עבור לתוכן

רעיון לפרוייקט בגראפיקה דו מימדית בשפת C

Featured Replies

פורסם

שלום השנה אני לומד גרפיקה בשפת סי כמקצוע מורחב של 5 יחידות לימוד. בסוף יב (שנה הבאה) אני מגיש פרוייקט תלת מימדי אבל השנה המורה ביקש לעשות פרוייקט דו מימדי כסיכום של הידע שלנו. יש למישהוא רעיונות לאיזה מחשק לא קשה שהיה קיים אז בשנות ה 80-90 בדוס החביב שלנו?

תודה מראש

פורסם

ל-Asteroids המקורי יש גרפיקת וקטורים.

אפשר לחשוב גם על sokoban. אם הכל עשוי בוקטורים, קל לסובב את הלוח ולהסתכל עליו מהצד.

פורסם
  • מחבר

Asteroids גם אני חשבתי נראה לא קשה ואחלה של משחק.

sokoban קצת יותר בעייתי כי צריך לכתוב שם שלבים.

תודה על ההצעות.

מי שיש לו עוד הצעות מוזמן

פורסם

Xonix - גרפיקה מאוד פשוטה, וזה יותר מורכב ממה שנדמה בהתחלה.

Breakout - ייצא לך לעשות collision detection

Frogger

Space Invaders

פורסם

Pizza Worm

פורסם
  • מחבר

Snake - עשיתי את זה כבר אומנם בלי גרפיקה אבל עשיתי אין לי כוח לעשות שוב :\

Xonix - לא מצאתי את המשחק הזה ":|

Breakout - רעיון חמוד אבל חבר שלי כבר עושה את זה :|

Frogger - מאוד חמוד אני שוקל אולי לקחת אותו

Space Invaders - דומה לברייקאווט אבל נשחוב על זה

Pizza Worm - זה משהוא בסגנון סנייק לא?

תודה על ההצעות כולם :)

מי שיש לא עוד רעיונות בבקשה

פורסם

תעשה הדמייה של חפצים במרחב - חיכוך, גרויטציה, תאוצה וכו'. זה לא בידיוק משחק.

פורסם

תעשה הדמייה של חפצים במרחב - חיכוך, גרויטציה, תאוצה וכו'. זה לא בידיוק משחק.

מה שמזכיר לי... היה משחק כזה עוד לפני Starcontrol שהיו בו רק 2 חלליות וכוכב.

לכוכב היה כוח משיכה, ולחלליות היתה תאוצה, והן היו יכולות לירות אחת על השניה.

אגב, xonix זה היה "סוגר שטחים", היו הרבה אחרי זה כל מיני גרסאות כמו Volfied שהיו יותר צבעוניות.

פורסם
  • מחבר

UnsignedInteger

זה בהחלט יתאים כפרויקט אבל אני רוצה משהוא יותר, כי דוגמאות כאלו אנחנו חוקרים בכיתה.

פורסם

לגבי Xonix, זה משהו כזה:

http://en.wikipedia.org/wiki/Qix

ואתה יכול לעשות משהו כמו ZUMA. שווה! :smile1:

פורסם

מה שמזכיר לי... היה משחק כזה עוד לפני Starcontrol שהיו בו רק 2 חלליות וכוכב.

לכוכב היה כוח משיכה, ולחלליות היתה תאוצה, והן היו יכולות לירות אחת על השניה.

אגב, xonix זה היה "סוגר שטחים", היו הרבה אחרי זה כל מיני גרסאות כמו Volfied שהיו יותר צבעוניות.

אתה מדבר על גרסת ה-PC הישנה ל-SpaceWar.

פורסם

עצוב בנאדם אל! תסתבך. מדבר כאן אדם בעל נסיון .עשה כמה שיותר פשוט! יש דרישות מינימום - אל תעשה יותר. הרבה אנשים אצלנו ניסו לעשות יותר והסתבכו מעבר לראש שלהם. זה בעקר על הפרוייקט התלת מימדי אבל תקף גם לדו.

שובר לבנים זה נחמד או פונג. איזה משחק שבו מופיאות מטרות על המסך וצריך ללחוץ עליהן לפני שיעלמו ובעקר תתקמצן.

נ.ב.

שבח?

פורסם
  • מחבר

Nahum2

יש לי אובססיה למחשבים :) שנה שעברת דפקתי חתכיכת פרוייקט ביאנטרנט עשיתי מעל ומעבר לדרישות מינימום (מערכת ניהול תוכן, תגובות ניהול משתמשים, סקר, לוח ניהול). תכלס הרבה יותר קל לעשות משהוא פשוט אותו הדמייה של כוחות בפיזיקה אבל זה משעמם :)

אם אני עושה משהוא יותר קשה זה גם הרבה יותר מעניין וגם יהיה לי במה להיות גאה :) כי אני כתבתי משחק שפעם היה מאוד פופולרי :)

נ.ב.

כן שבח :)

פורסם

אז עשה איזה משחק פלטפורמה. כמו BLIP&BLOP ו תגדיר מה זה פופולרי...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים