחירים שלהם מדובר כנראה בחנות אמינה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך בדיוק קנית ישירות מ-CD LOG?

מה זאת אומרת התקלף? איך הוא נשרף?

אם אתה רוצה לבוא לפה ולזרוק כזו האשמה לאויר, אל תזרוק שורה וחצי ותסתתר... תבוא ותן את הסיפור.

אולי אפילו אם אפשר תצלם את הכרטיס והמדבקה...

אין צורך להתנפל!

נתחיל. קודם כל, לא קניתי ישירות. אמא שלי עובדת בחברה שהיא היבואנית הרשמית של Microsoft, , קספרסקי, אפסון ועוד כמה חברות והיא מספקת סחורה לסידי לוג. העבודה של אמא שלי קנתה כביכול את המחשב שלי מסידי לוג במחירים של דילרים ומכרה אותו לאמא שלי באותו מחיר. קיבלתי מחשב של (בזמנו) 5.5-6 אלף שקל במחיר של 4 אלף שקל.

נמשיך. המדבקה שהייתה על הכרטיס כנראה התקפלה כתצואה מהחימום של הכרטיס. זה ידוע שלפעמים הדבק של המדבקה קצת מתייבש כתוצאה מחום ומזרימת האויר במארז. אז המדבקה קצת התרופפה והתקפלה.

איך נשרף הכרטיס?

יש לנו בבית בעיה עם הלוח חשמל וברגע שאנחנו מפעילים את המייבש שיער ואת מייבש הכביסה נופל החשמל. זה קרה פעמיים רצוף ולאחר מכן הכרטיס לא עבד. עשיתי כמה בדיקות שכוללות החלפת מסך + החלפת כרטיס מסך עם אחי הקטן ומהתוצאות עלה שזה הכרטיס שהלך.

את הכרטיס כרגע אני לא יכול לצלם כי הוא אצל סידי לוג, אני אקח אותו בימים הקרובים ואעלה תמונה.

מקווה שהכל ברור עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ראיתי אף אחד מזכיר כאן מחשבים ניידים - ואם כבר מדברים על ייבואנים

רציתי לומר מילה טובה (מצויינת אפילו) על השירות של בארץ

לאחר שנה וחצי של עבודה עם הנייד, נדפק לי הכרטיס מסך המובנה- הבאתי אליהם - הפרטים רשומים כבר במחשב לא צריך חשבונית או שום דבר אחר

תוקן תוך יומיים (כאשר מחוייבים לשבוע עבודה לפחות) - מהיר מאוד וגם החליפו לי סידי רום שהיה תקול וכל זה באפס שקלים

אחריות עד המילה האחרונה כולל חנייה חופשית

והשירות היה מאוד אדיב

סה"כ מאוד הייתי מרוצה ואני חושב אפילו להאריך את האחריות אצלם

לא עשו בעיה אחת, לקחו מחשב תקול והחזירו מחשב עובד - אני יודע שזה נשמע מוזר ולמה צריך לברך על זה, אבל למי שעוקב אחרי מה שכתבו עד עכשיו זה די ברור- שירות כמו שצריך.

שווה את תוספת המחיר - שקט נפשי ואחריות כלל עולמית

אני מקווה שזה יישאר עכשיו אחרי שלנובו קנו אותם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא גם לא ממש עם המחיר .

הפרשים בניידים הם דיי קטנים , והרחבה ל3 שנים באחריות תעלה ברוב המקרים בין 700 ל1000 שקלים , וזה כן שווה כל שקל .

זה גם מקנה אחריות בינלאומית , וגם ראש שקט ל3 שנים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ראיתי אף אחד מזכיר כאן - ואם כבר מדברים על ייבואנים

רציתי לומר מילה טובה (מצויינת אפילו) על השירות של בארץ

לאחר שנה וחצי של עבודה עם הנייד, נדפק לי הכרטיס מסך המובנה- הבאתי אליהם - הפרטים רשומים כבר במחשב לא צריך חשבונית או שום דבר אחר

תוקן תוך יומיים (כאשר מחוייבים לשבוע עבודה לפחות) - מהיר מאוד וגם החליפו לי סידי רום שהיה תקול וכל זה באפס שקלים

אחריות עד המילה האחרונה כולל חנייה חופשית

והשירות היה מאוד אדיב

סה"כ מאוד הייתי מרוצה ואני חושב אפילו להאריך את האחריות אצלם

לא עשו בעיה אחת, לקחו מחשב תקול והחזירו מחשב עובד - אני יודע שזה נשמע מוזר ולמה צריך לברך על זה, אבל למי שעוקב אחרי מה שכתבו עד עכשיו זה די ברור- שירות כמו שצריך.

שווה את תוספת המחיר - שקט נפשי ואחריות כלל עולמית

אני מקווה שזה יישאר עכשיו אחרי שלנובו קנו אותם

^^

לי הם החליפו HD שנטחן... אבל: הם מתקינים על מחיצה נסתרת את ההתקנה של הווינדוס וכל מיני תוכנות של הנייד, אז לי הם התקינו את המחיצה הזו לא טוב והתפלאו למה אני צריך לפרמט את המחשב כשאמרתי להם שאחרי פירמוט הווינדוס לא עלה O_o

אבל נתתי להם שוב את המחשב והם תיקנו את הבעייה... אני חייב לציין את מרכז השרות שלהם בחיפה (צ'קפוסט) ואת העובדת שם שהתקינה מחדש את המחיצה ועזרה לי לבדוק שזה עובד כמו שצריך :)

רק חבל שהם לא עושים משלוחים עד הבית (בשבילי זה שעה נסיעה לכול כיוון עד מרכז השרות :P)

הבעיה היא גם לא ממש עם המחיר .

הפרשים בניידים הם דיי קטנים , והרחבה ל3 שנים באחריות תעלה ברוב המקרים בין 700 ל1000 שקלים , וזה כן שווה כל שקל .

זה גם מקנה אחריות בינלאומית , וגם ראש שקט ל3 שנים .

בזמן הקנייה של הנייד- כן, אבל אחרי 3 השנים הראשונות זה כבר די מיותר... בד"כ אם ידפק משהו זה יקרה בזמן ה3 השנים הראשונות, ואחרי זה כבר יהייה זול יותר להחליף חלק נפרד או לקנות חדש :P

לגבי החברות- מאז שIBM מכרו ללנובו, הניידים שלהם צריכים יותר ויותר את האחריות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...