עבור לתוכן

התארגנות חברי הפורום לרכישה מרוכזת של מסך DELL 2007WFP במחיר סביר..

Featured Replies

פורסם

קיבלתי הבוקר את המסך. על האריזה היה כתוב באותיות ענק MADE IN CHINA, חששתי שקיבלתי פאנל PVA.

אצתי רצתי למחשב, לחבר ולבדוק ומסתבר שהפאנל אכן S-IPS ואכן המסך IPS לפי הקוד RT803 למסך 2007WFP רוויז'ן A03.

אנחת רווחה ואחריה מיד בדקתי אם יש פיקסלים שרופים. לשמחתי אין כאלו, לא בשחור, לא בלבן ולא הצלחתי להבחין בפיקסל שרוף באף צבע אחר.

הבעיה היחידה שכרגע אני מוצא במסך היא תופעה מוכרת שלפי מה שהבנתי היתה אמורה להיפתר ברויזיה של A03 - ה- Banding.

אני משתמש בתוכנה של CodeLake MonitorTest.

http://www.patel.com.au/monitortest.html

בתצוגה במצב "Desktop" אין Banding, אבל כשאני מעביר למצבים של "מולטימדיה" או "גיימינג" התופעה קיימת.

ייתכן שאני צריך לשנות משהו בהדגרות של המסך?

הבעיה אכן נפרתה רק במצב Desktop בשאר המצבים השבב של פרוג'ה נכנס לפעולה בכדי לשפר את התמונה ובכך מכניס פנימה

את עיניין ה Banding, אם אתה חווה את זה גם ב Desktop אני מציע שצבדוק על איזה פרופיל ICM אתה עובד בחלונות

ותנסה להתקין את הפרופיל שקיבלת עם הדיסק של המסך.

עזרה בנוגע להחלפת פרופיל צבע ממיקרוסופט כאן.

  • תגובות 433
  • צפיות 68.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מה דעתכם על הרמקולים האינטגרליים שניתן להוסיף למסך?

פורסם

לגבי האחריות,

לפחות לי יעקב אמר שניתן לקבל שירות בדל הרצליה,

דרך תיאום איתו ומקבלים שירות של דל,

כנראה נאלץ להמתין לראות האם זה נכון בתקווה שלא יהיו בעיות כלל...

כבר מחכה לקבל את המסך מחר... :xyxthumbs:

the Z-Guy

פורסם

אם אני הולך לקחת את המסך מהחנות יש דרך לבדוק אם יש פיקסלים שרופים לפני שאני לוקח את המסך הביתה?

פורסם

אם קנית, למה לא... תפתח, תחבר למחשב ותריץ את התוכנות שפרסמו פה כבר.

פורסם

לגבי האחריות,

לפחות לי יעקב אמר שניתן לקבל שירות בדל הרצליה,

דרך תיאום איתו ומקבלים שירות של דל,

כנראה נאלץ להמתין לראות האם זה נכון בתקווה שלא יהיו בעיות כלל...

כבר מחכה לקבל את המסך מחר... :xyxthumbs:

the Z-Guy

אני מקווה שזה נכון..

למה שדל ישראל ייתנו אחריות על יבוא חופשי (פרללי)

שבעצם גורם להם להפסיד כסף??

מה אתם אומרים?

(ממש בא לי לקנות אותו...:()

פורסם

אני מקווה שזה נכון..

למה שדל ישראל ייתנו אחריות על יבוא חופשי (פרללי)

שבעצם גורם להם להפסיד כסף??

מה אתם אומרים?

(ממש בא לי לקנות אותו...:()

לא מבין מה הבעיה? תתקשרו ל-DELL בארץ ותבקשו תשובה מוסמכת.

תנו להם את פרטי היבואן וזהו. זה לא יעזור לשאול פה בפורום... זה סתם לטחון מים.

פורסם

תשמע היבוא הזה לא רשום אצל דל..

זה יבוא פרללי...

השאלה היא אם הם יתקנו את המסכים

מהיבוא הזה במידה ותיהיה תקלה כלשהיא...

מה לעשות? להתקשר לדל ישראל?

בסוף הם יגידו שלא...:(

פורסם

מה לעשות? להתקשר לדל ישראל?

כן ! ! !

לא מבין מה הבעיה? תתקשרו ל-DELL בארץ ותבקשו תשובה מוסמכת.

פורסם
  • מחבר

כדי להעמיד דברים על דיוקם:

ביררתי את עניין האחריות הזו כבר לפני חודש.

דיברתי עם המעבדה הראשית שנותנת שרות למוצרי DELL בארץ שנקראת בשם: CPM,ושעובדת

מול הייבואן הראשי-CMS.

