פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים שלום השנה אני לומד גרפיקה בשפת סי כמקצוע מורחב של 5 יחידות לימוד. בסוף יב (שנה הבאה) אני מגיש פרוייקט תלת מימדי אבל השנה המורה ביקש לעשות פרוייקט דו מימדי כסיכום של הידע שלנו. יש למישהוא רעיונות לאיזה מחשק לא קשה שהיה קיים אז בשנות ה 80-90 בדוס החביב שלנו?תודה מראש
פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים ל-Asteroids המקורי יש גרפיקת וקטורים.אפשר לחשוב גם על sokoban. אם הכל עשוי בוקטורים, קל לסובב את הלוח ולהסתכל עליו מהצד.
פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים מחבר Asteroids גם אני חשבתי נראה לא קשה ואחלה של משחק.sokoban קצת יותר בעייתי כי צריך לכתוב שם שלבים.תודה על ההצעות.מי שיש לו עוד הצעות מוזמן
פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים Xonix - גרפיקה מאוד פשוטה, וזה יותר מורכב ממה שנדמה בהתחלה.Breakout - ייצא לך לעשות collision detectionFroggerSpace Invaders
פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים מחבר Snake - עשיתי את זה כבר אומנם בלי גרפיקה אבל עשיתי אין לי כוח לעשות שוב :\ Xonix - לא מצאתי את המשחק הזה ":| Breakout - רעיון חמוד אבל חבר שלי כבר עושה את זה Frogger - מאוד חמוד אני שוקל אולי לקחת אותו Space Invaders - דומה לברייקאווט אבל נשחוב על זה Pizza Worm - זה משהוא בסגנון סנייק לא? תודה על ההצעות כולם מי שיש לא עוד רעיונות בבקשה
פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים תעשה הדמייה של חפצים במרחב - חיכוך, גרויטציה, תאוצה וכו'. זה לא בידיוק משחק.
פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים תעשה הדמייה של חפצים במרחב - חיכוך, גרויטציה, תאוצה וכו'. זה לא בידיוק משחק.מה שמזכיר לי... היה משחק כזה עוד לפני Starcontrol שהיו בו רק 2 חלליות וכוכב.לכוכב היה כוח משיכה, ולחלליות היתה תאוצה, והן היו יכולות לירות אחת על השניה.אגב, xonix זה היה "סוגר שטחים", היו הרבה אחרי זה כל מיני גרסאות כמו Volfied שהיו יותר צבעוניות.
פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים מחבר UnsignedIntegerזה בהחלט יתאים כפרויקט אבל אני רוצה משהוא יותר, כי דוגמאות כאלו אנחנו חוקרים בכיתה.
פורסם 2006 בנובמבר 2619 שנים לגבי Xonix, זה משהו כזה: http://en.wikipedia.org/wiki/Qix ואתה יכול לעשות משהו כמו ZUMA. שווה!
פורסם 2006 בנובמבר 2719 שנים מה שמזכיר לי... היה משחק כזה עוד לפני Starcontrol שהיו בו רק 2 חלליות וכוכב.לכוכב היה כוח משיכה, ולחלליות היתה תאוצה, והן היו יכולות לירות אחת על השניה.אגב, xonix זה היה "סוגר שטחים", היו הרבה אחרי זה כל מיני גרסאות כמו Volfied שהיו יותר צבעוניות.אתה מדבר על גרסת ה-PC הישנה ל-SpaceWar.
פורסם 2006 בנובמבר 2719 שנים עצוב בנאדם אל! תסתבך. מדבר כאן אדם בעל נסיון .עשה כמה שיותר פשוט! יש דרישות מינימום - אל תעשה יותר. הרבה אנשים אצלנו ניסו לעשות יותר והסתבכו מעבר לראש שלהם. זה בעקר על הפרוייקט התלת מימדי אבל תקף גם לדו.שובר לבנים זה נחמד או פונג. איזה משחק שבו מופיאות מטרות על המסך וצריך ללחוץ עליהן לפני שיעלמו ובעקר תתקמצן.נ.ב. שבח?
פורסם 2006 בנובמבר 2719 שנים מחבר Nahum2 יש לי אובססיה למחשבים שנה שעברת דפקתי חתכיכת פרוייקט ביאנטרנט עשיתי מעל ומעבר לדרישות מינימום (מערכת ניהול תוכן, תגובות ניהול משתמשים, סקר, לוח ניהול). תכלס הרבה יותר קל לעשות משהוא פשוט אותו הדמייה של כוחות בפיזיקה אבל זה משעמם אם אני עושה משהוא יותר קשה זה גם הרבה יותר מעניין וגם יהיה לי במה להיות גאה כי אני כתבתי משחק שפעם היה מאוד פופולרי נ.ב. כן שבח
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.