פורסם 2006 בדצמבר 1718 שנים NeptuneMB לפי יכולות הביטוי והבנת הנקרא שלך הינך ללא ספק אחד העובדים היותר מוצלחים שבזק ידעה מעודה.הצלחת לפספס שתי תגובות נוספות שלי בתרד מס' 40 ו-44 ומשום מה הסקת שלי יש בעיות ראיה !? אם תקרא היטב האחרונה וגם תצליח להבין אולי תגלה גם שיש סוף טוב לסיפור האישי שלי :את עיקר סיפור החלמאיות של בזק (להבדיל מבזק בינלאומי) כפי שארע בהמשך להגדלת החיוב החודשי חסכתי מכל הקוראים עד רגע זה. והנה בזכותך אני אפרסם אותו:לאחר שנוכחתי שהחיוב החודשי שלי עלה מ-60 ל-70 ש"ח רק בשל התוספת ל-UPLOAD פניתי לבזק והוסכם ש"השדרוג" יבוטל וכך אחזור לשלם 60 ש"ח עבור 2M/96K (כפי שהיה קודם לפנייתי). מה שקרה בפועל זה שגיליתי בחשבון החודשי לאחר מכן שחויבתי ב-130 ש"ח ולקח למוקדנית בזק שעה שלמה עד שהבינה כי בטעות חייבו אותי פעמיים (60+70) ולא באופן יחסי למס' הימים. אציין כמובן שלאחר שערכו בדיקה מקיפה ידעו גם לזכות אותי בגין "החיוב הכפול".טרם תחשוב להגיב שוב ולחלוק עימנו מפניני חוכמתך תמתין קמעה שתה משהו (עדיף מים) ותירגע. אם תחפוץ באמת לעמוד על טיב דבריי תבקש יפה ואני אשקול להציג הקבלות.הוא התעצבן עליך כיוון שאתה מציג את מה שקורה לך כסטנדרט, בעוד שזה ממש רחוק מלהיות כך.אני אישית כנציג תמיכת רשתות של בזק, בכלל לא נתקל במקרים של "תשדרג לי" ומזל, אחרת הייתי יורהלעצמי בראש או משהו.זה תהליך שמבצעים אוטומאטי וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשם לה כסף.
פורסם 2006 בדצמבר 1718 שנים הוא התעצבן עליך כיוון שאתה מציג את מה שקורה לך כסטנדרט, בעוד שזה ממש רחוק מלהיות כך.אני אישית כנציג תמיכת רשתות של בזק, בכלל לא נתקל במקרים של "תשדרג לי" ומזל, אחרת הייתי יורהלעצמי בראש או משהו.זה תהליך שמבצעים אוטומאטי וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשם לה כסף.אכן שיתפתי אנשים בסיפור האישי שלי גם כדי שיגלו ערנות ויבדקו היטב שבקשתם לשדרוג לא הניבה גם העלאה בחיוב. בשום מקום לא טענתי שמדובר בסטנדרט ובודאי שלא עודדתי "לצעוק" על בזק. שים לב שציינתי העבודות לטוב ולרע ולא חסכתי מאיש לדעת שלבסוף בזק מיוזמתה שידרגה ללא חיוב!אני חושב שעמיתך לעבודה צריך לדעת גם לשמוע עובדות שאינן נוחות לו מבלי לקבוע שמדובר בתעמולת הסתה.
פורסם 2006 בדצמבר 1718 שנים טוב אז אכן מסתבר שיש לי כמעט 31 קיי...למרות שיוטיוב העלה "רק" ב24 קיירציתי לדעת כמה אתם ממליצים להגביל את קצב ההעלאה שהאינטרנט יעבוד בסדר ברשת בזמן שאני עושה אפלואד
פורסם 2006 בדצמבר 1718 שנים וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשלם לה כסף. :screwy: ממתי אסור ללקוח לא להיות מרוצה
פורסם 2006 בדצמבר 1718 שנים :screwy: ממתי אסור ללקוח לא להיות מרוצה כשלקוח לא מרוצה, מוציא את התסכול שלו על הנציג. הוא בד"כ יצא עוד פחות מרוצה ממה שהוא הגיע.
פורסם 2006 בדצמבר 1718 שנים התקשרתי לתמיכה כמו שאמרו פה ולא ל199, שידרגו לי בלי בעיה .... (וחבילה של 1.5M משודרגת ל156 קילו ) [attachment deleted by admin]
פורסם 2006 בדצמבר 1718 שנים התקשרתי היום ל199, מתברר שכבר הזינו לי את המהירות החדשה.אז ניתקתי את המודם וחיברתי מחדש ואכן המהירות עלתה.חבל שזה רק 10 אחוז
פורסם 2007 בינואר 118 שנים כשלקוח לא מרוצה, מוציא את התסכול שלו על הנציג.הוא בד"כ יצא עוד פחות מרוצה ממה שהוא הגיע.צודק, אין צורך לעודד אנשים להוציא את העצבים על נציג תמיכה טכנית של בזק או של כל חברה אחרת, אבל לרוב האנשים הייתה בעייה כזו או אחרת עם בזק שלבסוף(למרות שלקח זמן במקרה שלי) תוקנה הטעות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.