E6400@3600 Mhz 450X8 P5B Deluxe יציב - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

E6400@3600 Mhz 450X8 P5B Deluxe יציב


hen1235

Recommended Posts

אתה יכול לקנות את ה - TUNIQ TOWER 120 ולהוסיף לו את המאוורר 120MM של SILVERSTONE עם ה - 110CFM (ביחד 360 ש"ח)

לינקים:

1) http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2306

2) http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=FM121&affiliate=zap

או יותר טוב לקנות מערכת קירור מים זולה וחזקה (יחסית לקירור אוויר) כמו : THERMALTAKE BIGWATER 735 שעולה 570 ש"ח או ה - GIGABYTE 3D GALAXY שעולה 513 ש"ח. ההבדל ביניהן הוא שהגלאקסי מעט חזקה יותר וזולה יותר והביגווטר קצת שקטה יותר.

1) http://www.mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=2953

2) http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14142&catid=

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

85 מעלות עם ניננג'ה בכזה OC ? פאק זה חם..מאוד..

ד"א תיבדוק טמפ' עם CoreTemp.

זה רק מחזק את הדעה שלי ששעבר זמנם של קירורי אוויר בOC... גם כאלה עם משקל של קילו 20 היט פייפים ומאוורר 120 מאוד חזק...

ועוד כהולכים לכיוון המרובעי ליבות...

אני חייב להודות לך.

החלתתי שאני לא הולך על נינג'ה או טוניק אלא חוסך לקירור מים חמוד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:-ס

ראית את הפרוייקט של שחר, אגב?

(אחלה OC! תנסה לקרר את הצ'יפסט)

שו פרויקט?

(הצ'יפסט קפוא לפי המדידה בתוכנה, אבל כשאני נוגע בו הוא רותח אש... נראה כמו זיוף)

אתה יכול לקנות את ה - TUNIQ TOWER 120 ולהוסיף לו את המאוורר 120MM של SILVERSTONE עם ה - 110CFM (ביחד 370 ש"ח)

או יותר טוב לקנות מערכת קירור מים זולה וחזקה (יחסית לקירור אוויר) כמו : THERMALTAKE BIGWATER 735 שעולה 570 ש"ח או ה - GIGABYTE 3D GALAXY שעולה 514 ש"ח. ההבדל ביניהן הוא שהגלאקסי מעט חזקה יותר וזולה יותר והביגווטר קצת שקטה יותר.

אני יכול גם לזרוק 1000 ש"ח על קירור ובסוף יתברר שהחום הוא לא מה שמגביל אותי. אני צריך לעשות עוד כמה בדיקות.

85 מעלות עם ניננג'ה בכזה OC ? פאק זה חם..מאוד..

ד"א תיבדוק טמפ' עם CoreTemp.

זה רק מחזק את הדעה שלי ששעבר זמנם של קירורי אוויר בOC... גם כאלה עם משקל של קילו 20 היט פייפים ומאוורר 120 מאוד חזק...

ועוד כהולכים לכיוון המרובעי ליבות...

אני חייב להודות לך.

החלתתי שאני לא הולך על נינג'ה או טוניק אלא חוסך לקירור מים חמוד...

ב- TEMP אותה טמפ' וכך גם ב-EVEREST.

לפי דעתי יש משהו מוזר עם הנינג'ה.

כבר הרכבתי אותו על 3 מחשבים ולא התרשמתי ממנו באף אחת מהפעמים.

הוא תמיד נותן טמפ' גבוהה גם בסטוק וגם במנוחה.

לפי דעתי הוא לא מתאים לעבודה עם מארז וצריך לשים לו גם מאוורר חזק יותר.

חוץ מזה יש לי המון בעיות עם הלוח.

כמו שאתם רואים יש לי נפילת מתח משמעותית מאוד (VDROP).

בביוס המתח למעבד מוגדר על 1.6V ובתוכנה הוא מוצג על 1.55V.

לפעמים ה-VDROP היה אפילו יותר גבוה.

בדקתי את המתחים של הספק ב-12 וולט והם מאוד יציבים.

מישהו יודע באיזה נקודות על הלוח אני מודד את המתח שהמעבד מקבל (עם וולטמטר כמובן)?

עוד בעיה שיש לי היא בביוס.

כל פעם שאני מנסה להיכנס לחלון שרואים בו מתחים וטמפ' המחשב קופא ולא נכנס למסך הזה בביוס.

היום ביררתי לגבי זה ואמרו לי שזה קשור למאווררים וכאשר מנתקים אותם מהלוח אין יותר את הבעיה. אני אבדוק את זה יותר מאוחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניראה לי שבכל P5B DLX יש VDROP רציני .. כולל אצלי וכולל בכל לוח שראיתי בXS..

בדקתי את המתחים של הספק ב-12 וולט והם מאוד יציבים.

מישהו יודע באיזה נקודות על הלוח אני מודד את המתח שהמעבד מקבל (עם וולטמטר כמובן)?

שאלה ל XS לדעתי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שיש לך בעיית התחממות רצינית ואני לא הייתי ממהר להאשים את הנינגה,לפי דעתי יש לך מפרט די דומה לשלי רק שההבדלים בין מה שאני הגעתי למה שאתה הגעת,מבחינת התחממות וכולל מתח למעבד,הם די גדולים.

אני משכתי את המחשב לאוברקלוק מקסימלי ( לא רציתי להמשיך הלאה ) של 3.52 המתח שנדרש ממני היה בסביבות 1.4625 והטמפרטורה במאמץ עם אורטיס עמדה על 57-61 ,בכלל לא ברור לי מאיפה קיבלת אומץ להריץ בדיקה של 8 שעות כשהטמפרטורה עומדת סביב 80 מעלות ( ממש לא חכם ומומלץ ),לפי דעתי נתת

מתח גבוה מידי וסביר להניח שגם לא נדרש ( אני מאמין שיכולת להשיג יציבות בתדר של 450 גם עם מתח של 1.5 או אולי קצת יותר ).

דבר נוסף,יתכן שהנינגה לא הותקנה כראוי או שהקריאה של הטמפרטורה לא מדוייקת,למרות שבכל מקרה הטמפרטורה היתה להיות גבוהה בגלל המתח הגבוה.

בנוגע לנפילות מתח,אני לא בטוח שזה משהו שלילי,נראה לי שהלוח פשוט מתאים את עצמו למה שנדרש,בנוסף אם תעקוב אחרי זה במהלך הבדיקה תראה שזה משתנה מידי פעם,לפעמים זה קצת יורד ולפעמים זה עולה בחזרה.

בנוגע לטמפרטורות דרך הביוס ושזה נתרע,זה מתרחש לפעמים ולא צריך לנתק שום מאווררים,גם לי זה קרה וגיליתי שהדרך הכי טובה להתגבר על התקיעה הזו היא לעשות כיבוי של המחשב ואפילו לנתקו מהחשמל לאיזה 10-15 שניות ובפעם הבאה כשתיכנס לביוס תראה שזה לא יתקע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שיש לך בעיית התחממות רצינית ואני לא הייתי ממהר להאשים את הנינגה,לפי דעתי יש לך מפרט די דומה לשלי רק שההבדלים בין מה שאני הגעתי למה שאתה הגעת,מבחינת התחממות וכולל מתח למעבד,הם די גדולים.

אני משכתי את המחשב לאוברקלוק מקסימלי ( לא רציתי להמשיך הלאה ) של 3.52 המתח שנדרש ממני היה בסביבות 1.4625 והטמפרטורה במאמץ עם אורטיס עמדה על 57-61 ,בכלל לא ברור לי מאיפה קיבלת אומץ להריץ בדיקה של 8 שעות כשהטמפרטורה עומדת סביב 80 מעלות ( ממש לא חכם ומומלץ ),לפי דעתי נתת

מתח גבוה מידי וסביר להניח שגם לא נדרש ( אני מאמין שיכולת להשיג יציבות בתדר של 450 גם עם מתח של 1.5 או אולי קצת יותר ).

דבר נוסף,יתכן שהנינגה לא הותקנה כראוי או שהקריאה של הטמפרטורה לא מדוייקת,למרות שבכל מקרה הטמפרטורה היתה להיות גבוהה בגלל המתח הגבוה.

בנוגע לנפילות מתח,אני לא בטוח שזה משהו שלילי,נראה לי שהלוח פשוט מתאים את עצמו למה שנדרש,בנוסף אם תעקוב אחרי זה במהלך הבדיקה תראה שזה משתנה מידי פעם,לפעמים זה קצת יורד ולפעמים זה עולה בחזרה.

בנוגע לטמפרטורות דרך הביוס ושזה נתרע,זה מתרחש לפעמים ולא צריך לנתק שום מאווררים,גם לי זה קרה וגיליתי שהדרך הכי טובה להתגבר על התקיעה הזו היא לעשות כיבוי של המחשב ואפילו לנתקו מהחשמל לאיזה 10-15 שניות ובפעם הבאה כשתיכנס לביוס תראה שזה לא יתקע.

יש לי כמה סיבות להאשים את הנינג'ה:

א. התקנתי אותו בעוד 2-3 מחשבים ובכולם לא התרשמתי מהטמפ' שלו.

ב. בחור שעובד איתי קנה מחשב, התקין בו נינג'ה ושוב הטמפ' הייתה די גבוהה - הוא התקין לבד בלי שום סיוע ממני...

ג. הורדתי את המדבקת אחריות בין המעבד לגוף קירור ומרחתי משחה 3 פעמים (המשחה האיכותית של זלמן).

ב-3.5Ghz אני על מתח 1.5 ואני מאמין שאני יכול אפילו פחות.

שמתי מתח על 1.6 כדי לראות מה המקסימום שהמעבד יגיע בלי שדברים יתחילו להגביל אותי כל שנייה - במילה אחת עצלנות.

ד"א אתה מריץ שני ORTHOS נכון?

באיזה תוכנה אתה בודק טמפ'? אצלי מתברר כל תוכנה מציגה טמפ' אחרת ודווקא ה-PROBE של אסוס מציגה את הטמפ' הגבוהה ביותר.

היום בדקתי עם התוכנה של אינטל ועם TEMP והטמפ' פתאום הייתה נמוכה יותר ב-5+ מעלות במאמץ.

VDROP זה ממש לא דבר טוב בלוח אם.

מה כל העניין של " 8 Phase Power Design" אם המתח כל כך לא יציב?

חוץ מזה אחרי הפעלה של ORTHOS המתח יורד עוד יותר ולא נשאר יציב (ירידות של 0.01V -0.02V).

הביוס.

לא יודע מה איתך.

מאז שניתקתי את המאוורר של הספק מהלוח המסך של הטמפ' בביוס עולה כל הזמן.

למה לעשות את כל הבלגן שרשמת אם אפשר בשנייה לסדר את העניין?

הלאה...

גיליתי היום שהזיכרון שלי שווה לת**. ידעתי שאני לא צריך לקחת ... טוב בעצם לא הייתה לי ברירה.

הוא ככל הנראה מה שמגביל אותי והגביל אותי כל הזמן.

מתח לא עוזר לו בכלל וגם לא הורדת תזמונים - ניסיתי 5-6-6-15.

מחר אני אנסה להוציא את אחד הסטיקים ולראות מה קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר ל - ORTHOS יש גירסה מיוחדת למעבדים בעלי כפולה תוריד אותה,היא לא דורשת הרצה במקביל של שני ORTHOS והיא הכי מתאימה לך.

בנוגע לבדיקת הטמפרטורה אני משתמש באוורסט ULTIMATED 2006 וגם ב - TAT בשניהם הטמפרטורה זהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...