הדיון הראשי על R600, ה NDA הוסר! כל הביקורת עמ 1 - עמוד 114 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על R600, ה NDA הוסר! כל הביקורת עמ 1


lmlm

Recommended Posts

כן בדור חדש אתה מתכון לDX חדש.כי כרטיסים חדשים שיוצאים בעיקר משפרים ביצועים ולא מציגים תכונות חדשות(7800GTX מול 1950PRO לדוגמא).

הממ בדוק הבא התכוונתי לדור כרטיסים חדש לא דור DX חדש... ושוב לשאלה... מתי מתכננת להוציא אותו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הממ בדוק הבא התכוונתי לדור כרטיסים חדש לא דור DX חדש... ושוב לשאלה... מתי מתכננת להוציא אותו?

הם מוצאים G80 ULTRA

[לפי ההגיון]זאת אומרת אין להם מה להוציא חדש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי זובי, לא יותר פשוט לכתוב מושגים יותר ידידותיים שכולם יבינו, או שאתה אוהב להפגין ידע במושגים שלחלק מהפורום הם סינית,

רק למען שכולם יראו.

גם NV6/7 עושים 64bit זה שחברה מסויימת קוראת לזה תמיכה ב16bit float שתכלס זה הכינוי הנכון כיוון שהחישוב הוא פר ערוץ ולא פר פיקסל, ויש לזה עוד משמעויות בעיקר בGPGPU. והשניה קוראת לזה 64bit floating point לא אומר כלום.

מעבר לזה לא רשמתי שום מושג שאתה לא רשמת, אלא אם אתה מתכוון ל-supersampeling וmultisampeling שלמי שיש את המושג הקלוש ביותר במה בדיוק זה AA מעבר לזה שזה מחליק jaggies יודע.

הROPים של הx1xxx(חוץ מה300 נראה לי) יכולים לדגום דגימות ע"י שימוש בrotated grid\fixed grid מחוצצים שמשתמשים בdata format של .

ואם להסביר את זה יותר פשוט Multisampeling עובד ע"י בניית מערך של תאים סביב כל מרכז של פיקסל על קצוות הפוליגונים ולוקח דגימות נוספות ממה שיש סביבו. לאחר מכן הוא עושה blending של כל הדגימות ומשנה את הצבע המקורי של הפיקסל.

Supersampeling מרנדר את התמונה ברזולוציה גבוהה יותר ולוקח את הדגימות הנוספות מהפיקסלים הנוספים שנוצרו, הדבר הזה טוב בעיקר למניעת texture aliasing שנוצרת בזוויות חדות.

עכשיו מבחנית חומרתית הכרטיסים של nVIDIA לא מסוגלים לעשות MSAA, אולם אין שום דבר חומרתי שמונע מהם לעשות SSAA, אולם בשל כך שSSAA לבדו לא יחליק מספיק את הקצוות מהרבה סיבות שאחת העיקריות מהן היא שכמות הדגימות על כל פיקסל מבחינה יחסית היא נמוכה יותר, ועד כמה שידוע לי בדרייברים אין מצב של SSAA לבד וכל מצב של SS מפעיל מצב MS מסויים גם את זה לא ממש אפשר לעשות. אם תוכל לגרום לדרייבר להפעיל SSAA בלבד אתה תוכל להשתמש בו ברינדור בכיף.

כמו כן יש כמה טריקים לעשות MSAA דרך שיידרים דבר שלא אמור להיות עד כדי יקר בביצועים, אין לי שמץ למה היא לא עשתה את זה אבל נו מילא.

יותר טוב?

נ.ב.

ולמה שאתה לא תבקש מהמנהלים 5 כוכבים וורודים ושירשמו לך fanATIc מתחת לשם?

אם כבר החלטת להפנים את מה שאמרתי שכל פאנבוי אמיתי צריך לדעת לסבן עם טכנובבל לפחות תרשום דברים נכונים לכרטיסים של ATI יש מספיק דברים חדשניים שלמתחרים יהיה עוד 3 שנים, לא שזה עוזר להם אבל לפחות אפשר לזיין תשכל מבלי לפגוע באמיתות של העובדות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם מוצאים G80 ULTRA

[לפי ההגיון]זאת אומרת אין להם מה להוציא חדש

אני רק צריך לדעת אם עד סוף השנה יצאו כרטיסים חדשים וזהו... למה אני מתחנן לקנות מארה''ב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם NV6/7 עושים 64bit זה שחברה מסויימת קוראת לזה תמיכה ב16bit float שתכלס זה הכינוי הנכון כיוון שהחישוב הוא פר ערוץ ולא פר פיקסל, ויש לזה עוד משמעויות בעיקר בGPGPU. והשניה קוראת לזה 64bit floating point לא אומר כלום.

מעבר לזה לא רשמתי שום מושג שאתה לא רשמת, אלא אם אתה מתכוון ל-supersampeling וmultisampeling שלמי שיש את המושג הקלוש ביותר במה בדיוק זה AA מעבר לזה שזה מחליק jaggies יודע.

הROPים של הx1xxx(חוץ מה300 נראה לי) יכולים לדגום דגימות ע"י שימוש בrotated grid\fixed grid מחוצצים שמשתמשים בdata format של .

ואם להסביר את זה יותר פשוט Multisampeling עובד ע"י בניית מערך של תאים סביב כל מרכז של פיקסל על קצוות הפוליגונים ולוקח דגימות נוספות ממה שיש סביבו. לאחר מכן הוא עושה blending של כל הדגימות ומשנה את הצבע המקורי של הפיקסל.

Supersampeling מרנדר את התמונה ברזולוציה גבוהה יותר ולוקח את הדגימות הנוספות מהפיקסלים הנוספים שנוצרו, הדבר הזה טוב בעיקר למניעת texture aliasing שנוצרת בזוויות חדות.

עכשיו מבחנית חומרתית הכרטיסים של nVIDIA לא מסוגלים לעשות MSAA, אולם אין שום דבר חומרתי שמונע מהם לעשות SSAA, אולם בשל כך שSSAA לבדו לא יחליק מספיק את הקצוות מהרבה סיבות שאחת העיקריות מהן היא שכמות הדגימות על כל פיקסל מבחינה יחסית היא נמוכה יותר, ועד כמה שידוע לי בדרייברים אין מצב של SSAA לבד וכל מצב של SS מפעיל מצב MS מסויים גם את זה לא ממש אפשר לעשות. אם תוכל לגרום לדרייבר להפעיל SSAA בלבד אתה תוכל להשתמש בו ברינדור בכיף.

כמו כן יש כמה טריקים לעשות MSAA דרך שיידרים דבר שלא אמור להיות עד כדי יקר בביצועים, אין לי שמץ למה היא לא עשתה את זה אבל נו מילא.

יותר טוב?

נ.ב.

ולמה שאתה לא תבקש מהמנהלים 5 כוכבים וורודים ושירשמו לך fanATIc מתחת לשם?

אם כבר החלטת להפנים את מה שאמרתי שכל פאנבוי אמיתי צריך לדעת לסבן עם טכנובבל לפחות תרשום דברים נכונים לכרטיסים של ATI יש מספיק דברים חדשניים שלמתחרים יהיה עוד 3 שנים, לא שזה עוזר להם אבל לפחות אפשר לזיין תשכל מבלי לפגוע באמיתות של העובדות.

אני לא מבין כלום מההודעות שלך- זה נראה לי וגם להרבה חברים פה בפורום לא מובן, כי אתה מישתמש במושגים שאנחנו לא מכירים זה ניראה יותר כאילו אתה מיתנשא :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה בדיוק אתה רוצה שאני אעשה?

אני משתמש בטרמינולוגיה בסיסית ביותר להסביר כל דבר דורש רק עוד מושגים, אם מישהו באמת רוצה ללמוד זה מקור מצויין לכל דבר. 10 דקות סקירה בסיסית של מושגים בתחום ותבין על מה אני מדבר יפה מאוד.

אני לא מתנשא, אבל מה לעשות שלא כל דבר אפשר לסכם באחי סמוך עלי זה אחלה כרטיס. זאת אחת הסיבות שהפסקתי להגגיב בפורום הזה בצורה נרחבת, עושה רושם שרוב האנשים אפילו "הקבועים" לא רוצים לדעת דברים מעבר לתג המחיר של הכרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה בדיוק אתה רוצה שאני אעשה?

אני משתמש בטרמינולוגיה בסיסית ביותר להסביר כל דבר דורש רק עוד מושגים, אם מישהו באמת רוצה ללמוד זה מקור מצויין לכל דבר. 10 דקות סקירה בסיסית של מושגים בתחום ותבין על מה אני מדבר יפה מאוד.

אני לא מתנשא, אבל מה לעשות שלא כל דבר אפשר לסכם באחי סמוך עלי זה אחלה כרטיס. זאת אחת הסיבות שהפסקתי להגגיב בפורום הזה בצורה נרחבת, עושה רושם שרוב האנשים אפילו "הקבועים" לא רוצים לדעת דברים מעבר לתג המחיר של הכרטיס.

אל תדאג! אני אעשה את העבודה השחורה בשבילך.

אז הינה דוגמה ל-AA ב-Multi Sample בגריד X4 על פיקסל. במילים אחרות הוא מתכוון להשלמת פיקסלים דומים בתהליך שנקרא אינטרפולציה.

תמונה 1, ללא אינטרפולציה Bicubic:

תמונה 2, עם איטרפולציה Bicubic:

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כמה שאלות על כרטיסי MID RANGE שאמורים לצאת מתישהו... :kopfpatsch:

יש לי תקציב של 1000 ש"ח לכרטיס מסך, ואמרו לי לחכות חודש לכרטיסי החדשים של ATI. על אילו כרטיסים דיברו, והאם יש כבר באנצ'ים שלהם או פרטים?

ומתי הם אמורים להגיע לחנויות בישראל?

ה-entry level וה-mid range של ATI נדחה ליוני (בחו"ל) לך תדע מתי יגיע לארץ.

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=698&Itemid=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Bicubic interpolation זה משהו שונה קצת, זה סוג של AA או לייתר דיוק משתמשים בזה בשביל סוג מסויים של AA אבל זה לא Multisampeling.

OK אז בפוטושפ הם משתמשים ב-4X4, ברינדור בתלת-מימד הם קוראים לזה AA LEVELS ושם אפשר עד 16X16 על פיקסל.

בסופו של דבר כל הדרכים מובילות לרומא.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בפוטושופ זה לא FSAA.

הרעיון מאוד דומה, שבפוטושופ בשביל לקבל down-sampled על מנת לשמור על וקטורים ב-45 מעלות בעיקר, אתה יכול להפעיל Bicubic Sharper במקום הרגיל.

וד"א הmip scale שבתמונה קשור לtexture aliasing זה כבר AF.

ה-mip scale מוסתר מאחורי התפריט, AA ב-CINEMA 4D הוא גלובלי על כל SCENE

דובי בוא נחזור לנושא כדי שלא נהרוס את הת'רד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...