(מי שמעוניין לברר בעצמו,מס' הטלפון שלהם:072-2116800)

התשובה שקיבלתי מהם היא-שהם לא מכירים(ובטח לא עובדים) עם "נקסטופ" מירושלים.

יש לציין שיעקוב הבטיח תנאי אחריות זהים לזה שניתנים ע"י הייבואן הראשי,ושאותם הוא אמור לתת באופן אישי.

האם התנאים הללו יתקיימו-ימים יגידו.

פורסם

שבוע טוב לכם

לכל המפקפקים בשירות שלנו או באחריות

לתשומת ליבכם חברת נקסטופ או בשמה הקודם המרכז למחשבים ניידים קיימת משנת 1999

השירות שלנו הוא מהידועים בשוק על לקוחותינו נמנים חנויות וחברות גדולות במשק

ובקרוב אף ספקי משרד הביטחון

אני מבטיח לכם לטפל בכל מקרה ובכל תקלה באופן אישי כפי שעשיתי עד היום לכל הלקוחות

אנו יבואנים פרללים ובשל כך היה לנו את כל הבעיות במכס ביבוא האחרון אבל התגברנו גם על זה כידוע לכם

שבוע טוב לכם

יעקב

פורסם

שבוע טוב לכם

לכל המפקפקים בשירות שלנו או באחריות

לתשומת ליבכם חברת נקסטופ או בשמה הקודם המרכז למחשבים ניידים קיימת משנת 1999

השירות שלנו הוא מהידועים בשוק על לקוחותינו נמנים חנויות וחברות גדולות במשק

ובקרוב אף ספקי משרד הביטחון

אני מבטיח לכם לטפל בכל מקרה ובכל תקלה באופן אישי כפי שעשיתי עד היום לכל הלקוחות

אנו יבואנים פרללים ובשל כך היה לנו את כל הבעיות במכס ביבוא האחרון אבל התגברנו גם על זה כידוע לכם

שבוע טוב לכם

יעקב

יעקב - אף אחד לא מפקפק פה בשירות או באחריות שאתה מציע.

אנשים פה רוצים לדעת האם אתה אישית נותן את השירות הזה (באיזה מעבדות, באילו תנאים) או שהשירות הוא דרך DELL באופן פורמאלי.

אמירות כמו

"אני מבטיח לכם לטפל בכל מקרה ובכל תקלה באופן אישי כפי שעשיתי עד היום לכל הלקוחות"
אכן מראות על רצון טוב אך הרוכשים פה מעוניינים לדעת בדיוק איזו אחריות הם מקבלים, דרך מי ובאילו תנאים - זו זכותו של כל צרכן באשר הוא.

אשמח אם תוכל להפנות את שוכני הפורום לפרטים המדויקים והמלאים של השירות והאחריות שניתנים ע"י NEXTOP.

ושוב - תודה על הסבלנות וההשקעה.

פורסם

אני שמח שיש כאן כוח קנייה+ניסיון (אחד) זה טוב ...מה קונים עכשיו ..('קירור מים...מחבט טניס...את כל המוצרים ב INTEL SHOP )

פורסם

אני מבטיח לכם לטפל בכל מקרה ובכל תקלה באופן אישי כפי שעשיתי עד היום לכל הלקוחות

אנו יבואנים פרללים ובשל כך היה לנו את כל הבעיות במכס ביבוא האחרון אבל התגברנו גם על זה כידוע לכם

נו? אם היו בעיות עם העברת כמות נכבדת של מסכים, מה יקרה בעוד שנה כשמסך של מישהו יתקלקל וסביר להניח שלא יהיה אותו במלאי? מה מבטיח שאז לא יהיו בעיות להשיג מסך חלופי בגלל המכס? (או לחילופין, להשיג חלפים, כי ממה שמשתמע פה המסכים לא יטופלו במעבדות "רשמיות של dell".)

אני לא אומר לרגע שזה חוסר אמון אישי בך או במילה שלך (אתה נשמע לי אמין למדי), פשוט ניסיון צרכני בשוק המחשבים בארץ לימד אותי שמה שלא כתוב וחתום על דף רשמי, לא שווה הרבה כשאתה באמת צריך אותו.

(וזה חבל, כי כבר עמדתי להזמין ופתאום התעוררו כל מיני תהיות...)

קיצר, אולי באמת אפשר לקבל מידע מסודר, מפורט ורשמי על תנאי הרכישה/אחריות/טיפול (אלא אם אתה מעדיף שכל אחד ישאל את אותן השאלות שוב ושוב...)

ואגב, תהייה אחרונה לסיום - אם "המבצע הסתיים" כלשונך [כמה הודעות קודם], מה בעצם האינטרס שלי לקנות מיבואן לא רשמי? 150 ש"ח פחות מחנויות אחרות?

פורסם

יפה מאוד, בכמה קניתם בסוף ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים