עבור לתוכן

בזק לא הבטיחה להעלות את הUpload ?

Featured Replies

פורסם

NeptuneMB לפי יכולות הביטוי והבנת הנקרא שלך הינך ללא ספק אחד העובדים היותר מוצלחים שבזק ידעה מעודה.

הצלחת לפספס שתי תגובות נוספות שלי בתרד מס' 40 ו-44 ומשום מה הסקת שלי יש בעיות ראיה !?

אם תקרא היטב האחרונה וגם תצליח להבין אולי תגלה גם שיש סוף טוב לסיפור האישי שלי :

את עיקר סיפור החלמאיות של בזק (להבדיל מבזק בינלאומי) כפי שארע בהמשך להגדלת החיוב החודשי חסכתי מכל הקוראים עד רגע זה. והנה בזכותך אני אפרסם אותו:

לאחר שנוכחתי שהחיוב החודשי שלי עלה מ-60 ל-70 ש"ח רק בשל התוספת ל-UPLOAD פניתי לבזק והוסכם ש"השדרוג" יבוטל וכך אחזור לשלם 60 ש"ח עבור 2M/96K (כפי שהיה קודם לפנייתי). מה שקרה בפועל זה שגיליתי בחשבון החודשי לאחר מכן שחויבתי ב-130 ש"ח ולקח למוקדנית בזק שעה שלמה עד שהבינה כי בטעות חייבו אותי פעמיים (60+70) ולא באופן יחסי למס' הימים. אציין כמובן שלאחר שערכו בדיקה מקיפה ידעו גם לזכות אותי בגין "החיוב הכפול".

טרם תחשוב להגיב שוב ולחלוק עימנו מפניני חוכמתך תמתין קמעה שתה משהו (עדיף מים) ותירגע.

אם תחפוץ באמת לעמוד על טיב דבריי תבקש יפה ואני אשקול להציג הקבלות.

הוא התעצבן עליך כיוון שאתה מציג את מה שקורה לך כסטנדרט, בעוד שזה ממש רחוק מלהיות כך.

אני אישית כנציג תמיכת רשתות של בזק, בכלל לא נתקל במקרים של "תשדרג לי" ומזל, אחרת הייתי יורה

לעצמי בראש או משהו.

זה תהליך שמבצעים אוטומאטי וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשם לה כסף.

  • תגובות 70
  • צפיות 5.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

להרגע ילדים.

פורסם

הוא התעצבן עליך כיוון שאתה מציג את מה שקורה לך כסטנדרט, בעוד שזה ממש רחוק מלהיות כך.

אני אישית כנציג תמיכת רשתות של בזק, בכלל לא נתקל במקרים של "תשדרג לי" ומזל, אחרת הייתי יורה

לעצמי בראש או משהו.

זה תהליך שמבצעים אוטומאטי וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשם לה כסף.

אכן שיתפתי אנשים בסיפור האישי שלי גם כדי שיגלו ערנות ויבדקו היטב שבקשתם לשדרוג לא הניבה גם העלאה בחיוב.

בשום מקום לא טענתי שמדובר בסטנדרט ובודאי שלא עודדתי "לצעוק" על בזק.

שים לב שציינתי העבודות לטוב ולרע ולא חסכתי מאיש לדעת שלבסוף בזק מיוזמתה שידרגה ללא חיוב!

אני חושב שעמיתך לעבודה צריך לדעת גם לשמוע עובדות שאינן נוחות לו מבלי לקבוע שמדובר בתעמולת הסתה.

פורסם

טוב אז אכן מסתבר שיש לי כמעט 31 קיי...למרות שיוטיוב העלה "רק" ב24 קיי

רציתי לדעת כמה אתם ממליצים להגביל את קצב ההעלאה שהאינטרנט יעבוד בסדר ברשת בזמן שאני עושה אפלואד

פורסם

בעלי חבילת 1.5Mbit, על כמה אתם מעלים אחרי השדרוג ומה הספקית שלכם?

פורסם

לי עוד לא שדרגו. לחכות עם זה, או לתת לבזק שיחה?

:\

פורסם

וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשלם לה כסף.

:screwy: :screwy:

ממתי אסור ללקוח לא להיות מרוצה

פורסם

:screwy: :screwy:

ממתי אסור ללקוח לא להיות מרוצה

כשלקוח לא מרוצה, מוציא את התסכול שלו על הנציג.

הוא בד"כ יצא עוד פחות מרוצה ממה שהוא הגיע.

פורסם

התקשרתי לתמיכה כמו שאמרו פה ולא ל199,

שידרגו לי בלי בעיה .... (וחבילה של 1.5M משודרגת ל156 קילו :P )

[attachment deleted by admin]

פורסם

התקשרתי היום ל199, מתברר שכבר הזינו לי את המהירות החדשה.

אז ניתקתי את המודם וחיברתי מחדש ואכן המהירות עלתה.

חבל שזה רק 10 אחוז

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

כשלקוח לא מרוצה, מוציא את התסכול שלו על הנציג.

הוא בד"כ יצא עוד פחות מרוצה ממה שהוא הגיע.

צודק, אין צורך לעודד אנשים להוציא את העצבים על נציג תמיכה טכנית של בזק או של כל חברה אחרת, אבל לרוב האנשים הייתה בעייה כזו או אחרת עם בזק שלבסוף(למרות שלקח זמן במקרה שלי) תוקנה הטעות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים